Thai Kitchen

Korte Molenstraat 15 2513 BM Den Haag Nederland Kaart

Speciale deals

20% korting op je rekening

Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

Over het restaurant Thai Kitchen

Met zorg bereid

Den Haag is een stad vol met internationale ambassades, en daar past een internationale cuisine perfect bij! De Thaise gerechtjes worden hier met veel zorg bereid. Je kiest bij de noedels of rijst of je kip, rund, vis of vegetarisch wilt. Uiteraard kun je hier ook een heerlijke schotel afhalen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thai Kitchen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Woensdag dicht
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Thai Kitchen

Elena L.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Dit is geen haut quisine. Ik vond rijstnoedels met rode curry niet lekker. Mijn partner had witte rijst met rode curry en vond dit volgens verwachting.
Bediening was heel vriendelijk en attent.
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2018
Een knusse zaak met wel erg lekker eten.Goed gekruid, juiste hoeveelheden, qua smaak echt aan te bevelen
Zit net in een achteraf straatje dat is voor hun wat minder.
Aankleding is basis maar het eten maakt veel goed!
Iris K.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2018
Het eten was héél erg lekker. Ik en mijn gezelschap zijn beide in Thailand geweest en dit riep hele leuke herinneringen op. De service was uitstekend! De vrouw die ons bediende was erg aardig en lekker vlot. Hierdoor voelde ik mij gelijk op mijn gemak.
Enige minpuntje is dat er geen smoothies zijn. Voor een toetje alleen ijs, want het enige Thaise toetje was op. Dit was geen ramp. Ik kom zeker nog eens terug om dat te proberen. Een lekker theetje was ook een goeie afsluiting! Héél erg tevreden!
Oscar2 .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2018
Na een dagje musea bezoeken en hofjes bekijken, koos ik dit restaurant vanwege de gunstige recensies. Dit is een eenvoudig restaurant met Thaise keuken. De ontvangst was hartelijk, de service is echt heel goed en het eten kwam in een redelijk tijdsbestek op tafel. Het was een heel groot portie, voor mij echt te veel. De smaak was precies goed en met azijn, peper, sojaolie etc. op smaak te krijgen. Ik vond het puur al meer dan lekker genoeg; de kip was werkelijk verrukkelijk. De verhouding tussen de kwaliteit en de prijs is meer dan in orde. Ik hoop hier met mijn lief nog eens neer te strijken als we een keer gaan shoppen in mijngeboorteplaats.
Jules H.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Super lekker gegeten. De bediening was nog beter!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Aardige attente bediening en heerlijk eten.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Na een aantal positieven recenties op IENS gelezen te hebben besloten om te boeken voor 4. Het bleek een goede keuze. Het eten was erg lekker en de service was zeer vriendelijk. De loempia waren lekker, evenals de zelf samengestelde gerechten.
Mie G.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten bij dit leuke Thaise restaurant. Aardige bediening, niet opdringerig. Prijs kwaliteit verhouding is prima, voor 70 euro met z’n vieren gegeten inclusief toetje.
M D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Heerlijk gegeten in een gastvrije omgeving voor een schappelijke prijs en een gezellige gastvrouw.
Ankie D.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Gezellig soort van uitgebreid eethuisje. Leuke rode banken en aardige vrouw die bedient. Eten zeker in verhouding met de prijs uitermate gunstig. Lekker gegeten.....
Andjani P.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Goede porties en heerlijke vegetarische kip.
Zie je niet vaak. Mijn complimenten!
We zullen vaker komen..
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk vers bereide gerechten, aardige bediening, fijn plekje. Intiem, rustig gelegen restaurantje. Kortom, aanrader!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Redelijk lekker Thai's eten tegen een scherpe prijs..
Dionne G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lieve bediening en gezellig. Eten was erg goed en de prijs was niet duur. Kom zeker nog een keer eten.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zeer correcte bediening en geweldig lekker eten. Er werken 2 Thaise koks die op originele wijze het Thaise eten bereiden.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Geweldige ervaring: correcte bediening en origineel Thais eten bereid door 2 Thaise koks. Goede menu kaart, eenvoudig maar lekker origineel eten.
Jerremy K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zowel ik als mijn vrouw hadden nog nooit Thai's gegeten in Nederland en dit was een blije verrassing. Het eten was lekker en het werd snel geserveerd. Het eten van mijn vrouw was een heel klein beetje aangebrand maar toch smaakte het nog steeds erg goed (wij gingen er stiekem vanuit dat het misschien wel "de bedoeling" was van het gerecht). Het toetje (plakrijst met mango en kokosmelk) was erg lekker, totaal niet wat we er van verwachtte.

Zeker een aanrader.
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wederom hier gegeten en weer aan het raam gezeten. Heerlijk gegeten voor een goede prijs en een prima service.
Keyla M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker eten, was ergg rustige avond maar voor de rest erg lekker eten
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heel vriendelijk personeel, ruime porties heerlijk eten.