Thai Kitchen

Korte Molenstraat 15 2513 BM Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Thai Kitchen

Met zorg bereid

Den Haag is een stad vol met internationale ambassades, en daar past een internationale cuisine perfect bij! De Thaise gerechtjes worden hier met veel zorg bereid. Je kiest bij de noedels of rijst of je kip, rund, vis of vegetarisch wilt. Uiteraard kun je hier ook een heerlijke schotel afhalen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thai Kitchen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Woensdag dicht
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Thai Kitchen

Kim V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Na een aantal positieven recenties op IENS gelezen te hebben besloten om te boeken voor 4. Het bleek een goede keuze. Het eten was erg lekker en de service was zeer vriendelijk. De loempia waren lekker, evenals de zelf samengestelde gerechten.
Mie G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij dit leuke Thaise restaurant. Aardige bediening, niet opdringerig. Prijs kwaliteit verhouding is prima, voor 70 euro met z’n vieren gegeten inclusief toetje.
M D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving voor een schappelijke prijs en een gezellige gastvrouw.
Ankie D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Gezellig soort van uitgebreid eethuisje. Leuke rode banken en aardige vrouw die bedient. Eten zeker in verhouding met de prijs uitermate gunstig. Lekker gegeten.....
Andjani P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Goede porties en heerlijke vegetarische kip.
Zie je niet vaak. Mijn complimenten!
We zullen vaker komen..
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk vers bereide gerechten, aardige bediening, fijn plekje. Intiem, rustig gelegen restaurantje. Kortom, aanrader!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Redelijk lekker Thai's eten tegen een scherpe prijs..
Dionne G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lieve bediening en gezellig. Eten was erg goed en de prijs was niet duur. Kom zeker nog een keer eten.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zeer correcte bediening en geweldig lekker eten. Er werken 2 Thaise koks die op originele wijze het Thaise eten bereiden.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Geweldige ervaring: correcte bediening en origineel Thais eten bereid door 2 Thaise koks. Goede menu kaart, eenvoudig maar lekker origineel eten.
Jerremy K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zowel ik als mijn vrouw hadden nog nooit Thai's gegeten in Nederland en dit was een blije verrassing. Het eten was lekker en het werd snel geserveerd. Het eten van mijn vrouw was een heel klein beetje aangebrand maar toch smaakte het nog steeds erg goed (wij gingen er stiekem vanuit dat het misschien wel "de bedoeling" was van het gerecht). Het toetje (plakrijst met mango en kokosmelk) was erg lekker, totaal niet wat we er van verwachtte.

Zeker een aanrader.
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wederom hier gegeten en weer aan het raam gezeten. Heerlijk gegeten voor een goede prijs en een prima service.
Keyla M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker eten, was ergg rustige avond maar voor de rest erg lekker eten
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heel vriendelijk personeel, ruime porties heerlijk eten.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was lekker De bediening was prettig.
G.J. L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuk restaurant, goede bediening en uitstekende keuken. Mijn favoriete gerecht is de groene curry met rijst. mocht je niet van pittig houden, kies dan de rode curry.
Stemmy K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een eenvoudig restaurant, waar we altijd heerlijk authentiek Thais kunnen eten. Het blinkt daarin uit én in betaalbaarheid en vriendelijk personeel. Voor ons een favorietje!
John B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
echt super lekker gegeten, en voor een goede prijs . decor vind ik ook heel mooi. vriendlijk personeel en een heerlijk toetje de mango sticky rijst. Heerlijk gewoon we komen zekker veel keer terug bij Jullie
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, leuk plekje voor het raam. Goed van smaak en dat voor een schappelijke prijs, aardige bediening. Kortom, een aanrader!
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten is bereid met zeer verse ingredienten waardoor de prijs kwaliteit verhouding echt top is!