Thai Jasmine

Meer informatie over restaurant Thai Jasmine

Voordelig
Simon W.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Al meerdere malen op uitnodiging gegeten bij Thai Jasmine. Gelijk de beleving bij andere Thaise restaurants, valt het op dat alles zo doordrenkt is met olie. Qua smaak zijn de gerechten top en de kaart biedt voor elk wat wils. Echter het overmatige gebruik van olie in alles, maakt dat de gerechten al na een paar happen tegen beginnen te staan.

Navraag bij antwoordgigant Google leverde op dat Thaise gerechten juist gematigd olie dienen te bevatten, maar waar ik het ook eet, het is vaste prik. Zo ook bij Jasmine; een anderzijds prettig ingerichte eetgelegenheid met een uiterst vriendelijke bediening.

Helaas door de nieuwe locatie niet meer zo knus als voorheen en misschien net een beetje te licht. Maar dat is persoonlijk.
Mark M.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Een dikke, dikke aanrader voor iedereen die glutenvrij moet eten (of welke allergie dan ook). Een goede allergenenkaart op verzoek en een keuken die precies weet waarop ze moeten letten!

En dan het eten... Het was alsof ik in Thailand was! Meer hoef ik er niet over te zeggen. Op mijn verzoek kon ik een echt pittige maaltijd krijgen. Op de kaart staan pepertjes maar dat is toch altijd op de Nederlandse smaak.
Chantal K.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2016
Heerlijk gegeten! De echte traditionele gerechten uit Thailand. We zaten heerlijk in het zonnetje op terras, je waande je echt weer op vakantie!
Harm H.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
De Tom Ka soep vooraf was de lekkerste die ik ooit heb gegeten. Verder was de groene curry als hoofdgerecht ook heerlijk. De bediening was erg vriendelijk en had er ook geen problemen mee dat we vanwege de hitte binnen, naar buiten wilden verkassen. Decor buiten was een druk en gezellig komen en gaan van mensen op het Gedempte Zuiderdiep
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Absoluut genoten hier. Wat een heerlijke smaakcombinaties! De gerechten volgden elkaar in goed tempo op. Regelmatig iemand anders van de bediening aan tafel gehad en iedereen was zeer beleefd en vrolijk. De locatie is groot van omvang en goed gelegen in het centrum. De ruimte is misschien wat gehorig, maar je kunt niet met je buren meeluisteren. Een absolute aanrader!
MarthavanVeen .
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Erg goede Thai. Smaken zijn goed, vooral de ossenhaas salade een aanrader. Vriendelijk bediening die goed zorgen voor de gast. Locatie redelijk, niet fijn buiten kunnen zitten en binnen wat hoog. Wel echt een aanrader!
Pieter B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Lekker eten! Menu 1 is prima. Locatie is mooi centraal in Groningen, restaurant heeft veel tafeltjes, dicht op elkaar en is vaak druk. Dat geeft (-) weinig privacy maar wel weer (+) een Aziatische aandoende sfeer. Personeel is jong, vriendelijk en vlot. Witte huiswijn is te duur, neem een biertje.
Gerard N.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Zeer goed gegeten. Gerechten kwamen vlug door en personeel was ondanks de jeugd zeer vriendelijk, wij waren op tijd en dat zal denk ik ook wel in de snelheid schelen, want het kwam helemaal vol te zitten. Eten wat over was zonder probleem keurig mee in een plastic schaal die dichtgeseald was. Voor ons een aanrader. Wil je de drukte mijden, dan moet je gewoon erg vroeg zijn. Diverse mensen moesten teleurgesteld worden omdat het vol zat. Eigenlijk wel een goed teken.
Reena J.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2016
We liepen toevallig langs het restaurant en we hadden geluk, er was nog een tafel beschikbaar. Het was al aardig druk (18:15 uur). De bediening was erg vriendelijk. Het eten was voortreffelijk. Ze doen hun beschrijving (authentic Thai restaurant) eer aan. Als voorgerecht hadden we Sate Kai en een Tom Yum. De Sate Kai was echt heel lekker. De saus was heerlijk. De Tom Yum was ook lekker van smaak. Zure smaak en een beetje pittig. Als hoofdgerecht hadden we de Phad Kraprao met ossenhaas en Phad Phong Karie met eend. De Phad Kraprao was zeker pittig (er staan ook drie pepertjes op het menu), maar erg lekker, met veel verschillende groenten en lekker vlees. De Phad Phong Karie had een heerlijke kerriesaus. De eend was precies goed en de verschillende groenten pasten er goed bij.
Dit restaurant is echt een aanrader!
IngmarSpit .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Leuk restaurant met open keuken en heerlijk Thais eten. Vriendelijke jonge bediening en fijn sfeertje. Het eten is ons erg bevallen en de bediening vlot. Een aanrader!
Astrid S.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2016
Bijzondere Thaise gerechten en goede menukaart met zeer veel keus. Ik koos menu 1 en dat was erg lekker en puur. Service prima en mooi restaurant op goede lokatie. Een aanrader.
Robert D.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Prima eten - rijk gekruid en malse ingrediënten. De regie in de keuken moet beter. Erg lang wachten op het eten. Vervolgens krijgt een disgenoot zijn bestelling terwijl de andere drie, meer dan vijf minuten, moeten wachten.
Anoanoniem .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Recent bij thai jasmine gegeten voor de tweede keer. Eerste keer heel tevreden maar tweede keer viel zwaar tegen. Pas na een halfuur een menukaart en een drankje aangeboden gekregen en wel twee uur (!!) op het hoofdgerecht moeten wachten. Toen wij dit melden kregen we de reactie 'u zit hier pas anderhalf uur hoor'. Lekker vriendelijk dus. Eten was wel voortreffelijk maar voor de service ga ik niet weer heen.
Wsnoeyer .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2016
Gisteren bij Jasmine gegeten... Eten was best ok, niet bijzonder. Kleine minpuntjes: geen ijsblokjes, tafeltjes te dicht op elkaar, weing privacy.
Maar het was echt slikken toen de rekening kwam: een halve liter doodnormale witte huiswijn kostte maar liefst €18,-!
Jammer, prijzen zijn in de loop van de tijd behoorlijk gestegen bij jasmine......
hansvolvo .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2015
na met regelmaat bij andere thai gegeten te hebben, eindelijk nu bij Jasmine.
nou en dat viel wel beetje tegen, ondanks dat het zeker niet slecht was,en riante hoeveelheid, maar we kregen er toch een beetje een luxe woktoko gevoel bij. de akoestiek is vreselijk, erg lawaaierig.
ook jammer dat de fooi die je per pin geeft bij de eigenaar terecht komt en niet bij het personeel.
Geerd K.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Het eten is best aardig. Vooraf verschillende hapjes. Als hoofdgerecht kregen een selectie van vis en vlees gerechten. De service was erbarmelijk. Voordat we werden geholpen en iets te drinken kregen aangeboden moesten we meerdere malen vragen of er iemand kon helpen. Meerdere malen kwam het drinken tijdens de maaltijd niet aan. Na afloop zijn we uiteindelijk zelf maar begonnen met afruimen. De koffie was overigens goed.
Renske E.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wat een heerlijk eten! de oude locatie was kleiner en had meer sfeer dan dit pand maar hier heeft men wel meer plek en kun je hier sneller terecht. Desondanks toch een tip om wel te reserveren want het zit vaak vol.
Absoluut een aanrader als je in Groningen lekker wilt eten.
Stephan V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Kwam in het oude pand al met veel plezier, altijd lekker eten!

Ook dit keer was het weer heel lekker eten, prima prijs! Genoeg keuze voor iedereen op de menukaart.

Muziek was aangenaam, decor is mooi en open. Wel zit je ietwat dicht op elkaar, maar dat was geen hinder.

De bediening was een beetje traag zo nu en dan (vooral bij het vragen van de rekening), had wat 'actiever' gemogen! Personeel was verder wel attent!

Pedij .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Eten is hier altijd heerlijk. Ik kom er regelmatig. Helaas was de bediening laatste keer erg slecht.. De aandacht van het personeel was slecht te trekken. Er werd totaal niet opgelet. Drankjes werden vergeten en ook de ' leftovers' die ik graag mee mee had willen nemen en dus om gevraagd had, waren spoorloos.... Jammer!
Caroline V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2015
Voor de eerste keer hier gegeten. Erg lekker. Ik had rode curry met gamba's. Erg tasteful. Ook geschikt voor kinderen.
Aanrader! Het personeel is bijzonder attent en service gericht.