Thai Garden

Rijksweg Noord 8 6131 CL Sittard Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Thai Garden

Janine81 .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Wij hebben donderdag heerlijk gegeten bij thaigarden ik had de bief met cashewnoten en mijn partner de vis rode curry. In 1 woord verrukkelijk!! Ik zag dat je hier ook kunt afhalen dus dat gaan wij zeker doen. Ons zie je snel weer terug!
Marlène K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Bij aankomst was het nog rustig maar dat veranderde snel. Erge gastvrije bediening en prima eten. Bij hadden varkenshaas met honihg saus (de minste van de twee) en beef met cashewnoten enoestersaus. Heerlijk gegeten voor weinig geld.
Tim .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2013
Regelmatige bezoeker van dit restaurant, elke keer goed gegeten. Zelf meerdere malen in Azië geweest en kan beamen dat de gerechten authentiek van smaak zijn. Zelf ga ik meestal voor milde of zoetzure gerechten aangezien de twee pepers echt te pittig voor mij zijn. Bediening mag iets attenter zijn wat betreft de drankjes, wel altijd zeer correct en vriendelijk. Goede prijs kwaliteit verhouding, zeker met de verschillende keuze menu's.
Lemmens .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2013
eerste keer Thais gegeten. erg lekker. vriendeljike bediening en goede porties. als je aan de raamkant zit dan zit je wel wat te kijk voor publiek dat voorbijloopt. niet echt goedkoop (voor- hoofd en nagerecht met drinken € 36,- p.p.) maar het is het zeker waard. conclusie: aanrader, ik ga zeker nog eens terug.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2013
Complete verrassing toen ik afgelopen week hier binnenstapte met een vriendin. Mooi restaurant en super vriendelijke en nette bediening. Eten was ook erg lekker, erg goede porties (ik had pad thai, mijn vriendin had Thaise curry met aubergine geloof ik) en wordt leuk opgediend; iedereen krijgt een eigen schaaltje wat warm gehouden wordt. Prijzen ook erg vriendelijk. Ik kom zeker terug!
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2012
héél erg lekker, en ook goed te betalen! Kwam met mijn rolstoel goed binnen, ik kon ook (als 1 v/d weinige restaurants) naar t toilet! Vooral als je van pittig houdt moet j d gerechten met 3 pepers ns proberen
Gordon88 .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2012
The food here is awesome! you definitely need to try if you are in sittard!! My favorable dish is coconut curry chicken with potato.service is also very good.