Thai Restaurant Bangkok

Meer informatie over restaurant Thai Restaurant Bangkok

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras
Esther C.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Super lekker eten helemaal top. Hoorde dat ze ook nog een nieuw restaurant hadden geopend Adam en Siam zag er ook top uit echt een aanrader
Nicolette V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Heerlijk eten. Prettig personeel.Relax.
Lirenzo C.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Mijn partner en ik hebben heerlijk gegeten. Enige tijd geleden had ik hier al een keer gegeten. Wat ik jammer vond en ik meestal wel bij andere Thaise restaurants kan bestellen was het curry gerecht met biefstuk in kokosmelk. Hier zat geen groente bij en moesten we apart bestellen. Ook stond ik versteld dat er extra betaald moest worden voor de gebakken rijst. Ik kan me herrineren dat dit vroeger niet zo was. Nu ik wat ouder ben dan toen ik hier voor het eerst was leek het mij lekker een wijntje te bestellen. Helaas was hier niet veel keuze in dat vond ik wel heel erg jammer.

Ondanks alles hebben we heerlijk gegeten en nog een doggy bag meegenomen aangezien het zoveel was.

Zeker voor herhaling vatbaar.

Groetjes,

L. Claver
Rivelino L.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Gisteravond met familie wezen eten, de bediening is vriendelijk en de gerechten zijn Top, een bezoek aan Bankok
Is zeker voor ons voor herhaling vatbaar, een geweldige avond ter ere van mijn 18e verjaardag van mijn dochter!
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Bijzonder viendelijk ontvangen en bediend. Het eten is lekker en vers maar kan verfijning gebruiken. Fijn is in ieder geval dat er niet te veel zout wordt gestrooid. Lekker Thais bier. Gezellige sfeer met gemeleerd publiek.
Patrick E.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en goede en vriendelijke service.
Een aanrader om lekker met elkaar uit eten te gaan.
Ik vind dit restaurant al meerdere jaren het Thaise top restaurant in Amsterdam.
Rachella C.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Het eten was weer eens overheerlijk! Vaker geweest en vind het iedere keer weer super lekker! De service was prima. De ober was nieuw en wist ons niet veel over het menukaart te vertellen maar zijn collega hielp hem daarbij. Echt een aanrader!!
J R.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Eten was zeer slecht, te gekruid en zoutig waardoor je continue dorst krijgt i.v.m. andere Thaise restaurants in Amsterdam. Personeel is niet klantgericht, zo is men te beroerd om kraanwater in te schenken terwijl we al per persoon 4-5 drankjes hadden gedronken. Bediening vertoont schandalig en asociaal gedrag als men hierop aangesproken. Vegetarisch eten is zeer beperkt, niet eens tofu of tempeh beschikbaar.
Nenah G.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Super! Heerlijk eten! Het is wel wat duurder dan de algemene prijs wat betreft Thaise restaurants, maar dat is de prijs wel waard. Daarnaast is de sfeer prettig en kan je er rustig en relaxed eten.
Ivo V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Het eten is altijd heerlijk maar een kleine afknapper is teveel kou bij de ramen enkel glas en de kou daaronder voel je vreselijk.
En dat je 2.50 euro betaald voor kraanwater DAT KAN ECHT NIET!!!!!!!!!!
Isidra K.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Het was weer eens heerlijk. Alleen hebben we op aanraden van de gastvrouw voor een gerecht gekozen wat voor ons te pittig was ondanks dat ze het voor ons minder peper zouden gebruiken. Dat was wel jammer. Voor de volgende keer houden we ons aan gwn niets met peper!
Edmond H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Lekker Thais eten in prettige sfeer met behulpzame bediening. Uitstekende prijs- kwaliteit verhouding. Zeer geschikt voor of na de film of bezoek aan kleine komedie want kan lekker snel als je wilt
R P.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Heb heerlijk gegeten! Helaas geen thais toetje.
Steven D.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Wat een tegenvaller. Slechte ongeïnteresseerde bediening. Gebeurt wel eens vaker in Aziatische restaurants maar niet acceptabel bij dit restaurant wat mij betreft. Het eten zelf was middelmatig en ik mist de typische Thaise smaak. Was een plain oestersaus wokgerecht.
En dat voor 20 euro.
Volgende keer toch weer good ol' Bird!
angela W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Ik kom vaak en graag in restaurant Bang Kok. Ik vind het eten erg lekker en de medewerkers erg vriendelijk op een Amsterdamse manier. Enigste ding wat ik iets minder vind is dat het soms zo druk is dat je best krap zit achter je de tafel. Verder is het prima!
Danny C.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
Het was Heerlijk om je vingers bij op te eten. De kip met knoflook is een echte aanrader. Vlotte en vriendelijke bediening. Ik Kom zeker nog eens terug.
KittyDeGraaf .
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Heerlijk eten, ruime porties. Bediening was vlot en vriendelijk. Gezellig restaurant, dit keer buiten gegeten. Prijs zeker in verhouding tot het lekkere eten dat je krijgt.
Sandy K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2016
Het eten was weer heerlijk maar de bediening was moeilijk te pakken te krijgen. We hadden vooraf de Bangkok Mixed en als hoofdgerecht de Kip met Cashewnoten en de varkenshaas in honing. Alles erg lekker. Jammer dat de borden etc pas na ruim 40 minuten werden afgeruimd. En als we iets wilden drinken moesten we echt ons best doen om iemand te pakken te krijgen. Dit was wel een domper.
marki01 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Thai restaurant is een aanrader. Je wordt goed geholpen bij het kiezen van je menu en geven je advies. Het eten was overheerlijk en genoeg. Na afloop kon je het overgebleven eten mee krijgen en werd keurig voor je ingepakt. Kregen zelfs nog extra rijst mee zodat de maaltijd compleet was. Geweldige service.
eddy777 .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Biefstuk met zoetzure saus pittig en met knoflook goed en lekker. Gebakken rijst goed. Garnalen in saus goed. Kortom alles was goed. Voor de 3 e x daar geweest. Nu met 7 personen ivm verjaardag. Gelukkig heb ik wel gereserveerd. De bediening vlot en vriendelijk. ,alles in verhouding. Klasse.