Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 17:00 - 22:00 uur
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00 uur
Woensdag Gesloten

9,1
Petrus V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Vrijdag avond zoals gewoonlijk gezellig druk en gelukkig hadden we gereserveerd want ze moesten een paar keer mensen teleurstellen. Deze keer hadden we besloten om iets anders te bestellen dan onze gebruikelijke gerechten, we vroegen de serveerster om ons te helpen en deze kwam met een paar goede voorstellen omdat ze onze gebruikelijke gerechten kende. We kregen Kieuwwaan Mie Samsahaai en koong Choe Chie, gemengd vlees met groene curry en noedels en garnalen met rode curry en basilicum, echt een geweldige keuze. Vanaf nu ga we elke keer iets nieuws proberen, want tot nu toe is onze smaakt nog nooit teleurgesteld. Thai Fresh is een modern restaurant met voortreffelijk eten, echt een aanrader voor wie van spicy en vers eten houd.
esmeeringnalda .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Op Valentijnsdag hier gegeten en we hebben een onvergetelijke avond gehad, Alles was mooi versierd en er was een speciaal menu wat wij hebben gegeten. Bediening was super vriendelijk en het eten zeer smaakvol. Jammer dat we geen foto's kunnen plaatsen want de borden waren voorzien van speciale decoratie, hartvormige schijfjes peen en een mooie bloem (Orchidee) op het bord. Aan het dessert was ook heel veel aandacht besteed. De vermelding op hun Facebook pagina: Koken is liefde die je kunt proeven is zeker waar. Alle gerechten smaakte geweldig en zeker met liefde bereid. Dit was een hele goede eerste ervaring in dit restaurant en we komen hier zeker terug.
Alwin B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2016
Donderdagavond hier onverwacht gegeten met 3 personen. Gelukkig hadden ze nog een tafeltje over. Het was overigens niet de eerste keer dat ik hier gegeten heb. Wederom heb ik hier heerlijk gegeten. De prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. De bediening is prima en de wachttijden tussen het voor en hoofdgerecht prima.
Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
We hadden weer een super gezellige avond en super lekker gegeten met acht personen.
Maar eigenlijk altijd lekker om daar te eten!
Dank allemaal voor de gezellige avond!
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vanavond hier met zijn zevenen gegeten. Super lekker. Eerst 4 voorgerechten met elkaar gedeeld en daarna ieder een hoofdgerecht. Het was maar gewoon dinsdag avond maar het zat helemaal vol. Toch was de bediening snel en vriendelijk. Een klein tentje in een rijtje winkels waar je niet echt een top restaurantje verwacht, maar dit is echt een aanrader!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Afgelopen dinsdag hier gegeten. Het decor was wederom opgefrist. Het zag er allemaal puntgaaf uit. Heerlijke ossenhaas met Macadamia gehad. Deze blijft mijn favoriet. Prettige bediening en heerlijk bier van de Warsteiner Tap. Het blijft een top tentje in Voorburg.
E V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We komen al heel lang bij Thai Fresh. De gemiddelde recencies kloppen. Eten is zeker goed, bediening vriendelijk. Wij zijn echter bovengemiddeld kritisch (horeca achtergrond) en zien dat prijs en product steeds verder uit elkaar gaan lopen. Thais is geen dure keuken qua inkoop maar de prijzen zijn de afgelopen 2-3 jaren omhoog gekropen en nu uit balans.
Er zijn 2 praktische zaken die elke keer weer ons vroeg naar huis doen gaan; de intichting is modern maar zonder geluidsdempers waardoor het bij een vol restaurant een enorme onaangename herrie is en je luid moet praten om je tafelgenoot te verstaan. En de luchtdruk op de oren door het ontbreken van de tochtsluis bij de afhaal waardoor bij elke deur die open gaat je het gevoel hebt door een tunnel te rijden.
Nogmaals eten is goed, authentiek maar er sluipen minpuntjes in
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Het eten is goed, maar niet echt verfijnd of echt bijzonder. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het décor oogt modern en fris. Al met al een positieve ervaring.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Thai Fresh. De gerechten waren erg lekker. Verder was de bediening opvallend vriendelijk. Je voelt je echt welkom en je merkt dat het personeel plezier heeft in hun werk. Jammer dat we niet in de buurt wonen dan kwamen we hier veel vaker.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Vanavond voor het eerst bij Thai Fresh gegeten. Bij binnenkost netjes naar onze gereserveerde tafel begeleid, drankje vooraf genomen en vervolgens de voor- en hoofdgerechten besteld. Het voorgerecht (ik had een Tod Man Pla (viskoekjes), mijn vrouw een Tom Yam Koong en onze zoon een Popiakai (Thaise loempia's) hadden we redelijk snel voor ons staan en stuk voor stuk waren deze gerechten heerlijk. Onder het genot van een biertje, een rose en een iced tea was het wachten op de hoofdgerechten. Dat duurde helaas wat lang, wellicht had de keuken het flink druk want nagenoeg alle tafels waren bezet, maar het was allemaal zeker het wachten waard!! Zowel mijn vrouw (zij had een wokgerecht) als onze zoon (papaya salade) als ikzelf (Koong, garnalen met een onwijs lekkere pittige saus erbij) hebben zitten smullen. De bediening was vriendelijk en goed, de stoelen comfortabel, de toiletten zeer schoon en ruim, de inrichting van de zaak was ok maar had een klein beetje extra moderne Thaise decoratie mogen hebben (maar dat is mijn persoonlijke smaak). Wij komen zeker snel weer terug, proficiat.... arroy mak mak!!
Arie-Sluis .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
zonder reservering binnen gelopen en het zat zoals we verwacht hadden stampvol, na enig overleg werd ons voorgesteld om aan de extra tafel in de keuken plaats te nemen als we dat niet erg vonden. Dat was geen slecht idee want we konden hier toch eten en gelijk een blik in de keuken werpen. we moesten vanwegen de drukte iets langer op onze gerechten wachten maar die waren dan als altijd verrukkelijk en het wachten zekker waard. Ik denk dat er niet veel aziatische restaurant te vinden zijn waar je in de keuken kan eten en wij kunnen dit aanraden om eens te doen. Leuk idee en ze hebben gelijk laten zien dat ze een schone keuken hebben die gezien mag worden.
Ronn V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Het blijft feest!
Weer bij Thai Fresh gegeten. Respectievelijk de Thaise nasi met garnalen en thaise sate en krokante kip met Massaman curry.
Eigenlijk wisten we het al: je blijft smullen.
En natuurlijk -ondanks een volle zaak- een goede vlotte en bovenal vriendelijke service, met een persoonlijk woordje.
We zijn er al enkele malen geweest, maar ik verwacht, dat we er nog wel een paar maal zullen genieten!
Een absolute aanrader. Vooralsnog de beste Thai in omstreken - wat ons betreft!
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteren voor het eerst bij Thai Fresh gegeten. We hadden vooraf de Thai fresh mix genomen. Heerlijk! Daarna hadden we Kaithod (heerlijk kipgerecht- 1 pepertje heet) en Nua (ossenhaas, 2 pepertjes heet). Alles vers!
Echt verrukkelijk gegeten! Hier gaan we vaker komen!!!
Foodfreak31 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ik ben hier wezen eten omdat ik op hun facebook pagina had gezien hoe ze zelf hun verse vis koekjes (Tod man pla) maken en deze smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht heb ik Kai macadamia genomen op aanraden van de serveerster want dat is hun meest verkochte gerecht. Moest wel wat lang wachten maar dat kwam omdat alle gerechten vers gekookt worden werd er verteld en ik moet zeggen het was het wachten zeker waard. Heel apart was ook het desert, gefrituurd ijs met vers fruit. Mijn eerste ervaring met dit restaurant is zeker de moeite waard om terug te komen want lang geleden dat ik zo lekker Thais gegeten heb. De stickers die op de voordeur zaten van iens topper waren met recht verdient. Kort samen gevat, gezellig en schoon en druk restaurant met voortreffelijk Thai eten.
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Hier kan je heerlijk Thais eten. Er is een grote verscheidenheid aan gerechten die in pittigheid variëren.

We komen hier minder regelmatig dan voorheen, maar het restaurant behoort tot onze favorieten om even lekker wat buiten de deur te eten.

De bediening is vriendelijk en de zaak ziet er netjes en verzorgt uit.
R.J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Het eten is prima en mooi opgediend,zonder meer vers en lekker
Ruime keus,goede bediening,echter duurt soms wat lang door de drukte
Uiterst klantonvriendelijk en niet van deze tijd zijn de diverse verboden en geboden op de kaart zoals men moet minimaal 1 hoofdgerecht pp nemen of kraanwater kost 1,50 etc
Dat is een verder goed restaurant onwaardig en niet gastvrij
Shared dining zou meer van deze tijd zijn
Renate P.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2015
Vorige week papaya salade gekocht samen met een ossehaas gerecht.. Ossehaas was niets op aan te merken maar de papaya salade was zoo slecht!!
80 procent gewone sla en een topping van papaya, verder was het bakje niet echt goed gevuld, hoop geld voor n beetje sla!! Na contact kon ik een halve bak!! op komen halen.. Gratis dit dan wel maar wat een slechte service en nog slechtere papaya salade, jammer want het was meestal prima.. ze zijn ons kwijt als klant
M V.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Gezellig, ongedwongen en heerlijk eten. Wij zijn hier nu al drie keer wezen eten en iedere keer is het goed. Ook voor kinderen toegankelijk (al blijft het een Thai, dus niet alle kinderen zullen hier
HaagseSmullers .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Zeer gezellig verlicht met kerstlampjes rondom voor de ramen. De bediening is vriendelijk en de gerechten smaken allemaal super. Ik kan heet eten, maar 2 pepertjes is voor mij echt het maximum in dit restaurant, de 'pedis'schaalverdeling (pittigheidindicatie) is niet te vergelijken met een gemiddeld wokrestaurant. Wat je hier ook bestelt het is allemaal superlekker. Vandaag had ik wat pech met de malsheid van de kip maar de hete basilicum kokosmelk rode curry smaak was heerlijk. De ossenhaas met aubergine kunnen ze milder maken dan waarvoor hij op de kaart staat (2 ipv 3 pepers) en dan is hij heerlijk voor mij.
Bas B.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Een gezellig vol restaurant met een bijzonder welkom door een kelner die bij binnenkomst netjes de deur opent. Helaas slechts één Thaise (?) dame hoewel de Nederlandse jongen, Tristan als ik het goed heb, bijzonder vriendelijk is. Jammer dat hij moet melden dat de coquilles op zijn maar dat geeft aan dat men hier waarschijnlijk alleen met verse producten werkt. Wat wij aten was duidelijk vers gemaakt en hoog op smaak. We missen wel groente bij het hoofdgerecht. Mijn voorkeur zou minder vlees zijn, ik had werkelijk veel eendenborstfilet, en veel meer groenten. Op de achterkant van de kaart staan de groenten bleek achteraf. Maar wanneer je dan de prijzen ziet, > € 10,=, weet ik niet of het hier om bijgerechten gaat. Al met al prima gegeten maar wel prijzig. Goede koffie trouwens!