Thai Im Aroy

Erg voordelig
Erg kort
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Vorige week zaterdag in dit eethuis fantastisch lekker gegeten. Hoewel ik persoonlijk het interieur niet zo uitnodigend vind, heeft het door de wanddecoraties en het altaar aan de muur wel een onmiskenbaar Thaise uitstraling. De Thaise heer in de bediening verontschuldigde zich voor zijn gebrekkig Nederlands, want hij was nog nieuw. Het bleek echter geen probleem te vormen. Wat wij bestelden, kregen we ook.
Mijn partner nam eerst een ijsthee en ik een van de weinige lagers (pils) waar ik wel smaak aan vind zitten: Singha.
Als voorgerecht namen we beiden een flink pikante Thaise soep: Tom Yam Koeng (garnalen) voor mijn lief en Tom Yam Kai (kip) voor mezelf. Mijn disgenote vond de soep heerlijk van smaak, maar wat te pittig. Ik vond de scherpte echter precies goed en zeer authentiek, vergelijkbaar met hoe wijlen mijn vrouw deze maakte.
Het hoofdgerecht van mijn gezellin was Koeng Kiew Waan (garnalen in groene kerrie met kokos). Deze vond zij verrukkelijk. Zelf koos ik voor mijn favoriete Kaeng Panaeng Neua (rundvlees in panaeng (rode) kerrie met kokosmelk). Dit gerecht was werkelijk subliem uitgevoerd: een beetje pittig en o zo hemels lekker. Het vlees was ongelooflijk mals. Boterzacht, je kon het zo met de geleverde lepel en vork uit elkaar trekken. Een mes krijg je in de Thaise keuken niet, maar die bleek ook totaal niet nodig. In andere Thaise eetgelegenheden heb ik dat weleens anders meegemaakt. Bij onze gerechten werd ruim voldoende rijst geserveerd.
De dessertkaart is met één gerecht niet bepaald uitgebreid te noemen. We namen dus dat gerecht, al moest de beste man wel eerst aan de keuken vragen of dat gemaakt kon worden. Dat bleek gelukkig het geval. Het was kleefrijst met mango en kokosmelk (Kaauw Nieaw Mamuong). En ook dat was ronduit lekker te noemen.
De man die ons bediende, was buitengewoon beleefd en aardig. Goedlachs zoals het een Thai betaamt. De wachttijden tussen de gangen waren bijzonder kort. Het was ook niet druk, dus kon het personeel het allemaal makkelijk aan. Niet wat uitstraling betreft, maar qua kwaliteit van het eten een regelrechte topper. Een enorme aanrader dus.
Misses_Poole .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
In eerste instantie wilde wij afhalen maar besloten toch in het restaurant te eten. Het restaurant zelf mag wel wat meer aankleding gebruiken (de muren en het plafond in bordeaux-rood zou echt al een enorme verbetering zijn :)
Het personeel zelf was erg vriendelijk en behulpzaam!
We namen de Tom Ka khai, de viskoekjes, Pad Thai met groenten en garnalen, de Papaya-salade en als toetje de sticky rice met mango en Singha bier om mee weg te spoelen. Het eten was werkelijk heerlijk, authentieke smaken uit Thailand (ben daar zelf geweest). Goed op smaak, lekker pittig en vers bereid. Ook de prijzen waren prima in verhouding; wij komen zeker weer terug, en snel ook!

Groet, Jennifer en Wouter
J T.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2016
Im Aroy is een aanwinst voor Hoofddorp. Inmiddels al een aantal keer laten bezorgen en afgehaald. Ze hebben er heerlijk authentieke Thaise gerechten. We bestellen standaard een soepje, biefstuk - papaya salade, pad tai en mango sticky rice.
Ik hoop dat jullie de kwaliteit, grote porties en de prijzen in de toekomst aanhouden...

Jurriaan L.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Overheerlijk gegeten hier! We hadden paneng kai, pad Thai kai en saté, loempia's, etc. Uiteraard ook singha bier. We waren positief verrast hoe ongelooflijk lekker en authentiek het eten was. Heerlijk!!! Eenvoudige aankleding van het restaurant, wat waarschijnlijk grotendeels op afhaal is ingericht. Prima service. Absoluut niet duur. Wij komen zeker hier terug bis het niet om even een hapje te eten dan zeker voor afhaal. Heerlijk
Debora J.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
In 't lokale krantje stond dit nieuwe Thaise restaurant. Je kunt ter plaatse eten maar ook afhalen. Het restaurant zelf vind ik niet uitnodigen om te eten. Er staan moderne stoelen en tafels in een vrij lege ruimte met weinig aankleding (wie weet komt dat in de toekomst). We hebben een Pad Thai Kai en een Pad Thai Koeng besteld. Het wordt vers bereid dus je moet even wachten misschien 10-15 min max.. Je wordt er vriendelijk geholpen en op de hoogte gehouden van je bestelling. Beide Pad Thai erg lekker. De Koeng had een stuk of 6/7 garnalen dus niet zuinig en de Kai was ook goed met kip gevuld. De prijs is beter dan de andere Thai in het dorp, echt niet te duur. De volgende keer gaan we experimenteren met een voor ons minder bekend gerecht.