Thai Kitchen

Korte Molenstraat 15 2513 BM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Kitchen

Met zorg bereid

Den Haag is een stad vol met internationale ambassades, en daar past een internationale cuisine perfect bij! De Thaise gerechtjes worden hier met veel zorg bereid. Je kiest bij de noedels of rijst of je kip, rund, vis of vegetarisch wilt. Uiteraard kun je hier ook een heerlijke schotel afhalen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thai Kitchen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Woensdag dicht
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Kan beter
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten, geen super grote porties.
Shira W.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Top restaurant. Authentieke Thaise smaak en een zeer persoonlijke bediening tegen faire prijzen. Echt een aanrader!!!
Tim P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten voor een heel klein prijsje. Vriendelijke bedieningen.
Zaf T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten in is hier erg goed. Verse producten.Vriendelijke bediening. Goede prijsverhouding. Genoeg variatie. Een aanrader voor diegene die van de Thaise keuken wilt smullen.
Jing G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Eten: 't eten was lekker. Porties waren ok voor de prijs.
Service: service was goed, helaas duurde het eten te lang. We waren hier met 5+ man. Voorgerecht en hoofdgerecht duurde meer dan 1 uur. Bestellingen kwamen niet aan of veel te laat. Waarschijnlijk heeft dit te maken omdat restaurant vooral temaken heeft met afhaal.
Decor is OK, niet bijzonder.

Verdict: ga hier afhalen, niet eten in restaurant.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten!
Zaf T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer heerlijke authentieke gerechten. Goede kwaliteit & prijsverhouding. Altijd een vriendelijke ontvangst . Ik kom hier met regelmaat. En altijd weer goede gerechten.Een ieder aan te raden die Oosterse gerechten lekker vind.
Nadine M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Super lekker met pure Thaise aroma's. Alles is mogelijk, vriendelijke bediening, zeer correcte prijzen, in een gezellig straatje, pitoresk, net buiten de drukke winkel straten. Aanrader!
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten (nouja, afgehaald). De eerste had ik Pad Thai en deze keer heb ik zelf een gerecht samengesteld. In eerste instantie wilde ik dat niet, maar na wat aanmoediging van de bediening toch gedaan. Ik nam rijstnoedels met groene curry en gamba's. Het was superlekker!! Zelf beter dan de Pad Thai die ookal erg lekker was. Het eten is echt goed bereid, vers en met liefde gemaakt. Er staan twee Thaise vrouwen in de keuken.
Het decor is niet mijn smaak, en neigt wel naar een afhaalrestaurant. De bediening is rustig en kalm.
Radjes Jessy J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Erg lekker en vers gegeten!
Vegetarische eten was zeer goed.
Bediening top en vriendelijk!
Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding!
Lisanne A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Afgelopen weekend is gebleken dat voorgaande positieve recensies zeker niet overdreven waren. Het is een heerlijk eettentje. Het was voor ons de eerste keer in een Thais Restaurant, maar zeker niet de laatste. Er is de mogelijkheid je eigen gerecht samen te stellen, door het kiezen van noedels of rijst, vlees en saus. Aanraders: kipsaté, de Panang Rund, en de mix van voorgerechtjes. En wat was dat desert overheerlijk: Mango & Sticky Rice. Lijkt een vreemde combinatie, maar het blijkt een traditioneel Thais gerecht te zijn. Decor is eenvoudig maar netjes. Vriendelijke bediening. We hebben voor een relatief klein bedrag heerlijk gegeten, en gaan zeker nog eens terug, en dan mét de kinderen.
Born V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lekker gegeten een Thaise traktatie.Aangetrokken door de mooie klein knus inrichting en veel goede berichten gehooord van dit restaurant hebben we hier zaterdagavond gegeten. Je hebt veel keus uit diverse gerechten, van mild tot zeer pittig en je kan ook alles zelf samen stellen. De eigenaresse en Top Thaise kok kan je ook vertellen wat er in zit en iets veranderen als je iets echt niet lust of allergies voor bent De bediening was perfect. Ook leuk dat je zo in de keuken kunt kijken. Wij gaan zeker terug
paul W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Een klein zaakje in een klein straatje, maar eten met een grote smaak. Hoe een simpele gebakken rijst heel lekker kan zijn, en de bijgerechten als saté en kipsalade heerlijk.
En dan die satésaus, gewoon het schaaltje schoongelikt. Bij wijze van spreken, want netjes gedaan met de lepel.
Thysa B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heel erg lekkere rode curry gegeten. Ook goeie viskoekjes. Vriendelijke eigenaar/bediening. Hele lage prijzen, hoge kwaliteit!
Echt een aanrader.
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Zojuist eten laten bezorgen voor de eerste keer, heb niet lang hoeven wachten. Echt heel erg lekker en authentiek Thaise smaken. Ik had de som tam salade (lekker spicy!) en rode curry met kip. Ik zal hier zeker vaker gaan bestellen. Over het decor kan ik niet oordelen want ik ben (nog) niet binnen geweest.
Wel jammer dat het gratis drankje er niet bij zat.
Helaas is door ons nieuw bestel portaal de gratis drankje niet door gekomen. Wij verontschuldigen hier voor en betreuren dit. Daarom willen we graag wanneer u het uit komt een Gratis Thaise loempia’s bezorgen en natuurlijk uw bestelde fratis drankje
Iwan .
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Bij binnenkomst viel ons gezelschap van vijf personen meteen op hoe net en verzorgd het interieur was. Er hing een warme sfeer in het vrij kleine maar toch gezellige (afhaal)restaurant. We moesten erg lang wachten tot we werden geholpen. Toen ons eten er eindelijk was bleken de loempia's tot onze verbazing erg slap te zijn. Het broodje hete kip viel er tegen, deze was smakeloos en niet gaar. De kip saté was goed op smaak! Personeel was ongeïnteresseerd, we kregen steeds iemand anders aan onze tafel. De persoon was niet op de hoogte van onze bestelling en zeker niet zorgvuldig met het uitserveren. Er werden meerdere fouten gemaakt in onze bestelling waardoor niet iedereen kreeg wat hij of zij wenste te eten. Het bestek wat we kregen was vies even als de borden waarop ons eten lag.

Het eten en de service liet deels te wensen over maar buiten dit hebben we toch een gezellige avond gehad in een strak gedecoreerde zaak.
Het is jammer dat u het zo heeft ervearen en willen graag een gepaste compensatie aanbieden voor vijf personen, voor u om de mistanden die u aangeeft. u kunt ons bellen of langs komen. Helaas hebben we niets vernomen van deze mistanden die u aangeeft in ons restaurant van u en hadden gelijk actie kunnen ondernemen maar bij deze willen we het goed maken als u ons de kans geeft ?.
De zit banken die er staan hebben alleen zit plaats voor vier personen Ons restaurant wordt gerund door me man en ik helaas hebben we geen personeel. De maaltijden zijn elke dag vers en worden vers en live gemaakt zonder magnetron of iets tegelijk, wel koken we eerst de kip en die wordt dan later gebakken voor u. Zie u graag terug Groetjes Kouay Chef kok bij Thai Kitchen.
authentiek .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2016
Heerlijk gegeten bij Thai Kitchen. De gerechten zijn authentiek thais dus niet aangepast aan de westerse smaak. De bediening en service is perfect. De inrichting is eenvoudig maar schoon.
aatvanrhijn .
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Heldere kaart. Goede prijs kwaliteit, iets te veel pinda's. Service persoonlijk en hartverwarmend. De inrichting moet nog wat warmer worden
Anne S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2016
ben vandaag weer bij thai kitchen geweest..heb daar een soepje gegeten enkleine loempiaatjes .allemaal thais recept..ben er dol op .is met zorgzaamheid gemaakt door de eigenaresse..alles even schoon daar..en vers..en niet duur..bediening heel vriendelijk..
Mischa V.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2015
Net open en nu al een topper! Eindelijk authentieke Thaise smaken in het centrum van Den Haag. Ben er nu 6 keer geweest (2 keer daar gegeten en 4 keer afgehaald) en iedere keer enthousiast over de gerechten. Heerlijk en betaalbaar!