Thai Isaan

• Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Rosanne R.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
vaak rustig, maar wij vinden het een ondergewaardeerd restaurantje/afhaal wat dagelijks vol zou moeten zitten! Lekker authentiek eten, goede porties en meer van het een of ander of andere verzoeken zijn geen probleem. Personeel heeft je goed in de gaten. klein maar heel fijn, al meermalen een feestelijke gebeurtenis met een dinertje hier gevierd. ook afhaal gaat snel en goed advies over hoeveelheden.
Stan M.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Afgelopen zondag hier gegeten. Eigenlijk kom je een woonkamer binnen waarbij de eigenaar met zijn vrouw je ontvangen. De kleine omgeving maakt het knus maar ik kan mij voorstellen dat wanneer er meer mensen zitten het misschien wat te klein is. Wij waren de enige klanten wat jammer is want het eten is goed en de gastheer doet zijn best om het naar je zin te maken. Eten dus goed, lokatie klein en parkeren niet altijd even makkelijk. Ik heb een gezellige avond gehad.
Beukie .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Voor het eerst hier gegeten. Prime basic Thai food, maar niet echt bijzonder.
Alles kwam een beetje rommelig op ons over, maar ach, dat is het ook aan Surawongse Road in BKK. Het personeel doet erg zijn best en is reuze vriendelijk.
Op weg naar het toilet kom je door de keuken. Veel pruttelende woks op wat groezelige gas- stellen en een bezwete thaise dame er boven.
We hadden eén voorgerecht en twee hoofdgerechten, plus drie Singha biertjes. Totaal €52 vonden we wat veel.
Jonaid20 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Heerlijk eten in een ongedwongen sfeer, de eigenaars zijn super vriendelijk en nemen de tijd voor de gasten. Ook het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Ben in meerdere restaurants geweest maar deze Thai blijft voor mij de beste. Het eten is altijd vers. Hier krijg je nog kwaliteit voor je geld. Wij zijn veel door Thailand gereisd en hier voelen wij ons dan ook `thuis`. Voor mij een top restaurant met een echte Thaise sfeer
Douwe K.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2015
Omdat de Thai waar we altijd komen gesloten was nu een keer hier. Restaurantje zit wat verstopt in een klein straatje (20 plaatsen ongeveer) en is eenvoudig ingericht. Bediening was stipt en vriendelijk. Het eten was erg lekker, vooral omdat het heerlijk vers is. Zelf had ik maaltijd groente, bief met oestersaus. Echt een flinke portie. Tafelgenoten waren ook zeer te spreken over andere gerechten. Kortom, tevreden klant.
Thorsten H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2015
Wederom gegeten bij Thai Isaan, wederom genoten van het heerlijke eten en de vriendelijke bediening. Altijd met een lach. Jammer dat de Thaise Whisky op is. Volgende week weer!
Judith L.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2015
Afgaande op eerdere recensies, kozen we voor dit restaurant omdat we houden van authentiek Thais eten. Bij binnenkomst waren we de enige gasten, maar gelukkig kwamen er snel ook andere mensen binnen. Het interieur beloofde veel goeds: een soort huiskamer die een beetje rommelig op z'n Thais is ingericht.

We kozen vooraf voor de viskoekjes en voor een assortie van voorgerechten. De viskoekjes waren lekker, alleen jammer dat het sausje (dat dit gerecht helemaal af kan maken) een eenvoudig chilli-sausje was. Het assortiment van verschillende voorgerechten was minder geslaagd: het vlees en de saus van de saté waren erg droog en oogden en smaakten niet vers. De hoofdgerechten waren lekker, maar voor Thaise authenticiteit kiezen wij een volgende keer toch voor een ander restaurant. De menukaart beloofde namelijk dat mijn gerecht redelijk pittig zou zijn; het smaakte eerder zoet. Ook was het opmerkelijk dat er geen gerecht met koriander verkocht wordt. Reden, aldus de ober: 80% van de mensen houdt niet van koriander. Opmerkelijk dat een Thais restaurant zich laat leiden door een aanname (die volgens mij niet klopt, maar dat terzijde), en een onmisbaar ingrediënt uit de Thaise keuken volledig van de kaart schrapt omdat mensen het niet lekker zouden vinden.

Het eten kwam snel door, een tikje té snel: Vijf seconden nadat onze voorgerechten waren uitgehaald, stonden de hoofdgerechten al voor onze neus. Verder was de bediening prima.
Netcees .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2014
Uitstekend. Echtpaar kookt zelf en doet ook de bediening. Door zakelijke connecties ken ik Thailand heel goed en ik proef hier nauwelijks verschil met een restaurant in Thailand. Alles is vers, groenten heerlijk knapperig zoals het hoort bij de Thai en scherpte van de gerechten keurig aangegeven. Vis en vlees van prima kwaliteit. Porties ruim, ruim voldoende. Ook voor afhalen interessant.
Alexine R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2014
Echte authentiek Thaise gerechten; vers gemaakt door de eigenaren; om je vingers bij af te likken. Decor en muziek mag wel iets meer Thais, maar misstaat niet. En boven alles: het is er schoon, netjes en opgeruimd. Ook de keuken zag er, ondanks de kleine afmeting en heel erg ruime kaart, redelijk fris uit.
Een minpuntje: De katten moeten buiten blijven. Erg jammer want wij zijn wel gesteld op deze beestjes.
M O.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2014
Gisteravond in het zonnetje aan een van de twee kleine houten buitentafeltjes gegeten bij dit kleine Thaise restaurantje.

Ik was erg benieuwd en wat een verrassing, werkelijk heerlijk Thais gegeten! Rundvlees met groente en zeer pittige *** saus. Gebakken rijst i.p.v. de witte rijst besteld en die was ook heel lekker. Een was zoete smaak aan de rijst zoals ik die ook uit zelf Thailand ken van vakanties. Mijn kleine tafelgenootje nam als hoofdgerecht een voorgerechtje: de Thaise kiploempiaatjes. Die waren krakend vers, lekker heet en erg lekker.

De kok en serveerster (wie weet zijn het de eigenaar en eigenaresse?) spraken niet zo goed Nederlands maar wel genoeg om gewoon te krijgen wat je bestelt. Mijn kleine tafelgenootje kreeg op aanvraag kleurtjes en papier en een leuk cadeautje zelfs nog. Erg vriendelijk zijn ze hier.

Om de prijs hoef je het ook niet te laten: volwassene en kind incl. drankjes 28 euro kwijt, en we hadden nog wat eten over zelfs...

Dan toch nog wel een minpunt helaas, want hoewel kinderen het uiteraard juist erg leuk vinden..... er zijn katten. Het zijn twee katten die gewoon vol zelfvertrouwen in en om het restaurant banjeren as if they own the place. Onderwijl lekker verharend, schooiend en hun nagels tegen de stoelpoot zettend. Ik vind dat persoonlijk niet zo hygiënisch... Het restaurantje kan een geregelde schoonmaakbeurt naar mijn inzien goed gebruiken.

En toch zou ik zomaar nog eens terug kunnen komen, puur omdat het eten zo heerlijk was en de mensen zo vriendelijk.
Han S.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2014
Gezellig klein huiskamer restaurant met vriendelijke bescheiden kok.
Prima Thais eten voor een relatief lage prijs. Verse ingrediënten en de kok kookt met veel passie en overtuiging. Helaas zijn veel gerechten voor mijn smaak te zoet maar wellicht dat de doorsnee Hollandse bezoeker dit juist lekker vindt. Het is in ieder geval een leuk en sympathiek adres en een zeer waardevolle toevoeging in Bussum.
Jhu .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2013
Weer eens gegeten bij Thai Isaan, bijzonder prettige bediening, en het eten was heerlijk. De Thaise kok heeft absoluut geweldig eten geleverd. Alle lof! We komen hier graag en zullen zeker weer terug komen in de toekomst