Thai kitchen restaurant Deli Bird

Dinsdag t/m Zondag 17:00 - 21:30

7,2
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Lekker gegeten. Royale porties. Echt Thaise sfeer. Plastic borden en wc-rol op tafel. Lekkere biertjes. En attente bediening.
Mmepiepschuum .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Voor mensen die van echt Thais houden, een absolute aanrader. Natuurlijk is het decor ook echt Thais, plastic bordjes en weinig opsmuk....maar die smaakexplosies in elk gerecht, en lekker pittig, heeeerlijk! Op een topplek bovendien, pal tegenover de Fenix Food Factory. Dus goed te combineren met een paar heerlijke biertjes, van de Kaapse Brouwers (je kunt ze eerst proeven, voor je er eentje kiest...hartstikke leuk), aan de Maas.
Chateaubriand .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Aardig gegeten bij deze Thai op het Deliplein voor een redelijke prijs. Het eten is goed op smaak en lekker pikant zoals je het hebben wilt. Maar aan de service en vriendelijkheid mag gewerkt worden; alsof het een straf is om zo een zaak te moeten runnen. Een groot contrast ten opzichte van onze ervaring in Thailand! Hier komen we voorlopig dus niet meer terug.
Jurgen V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Ze moeten het duidelijk van het eten hebben dat echt geweldig is en zeer authentiek! De bediening is niet erg attent en vriendelijk, als dit wel zo was hadden ze beduidend beter gescoord. De kaart is uitgebreid en staat vol met lekkere gerechten! Ik kan iedereen vooraf de viskoekjes aanraden, zelfs in Thailand heb ik deze nog nooit zo lekker gegeten! De gerechten zijn goed van hoeveelheid en zeer smaakvol en authentiek bereid. Prijs-kwaliteit is prima in orde!
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Op sowieso één van de leukste plekken in Rotterdam bevindt zich Deli Bird. Een authentiek Thais tentje zonder al te veel opsmuk. Het restaurantje is rumoerig, de bordjes en kommetjes doen je verlangen naar het moderne Zuid-oost Azië van nu, in al hun eenvoud. Het eten is simpelweg fantastisch. Wij hebben diverse gerechten geproefd en alles smaakte uitstekend. De bediening is vlot, je hoeft nergens lang op te wachten. Enige minpunt is de pittigheid (of meer het gemis daarvan). Gerechten met twee of zelfs drie pepers erachter waren nog steeds erg mild.
Suzanne V.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Wanneer je bij toeval ergens hongerig aanbeland, zoals wij, en eigenlijk niet veel verwacht door de eenvoudige (maar wel vrolijke) aankleding van het restaurant, ben je extra verrast wanneer het eten echt goed blijkt te zijn. Het is trouwens zeer gemakkelijk om hier als vegetariër iets uit te kiezen. Van bijna alle gerechten is een vegetarische variant te bestellen en dat staat ook overal op de menukaart, onder ieder gerecht, vermeld. Wij namen een vegetarische Med mamuang en een Som tam salade, die van zichzelf al vleesloos is. Het was héél erg pittig, dus we hadden wel wat sapjes nodig om alles te blussen, maar wat was het lekker! Met kinderen zou ik hier niet snel gaan eten, vanwege het peperige karakter, maar verder is dit wel een aanbevelenswaardige keuken. Verder vonden wij de bediening prettig: niet opdringerig, vlot en vriendelijk. We stapten vrolijk weer naar buiten!
Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Op een vrijdagavond met 6 personen gegeten in dit restaurant. Het zat helemaal vol dus reserveren was geen overbodige luxe. De ruimte zelf is niet bijzonder sfeervol en vrij rumoerig. Achter ons zat een grote groep en ik had mede daardoor soms zelfs moeite om de personen aan de andere kant van mijn tafel te verstaan. Het eten maakte dit meer dan goed; de verschillende voorgerechtjes waren top, met de viskoekjes en de kipstukjes in pandanblad als favoriet. Ook de hoofdgerechten waren heerlijk. Wij namen een rode curry, een pad thai, groenten in oestersaus en een kipsalade met kokos. Allemaal heerlijk. De bediening is vriendelijk maar zou er iets verzorgder bij kunnen lopen; keukenpersoneel liep nu in korte broek en hemdje rond en dat ziet er toch net wat minder hygienisch uit.
Sophie K.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Even een snel hoofdgerecht gegeten. Groene curry en pad thai, beiden erg goed van smaak. ( ik had zonder tahoe gevraagd, maar dat was kennelijk niet doorgekomen) Bediening doet precies wat ze moet doen, niet meer niet minder. Blijft nogal gehorig binnen omdat alles van beton is.
Nassss .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Vandaag hebben we gebeld om te serveren. Aan de tel werd gezegd dat we tot 18:30 konden eten ivm reservering. Geen probleem zeiden we. Eenmaal daar aangekomen worden er menukaarten aan ons gegeven die zo goed als uit elkaar vallen. Tijdens de bestelling wilde de serveerder weglopen! Heel irritant want we waren nog niet klaar met bestellen. Hij lacht niet niks en is totaal niet vriendelijk. Bij het hoofdgerecht vroeg ik om extra vissaus. Even wachten, komt eraan zei hij. Ondertussen liep hij 4x langs n kreeg ik mijn vissaus nog steeds niet. Bij het aftekenen wordt er niet gevraagd of alles naar wens was, geen oogcontact en hij zei ook geen bedankt of fijne avond! die 5 cent wisselgeld neem ik dan ook mee en kom ik NOOOIT meer terug!!
Tim G.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Heerlijk Thais gegeten in dit gezellige restaurantje.

Buiten gegeten op een schitterende zomerdag, vandaar de 8 voor het decor. Service redelijk, kaart valt uit elkaar, crew is eigenlijk net te klein om alles te belopen.

Eten heerlijk!

Eenvoudig restaurant met prima gerechten. Typisch Thais.
Marjolein U.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Afgelopen dinsdag bij toeval hier terecht gekomen.
Het was onze eerste ervaring met thais eten en het is zeker niet tegengevallen. Het eten was niet te pittig, waar ik enigszins wel bang voor was. De bediening was vriendelijk en snel. Enige minpunt is dat de inrichting van het restaurant wel wat smaakvoller had mogen zijn. Maar door het lekkere (zeer betaalbare) eten en de goede service zeker voor herhaling vatbaar.
Umf .
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2016
Heerlijke gerechten met authentieke smaken. Het is superdruk, maar toch reuze jammer dat de bediening stoïcijns de door ons bestelde voor- en hoofdgerechten serveert zonder te vragen of wij nog iets willen drinken (terwijl glazen allemaal leeg zijn) en vervolgens zo lang wegblijft nadat onze borden zijn afgeruimd dat wij grapjes gaan maken over het feit dat er dan wel geen nagerechten zullen zijn...Ik denk dat bediening (en misschien tevens eigenaar) best wel iets met deze recensies zou doen, maar dat kennis van Nederlandse geschreven taal zeker ontbreekt!
Valentina K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2016
Afgelopen zaterdag hier met vrienden gegeten, het was redelijk druk en we konden om 8 u terecht, toen we aankwamen was er nog steeds geen plek en moesten we nog 20 min wachten, op zich geen probleem want ernaast zit een leuke kroeg en het was de wielerronde dus feest genoeg.
vooraf van alles wat besteld en allemaal erg lekker, viskoekjes waren echt een aanrader, verder een dumplin en garnalenspiesje en een garnalen loempia.
erna hadden de dames groene curry met kip en garnaal en de heren een visgerecht en een rode curry met kip.
Bij de vraag hoe heet het zou zijn werd er gezegd dat het meeviel.
gelukkig waren de dames wat gewend maar voor het lekkere was de groene curry wel net te heet.
het visgerecht en de rode curry waren echt heerlijk.
na afloop werd er gevraagd of alles naar wens was en toen er gezegd werd dat het wel wat te pittig was werden we gewoon genegeerd, toen daar wat van gezegd werd kregen we alleen dank je te horen?? dit was wel een beetje jammer, er word dus totaal niet naar je geluisterd, vooraf al niet en nu weer niet.

al met al komen we zeker nog eens een keer terug... want de smaken zijn goed en prijs/kwaliteit ook zeker wel!
Bart D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Ik was al fan van de Thaise keuken en ook van Deli Bird. Deli Bird komt behoorlijk dicht in de buurt van mijn eetervaringen in Thailand. Erg lekker eten, veel keus, prima bediening en heel betaalbaar. Mijn favoriet: de viskoekjes, de pittige salade met rundvlees en de kip met Thaise basilicum. Je moet wel op tijd reserveren om een plekje te hebben! En als dat niet meer lukt, kan je altijd nog afhalen.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
17 april met 4 pers. op het Deliplein gegeten. Ad hand van de recensies hier konden we de ingang makkelijker vinden en wisten we goed wat we moesten bestellen. Het personeel laten kiezen! En wat hebben we genoten, we hebben de eerste 6 gerechten gewoon nogmaals laten brengen! Daarbij ontzettende knappe dames in de bediening. Natuurlijk is de entourage Thais, maar dat is een pluspunt wat ons betreft. Wat scherpte van het eten betreft..2 pepertjes is easy te doen. Wel heel veel knoflook in de gerechten, dus rekening mee houden.
Wij komen hier zeker nog heel graag terug!
Jo L.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Na een heerlijke droomvakantie in Thailand wilden mijn vriend en ik heel eventjes terug naar dat gevoel. Dat lukt helemaal bij Deli Bird. Wat een heerlijke Massaman curry en met een echt Thais biertje inclusief originele Thaise bierkoeler waan je je weer heel even in de tropen. De aankleding is net als in Thailand simpel. Regel is: hoe minder aandacht voor het interieur, hoe meer aandacht voor het eten en dat is te proeven. heerlijk!
Marco B.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Deli Bird, een bijna altijd vol authentiek Thais restaurantje op de Kaap aan het Deliplein. Eten is goed, vooral de pittige groene curry (met kip deze keer), maar zeker de verrassende zoete zure curry de Massaman is heerlijk (met rund op). Paar viskoekjes en singha biertjes en je hebt een topavond. Interieur past prima bij de sfeer, beleving en vooral prijs kwaliteit verhouding!
Romantisch, of stijlvol? Nee! Maar dat eten is wel fantastisch! Elke keer weer!
Ellymarien .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Niet te duur, snel en lekker.
Dat is het recept, daarom is het ook altijd druk (reserveren is een pre)
Met z'n vieren verschillende voorgerechtjes genomen en allemaal een hoofd gerecht (pittig is ook echt pittig).
Fred D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2016
Deli Bird blijft 1 van onze favoriete restaurants. No nonsense en lekker pittig Thais.
De bediening was uitstekend en heel sympathiek.
Lekker Duits Weissbier wat voortreffelijk smaakt bij Thais.
Breda076 .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
pluspunt 1. open op een dag dat bijna alle andere zaken dicht zijn op het deli plein. (maakte het wat minder gezellig)
Gewoon lekker, en lekker snel thais eten. Even op vakantie.
Het ging zo rap dat we nog snel naar de film zijn gegaan.