Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

9,1
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Afgelopen even hier snel een hapje gegeten. In de zaak is een aangename sfeer. Het eten is authentiek Thais.

Voor de echte die-hards zijn er gerechten die gekwalificeerd zijn met drie pepers. Deze keer weer eens een keer gekozen voor twee pepers: Een kruidig zoetzuur gerecht met onder andere kip, citroenkruid en oesterzwammen.

Je kan hier heerlijk Thais eten en er is veel variatie in gerechten. Een absolute aanrader als je in Voorburg een keer Oosters wil eten.
Vanessa M.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2013
Vandaag voor het eerst bij Thai Fresh gegeten en bij binnen komst kreeg ik het gevoel dat het geen Thais restaurant was omdat het modern is ingericht. Bij het zien van de kaart veranderde we van mening en op advies van de vriendelijke serverster hebben we onze gerechten uitgekozen. Vooraf de saté kai genomen en deze konden we zelf nog roosteren boven een klein vuurtje, heel apart. De Phad Thai Khoong en massaman nua smaakte verrukkelijk, lekker pittig zoals het hoort. Op de kaart stond ook gefrituurd ijs en we konden er ons geen voorstelling van maken wat dat zou zijn. Het was dus echt een bol vanille ijs met een krokant gefrituurd laagje en ook dit was zeker een goede keus. Samen gevat een gezellige en smaakvolle avond, ze zien ons hier zeker terug.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2013
Vrijdag met collega's wezen lunchen en tot onze verbazing hadden ze een totaal andere kaart dan die ze in de avond gebruiken maar desondanks heel lekker gegeten en het was een apparte ervaring want wij hadden geen idee wat we ervan konden verwachten.
Onze gerechten varieerde van een Thaise wrap tot een groot ei welke was gebakken als een soort zak met daarin pittige gebakken rijst.
Ook was het mogelijk als er niets van onze keuze op de lunchkaart stond ze het hoofdgerecht van het diner kleiner zouden opdienen.
Na afloop was er een kleine verwarring over de kortingsbon maar de eigenaresse heeft dit keurig opgelost.
Kookklojo S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Hier op een drukke zaterdagavond binnengestapt,maar na 2 minuten wachten werd er een keurige tafel klaargemaakt. We hebben ons laten verassen door de kok,heerlijk gegeten,waarbij de Thom Kah Kai soep en het dessert met het gefrituurde ijs eruit sprongen.Heerlijke verse smaken,met mooie huiswijnen.. Modern,strak interieur maar niet te. Fijne bediening. Zeker waard om hier nog een keer te eten.
Johannes-de-Vries .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2013
Met familie (20p) mijn verjaardag gevierd in Thai Fresh en we hadden gevraagd om en speciaal menu samen te stellen wat de eigenares naar tevredenheid gedaan had. Serveersters hebben ons constant voorzien van drank en ondanks dat we met zoveel personen waren kreeg iedereen te gelijk zijn eten. Alles heeft voortreffelijk gesmaakt en het was een geslaagde avond. Ik kan iedereen aanraden om dit in groepsverband een keer te proberen, overleg je wensen en ze maken er een onvergetelijke avond van.
Maurits T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Onverwachts kwamen wij hier terecht, we hebben hier echt heerlijk gegeten! Super fijne smaken en zeker voor herhaling vatbaar.
Vriendelijk personeel en een moderne maar sfeervolle inrichting.
We komen hier zeker terug.
Roydev .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Mijn ervaring met dit restaurant kan ik alleen maar in positieve zin uitdrukken!

Mijn favoriete gerecht is de massaman curry, dit gerecht heb ik meerdere malen gegeten en elke keer verbaas ik me weer over de versheid en die heerlijk smaak

Ook is de service hier prima! u wordt goed behandeld en verlaat het restaurant met een glimlach!

Ook als het erg druk is hebben ze volledig de aandacht voor u!

Al met al kom ik hier elke keer weer graag terug!!
Bourgourmand .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2013
Normaal schrijf ik geen recensies maar Thai Fresh verdient het om genoemd te worden. We hebben er laatst in juni gegeten, tweemaal kort achter elkaar. De keuken is gevarieerd en vers; men gebruikt smaakvolle kruiden. Het eten is licht verteerbaar en niet vet of veel in de boter gebakken, maar in de olie. Het eten is met aandacht en zorg bereid. Vriendelijk personeel ook dat oprecht geinteresseerd is. Geen Aandachttrekkers maar men laat je met rust. geen kitscherig interieur maar juist strak en smaakvol. Hier komen we zeker nog terug.
scubadiver .
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2013
Echt heel lekker gegeten ; mooie kaart met voor vlees ,vis en vegetariers volop keus Uitsmijter was een prachtig dessert..
Bediening super attent; geen geleur om bij je bestelling op het juiste moment reactie krijgen om een refill voor je drankje te vragen.
Strak ingerichte tent met warme uitstraling.!
Eigenaar heeft zaken voor elkaar.
Foodie147 .
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2013
Dit restaurant was voor mij en mijn vrouw een zeer aangename ervaring. Bij binnenkomst werden wij heel vriendelijk ontvangen en de bediening was zeer goed gedurende de avond. We hebben deze keer de Dorade met knoflook en zwarte peper en de kip met rode curry genomen. Ik moet zeggen dat dit uitstekend is bevallen en wat ons betreft zeker voor herhaling vatbaar. Tot slot moet gezegd worden dat het sanitair in deze zaak onberispelijk is. Al met al een fijne avond met lekker eten !
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Gisteren hier gegeten, gastvrije ontvangst, attente en goede bediening, heerlijk eten en reservering werd snel en vriendrlijk bevestigd, een aangename verrassing!
Edsnow .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2013
Afgelopen zaterdag eten afgehaald. Over de bediening en het decor zeer te spreken, kortom keurig netjes. Het eten is een stuk minder. We hadden Som Tam en Kip met Basilicum besteld. De Som Tam werd met hollandse sla geserveerd. Dit is absoluut min punt. Deze werd ook niet kant en klaar geleverd. Het stampen mochten we thuis nog doen. Ook de kip met baslicum was het nodige aan te merken. Te grote stukken kip met ook hier weer hollandse groente. Dit hoort gewoon niet. Ook de saus was zeer matig en niet smaakvol bereid. Mijn ervaring met Thais eten heb ik opgedaan in het land zelf en bij vele Thaise europese restaurants. Voor mij dit restaurant niet weer. Mijn Thaise vrouw heeft dezelfde mening. Het eten is teveel naar de smaak van de westerse mens bereid. Jammer!
Sylvia J.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Vanavond voor de 4e keer gegeten. Heerlijk als altijd. Super attente bediening, mooie, strakke, moderne omgeving. Heerlijke huiswijn die perfect past bij de meeste gerechten. En -last but not least- zalig gegeten. We waren met zijn vieren en kozen vier verschillende voorgerechten die samen op een mooie grote schaal werden geserveerd. Zalige rode curry met garnalen als hoofdgerecht gekozen. Graag tot de volgende keer! Dikke complimenten.
Wietske D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2013
Laatst weer heerlijk gegeten bij Thai Fresh. We waren een tijdje niet geweest omdat we de laatste keer onvriendelijk bediend waren door een jongen, maar deze keer was het weer top. Heerlijk vers eten, vriendelijke bediening. We hadden onze baby bij ons, ook die kreeg heel veel aandacht van de bediening en had het naar zijn zin.
Lenny K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Super lekker eten, precies zo pittig als jij het wilt. Bediening is top en het is er altijd gezellig druk. Ook de afhaal is geweldig. Een goed en gezond alternatief op zelf koken.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Duur maar zeer fresh!
Wij gaan nog eens terug! Fijn om gezond en lekker te eten na een drukke werkdag. Ook zeer geschikt voor een feestje.
FFFijnproever .
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Eten vrijwel altijd van uitstekende kwaliteit puur Thais en prima op smaak, de (witte) wijnen op de kaart passen goed bij de gerechten daarom eten wij hier regelmatig.
De bediening is helaas verslechterd gedurende het laatste jaar (3x meegemaakt) helaas: bediening vergeet volledige bestelling, minder attent, soms erg traag.
Het Restaurant ziet er verzorgd uit: strak en netjes en schoon.
Tip: bediening terug naar oude standaards nl. super verzorgd, aardig, snel en efficiënt.
Dorien W.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2012
We gaan hier regelmatig eten en worden eigenlijk nooit teleurgesteld. Heerlijke pure smaken. Ook vegetariërs komen hier prima aan hun trekken. De prijs/kwaliteit verhouding is dik ik orde hier!
EvelienB .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2012
Ik kom hier zeker 1x per maand eten maar heb het geluk dat ik heel dichtbij woon. Zodra vrienden of familie op bezoek komen nemen we ze hier mee naartoe omdat het eten zo heerlijk is en de bediening goed en vriendelijk. Wel reserveren want het zit altijd vol! Het enige minpunt (vind ik) is dat ze kikkerbillen op de kaart hebben staan.
Sauerkraut .
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2012
Dit restaurant houden wij altijd in de pocket als we echt lekker Thais willen eten.
Thai Fresh is beter, vind ik, in zijn hoofdgerechten dan in zijn voorgerechten ( dit vergeleken met andere Thai restaurants ). bv de Tom Kha Kai soep is slap in smaak qua kokos en
de saté saus heeft ook niet echt die intense pindasmaak wat ik gewend ben bij andere Thais.
Maaar ! de hoofdgerechten zijn echt de beste oosterse creaties die ik tot nu toe ooit geproefd heb. Het gerecht met 3 pepers voor de echte kenners ( onderaan de menukaart ) is een aanrader maar zorg dat je maag daar wel tegen bestand is want anders ga je het merken ook, zelfs nog voordat je het restaurant verlaat. De huiswijnen zijn echt top en dat geld zeker voor de nagerechten. Aanrader is het gefrituurde ijs. De inrichting is “simpel” mooi en alles is zeer
proper. Tafels zijn op een mooie afstand van elkaar gezet. Minpunt is als de zaak vol zit ( en dat is vaak dus tijdig reserveren ) dan wordt het een klankkast.