Thai Restaurant Bangkok

Isidra K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker Thais eten in prettige sfeer met behulpzame bediening. Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. Zeer geschikt voor of na de film of bezoek aan kleine komedie want kan lekker snel als je wilt
R P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heb heerlijk gegeten! Helaas geen thais toetje.
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wat een tegenvaller. Slechte ongeïnteresseerde bediening. Gebeurt wel eens vaker in Aziatische restaurants maar niet acceptabel bij dit restaurant wat mij betreft. Het eten zelf was middelmatig en ik mist de typische Thaise smaak. Was een plain oestersaus wokgerecht.
En dat voor 20 euro.
Volgende keer toch weer good ol' Bird!
Angela W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik kom vaak en graag in restaurant Bang Kok. Ik vind het eten erg lekker en de medewerkers erg vriendelijk op een Amsterdamse manier. Enigste ding wat ik iets minder vind is dat het soms zo druk is dat je best krap zit achter je de tafel. Verder is het prima!
Danny C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het was Heerlijk om je vingers bij op te eten. De kip met knoflook is een echte aanrader. Vlotte en vriendelijke bediening. Ik Kom zeker nog eens terug.
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk eten, ruime porties. Bediening was vlot en vriendelijk. Gezellig restaurant, dit keer buiten gegeten. Prijs zeker in verhouding tot het lekkere eten dat je krijgt.
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten was weer heerlijk maar de bediening was moeilijk te pakken te krijgen. We hadden vooraf de Bangkok Mixed en als hoofdgerecht de Kip met Cashewnoten en de varkenshaas in honing. Alles erg lekker. Jammer dat de borden etc pas na ruim 40 minuten werden afgeruimd. En als we iets wilden drinken moesten we echt ons best doen om iemand te pakken te krijgen. Dit was wel een domper.
Marki01 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Thai restaurant is een aanrader. Je wordt goed geholpen bij het kiezen van je menu en geven je advies. Het eten was overheerlijk en genoeg. Na afloop kon je het overgebleven eten mee krijgen en werd keurig voor je ingepakt. Kregen zelfs nog extra rijst mee zodat de maaltijd compleet was. Geweldige service.
Eddy777 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Biefstuk met zoetzure saus pittig en met knoflook goed en lekker. Gebakken rijst goed. Garnalen in saus goed. Kortom alles was goed. Voor de 3 e x daar geweest. Nu met 7 personen ivm verjaardag. Gelukkig heb ik wel gereserveerd. De bediening vlot en vriendelijk. ,alles in verhouding. Klasse.
Ramona_dionne .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Kom er al jaren en altijd goed en lekker.
Bij elke hap denk hmmm echt zo goed.
Love it, je besteld en binnen 10 min heb je je eten word paar keer nog gevraagd of alles naar wens is, service is top. Goede sfeer
Rowanliet0611 .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Ik kom er nu sinds kort en heb nummer 94 de kip met cashewnoten gehad. En het was echt heerlijk! Zeker een aanrader. Tot nu toe is al het eten wat ik er heb gegeten hemels geweest.
Raoulmulier .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Eén keer per maand kom ik bij restaurant Bangkok en neem dan altijd pla lard prik (visfilet met chilipasta en uien) met gebakken rijst. Dit gerecht is niet voor watjes, de pittige visfilet barst van de smaken en met gebakken rijst geserveerd maak je het helemaal af. Kortom gewoon een x doen :-)
Chicadaan77 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Ik zeg top restaurant. Heerlijk gegeren. Ik has de Kipsalade de krokante beef in oestersaus in een woord heeeerlijk. Volgens mij is alles heerlijk
Dmiskovic12 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Het begon met onpersoonlijke ontvangst,verder kon er geen lachje vanaf,bij de bediening.Je proefde alleen maar zout en smaakversterkers,dit eten had in de verte verste niets met Thais te maken,als we dit hadden geweten dan waren we naar de Chinees gegaan.Is veel lekkerder en bovendien ook veel goedkoper. Ik zou deze restaurant zeker niet aan vrienden aanbevelen.
Francoissanders51 .
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2016
Heerlijk gegeten. Goed omschrijvingen op de kaart, met waarschuwingen voor (te) heet eten. Goed centraal gelegen restaurant.
Rivelino L.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Het was een Top avond, eten was uitstekend en de service was perfect. Verjaardag van mijn dochter Faith is geslaagd!!!!!!
Tjeerd D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2016
Centraal gelegen, maar goed verstopt restaurant.

Het eten was goed, maar niet bijzonder. Aan de 'vette' kant.

Wat mij betreft niet het beste Thaise Restaurant in de stad.
Maikel K.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2016
Vanaf het moment dat wij binnenkwamen was de bediening slecht. De gastheer was onbeschoft, wij namen blijkbaae plaats aan een tafel die hij niet geschikt vond voor ons en gaf ons de reactie ;" ik zei toch dat jullie daar moesten zitten!!!" Personeel kijkt constant op je bord, erg vervelend.
Manonvanhoudt .
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2016
Super lekker eten!! Pad thai met garnalen jammie!!
Voorafje bankok special...ook heerlijk
Vriendelijke service, snel!!
We hadden om half 7 gereserveerd, maar waren een half uur eerder. Geen probleem.