Thai Kitchen

Korte Molenstraat 15 2513 BM Den Haag Nederland Kaart

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Thai Kitchen

Met zorg bereid

Den Haag is een stad vol met internationale ambassades, en daar past een internationale cuisine perfect bij! De Thaise gerechtjes worden hier met veel zorg bereid. Je kiest bij de noedels of rijst of je kip, rund, vis of vegetarisch wilt. Uiteraard kun je hier ook een heerlijke schotel afhalen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thai Kitchen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Woensdag dicht
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Thai Kitchen

roebia .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben hier op zaterdagavond gegeten. We hadden gereserveerd.
Ontvangst was zeer vriendelijk. De sfeer was rustig, en er zaten nog niet veel mensen.
We bestelden een Thai kitchen mix vooraf, deze bestond uit 2 garnalen in een krokant jasje, 2 viskoekjes, 2 stokjes sate en 2 loempia`s, kwam met 2 sausjes. Er werd netjes uitgelegd wat alles was, en de smaak was hiervan was goed, maar niet bijzonder. als hoofdgerecht hadden we Kip cashew met rijst en groene curry met einoodles en rund. de porties waren voldoende. We waren aan de laatste hap van het voorgerecht toen al het hoofdgerecht geserveerd werd. Niet dat dit erg storend was, maar iets tijd er tussen was prettiger geweest. De smaak van het eten was goed, de groentes waren echt vers, maar we misten de echte smaaksensatie.
Vriendelijkheid staat in een hoog vaandel, ze vroeg steeds of alles naar wens was e.d.. Prijs kwaliteit verhouding is oke. Wat ons erg opviel was dat het erg druk was met bezorgers die in en uit liepen om eten te bezorgen.
Bij het toiletbezoek viel ons wel op dat deze niet erg fris was, dat mag wel een aandachtspuntje zijn.
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was goed van smaak en er werd rekening gehouden met ons verzoek om tijdig te stoppen ivm theaterbezoek. Enige kanttekening was dat een beperkt aantal groenten nog te rauw waren (vooral bamboe), maar dit stond een goede ervaring niet in de weg.
Jammer is dat de dessert kaart zeer beperkt was. Mar dat geld voor vrijwel alle thaise restaurants.
Carol G.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Echt heerlijke authentieke gerechten. Verse producten met een goede prijs. Vriendelijke bediening. Ik kom hier wekelijks. Toppertjes voor mij zijn de soepen en de kipsalade (Laab KaI)
yvs R.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Goed eten voor een leuke prijs diverse keren gegeten alleen jammer dat er geen mihoen apart te bestellen is(bij bepaalde gerechten daar echtgenoot geen nasi/rijst lust) zeker een aanrader
Yori K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Heerlijk eten! Het uitserveren zou meer op één moment kunnen, nu zat er vijf minuten tussen de maaltijd van de eerste en tot de laatste side dish was uitgeserveerd. Ik zou er zo nog een keer gaan eten! :)
Thomas G.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Lekker gegeten, geen super grote porties.
Winterkamp S.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Top restaurant. Authentieke Thaise smaak en een zeer persoonlijke bediening tegen faire prijzen. Echt een aanrader!!!
Tim P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Lekker gegeten voor een heel klein prijsje. Vriendelijke bedieningen.
Zaf T.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2017
Het eten in is hier erg goed. Verse producten.Vriendelijke bediening. Goede prijsverhouding. Genoeg variatie. Een aanrader voor diegene die van de Thaise keuken wilt smullen.
Jing G.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Eten: 't eten was lekker. Porties waren ok voor de prijs.
Service: service was goed, helaas duurde het eten te lang. We waren hier met 5+ man. Voorgerecht en hoofdgerecht duurde meer dan 1 uur. Bestellingen kwamen niet aan of veel te laat. Waarschijnlijk heeft dit te maken omdat restaurant vooral temaken heeft met afhaal.
Decor is OK, niet bijzonder.

Verdict: ga hier afhalen, niet eten in restaurant.
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Heerlijk gegeten!
Zaf T.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Zeer heerlijke authentieke gerechten. Goede kwaliteit & prijsverhouding. Altijd een vriendelijke ontvangst . Ik kom hier met regelmaat. En altijd weer goede gerechten.Een ieder aan te raden die Oosterse gerechten lekker vind.
Nadine M.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Super lekker met pure Thaise aroma's. Alles is mogelijk, vriendelijke bediening, zeer correcte prijzen, in een gezellig straatje, pitoresk, net buiten de drukke winkel straten. Aanrader!
Nienke112 .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten (nouja, afgehaald). De eerste had ik Pad Thai en deze keer heb ik zelf een gerecht samengesteld. In eerste instantie wilde ik dat niet, maar na wat aanmoediging van de bediening toch gedaan. Ik nam rijstnoedels met groene curry en gamba's. Het was superlekker!! Zelf beter dan de Pad Thai die ookal erg lekker was. Het eten is echt goed bereid, vers en met liefde gemaakt. Er staan twee Thaise vrouwen in de keuken.
Het decor is niet mijn smaak, en neigt wel naar een afhaalrestaurant. De bediening is rustig en kalm.
Radjes Jessy J.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Erg lekker en vers gegeten!
Vegetarische eten was zeer goed.
Bediening top en vriendelijk!
Zeer goede prijs/kwaliteitverhouding!
Lisanne A.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Afgelopen weekend is gebleken dat voorgaande positieve recensies zeker niet overdreven waren. Het is een heerlijk eettentje. Het was voor ons de eerste keer in een Thais Restaurant, maar zeker niet de laatste. Er is de mogelijkheid je eigen gerecht samen te stellen, door het kiezen van noedels of rijst, vlees en saus. Aanraders: kipsaté, de Panang Rund, en de mix van voorgerechtjes. En wat was dat desert overheerlijk: Mango & Sticky Rice. Lijkt een vreemde combinatie, maar het blijkt een traditioneel Thais gerecht te zijn. Decor is eenvoudig maar netjes. Vriendelijke bediening. We hebben voor een relatief klein bedrag heerlijk gegeten, en gaan zeker nog eens terug, en dan mét de kinderen.
Born V.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Lekker gegeten een Thaise traktatie.Aangetrokken door de mooie klein knus inrichting en veel goede berichten gehooord van dit restaurant hebben we hier zaterdagavond gegeten. Je hebt veel keus uit diverse gerechten, van mild tot zeer pittig en je kan ook alles zelf samen stellen. De eigenaresse en Top Thaise kok kan je ook vertellen wat er in zit en iets veranderen als je iets echt niet lust of allergies voor bent De bediening was perfect. Ook leuk dat je zo in de keuken kunt kijken. Wij gaan zeker terug
paul W.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2016
Een klein zaakje in een klein straatje, maar eten met een grote smaak. Hoe een simpele gebakken rijst heel lekker kan zijn, en de bijgerechten als saté en kipsalade heerlijk.
En dan die satésaus, gewoon het schaaltje schoongelikt. Bij wijze van spreken, want netjes gedaan met de lepel.
Thysa B.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Heel erg lekkere rode curry gegeten. Ook goeie viskoekjes. Vriendelijke eigenaar/bediening. Hele lage prijzen, hoge kwaliteit!
Echt een aanrader.
Malou K.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2016
Zojuist eten laten bezorgen voor de eerste keer, heb niet lang hoeven wachten. Echt heel erg lekker en authentiek Thaise smaken. Ik had de som tam salade (lekker spicy!) en rode curry met kip. Ik zal hier zeker vaker gaan bestellen. Over het decor kan ik niet oordelen want ik ben (nog) niet binnen geweest.
Wel jammer dat het gratis drankje er niet bij zat.
Helaas is door ons nieuw bestel portaal de gratis drankje niet door gekomen. Wij verontschuldigen hier voor en betreuren dit. Daarom willen we graag wanneer u het uit komt een Gratis Thaise loempia’s bezorgen en natuurlijk uw bestelde fratis drankje