Thai fusion

Berenstraat 8 1016 GH Amsterdam Nederland Kaart
31-203208332

Over het restaurant Thai fusion

Modern Thais restaurant waar je heerlijk kunt eten maar waar je ook een bestelling kunt doen om thuis te genieten van de Thaise keuken. Uit de keuken komen voornamelijk authentieke Thaise gerechten. Met verse ingrediënten, veel smaaksensaties en alles vers bereid. Let wel even op de pepertjes zodat je niet verrast wordt door tè pikante gerechten! Het restaurant is niet heel groot dus reserveren is raadzaam. Maar dan eet je ook in een rustige ambiance waar je je helemaal kunt richten op de heerlijkheden op je bord.

Meer informatie over restaurant Thai fusion

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 16:30 - 22:30

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thai fusion

Evertine V.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Prijs/kwaliteit is goed. Eten was heerlijk, alles vers bereid. Lieve thaise dame in de bediening. Heerlijk flesje prosecco erbij en een mooi plekje bij t open raam.
Boyd V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Beetje chaotische bediening. De hartelijke Thaise dame overzag het niet allemaal. Menukaarten bleven op tafel liggen, glazen werden onnodig weggehaald. De gerechten werden bij een van de gasten neergezet, zelfs bovenop de menukaart....
Maar het eten was uitstekend. En de sfeer prima.
Alex V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Goed eten en vriendelijke bediening
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Eten was zeer aangenaam, Thais maar beetje aangepast aan de westerse consument. Lekker en vers. Fijne en aardige bediening.
Iwan V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
Altijd goed en lekker eten, vriendelijke bediening. Het is ook een afhaal/bestelrestaurant maar daar heb je geen last van. Ik kom hier steeds graag weer. Super, 1 van de beste in Amsterdam!!!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2018
Ontzettend vriendelijke bediening en erg lekker Thais gegeten op n leuke locatie midden in het centrum .wij gaan er vaker heen .echt n aanrader
AnnieElizabeth .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
Het eten was prima, erg lekker en vriendelijke bediening. Echt een aanrader.
Daar gaan we zeker nogmaals eten.Ook een karaf leiding water was geen probleem.
Ingrid_Helen .
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2018
een restaurant waar ik vaker kom, het eten was als altijd heerlijk. De huisgemaakte kroepoek die ze vroeger serveerden als binnenkomertje was wel lekkerder en authentieker.
ciaobella2707 .
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2018
Het personeel was erg vriendelijk en attent. Kwamen meerdere malen langs om te vragen of alles naar wens was. Uitgebreide menukaart met een ruime keus. Wij hadden als voorgerecht 2 lekkere pittige salades. Hoofdgerecht een groene curry met kip en groenten en een drooggebakken vis met rode curry. Als toetje hadden we een Thais dessert en kokosijs met lychees. Het eten was erg smakelijk! Toiletten bevinden zich boven en waren schoon en netjes. Een minpuntje waren de bezorgers die vlak achter ons zaten te wachten totdat zij eten konden bezorgen. Zij praatten nogal luid en gebuikten grof straattaal en stootten meerdere malen tegen mijn stoel aan zonder erge in te hebben.
JosienD D.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Meer dan genoeg keuze in het menu. Erg smakelijk. Typisch Thais eten. Zeer vriendelijke Thaise bediening . Een aanrader!
Hans G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Aardige bediening, leuk welkom met kroepoek met warme pindasaus, tafeltjes te krap, eten te veel met erg zoete (sojasaus).
Conny V.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Het was zeer de moeite waard. Heerlijke voorgerechten en hoofdgerechten met authentieke thaise smaken.
De porties zijn groot , dus delen is een optie als je met meerdere bent.
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Een klein maar sfeervol Thai restaurant, waar we zaterdag 14 april hebben gegeten met een Groupon deal. Het was de eerste warme dag van het jaar, waardoor de Berenstraat waar deze eetgelegenheid aan ligt, zeer gezellig druk was. We werden hartelijk ontvangen door een wat oudere Thaise dame, die behoorlijk goed Nederlands sprak. Vermoedelijk de eigenaresse. Zo goed heeft wijlen mijn vrouw het nooit gekund.
We kregen een tafeltje aan een muur, waarbij ik zicht had op een groot helder raam, dat mij een vorstelijke kijk gaf op de vele wandelaars die voorbij kwamen. Mijn partner had die uitkijk niet, aangezien ze tegenover mij zat. Zij had zicht op o.a. de keuken en kon zodoende zien dat hier uitsluitend vrouwen werkten. De inrichting was een combinatie van traditioneel Thai met moderne kunst aan de muur. Een typisch Thaise wandschildering sierde het deel van de muur waar onze tafel stond. Achterin het pand bevond zich een altaartje met een Boeddha beeldje en foto’s van voormalig Koning Bhumibol en Koningin Sirikit. Het respect voor deze koning van de Thaise bevolking is nog immer heel groot. Zijn opvolger (zoon) geniet aanzienlijk minder bewondering heb ik altijd van wijlen mijn vrouw begrepen. Bij zo’n klein restaurant staan de stoelen en tafels uiteraard heel dicht op elkaar. Het is dus een beetje woekeren met de ruimte en je partner goed kunnen verstaan, is een hele opgave.
Mijn lief bestelde ijsthee en kreeg een merk waar zij onlangs tijdens een promotie campagne kennis mee had gemaakt: Fuze Tea. Dit merk vindt zij veel lekkerder dan de gebruikelijke merknamen. Mijn drankje werd het bekende Thaise Singha bier. Hierbij kregen we van het huis cassave chips met saté saus.
We besloten beiden de bekende Thaise soep als voorgerecht te nemen. Voor mijn gezellin was dat Tom Yum Kung (met garnalen) en voor mij Tom Yum Kai (met kip). Hoewel de laatste niet op de menukaart stond, was het geen enkel probleem om die voor mij te maken. Hierbij kreeg ik veel kip, grote champignons en natuurlijk bosui en koriander. Deze pittige en zure soep smaakte voortreffelijk en authentiek. Zoals het hoort, kregen we zowel chopsticks voor de grote stukken als een diepe lepel voor het vloeibare deel.
Als hoofdgerecht nam mijn gezellin Paneng Ped: eendenborst filet met ananas, lychees en groenten in paneng kokos kerrie saus. Dit gerecht viel bij haar zeer goed in de smaak. Uiteraard nam zij nog zo’n ijsthee en ik een eender biertje. Zelf nam ik mijn grote favoriet van de Thaise keuken, namelijk Paneng Neua met sperziebonen en champignons. Deze gerechten werden in schalen op handige warmhouders geplaatst. Niet van die ruimte innemende rechauds, maar exemplaren van dezelfde omvang als de daarop geplaatste schalen. Het vlees kwam in ruime porties, zodat ik helaas weer veel moest laten staan. Het spreekt vanzelf dat er ook een schaal met rijst bij opgediend werd. Rijst is nu eenmaal de basis van alle Thaise gerechten. Ook dit gerecht proefde heel authentiek en dus heerlijk.
Voor het dessert koos mijn disgenote voor kokosijs met lychees en ik ijs met likeur. Die likeur gaf een zalig twist aan het ijs.
Al met al hebben we hier verrukkelijk gegeten en zijn we ook over de bediening zeer tevreden. Alleen bij de naam Thai Fusion zet ik vraagtekens. Fusion impliceert toch het versmelten met andere keukens/culturen, terwijl ik dit nu een echt origineel Thai proevend restaurant vind.
Lieke W.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Wij hebben hier heerlijk met een groupon bon gegeten. Gaan hier zeker nogmaals heen. Kwaliteit prijs verhouding erg goed.
Lee R.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Prima Thai in de Negen Straatjes. We hadden de mix van voorgerechtjes, kip met groene curry en bief met paneang curry. Allemaal ruime porties en het smaakte zalig. Omdat we korting hadden in het kader van het Iens-festival was de prijskwaliteitverhouding meer dan voortreffelijk.
Rob K.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Goede ontvangst en erg lekker gegeten Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Het interieur is niet super luxe maar goed genoeg De Muurschildering rechts achter de entreedeur is erg fraai! Ik wil hier zeker nog een keertje terugkomen.
Natasja V.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2018
Vriendelijk, behulpzaam, "niks is teveel" service en heerlijk eten! Voor herhaling vatbaar.
David H.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Enkele keren geweest en kwaliteit is en blijft top, het enige minpunt is de erg steile trap naar de toiletten toe.
Zeker weten voor herhaling vatbaar.
Sandra O.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Goed gegeten, maar door de m.i. te kleine ruimte en het continu in en uit geloop van bezorgservice wel erg rumoerig, rommelig en absoluut niet ontspannen tafelen.....
Frenk V.
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2018
Leuk gegeten in een knus restaurantje. De bediening was buitengewoon goed en vriendelijk. Door de Iens-actie was het een heel betaalbaar en lekker etentje.