Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 17:00 - 22:00 uur
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00 uur
Woensdag Gesloten

9,1
jolande S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Zeer verfijnde Thaise keuken. Een echt familie bedrijfje. De bediening is erg hartelijk en persoonlijk. de prijzen zijn wat hoger dan de gemiddelde Thai, maar de kwaliteit is ook duidelijk hoger.
Echt een aanrader!!
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Via vrienden zij wij in aanraking gekomen met dit prima restaurant. Wij hebben ons laten verassen door de chef en deze heeft ons niet teleurgesteld. Wat een heerlijk eten en vriendelijk personeel hier. entourage is erg gezellig en modern. Het personeel doet er alles aan om je thuis te voelen. Heel goed... wij zijn hier nu 2x geweest maar is zeker niet de laatste keer!! Echt een avondje uit en dus zeer aan te bevelen.
Jennifer G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Altijd kijken wij er weer naar uit om bij Thai Fresh te gaan eten, omdat het zo lekker is! Het restaurant ziet er, vooral na de verbouwing, netjes en verzorgd uit, het is gezellig om er te zitten. Ook de bediening is erg vriendelijk en klantgericht, ze weten wie hun klanten zijn en maken er vaak een praatje mee. Het personeel in de keuken is Thais, waardoor je vrijwel verzekerd bent van een authentieke Thaise maaltijd. Het is best prijzig, maar zeker de moeite waard en vaak nemen wij nog een doggy bag mee omdat de porties vrij groot zijn!
Aris P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
gisteren gegeten met z'n 4 ,heerlijk was het allemaal.e
je waant je echt in tailand al die smaken,kruiden heerlijk gewoon.
vriendelijke bediening, en een goede kwaliteit/prijsverhouding.
dus zeker een aanrader.

groetjes fam.prins
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Eten hier is van goede kwaliteit, vers en netjes gepresenteerd. Men presenteert zich als restaurant op niveau en alles ziet er ook keurig uit. Echter, de prijzen zijn er ook naar. Verwacht hier geen eethuis-prijzen. Dat terwijl de ingrediënten en de grootte van de porties nu ook weer niet heel bijzonder zijn. Wij vonden de prijs/kwaliteitsverhouding 'op het randje'. Of wel: best duur voor wat je uiteindelijk krijgt. De locals storen zich daar niet aan, ondanks de weinig aansprekende locatie zat het vol.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Vandaag samen met vrienden bij Thai Fresh gaan eten. Het gezelschap bestond uit drie Thaise vrouwen. Dus kenners bij uitstek.
Bij binnenkomst hartelijk welkom geheten door de Nederlandse serveerster van Malaise afkomst. Nadat we de menukaart hadden bekeken stelde dit onze verwachtingen hoog. En dat kwam ook uit. Heerlijke Thaise gerechten met authentieke Thaise smaak. Ook de wijn was van goede kwaliteit.

In overleg met de keuken werd de salade aangepast . Niks was teveel voor de super aardige bediening.

Veel ervaring met Thaise restaurants maar deze steekt er ver boven uit. Zeker de moeite waard om een keer echt Thais te eten volgens traditioneel recept.

We komen zeker terug !,
Tobber .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Eten 9/10:
Als vooraf de varkenshaassaté genomen, prima keus geweest. Ook lekkere pindasaus erbij.

Het klinkt wellicht gek als ik zeg dat ik bij een Thai's restaurant als hoofdgerecht spareribs genomen heb, maar ze zijn zó ontzettend lekker. Net als de vorige keer de spareribs met macadamia-marinade/saus genomen en wederom absoluut niet teleurgesteld.

Service: 9/10
Nette en snelle service.
Persoonlijk vond ik het erg grappig dat de serveerster bijna net zo enthousiast als ik was over mijn keuze voor het hoofdgerecht. Omdat één van mijn tafelgenoten dezelfde spareribs nam vroeg ze nog of ik wellicht een andere wilde zodat we konden ruilen en ook dit meedenken kon ik best waarderen.

Decor: 5/10
Ik vond het decor weinig bijzonder. In mijn ogen ziet het er vrij modern en zakelijk uit en een 'oosters' gevoel kreeg ik er echt niet van. Tafels stonden wel ruim uit elkaar, maar ik weet niet zeker of dat onder de noemer 'decor' valt.

Conclusie:
Ja... gewoon écht lekker eten! Het is niet goedkoop, maar voor het eten dat je er voor terugkrijgt vind ik het wel waard. Hier kom ik ook zeker nog een keer terug!
Els F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Ik heb hier telefonisch besteld. Mij werd medegedeeld dat ik de bestelling na een half uur kon afhalen. Bij aankomst moest ik vervolgens nog een half uur wachten. Dit was erg onplezierig. Alle aandacht ging naar het restaurant waardoor het kleine afhaalgedeelte helemaal vol liep.
O. a. de Ossenhaas Massaman Curry gegeten. De smaak van de Ossenhaas was prima echter door de Massaman Curry leek het gehele gerecht net soep, de saus was gewoonweg te dun. De garnalen Macadamia waren erg lekker, zeker een aanrader. De bami en de nasi zijn voldoende echter de hoofdgerechten zijn wat aan de kleine kant gelet redelijk hoge prijs.
Natascha2111 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Dit restaurant heeft niet de Thaise uitstraling die je zou verwachten. Het eten is echter zeer smakelijk, geen grote porties maar wel erg lekker. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. De enige lekkere Thai in Voorburg met ook nog een afhaaldeel. De prijzen zijn gemiddeld tot aan de hoge kant.
hansvana .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Wat ons betreft zonder enige twijfel de beste thai van den haag eo. en constant, altijd in orde. Prima smaken, uitstekend mals vlees, eten wordt zichtbaar vers voor je gekookt. Vooral de pittige gerechten hebben mijn voorkeur. Geroosterde sambal met asperges en lamsvlees, werkelijk perfect. Tel daarbij dat - vrij uitzonderlijk voor een thai - ook de toetjes werkelijk "gekookt" worden en het is duidelijk dat dit een prima keuken is. De bediening is correct, voorkomend en altijd vriendelijk. Prettig informeler als ze je eenmaal kennen en altijd netjes. Ofwel, een prima adres.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Afgelopen even hier snel een hapje gegeten. In de zaak is een aangename sfeer. Het eten is authentiek Thais.

Voor de echte die-hards zijn er gerechten die gekwalificeerd zijn met drie pepers. Deze keer weer eens een keer gekozen voor twee pepers: Een kruidig zoetzuur gerecht met onder andere kip, citroenkruid en oesterzwammen.

Je kan hier heerlijk Thais eten en er is veel variatie in gerechten. Een absolute aanrader als je in Voorburg een keer Oosters wil eten.
Kookklojo S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2013
Hier op een drukke zaterdagavond binnengestapt,maar na 2 minuten wachten werd er een keurige tafel klaargemaakt. We hebben ons laten verassen door de kok,heerlijk gegeten,waarbij de Thom Kah Kai soep en het dessert met het gefrituurde ijs eruit sprongen.Heerlijke verse smaken,met mooie huiswijnen.. Modern,strak interieur maar niet te. Fijne bediening. Zeker waard om hier nog een keer te eten.
Maurits T.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2013
Onverwachts kwamen wij hier terecht, we hebben hier echt heerlijk gegeten! Super fijne smaken en zeker voor herhaling vatbaar.
Vriendelijk personeel en een moderne maar sfeervolle inrichting.
We komen hier zeker terug.
Ingrid T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2013
Gisteren hier gegeten, gastvrije ontvangst, attente en goede bediening, heerlijk eten en reservering werd snel en vriendrlijk bevestigd, een aangename verrassing!
Sylvia K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2013
Vanavond voor de 4e keer gegeten. Heerlijk als altijd. Super attente bediening, mooie, strakke, moderne omgeving. Heerlijke huiswijn die perfect past bij de meeste gerechten. En -last but not least- zalig gegeten. We waren met zijn vieren en kozen vier verschillende voorgerechten die samen op een mooie grote schaal werden geserveerd. Zalige rode curry met garnalen als hoofdgerecht gekozen. Graag tot de volgende keer! Dikke complimenten.
Wietske D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2013
Laatst weer heerlijk gegeten bij Thai Fresh. We waren een tijdje niet geweest omdat we de laatste keer onvriendelijk bediend waren door een jongen, maar deze keer was het weer top. Heerlijk vers eten, vriendelijke bediening. We hadden onze baby bij ons, ook die kreeg heel veel aandacht van de bediening en had het naar zijn zin.
Lenny K.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2012
Super lekker eten, precies zo pittig als jij het wilt. Bediening is top en het is er altijd gezellig druk. Ook de afhaal is geweldig. Een goed en gezond alternatief op zelf koken.
Anneke J.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2012
Duur maar zeer fresh!
Wij gaan nog eens terug! Fijn om gezond en lekker te eten na een drukke werkdag. Ook zeer geschikt voor een feestje.
Tiny G.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2012
Eten vrijwel altijd van uitstekende kwaliteit puur Thais en prima op smaak, de (witte) wijnen op de kaart passen goed bij de gerechten daarom eten wij hier regelmatig.
De bediening is helaas verslechterd gedurende het laatste jaar (3x meegemaakt) helaas: bediening vergeet volledige bestelling, minder attent, soms erg traag.
Het Restaurant ziet er verzorgd uit: strak en netjes en schoon.
Tip: bediening terug naar oude standaards nl. super verzorgd, aardig, snel en efficiënt.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2012
We komen hier wel vaker een hapje eten. Afgelopen zondag weer een keer geweest. In de zaak is een aangename sfeer. Het eten is authentiek Thais.

Voor de echte die-hards zijn er gerechten die gekwalificeerd zijn met drie pepers. Deze keer iets minder pittig gegeten: Kalfsvlees met hartige tomatensoyasaus met rode wijn (Phak Lau Den, twee pepers). Een absolute aanrader.

Mijn partner had de dorade met lichtpittige saus met tamarinde en gebakken uien (Saus Makaam, één peper).

Kortom heerlijk Thais eten en veel variatie in gerechten. Een absolute aanrader als je in Voorburg een keer Oosters wil eten.