Thai fusion

Berenstraat 8 1016 GH Amsterdam Nederland Kaart
31-203208332

Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-50% op de Rekening

Over het restaurant Thai fusion

Modern Thais restaurant waar je heerlijk kunt eten maar waar je ook een bestelling kunt doen om thuis te genieten van de Thaise keuken. Uit de keuken komen voornamelijk authentieke Thaise gerechten. Met verse ingrediënten, veel smaaksensaties en alles vers bereid. Let wel even op de pepertjes zodat je niet verrast wordt door tè pikante gerechten! Het restaurant is niet heel groot dus reserveren is raadzaam. Maar dan eet je ook in een rustige ambiance waar je je helemaal kunt richten op de heerlijkheden op je bord.

Meer informatie over restaurant Thai fusion

• : Parkeerplaats

Maandag t/m zondag 16:30 - 22:30

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Engels gesproken , Per boot te bereiken , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Thai fusion

Afke K.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Echt een aanrader!
Gerry D.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gezellig en klein restaurant met een vriendelijke bediening en heerlijk eten en het toetje was ook heel lekker.
Wij komen zeker terug.
Wafae A.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten tijdens de iens weken , wow een echte aanrader.
Lekkere voorgerechtjes, veel groenten in de gerechten en heerlijke kip / rundvlees. Dessert viel een beetje tegen maar we hebben genoten van het eten en het was zo veel dat we restjes meekregen!
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Vriendelijke en hulpvaardige bediening,maar zò gekleed kun je als medewerker NIET voor je bezoekers verschijnen. Heeft natuurlijk geen invloed op eten, dat was echt prima.
karin S.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
erg goed en in een goede sfeer met een ruime keus op het menu. aanbevolen de eend en pittige vissoep. zal hier zeker nog eens gaan eten
Eunica M.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Slechtste bediening die ik ooit heb mogen ervaring. Tom yam zorgde voor keelpijn. Het geld, de tijd en de moeite niet waard.
Stella F.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2018
Super leuk familie restaurant, lekker eten, vriendelijke bediening. Een aanrader!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
We hebben super lekker gegeten, wat je ook kiest het is heerlijk, Fijne en attente bediening. Kortom om zeker weer terug te komen.
Annelies O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Voor herhaling vatbaar! Heerlijke viskoekjes, kipkluifjes en curry’s. Bediening heel vriendelijk. Lekkere wijn voor een redelijke prijs.
Guido H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2017
Royale heerlijke porties. Vriendelijke bediening maar er is geen communicatie onderling waardoor je dezelfde vragen krijgt van verschillende mensen. Hygiëne toiletten kan veel beter.
Hugo H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Fijn en lekker gegeten. Mooie gerechten, Top! Vriendelijke bediening. Leuk klein restaurant en niet te druk. Zeker voor herhaling vatbaar
Rima A.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Eten was heerlijk. Hele vriendelijke bediening. Klein en schattig restaurantje maar het eten was echt goed. Menukaart was ook erg uitgebreid.
Nico K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Super vriendelijke bediening met een super lach. Wij moesten even wachten (ook omdat we iets te vroeg waren) dat werd fantastisch opgelost met (gratis) drankje en excuses en excuses :-)
Heerlijke gerechten, humor van de staff, goede vibe. Aanrader ! Thx
Anna F.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De bediening was nogal chaotisch, 1 voorgerecht kwam een half uur later, samen met de hoofdgerechten. De directie wist niet dat wij een reservering hadden gemaakt.. dus een kleine tafel gekregen (bij gratie Gods).
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Heerlijk gegeten in een klein en een beetje chaotisch restaurantje. Gaan we zeker nog eens naar toe.
Lydia H.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Lekker gegeten, vriendelijk personeel en een fijne sfeer.
Toet Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
Heerlijk eten en vriendelijke bediening. Wij komen zeker nog eens terug...................................................
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Een aardig Thais restaurant, niet erg fusion maar wel lekkere Thaise gerechten.
De bediening is erg vriendelijk. Een leuk zaakje om te lunchen tijdens het winkelen in de negen straatjes.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
We wilden onverwachts uit eten en vele restaurants waren. We hadden op deze plek niet verwacht een Thais restaurant aan te treffen gelukkig hadden ze nog een tafeltje voor ons vrij. Geen spijt van gehad. Was zelfs mogelijk wat in de gerechten te veranderen (vlees vervangen voor garnalen en inktvis) dat kan alleen als je vers kookt!! Echt heerlijk gegeten. Personeel is super vriendelijk, enthousiast en trots op wat ze maken.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Met een bon voor een 4 gangen menu kwamen we terecht in dit restaurantje midden in de 9 straatjes. We kregen van de chef een verrassing vooraf en verder mochten we zelf de overige 3 gangen kiezen. Vooraf hadden we viskoekjes en garnalenspiesjes, allebei erg lekker. Als hoofdgerecht, curry met kip en een curry met eend. Het eten was heerlijk en mochten het overige zelfs meenemen. Dat was ook wel opvallend hier, tot 20.00 uur waren we de enige in het restaurant, samen met de bezorgjongens, die de hele avond af en aanliepen en aan een grote tafel achter ons zaten. Muziek viel ook continu uit en dat maakte het een beetje ongemakkelijk. Bediening is vriendelijk. Qua eten een aanrader, maar voor de sfeer zou ik niet terugkomen!