Thai Restaurant Bangkok Laren

Burgemeester van Nispen van Sevenaerstraat 17 1251 KE Laren Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Thai Restaurant Bangkok Laren

Marja N.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
loempia's heerlijk voorafje, goed eten, ruime porties, prima prijs kwaliteitsverhouding. We komen zeker nog een keer terug.
Jenna64 .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Vandaag een aantal vegetarische gerechten afgehaald bij Bangkok in Laren. Mooie zaak, aardig personeel en snelle service.

Wat ons wel een beetje tegenviel was het volgende: ik vroeg of ik ook tofu-saté kon bestellen maar dat was helaas niet mogelijk. "Ik kan wel wat tofu toevoegen aan de vegetarische gerechten die u besteld heeft". "Oh, zit dat er dan nog niet in?", "Nee, de vegetarische curries en andere gerechten bestaan uitsluitend uit groenten." Dat vonden we nogal vreemd (bij elke Thai waar we tot nu toe geweest zijn (en dat zijn er nogal wat) staan standaard curry gerechten MET tofu op de kaart) maar curries zonder tofu wilden we niet, dus we stemden er mee in. "En graag ook een los bakje pindasaus erbij" lieten we weten. "Komt in orde."

Toen de rekening kwam, bleken de luttele stukjes toegevoegde tofu per gerecht €2,50 te kosten en het iniemienie bakje pindasaus € 3,50.

Het eten was erg lekker maar had door dit alles wel een beetje een nare bijsmaak. Jammer...
1251 .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De hartelijke vlotte bediening maakt dat je je in dit restaurantje (max 40 couverts) direct thuis voelt. De thaise keuken is smaakvol en er wordt met verse ingredienten (vooral ook groente)gekookt. Op de uitgebreide kaart worden de wat pittige gerechten d.m.v. een pepertje aangegeven. De lauwwarme thaise salade als voorgerecht en de gemiddeld gekruide hoofdgerechten met garnalen en inktvis zijn bij ons duidelijk favoriet. De extra bij te bestellen gebakken rijst is veruit de beste die wij ooit hebben geproefd. Bij de krabgerechten wordt helaas surimi gebruikt, maar dat is onvermijdelijk op dit scherpe prijsniveau.
De porties zijn overbemeten en de bediening geeft je het deel wat je niet op kunt, zonder dat je er om vraagt, mee naar huis. Thais duidelijk anders dan chineesof Indisch. Lekkerrrr...!
Serah O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Met drie personen hier gegeten. Normaal eten we altijd Thais in Amsterdam maar omdat het zo uitkwam nu een keer in Laren. En het begon veelbelovend de voorgerechten, de bangkok mixed deluxe en de ka jaang waren prima. De soepen, gemengde vissoep en garnalensoep met kokos en citroen, waren erg lekker (alleen een garnaal met de staart er nog aan eet zo knoeierig). En toen kwamen de hoofdgerechten, de gebakken biefstuk met oestersaus en champignons was wel lekker maar de rode heldere kerry biefstuk met verschillende Thaise kruiden was ronduit vies. De zaak ziet er mooi uit en de bediening is aardig, maar vraag niet om nummertjes van de gerechten, dat maakt het zo een afhaalgevoel. Voor de voorgerechten willen we zeker nog terug maar dan kiezen we wel andere hoofdgerechten. Of blijven we toch maar bij onze vertrouwde Thai in Amsterdam...
Ad O.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2016
Voor het eerst bij Bangkok in Laren. Restaurant, klein, weinig tafels maar dat is niet erg. Genoeg privacy. Eenvoudige, strakke aankleding. Bediening, jong, aardig, vriendelijk, maar niet (te) overdreven. Eten, voorgerecht: een mix van diverse voorgerechten, Bangkok Mixed, Kai Jaang en een Bangkok Mixed Deluxe. Goed gevarieerd, goede hoeveelheid maar wat belangrijker is, perfecte smaak. Pittig maar net goed. Hoofdgerechten: De Neua Pad Nam-Man Hoy (gebakken biefstuk met oestersaus en champignons) was de topper van de avond. Wat lekker. Complimenten. Ik zelf had de Giewhaan Koong Sai Thoua (Groene kerry garnalen met Thaise aubergine en kokosmelk) Een kerry specialiteiten gerecht. Heerlijk qua smaak, helemaal niks mis mee. De Kai Pad Saparod en de Moo Tod Kratiem Prik waren ook heerlijk. De gebakken rijst erbij maakte het compleet. Echt is geef niet snel een 9 maar deze was het gisteravond waard. Komen zeker nog een (of meerdere keren) terug.
Een negatief puntje: twee maal een karaf (kraan) water met citroen voor € 2,50 per karaf blijft bij mij een hekel punt. Dat doe je als restaurant niet, dat heb je niet nodig. Verder een dik compliment.
Ernie01 .
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Nu al een paar keer hier heerlijk gegeten. Goede gerechten en leuke attente service. Het enige minpuntje is dat je moet betalen voor een karaf water (€ 2,50). Met de menu prijzen is dat niet nodig.
Juul P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Goed, maar niet geweldig gegeten voor een normale Thaise prijs. Gerechten gemiddeld 19.95. Portie is gewone hoeveelheid. Wel jammer dat het eten snel koud is omdat er geen rechauds zijn. Op mijn vraag daarnaar werd er gezegd dat de mensen vaak snel eten, binnen een half uur weg zijn. Raar antwoord. Je wordt blijkbaar geacht alles snel naar binnen te werken. Hetgeen wel aan te raden is, gezien de temperatuur. Gebakken rijst 4,95 extra voor betaald. Deze was ok. De witte rijst plakkerig. De kip met cashew was goed, maar heb ik in Hilversum veel beter gegeten. Dit was redelijk pittig, maar de garnalen, waarvoor de dame waarschuwde dat die erg heet zouden zijn, waren ronduit flauw. Tenzij je de pepertjes eet die in de sap erbij zaten, ja, dan is alles heet. Je verwacht dat het gerecht zelf heet is, maar dat is dus absoluut niet het geval. De service was goed, zeer vriendelijk. En de ruimte zag er goed uit. Maar gaan we nog weer een keer terug... nou, eens over nadenken.
H.overhage .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Met zijn vieren (ervaren "internationale" eters) afgesproken bij Bangkok in Laren. Gekozen voor het groepsmenu Koh Samui met gebakken rijst. Het voorgerecht was prima, maar de (5) hoofdgerechten waren al niet meer warm toen ze op tafel werden gezet. Gevolg: de tweede ronde was koud. Waarom geen rechauds geplaatst? Het afruimen van de tafel na de garnalensoep was een nieuwe ervaring: alle restanten werden teruggedaan in de pan, vervolgens alle koppen, borden en bestek er ook bij en zo werd het terug naar de keuken gebracht... Natafelen is er niet bij: er worden geen nagerechten geserveerd. Om half 10 werden op de tafels om ons heen de kaarsen gedoofd en inclusief bestek afgeruimd. Om 10 uur stond een deel van het personeel al met de jas aan in de zaak: zij waren er kennelijk al klaar mee. Jammer, hier komen we niet meer terug.
Niels J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
Hier onlangs met twee personen gegeten. Mooi oosters ingericht, snelle en attente bediening. Extra aandacht van manager Mark. Zeer goed en vers Thais gegeten voor een betaalbare prijs. Mark gaf goed gehoor aan onze wensen om iets lekkers maar lichts voor te schotelen. We kregen vooraf heerlijk smaakvolle kippendijtjes en een salade met gebakken/gewokt ei. Vervolgens thai beef en gebakken garnalen met gebakken rijst. Daarbij een fles licht rood van wijnhuis Coppola. Na goed bereide koffie verkeerd en voor mij een gin tonic. Het is het omrijden vanuit Amsterdam meer dan waard. Tot snel!
EBouwer .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Absolute aanrader!

Restaurant Bangkok stelt nooit teleur - dat blijkt wederom.
Net als in Amsterdam, heeft Bangkok Laren een topkeuken met uiterst vriendelijk en kundig personeel.

De gerechten zijn een ware een traktatie voor mij als liefhebber van authentieke Thaise gerechten die bereidt worden met verse ingrediënten.

Voor mijn gezin is dit een uitstekende keuze voor een gezellige avond in sfeervolle setting op een toplocatie in een mooie omgeving - en eveneens perfect voor een heerlijke hap na een boswandeling of fietstocht.
Carlo S.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
Was het goed of bijzonder? Nee. Was het slecht? Ook niet. Het is een nette versie van een schreeuwerige Wok tent of Chinees. Smaak niet bijzonder, de bediening vraagt elke 5 minuten of alles naar wens is. Je gooit kip in de wok, woksaus erbij en klaar. Zoiets. Ach het is weer eens wat anders.
Rwiegel .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Lekker gegeten met vier personen. Rekening was €140. Beetje stijf aan de prijs voor eten zonder dessert! Wat ik belachelijk vind is dat we voor een karaaf leidingwater €2,50 moesten betalen. Gemiste kans!!
Martijngaateten .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
We hebben hier wat eten besteld om af te halen. Varkensvlees met asperges en kip met groenten. De persoon vroeg wat voor een rijst we erbij wilden: het antwoord gebakken. Bij thuiskomst bleek er ook witte rijdt bij te zitten welke ook in rekening was gebracht.

De gerechten smaakten niet bijzonder goed, de 'groenten' bij de kip betrof wat slapgekookte broccoli en paksoy, niets meer. De smaak van beide gerechten waren niet bijzonder. Voor de prijs van bij 20 euro per stuk verwacht je beter.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Zaterdag bij de Thai in het dorp gegeten.
Het eten was op zich prima, mag voor mij wel wat pittiger (de pittige gerechten waren dit niet echt)
Ik kreeg ook het idee dat de gerechten niet vers werden gemaakt, nl binnen 5 minuten op tafel en niet echt warm, dat geeft te denken
Wat ik persoonlijk miste: een tafellaken of place-mats, de tafel plakte nl met het warme weer, en ik miste rechauds, de gerechten waren nl al lauw.
Wat mij wel stoorde: waarom is er geen aparte ingang voor het afhalen, mensen lopen dwars door het eetgedeelte naar de bar, dat geeft onrust.
Paar kleine dingen dus die eenvoudig op te lossen zijn, zodat het een prima restaurant in wording is.
Heel veel succes
Han S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2015
Eindelijk een authentieke goede Thai in Laren. Kwalitatief hetzelfde als in Amsterdam. Goede Thaise smaken en gelukkig niet te zoet zoals vaak bij de Thaise restaurants die de smaak aanpassen. Grote keuze in de traditionele Thaise gerechten. Prettige bediening en ook de lokatie is goed met veel parkeer gelegenheid. Alleen het afhaaldeel zou ik mee afscheiden van het restaurant. De wachters zitten nl tussen het restaurant publiek en dat is wat hinderlijk. Misschien beter om thuis te bezorgen. In ieder geval een aanrader om te gaan eten en een restaurant met alle potentie om te blijven.