Thai Kitchen

Korte Molenstraat 15 2513 BM Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Kitchen

Met zorg bereid

Den Haag is een stad vol met internationale ambassades, en daar past een internationale cuisine perfect bij! De Thaise gerechtjes worden hier met veel zorg bereid. Je kiest bij de noedels of rijst of je kip, rund, vis of vegetarisch wilt. Uiteraard kun je hier ook een heerlijke schotel afhalen.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Thai Kitchen

Maandag t/m Donderdag 12:00 - 22:00
Woensdag dicht
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 23:00

Jouw recensie over het restaurant Thai Kitchen

Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Heerlijk vers bereide gerechten, aardige bediening, fijn plekje. Intiem, rustig gelegen restaurantje. Kortom, aanrader!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Redelijk lekker Thai's eten tegen een scherpe prijs..
Dionne G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Lieve bediening en gezellig. Eten was erg goed en de prijs was niet duur. Kom zeker nog een keer eten.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Zeer correcte bediening en geweldig lekker eten. Er werken 2 Thaise koks die op originele wijze het Thaise eten bereiden.
Mario V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Geweldige ervaring: correcte bediening en origineel Thais eten bereid door 2 Thaise koks. Goede menu kaart, eenvoudig maar lekker origineel eten.
Jerremy K.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Zowel ik als mijn vrouw hadden nog nooit Thai's gegeten in Nederland en dit was een blije verrassing. Het eten was lekker en het werd snel geserveerd. Het eten van mijn vrouw was een heel klein beetje aangebrand maar toch smaakte het nog steeds erg goed (wij gingen er stiekem vanuit dat het misschien wel "de bedoeling" was van het gerecht). Het toetje (plakrijst met mango en kokosmelk) was erg lekker, totaal niet wat we er van verwachtte.

Zeker een aanrader.
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2018
Wederom hier gegeten en weer aan het raam gezeten. Heerlijk gegeten voor een goede prijs en een prima service.
Keyla M.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Lekker eten, was ergg rustige avond maar voor de rest erg lekker eten
Arjan B.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Heel vriendelijk personeel, ruime porties heerlijk eten.
Henny S.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Het eten was lekker De bediening was prettig.
G.J. L.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Leuk restaurant, goede bediening en uitstekende keuken. Mijn favoriete gerecht is de groene curry met rijst. mocht je niet van pittig houden, kies dan de rode curry.
Stemmy K.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Een eenvoudig restaurant, waar we altijd heerlijk authentiek Thais kunnen eten. Het blinkt daarin uit én in betaalbaarheid en vriendelijk personeel. Voor ons een favorietje!
John B.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
echt super lekker gegeten, en voor een goede prijs . decor vind ik ook heel mooi. vriendlijk personeel en een heerlijk toetje de mango sticky rijst. Heerlijk gewoon we komen zekker veel keer terug bij Jullie
Debbie S.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Heerlijk gegeten, leuk plekje voor het raam. Goed van smaak en dat voor een schappelijke prijs, aardige bediening. Kortom, een aanrader!
Anne A.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Het eten is bereid met zeer verse ingredienten waardoor de prijs kwaliteit verhouding echt top is!
Ans D.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Goede veganistische gerechten. De vega kip is super.
Rody I.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
Wij waren de enige gasten in het restaurant, en dat op zaterdagavond. Aardige eigenaresse, maar, omdat ze ook de bestellingen voor thuisbezorgd moest opnemen, liep ze een paar keer weg van onze tafel. Ze was de enige die in de bediening liep.
Sergej O.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Zoals altijd erg lekker, prettig en de beste prijs kwaliteit verhouding
roebia .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
We hebben hier op zaterdagavond gegeten. We hadden gereserveerd.
Ontvangst was zeer vriendelijk. De sfeer was rustig, en er zaten nog niet veel mensen.
We bestelden een Thai kitchen mix vooraf, deze bestond uit 2 garnalen in een krokant jasje, 2 viskoekjes, 2 stokjes sate en 2 loempia`s, kwam met 2 sausjes. Er werd netjes uitgelegd wat alles was, en de smaak was hiervan was goed, maar niet bijzonder. als hoofdgerecht hadden we Kip cashew met rijst en groene curry met einoodles en rund. de porties waren voldoende. We waren aan de laatste hap van het voorgerecht toen al het hoofdgerecht geserveerd werd. Niet dat dit erg storend was, maar iets tijd er tussen was prettiger geweest. De smaak van het eten was goed, de groentes waren echt vers, maar we misten de echte smaaksensatie.
Vriendelijkheid staat in een hoog vaandel, ze vroeg steeds of alles naar wens was e.d.. Prijs kwaliteit verhouding is oke. Wat ons erg opviel was dat het erg druk was met bezorgers die in en uit liepen om eten te bezorgen.
Bij het toiletbezoek viel ons wel op dat deze niet erg fris was, dat mag wel een aandachtspuntje zijn.
maarten V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was goed van smaak en er werd rekening gehouden met ons verzoek om tijdig te stoppen ivm theaterbezoek. Enige kanttekening was dat een beperkt aantal groenten nog te rauw waren (vooral bamboe), maar dit stond een goede ervaring niet in de weg.
Jammer is dat de dessert kaart zeer beperkt was. Mar dat geld voor vrijwel alle thaise restaurants.