Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

9,1
ir-van-der-velden .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Afgelopen zaterdag mijn 65ste verjaardag gevierd in Restaurant Thai Fresh.
Bij de reservering werd mij gevraagd of wij al la carte wilden eten of een special menu.
Dat menu sprak mij wel aan en na goed geïnformeerd te zijn hebben wij dat samengesteld.
Bij aankomst werden we zeer vriendelijk ontvangen en de tafel was feestelijk versierd.
We kregen veel verschillende voorgerechten en duidelijk gezegd wat pittig was of niet, want sommige oudere in ons gezelschap kunnen niet erg gekruid eten.
Wat betreft de hoofdgerechten kunnen we niets anders zeggen dat het heerlijk smaakte en uitstekend was, alles wat op tafel kwam werd opgegeten.
Wij vinden Thai Fresh een schoon en goed restaurant en het eten is van top kwaliteit.
Voor ons een aangename avond geweest en zullen hier zeker terug komen.
Azieganger .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2015
Hier vaker heerlijk gegeten. Authentieke thaise smaken, echt goed. Nu ook een keer gehaald om thuis te eten. Helaas waren ze bij de papaya salade de dressing vergeten. Dus groente met peper. De rest van de maaltijden waren echter weer vanouds. gebeld om met feedback te geven en met veel verontschukdigingen direct aanbod gekregen dat zij iemand zouden sturen met een nieuwe papaya salade. Die was inderdaad weer perfect. Na half uur gaat de telefoon. Boze meneer dat hij zich belazerd voelt want het bakje dat retour kwam was niet vol, dit was niet de afspraak geweest. Geprobeerd netjes uit te leggen dat we de restjes hadden weggedaan om de overige gerechten te kunnen eten, maar de man bleef maar nijdig. Met het lekkere eten en de prima service heeft hij dit restaurant echt te kort gedaan. Weet niet of het de manager was, maar als hij zich niet meer met klanten bemoeid, komt het nog wel goed. Hierdoor service helaas op een echte onvoldoende. Klantvriendelijkheid was beneden peil.
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Zeer gezellig verlicht met kerstlampjes rondom voor de ramen. De bediening is vriendelijk en de gerechten smaken allemaal super. Ik kan heet eten, maar 2 pepertjes is voor mij echt het maximum in dit restaurant, de 'pedis'schaalverdeling (pittigheidindicatie) is niet te vergelijken met een gemiddeld wokrestaurant. Wat je hier ook bestelt het is allemaal superlekker. Vandaag had ik wat pech met de malsheid van de kip maar de hete basilicum kokosmelk rode curry smaak was heerlijk. De ossenhaas met aubergine kunnen ze milder maken dan waarvoor hij op de kaart staat (2 ipv 3 pepers) en dan is hij heerlijk voor mij.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Een gezellig vol restaurant met een bijzonder welkom door een kelner die bij binnenkomst netjes de deur opent. Helaas slechts één Thaise (?) dame hoewel de Nederlandse jongen, Tristan als ik het goed heb, bijzonder vriendelijk is. Jammer dat hij moet melden dat de coquilles op zijn maar dat geeft aan dat men hier waarschijnlijk alleen met verse producten werkt. Wat wij aten was duidelijk vers gemaakt en hoog op smaak. We missen wel groente bij het hoofdgerecht. Mijn voorkeur zou minder vlees zijn, ik had werkelijk veel eendenborstfilet, en veel meer groenten. Op de achterkant van de kaart staan de groenten bleek achteraf. Maar wanneer je dan de prijzen ziet, > € 10,=, weet ik niet of het hier om bijgerechten gaat. Al met al prima gegeten maar wel prijzig. Goede koffie trouwens!
81Martinus .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
29-11 voor de tweede keer wezen eten bij Thai Fresh. Wederom heel erg genoten van het heerlijke eten en de goede bediening. Ook de inrichting van de zaak is netjes en verzorgd.
Wij hebben de afgelopen jaren bij verschillende Thaise restaurants gegeten maar deze is toch wel onze favoriet. Wij komen zeker vaker eten!
george_restaurant .
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2014
Ben al twee keer in dit heerlijke restaurant geweest, de presentatie van de gerechten is super en de smaak ook! de saté met pindasaus is echt super en de eetbare bloemen ook, en er is ook genoeg keuze uit toetjes zoals chocolade fondeau en gefrituurde ijs mhh
Jeanet9 .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2014
Weer heerlijk gegeten bij Thai Fresh. Wat een TOP tent. Ik kan niet zeggen wat het lekkerst is want wat je ook besteld het is allemaal even heerlijk. Wij hadden Loempia's, Sate, Ossenhaas in prik pauw saus, de Thai Phad, Eendenborst file. Allemaal even super en zeer verzorgd. Als kers op de taart de fantastische opgemaakte en heerlijke desserts. Sinds kort is het kille interieur aangepast en het ziet het een stuk warmer en gezelliger uit. Het bedienend personeel ook zeer klantvriendelijk. Thai Fresh staat voor mij op nummer 1. In een woord FANTASTISCH
jolande S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2014
Zeer verfijnde Thaise keuken. Een echt familie bedrijfje. De bediening is erg hartelijk en persoonlijk. de prijzen zijn wat hoger dan de gemiddelde Thai, maar de kwaliteit is ook duidelijk hoger.
Echt een aanrader!!
JayJay85 .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
De ossehaas met oestersaus heeft een fantastische smaak. Ook de dorade is een echte aanrader! De decoratie is modern waardoor de Oosterse sfeer niet echt aanwezig is. De bediening is redelijk, maar als je het eten komt afhalen kan het nog weleens lang duren.
Martin N.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Via vrienden zij wij in aanraking gekomen met dit prima restaurant. Wij hebben ons laten verassen door de chef en deze heeft ons niet teleurgesteld. Wat een heerlijk eten en vriendelijk personeel hier. entourage is erg gezellig en modern. Het personeel doet er alles aan om je thuis te voelen. Heel goed... wij zijn hier nu 2x geweest maar is zeker niet de laatste keer!! Echt een avondje uit en dus zeer aan te bevelen.
Jennifer G.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2014
Altijd kijken wij er weer naar uit om bij Thai Fresh te gaan eten, omdat het zo lekker is! Het restaurant ziet er, vooral na de verbouwing, netjes en verzorgd uit, het is gezellig om er te zitten. Ook de bediening is erg vriendelijk en klantgericht, ze weten wie hun klanten zijn en maken er vaak een praatje mee. Het personeel in de keuken is Thais, waardoor je vrijwel verzekerd bent van een authentieke Thaise maaltijd. Het is best prijzig, maar zeker de moeite waard en vaak nemen wij nog een doggy bag mee omdat de porties vrij groot zijn!
Aris En Irma P.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
gisteren gegeten met z'n 4 ,heerlijk was het allemaal.e
je waant je echt in tailand al die smaken,kruiden heerlijk gewoon.
vriendelijke bediening, en een goede kwaliteit/prijsverhouding.
dus zeker een aanrader.

groetjes fam.prins
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2014
Eten hier is van goede kwaliteit, vers en netjes gepresenteerd. Men presenteert zich als restaurant op niveau en alles ziet er ook keurig uit. Echter, de prijzen zijn er ook naar. Verwacht hier geen eethuis-prijzen. Dat terwijl de ingrediënten en de grootte van de porties nu ook weer niet heel bijzonder zijn. Wij vonden de prijs/kwaliteitsverhouding 'op het randje'. Of wel: best duur voor wat je uiteindelijk krijgt. De locals storen zich daar niet aan, ondanks de weinig aansprekende locatie zat het vol.
Peter T.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2014
Vandaag samen met vrienden bij Thai Fresh gaan eten. Het gezelschap bestond uit drie Thaise vrouwen. Dus kenners bij uitstek.
Bij binnenkomst hartelijk welkom geheten door de Nederlandse serveerster van Malaise afkomst. Nadat we de menukaart hadden bekeken stelde dit onze verwachtingen hoog. En dat kwam ook uit. Heerlijke Thaise gerechten met authentieke Thaise smaak. Ook de wijn was van goede kwaliteit.

In overleg met de keuken werd de salade aangepast . Niks was teveel voor de super aardige bediening.

Veel ervaring met Thaise restaurants maar deze steekt er ver boven uit. Zeker de moeite waard om een keer echt Thais te eten volgens traditioneel recept.

We komen zeker terug !,
Tobber .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2014
Eten 9/10:
Als vooraf de varkenshaassaté genomen, prima keus geweest. Ook lekkere pindasaus erbij.

Het klinkt wellicht gek als ik zeg dat ik bij een Thai's restaurant als hoofdgerecht spareribs genomen heb, maar ze zijn zó ontzettend lekker. Net als de vorige keer de spareribs met macadamia-marinade/saus genomen en wederom absoluut niet teleurgesteld.

Service: 9/10
Nette en snelle service.
Persoonlijk vond ik het erg grappig dat de serveerster bijna net zo enthousiast als ik was over mijn keuze voor het hoofdgerecht. Omdat één van mijn tafelgenoten dezelfde spareribs nam vroeg ze nog of ik wellicht een andere wilde zodat we konden ruilen en ook dit meedenken kon ik best waarderen.

Decor: 5/10
Ik vond het decor weinig bijzonder. In mijn ogen ziet het er vrij modern en zakelijk uit en een 'oosters' gevoel kreeg ik er echt niet van. Tafels stonden wel ruim uit elkaar, maar ik weet niet zeker of dat onder de noemer 'decor' valt.

Conclusie:
Ja... gewoon écht lekker eten! Het is niet goedkoop, maar voor het eten dat je er voor terugkrijgt vind ik het wel waard. Hier kom ik ook zeker nog een keer terug!
Els F.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Ik heb hier telefonisch besteld. Mij werd medegedeeld dat ik de bestelling na een half uur kon afhalen. Bij aankomst moest ik vervolgens nog een half uur wachten. Dit was erg onplezierig. Alle aandacht ging naar het restaurant waardoor het kleine afhaalgedeelte helemaal vol liep.
O. a. de Ossenhaas Massaman Curry gegeten. De smaak van de Ossenhaas was prima echter door de Massaman Curry leek het gehele gerecht net soep, de saus was gewoonweg te dun. De garnalen Macadamia waren erg lekker, zeker een aanrader. De bami en de nasi zijn voldoende echter de hoofdgerechten zijn wat aan de kleine kant gelet redelijk hoge prijs.
Edsnow .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2014
Op de website van Thai Fresh wordt dit restaurant gepresenteerd als authentiek. Bij binnenkomst valt meteen op dat het decor behoorlijk modern en niet zo Thais oogt. Maar goed, wel keurig netjes. De bediening is eveneens niet Thais, wel vriendelijk en voorkomend. Al 2 minpuntjes wat betreft authenticiteit. Als eten allereerst de saté kai. Leuk gepresenteerd en lekker. Daarna de Massaman curry. Helaas een te dunne curry met bijna geen vlees en zoete aardappel. Daarna de koffie, wat prima was. Mijn partner was bij het hoofdgerecht ook niet echt gelukkig met de bedeling van groentes. Als allerlaatste toetje de rekening. Voor Thaise begrippen behoorlijk hoog. Kortom, het viel op sommige punten wat tegen. Volgende keer weer naar een echte Thai!
Natascha2111 .
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2014
Dit restaurant heeft niet de Thaise uitstraling die je zou verwachten. Het eten is echter zeer smakelijk, geen grote porties maar wel erg lekker. De bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. De enige lekkere Thai in Voorburg met ook nog een afhaaldeel. De prijzen zijn gemiddeld tot aan de hoge kant.
hansvana .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2014
Wat ons betreft zonder enige twijfel de beste thai van den haag eo. en constant, altijd in orde. Prima smaken, uitstekend mals vlees, eten wordt zichtbaar vers voor je gekookt. Vooral de pittige gerechten hebben mijn voorkeur. Geroosterde sambal met asperges en lamsvlees, werkelijk perfect. Tel daarbij dat - vrij uitzonderlijk voor een thai - ook de toetjes werkelijk "gekookt" worden en het is duidelijk dat dit een prima keuken is. De bediening is correct, voorkomend en altijd vriendelijk. Prettig informeler als ze je eenmaal kennen en altijd netjes. Ofwel, een prima adres.
KoosH .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2014
Al een aantal malen 's avonds in dit restaurant gegeten te hebben, nu ook voor de lunch naar Voorburg getogen. Deze keer maar eens geen keuze uit de uitgebreide menukaart gemaakt, maar gevraagd of de kok(in) ons maar wilde verrassen. Een beter besluit hadden we niet kunnen nemen. Een geweldige variatie; tongstrelend, zeer bijzonder van smaak. Zeer prettige bediening. Smaakvol ingericht; echt een aanrader voor liefhebbers van de Oosterse keuken.
Ook voor de lunch!!!!