Thai fusion

Berenstraat 8 1016 GH Amsterdam Nederland Kaart
31-203208332

Meer informatie over restaurant Thai fusion

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
7,2
7,1
Michel B.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Een aardig Thais restaurant, niet erg fusion maar wel lekkere Thaise gerechten.
De bediening is erg vriendelijk. Een leuk zaakje om te lunchen tijdens het winkelen in de negen straatjes.
Kees K.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2015
We wilden onverwachts uit eten en vele restaurants waren. We hadden op deze plek niet verwacht een Thais restaurant aan te treffen gelukkig hadden ze nog een tafeltje voor ons vrij. Geen spijt van gehad. Was zelfs mogelijk wat in de gerechten te veranderen (vlees vervangen voor garnalen en inktvis) dat kan alleen als je vers kookt!! Echt heerlijk gegeten. Personeel is super vriendelijk, enthousiast en trots op wat ze maken.
Leonie B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2015
Met een bon voor een 4 gangen menu kwamen we terecht in dit restaurantje midden in de 9 straatjes. We kregen van de chef een verrassing vooraf en verder mochten we zelf de overige 3 gangen kiezen. Vooraf hadden we viskoekjes en garnalenspiesjes, allebei erg lekker. Als hoofdgerecht, curry met kip en een curry met eend. Het eten was heerlijk en mochten het overige zelfs meenemen. Dat was ook wel opvallend hier, tot 20.00 uur waren we de enige in het restaurant, samen met de bezorgjongens, die de hele avond af en aanliepen en aan een grote tafel achter ons zaten. Muziek viel ook continu uit en dat maakte het een beetje ongemakkelijk. Bediening is vriendelijk. Qua eten een aanrader, maar voor de sfeer zou ik niet terugkomen!
Kerst .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Gisteravond onverwacht op nieuw met vrienden gegeten en het blijft een genot. Recent voor verjaardag met grotere groep geprobeerd en alles was tot in de puntjes geregeld. Laat de chef maar voor je kiezen en gegarandeerd goed dinner. Vis altijd goed en krokant, Kip met gember aanrader. eigelijk alles prima.
P P.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2014
Met 11 personen heerlijk gegeten. Vooraf arrangement samengesteld met restaurant. Gestart met verschillende voorgerechten. Hoofdgerecht bestond uit 7 verschillende vlees- en vissoorten. Iedereen was lovend. Voor ieder wat wils. Alles bijzonder smaakvol en leuk opgediend. Enthousiaste bediening. Voor de jarige een ijsje met vuurpijl.
Wat ons allen betreft een aanrader.
Ilan K.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2014
Niet de moeite waard! Vooraf was een Thaise mix, dat begon matig. Daarna Tom kah kai, erg zuur. Hoofdgerecht met biefstuk was veel te taai. Desert hebben we maar laten zitten.
Bediening bepaald niet vriendelijk en nogal chaotisch. Gerechten worden gebracht terwijl de tafel nog vol staat, bar staat vol met glazen en tafels werden niet afgeruimd.
Er zijn veel betere Thaise restaurants in Amsterdam, wij komen niet meer terug.
Erik K.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Thai fusion?!? Thai Confusion!!!
We kwamen binnen en dachten leuk chill restaurantje in t hart van de Jordaan, maar we kwamen snel van een koude kermis thuis. De afhaal-bestellingen hadden 100% voorrang, alle gasten in het restaurant zelf zaten vooral voor een leeg bord te staren. Het voorgerecht (garnalen rechtstreeks uit de zee zonder kruiden of wat dan ook) kwamen na een uur. Daarna weer half uur op de soep gewacht. De verwarde serveerster riep uit: "jullie nog steeds geen soepje gehad hihihih? ohhhhh komt er aan" Vervolgens toch nog wederom een half uur moeten wachten tot het soepje (de thaise beef met noodles was mwah mwah; de kippesoep met kokosmelk was zuurrrrrr) kwam. Afijn, het hoofdgerecht kwam redelijk snel na de soep en was okay. Moraal van het verhaal: als je 19uur aanschuift, heb je rond 21.30 uur het hoofdgerecht wel een keer op tafel; de bediening loopt als een kip zonder kop rond en probeert met hihihihi nog enigszins de sfeer luchtig te houden en te redden wat er te redden valt; de bezorgboys lopen met grote bezorgtassen dwars door het restaurant. Kortom: als je van chaos houdt, dan zit je in dit restaurant helemaal op zn plek! De wijn was goed betaalbaar, en door het lange wachten kregen we nog een glas gratis ook!
Carola D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2013
In een spontane bui kwamen we bij dit restaurantje terecht omdat ze wat tafeltjes buiten in de zon hadden staan. De bediening was snel en zeer vriendelijk. We bestelden vooraf verse loempia's. Deze waren heerlijk en echt genoeg om te delen.
Als hoofdgerechten hadden we Pangang Kai (kip in kokoskerrie) waar 2 pepertjes bijstonden en Nua Mamuang (biefstuk met cashewnoten). Hierbij stonden geen pepertjes. Beiden gerechten waren heerlijk, maar totaal niet pittig. Als je dus van pittig eten houdt dan is die niet het restaurant waar je moet zijn.
Al met al was het heerlijk om spontaan op 1 van de tafeltjes buiten te zitten (ze staan wel wat dicht op elkaar), het eten was lekker maar heeft geen onuitwisbare indruk op ons achtergelaten. Niet een Thai om speciaal voor het eten naartoe terug te gaan.
Marne S.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Mijn ervaring met restaurant thai fushion was zeer negatief. Om te beginnen het voorgerecht: zomerse loempias. Op de kaart met garnalen, krab, kip en munt. er zaten geen garnalen in. Wat blaadjes sla, slierten wortel en smakeloze krabsticks, niets op smaak gebracht, geen zout, geen azijn. Dan de eend. was doorgekookt, op zich wel eetbaar.Ik belde op om het restaurant wat feed back te geven. Toen kwam het ergste. Dame was super eigewijs en arrogant. ze wilde niet eens horen wat er mis was. Erg jammer allemaal. ik werd gewoon op de haak gegooit.
Xkimm .
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Mwah... Het is een grappig tentje maar qua eten vond ik het tegen vallen. De groene curry was best ok maar de kai krapauw was niet thais. Ook het voor grecht (fusion mix) was erg simpel. Voor authentiek thas moet je hier niet wezen, jammer. Bediening is wel erg vriendelijk.
Marjorie W.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2013
Hier met vrienden wezen eten met een aanbieding (voucher), we hadden een combinatie van vis - kip en beef gerechten, deze waren heerlijk, vooral de vis was prima gekruid en je merkte dat de producten gebruikt voor de gerechten vers waren, ondanks dat de zaak bestiert werd door slechts een serveerster werden we redelijk snel en niet te vergeten vriendelijk geholpen