Thai from Sky

Kostverlorenhof 65 1183 HG Amstelveen Nederland Kaart
31-206406338

Meer informatie over restaurant Thai from Sky

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,2
Wouter D.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Echt een top Thai in Amstelveen. Na de verbouwing best leuke sfeer binnen en heerlijke gerechten. De Peneng curry is m'n favoriet. Vaak afgehaald ook, altijd erg lekker en degelijke kwaliteit.
Rob De W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2016
We waren met z'n 4-en dus konden we 4 verschillende hoofdgerechten beoordelen, we namen geen voorgerechten en desserts. Kip in een licht gekruide gembersaus, kip in een rode pittige kerrysaus en Pad Thai kip waren allen heel lekker en de 4e schotel was vis in een licht gekruide kokossaus. De porties waren ruim en vergezeld door een grote kom rijst. Ook de gemiddelde prijs van € 16,50 is heel redelijk. Prettig was ook dat de tafels gedekt waren met linnen tafelkleden en grote linnen servetten. Een nadeel was helaas de akoestiek; door veel lawaai uit de open keuken, waar ook veel afhaal- en bezorgbestellingen worden bereid, was normale conversatie haast niet mogelijk. Dit wordt ook veroorzaakt door de cementen gladde (hoge) muren en de tegelvloer; beter was het om bijv. de wanden gedeeltelijk met textiel te bekleden en de onderkant van de tafels te voorzien van geluiddempend materiaal. De bediening was heel vriendelijk en correct en de bestelling kwam snel op tafel.
Fred H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Ik ben al 30 jaar een liefhebber van de Thaise keuken, al moet ik zeggen, dat mijn favoriete gerecht rund in groene kerrie is. Voorgerechtjes wissel ik wat vaker af, maar ik denk dat ik mijn rund in groene kerrie al bijna 120 keer ergens heb besteld. In Amsterdam zitten een aantal goede Thaise restaurants, zonder direct namen te noemen, eentje in Nieuw West en een vlakbij het Rembrandtplein. Woon sinds 2 jaar weer in Amstelveen en ben erg enthousiast over Thai from Sky. Heb er inmiddels een keer of 6 gegeten, 2 keer iets laten bezorgen en vind hun keuken erg goed. Hou je van een goedgevulde, strakgerolde kiploempia, bestel hem hier. En dan mijn favoriete hoofdgerecht: rund in groene kerrie, hier aangeduid als "Kaeng Kiaow Whaan Nua"... The best!
Kruidige, fijne, niet te dikke saus, met een goede combinatie van malse plakjes rundvlees (ik denk biefstuk), diverse meer of minder exotische groentes. Voor mij echt een van de betere Thaise restaurants. Entourage? Och, het deel met het hoge plafond is best leuk ingericht en aangekleed, het lagere deel is iets eenvoudiger. Bediening is altijd goed. Leuk zicht op de open keuken, waar heel hard gewerkt wordt. Verwacht geen pittoreske omgeving, is een winkelcentrum dat niet echt floreert en het moet hebben van diverse restaurants. Parkeren is soms even lastig, want de restaurants worden over het algemeen goed bezocht.
Sander B.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Op basis van eerdere ervaringen terecht gekomen bij Thai from Sky. De locatie oogt wat treurig en het interieur typisch Aziatisch, maar de service en smaak van het eten zijn prima.

We begonnen met loempia's en viskoekjes (specialiteit van het huis) en eindigden met rode curry met biefstuk. Buiten de fabrieks(?)saus bij de loempia's was alles prima, netjes van smaak en gewoon lekker!

Uiteindelijk zes tientjes kwijt voor twee personen. Aanrader, ook voor afhaal.
MRozz .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Heerlijk gegeten bij Thai from sky! Mijn vriend en ik komen hier al vaker en het is altijd net zo lekker als de eerste keer. Het eten word ook altijd voortreffelijk geserveerd. De service is hier ook super, iedereen is hier enorm aardig en na een paar keer er geweest, weten ze je altijd te herkennen (altijd leuk!). Je hoeft ook nooit al te lang op je eten te wachten. Wij zullen er nog wel vaker langs gaan.
Jerry S.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2015
Als zes mensen elkaar niet zo goed kennen, dan is samen eten de beste kennismaking. Op zoek dus naar een Oosters restaurant, een goede prijs-kwaliteit verhouding, voldoende gratis parkeergelegenheid en goede bereikbaarheid met of zonder OV met Amsterdam, want voor na het eten stond voor het gezelschap een voorstelling in de Balie op het programma.

Liet vroeger wel eens maaltijden van Thai From Sky bezorgen. En wel eens in Amstelveen zag ik in buurtwinkelcentrum Kostverlorenhof het afhaalrestaurant maar niet het eigenlijke restaurant dat via het parkeerterrein is te betreden.

Eenmaal binnen verrast de slimme en gezellige opzet van het restaurant. Het restaurant zat die avond behoorlijk vol met families en stelletjes.

Het personeel is vriendelijk, attent en snel. De eigenaar en meewerkend voorman informeert regelmatig -zonder zich daarbij op te dringen- bij zijn gasten of alles naar wens is.

Op de menukaart de gebruikelijke Thaise gerechten. Ik ben een liefhebber roergebakken kipfilet of rund in oestersaus die overigens niet op de restaurantkaart staan maar wel op het afhaalmenu. Alles is echter ook in het restaurant te krijgen als je de bediening er maar op attendeert.

De kipfiler in oestersaus was goed en aan de groenten zie je en proef je dat het vers is. Heel wat anders dan slappe doorgekookte groente. De gerechten van mijn medegezelschap zagen er eveneens heerlijk uit en uit hun signalen kon ik louter tevredenheid opmaken.

Over het nagerecht liet het bereisde gezelschap uit Noorwegen zich zelfs ontvallen dat hij bij Thai From Sky het heerlijkste ijs ooit had gegeten.

Kijk, daar doe je het voor!
Jussara T.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2014
Zondag 21 december eten afgehaald. Wij waren in de buurt en degene bij wie ik op bezoek was had daar nooit eerder gegeten. Bij binnenkomst krijg je de indruk dat je hier echt thais kan eten. Wij hebben kipsate, viskoekjes en 2 hoofdgerechten besteld. De kipsaté doorbakken, weinig kip van over (te krokant), de viskoekjes te vettig, 1 van de hoofdgerechten was groene curry met garnalen en groenten. Waardeloos!! De smaak was het net niet! De saus van de groene curry was veels te veel dat de garnalen wel erin konden zwemmen, het eten zag er zo vies uit, dat wij het na 2 happen hebben laten staan. Zonde van mijn geld. Hier moet de smaakpolitie wel langs gaan! Deze tent zou ik niemand aanraden!

Dan ga ik liever richting het centrum, waar de goede thais zijn.

Beste Jus1,
Bedankt voor u eerlijke mening. Wij vinden het erg dat u niet heeft kunnen genieten van onze gerechten. Wij werken met professionele Thaise koks die jaren ervaring hebben met het bereiden van traditionele Thaise gerechten. Dit is ook een van de redenen dat wij hoog aangeschreven staan onder onze gasten. Kwaliteit en service staat hoog in het vaandel bij ons! Wij willen het tegendeel bewijzen door een goede tegemoetkoming aanbieden. U kunt ons bereiken via info@thaifromsky.nl.
Dustin D.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2014
Prima echt Thais eten met gevarieerde smaken. Het vegetarische menu bestaat uit heerlijke kokossoep, 3 verschillende hoofdgerechten (echt verschillend van smaak, al was de zoetzure groenten wel erg Chinees en weinig Thais van smaak), en apart nagerecht met kokospudding. Erg snelle service, alles vers bereid en schoon.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2014
Ondanks de wat naargeestige omgeving, een vrijwel leeg winkelcentrum, heeft men zijn best gedaan om het binnen gezellig te maken, wat nogal lastig is vanwege de grote open keuken. Een redelijk uitgebreide kaart. De tom ka kai was erg zoet, alsof men was uitgeschoten met de suiker. De massaman met kip had meer body mogen hebben, wel met veel aardappel en pinda's. Tofu in cocosmelk met groene curry was zeer smakelijk en behoorlijk pittig. De bediening is uitermate vriendelijk en snel.
Myriam G.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Het eten is goed, bij afhaal is rijst/noedels niet inclusief. Viskoekjes zijn onze favoriet, erg lekker hier. Als je afhaalt, is bediening vriendelijk. Ervaring bij zitten in restaurant is minder, bediening sloft beetje, lijkt verveeld. De panang is erg vet, drijft veel olie in saus. Smaak van alle gerechten is verder goed, vergelijkbaar met alle goede Thaise restaurants in Amsterdam.
W.C. N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2013
Afhalers moeten er aan wennen dat de mie of rijst niet inbegrepen is. De keuken varieert van tranen in je ogen vanwege de scherpte tot hoogst verfijnde gerechten met garnalen. Talloze malen haalden we er af; de wokgerechten zijn niet al te warm dus je moet wel in de buurt wonen. De porties zijn ruim voor 2 personen.
Mmmarc .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2013
We hebben hier lekker gegeten en kregen redelijke porties voor een normale prijs. De bediening was vriendelijk, maar erg onoplettend en langzaam.
HTP .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2013
Leuke ontvangst, vriendelijke Thaise dame.
Het eten werd zichtbaar vers bereid in de open keuken en stond snel op tafel.
Op de kaart wordt met een * aangegeven of een gerecht mild pittig is of met twee ** of een gerecht pittig is. Mijn hoofdgerecht had ** maar was goed te doen (aangepast aan NL smaak?)
Na het serveren van de hoofdgerechten kwam de eigenaar(?) nog vragen of alles naar wens was. Na onze bevestigende, enthousiaste reactie verslapte de aandacht van de bediening vervolgens wat, maar niet echt storend.
Lekker gegeten, goed op smaak en vers. Voor herhaling vatbaar!
TuanLe .
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2013
Gisteravond waren voor de 2e keer bij dit restaurant wezen eten omdat de vorige keer zo goed was. Wel vooraf gereserveerd. De ontvangst was hartelijk en het lijkt wel thuis komen. Wij hebben 2 voorgerechten en 5 hoofdgerechten bested. Alle gerechten waren suprer. De eigennaar hielp ons om echte Thaise smaak te bestellen. Onze gasten waren heel erg in hun nopjes omdat zo lekker was. Het nagerecht was heel special, mango met kleefrijst. Bij het reserveren hebben wij special gevraagd. Een hapje van het nagerecht en wij waren weer in Thailand. Onze geliefde vakantie land. Het zit niet anders op dan voor de tweede keer 3 X 10 te geven. Wij komen zeker weer bij dit restaurant eten en onze gasten ook.
Roxanne2207 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2012
Lekkere Thai, iets aan de duurdere kant, maar met 1 portie (afhalen) kunnen we makkelijk met zn 2en eten, dus dan valt het ook wel weer mee. Ik heb er alleen nog afgehaald en dat is altijd wel bevallen. Alleen jammer dat de kwaliteit niet altijd hetzelfde is, soms smaakt het gewoon anders dan de vorige keer en dat vind ik toch storend. Niet dat het niet of veel minder lekker is, maar toch wel belangrijk dat je weet wat je besteld.
Leuke mensen, erg vriendelijk en gewoon lekker als we geen zin hebben om te koken!
Ingridp .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2012
Heerlijk gegeten hier. We waren met een groep van 6 pesonen en werden zeer hartelijk ontvangen. Voorgerechten vooral de Thaise viskoekjes en sate was heerlijk. Daarna allerlei verschillende gerechten. Ik had zelf vis in een ketjapachtige saus, mijn vingers erbij opgegeten. Een aanrader in ieder geval wat mij betreft.