Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

9,1
moetwellekkerzijn .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2012
was de eerste keer dat ik thais heb gegeten en ik ga er zeker een keer terug. Het eten was lekker. zowel het voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Bediening was vriendelijk
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
We komen hier wel vaker een hapje eten. Afgelopen zondag weer een keer geweest. In de zaak is een aangename sfeer. Het eten is authentiek Thais.

Voor de echte die-hards zijn er gerechten die gekwalificeerd zijn met drie pepers. Deze keer iets minder pittig gegeten: Kalfsvlees met hartige tomatensoyasaus met rode wijn (Phak Lau Den, twee pepers). Een absolute aanrader.

Mijn partner had de dorade met lichtpittige saus met tamarinde en gebakken uien (Saus Makaam, één peper).

Kortom heerlijk Thais eten en veel variatie in gerechten. Een absolute aanrader als je in Voorburg een keer Oosters wil eten.
Sao Menh L.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2012
De gerechten zijn echt authentiek Thais. De gerechten zijn precies goed op smaak. De Tom Yum Kong soep is heerlijk, evenals alle curry gerechten. Het vlees wordt mals voorgeschoteld en de vis met zoetzure saus is knapperig zoals het hoort. De bediening is zeer vriendelijk en behulpzaam. Het decor is modern, strak, maar geeft je toch het gevoel dat je lekker lang kunt blijven natafelen.
Martijn D.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Vis en varkenskoekjes, geroosterde eend, noodles die stiekem steeds heter leken te worden. En een fraaie Grüner Veltiner tegen een schappelijke prijs op de koop toe. Prima voor elkaar allemaal.

Bijzonder vriendelijke bediening, lekker veel geroezemoes in de zaak.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Na een jaar weer terug en bij binnenkomst viel me gelijk op dat er een grote gouden buddha staat achter de deur. had gereserveerd dus werd gelijk naar mijn tafel gebracht door een vriendelijke dame. Mooie menu kaart met veel variatie dus toch diverse dingen veranderd. kreeg goede uitleg over de nieuwe gerechten en gelijk maar geprobeerd en waren zeer smaakvol. Als deseert zoals zorige keer vers fruit genomen en daarna Thaise koffie met mekong wiskey. Ze zijn naar mijn mening vooruit gegaan en hoop dat ze deze standaard kunnen behouden. Ga hier zeker terug komen,gezellig en kwalitatief goed. +++
Frans N.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2012
Modern en origineel Thais intérieur (rood+blauw = nationale kleuren). Moderne en schone open keuken en schone toiletten! Charmante bediening door dochters van de eigenaresse/kokkin. Deze laatste komt soms ook even vragen of het goed was. Erg lekker noedelgerecht met kip, waarbij je zelf de graad van "heetheid" kan bepalen aan de hand van het aantal pepertjes. Sfeervolle en informatieve website. Goed bereikbaar per O.V: lijnen 2 en 23 stoppen voor de deur.
Andre R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2012
Sinds de opening deze zaak met zeer grote regelmaat bezocht en tot op de voet gevolgd en altijd aanbevolen bij andere liefhebbers van de Thaise keuken en als dus danig ook beschreven hier op iens.
Na afwezigheid van ruim 1,5 jaar afgelopen zaterdag hier maar weer eens de proef op de som genomen nadat ik had vernomen dat ze zaak van eigenaar was veranderd. Helaas kan ik niet meer zo enthousiast zijn als ten tijde van de hoogtij dagen nu zo'n 2,5 jaar geleden. Dat een andere eigenaar ( Chinese afkomst ) daar nu de scepter zwaait is duidelijk te merken in de kwaliteit van het eten en de service. Het is zeker niet slecht en ver boven gemiddeld maar de echte traditionele smaken die de keuken van Thailand zo kenmerken en hier aanwezig waren zijn grotendeels verdwenen. Het feit dat er en afhaal gedeelte is bijgekomen zal hier zeker debet aan zijn , maar een uur op rijst wachten omdat deze gewoon op was i.v.m. drukte in het afhaal gedeelte kan natuurlijk echt niet. De zaak is nog steeds even mooi en schoon ingericht als 2,5 jaar geleden maar wat erg storend werkt is dat als de zaak vol zit , je tegen elkaar op zit te schreeuwen als je elkaar wilt verstaan en bij een beetje wind van je tafel wordt weggeblazen als de de beide voordeuren niet in .. sluisformatie worden geopend/gesloten . Neem bij dit alles de relatief hoge prijs in vergelijking tot de gemiddelde Thaise restaurants in ogenschouw dan kan ik helaas niet anders concluderen dat Thai Fresh zijn marktpositie aan het verliezen is in de regio Zuid-Holland . Neemt niet weg dat nog steeds 1 van de toppers is die je minstens 1x bezocht moet hebben.
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2012
ik heb hier al een aantal keer gegeten het is altijd lekker en de service is helemaal ok. Er zijn maar weinig thai restaurants die ik bij mijn vrienden zou aanbevelen. maar dit is er een van
jaapie3 .
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2012
Veel te duur eten is redelijk personeel is vriendelijk na de recensies hier bekeken te hebben wij er ook naar toe maar het was voor ons echt éénmalig
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
Binnenlopen is zelfs door de week af ten toe een uitdaging. Het zit vaak vol. Wij komen hier regelmatig en inmiddels is dit een van onze favorieten restaurants in Voorburg. Altijd vriendelijke bediening en attent. De gerechten smaken goed. Je proeft de versheid van de produkten. Fris en schoon interieur, ze hebben zelfs kleine handdoekjes om je handen af te drogen in de wc's (waar zie je dat nog tegenwoordig?) Wij komen hier zeker terug. Tegenwoordig is er ook een afhaalpunt maar hier hebben wij nog geen ervaring mee.
henkdevries1958 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Zondag afgehaald en ondanks de drukte was ik binnen 5 minuten weer buiten, super geregeld, bellen en bestellen via hun gratis afhaal nummer. Gerechten waren nog lekker warm en knapperig bij thuiskomst en porties ruim voldoende. Weet nu ook dat ze bezorgen dus dat probeer ik volgende keer uit maar mijn voorkeur gaat toch uit naar het restaurant maar binnen lopen in het weekend zonder afspraak is moeilijk. Al met al voor mij dus altijd de mogelijkheid om van hun lekkere eten te genieten, hoop dat de service en kwaliteit zo blijft, sucses Thai Fresh team :-)"
peter S.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2012
Het personeel is super vriendelijk en gastvrij. Bedienen goed en snel. Eten is zoals Thais eten bedoelt is. Er kan onderhandeld worden over de hoeveelheid pepertjes van een gerecht. Deskundig advies.