Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

Ingrid V.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2016
We hadden weer een super gezellige avond en super lekker gegeten met acht personen.
Maar eigenlijk altijd lekker om daar te eten!
Dank allemaal voor de gezellige avond!
Luc V.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Vanavond hier met zijn zevenen gegeten. Super lekker. Eerst 4 voorgerechten met elkaar gedeeld en daarna ieder een hoofdgerecht. Het was maar gewoon dinsdag avond maar het zat helemaal vol. Toch was de bediening snel en vriendelijk. Een klein tentje in een rijtje winkels waar je niet echt een top restaurantje verwacht, maar dit is echt een aanrader!
Constantijn R.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Afgelopen dinsdag hier gegeten. Het decor was wederom opgefrist. Het zag er allemaal puntgaaf uit. Heerlijke ossenhaas met Macadamia gehad. Deze blijft mijn favoriet. Prettige bediening en heerlijk bier van de Warsteiner Tap. Het blijft een top tentje in Voorburg.
E V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
We komen al heel lang bij Thai Fresh. De gemiddelde recencies kloppen. Eten is zeker goed, bediening vriendelijk. Wij zijn echter bovengemiddeld kritisch (horeca achtergrond) en zien dat prijs en product steeds verder uit elkaar gaan lopen. Thais is geen dure keuken qua inkoop maar de prijzen zijn de afgelopen 2-3 jaren omhoog gekropen en nu uit balans.
Er zijn 2 praktische zaken die elke keer weer ons vroeg naar huis doen gaan; de intichting is modern maar zonder geluidsdempers waardoor het bij een vol restaurant een enorme onaangename herrie is en je luid moet praten om je tafelgenoot te verstaan. En de luchtdruk op de oren door het ontbreken van de tochtsluis bij de afhaal waardoor bij elke deur die open gaat je het gevoel hebt door een tunnel te rijden.
Nogmaals eten is goed, authentiek maar er sluipen minpuntjes in
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Het eten is goed, maar niet echt verfijnd of echt bijzonder. De bediening is vriendelijk en behulpzaam. Het décor oogt modern en fris. Al met al een positieve ervaring.
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Heerlijk gegeten bij Thai Fresh. De gerechten waren erg lekker. Verder was de bediening opvallend vriendelijk. Je voelt je echt welkom en je merkt dat het personeel plezier heeft in hun werk. Jammer dat we niet in de buurt wonen dan kwamen we hier veel vaker.
robvei .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Vanavond voor het eerst bij Thai Fresh gegeten. Bij binnenkost netjes naar onze gereserveerde tafel begeleid, drankje vooraf genomen en vervolgens de voor- en hoofdgerechten besteld. Het voorgerecht (ik had een Tod Man Pla (viskoekjes), mijn vrouw een Tom Yam Koong en onze zoon een Popiakai (Thaise loempia's) hadden we redelijk snel voor ons staan en stuk voor stuk waren deze gerechten heerlijk. Onder het genot van een biertje, een rose en een iced tea was het wachten op de hoofdgerechten. Dat duurde helaas wat lang, wellicht had de keuken het flink druk want nagenoeg alle tafels waren bezet, maar het was allemaal zeker het wachten waard!! Zowel mijn vrouw (zij had een wokgerecht) als onze zoon (papaya salade) als ikzelf (Koong, garnalen met een onwijs lekkere pittige saus erbij) hebben zitten smullen. De bediening was vriendelijk en goed, de stoelen comfortabel, de toiletten zeer schoon en ruim, de inrichting van de zaak was ok maar had een klein beetje extra moderne Thaise decoratie mogen hebben (maar dat is mijn persoonlijke smaak). Wij komen zeker snel weer terug, proficiat.... arroy mak mak!!
Arie-Sluis .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
zonder reservering binnen gelopen en het zat zoals we verwacht hadden stampvol, na enig overleg werd ons voorgesteld om aan de extra tafel in de keuken plaats te nemen als we dat niet erg vonden. Dat was geen slecht idee want we konden hier toch eten en gelijk een blik in de keuken werpen. we moesten vanwegen de drukte iets langer op onze gerechten wachten maar die waren dan als altijd verrukkelijk en het wachten zekker waard. Ik denk dat er niet veel aziatische restaurant te vinden zijn waar je in de keuken kan eten en wij kunnen dit aanraden om eens te doen. Leuk idee en ze hebben gelijk laten zien dat ze een schone keuken hebben die gezien mag worden.
Ronn V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2015
Het blijft feest!
Weer bij Thai Fresh gegeten. Respectievelijk de Thaise nasi met garnalen en thaise sate en krokante kip met Massaman curry.
Eigenlijk wisten we het al: je blijft smullen.
En natuurlijk -ondanks een volle zaak- een goede vlotte en bovenal vriendelijke service, met een persoonlijk woordje.
We zijn er al enkele malen geweest, maar ik verwacht, dat we er nog wel een paar maal zullen genieten!
Een absolute aanrader. Vooralsnog de beste Thai in omstreken - wat ons betreft!
MauriceScheveningen .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Gisteren voor de tweede keer bij Thai Fresh gegeten. De eerste keer was prima bevallen en daarom was deze keer echt een teleurstelling. Als voorgerecht hebben we beide de Tom Kha Kai genomen, viel erg tegen! De smaak erg vlak en daarnaast ook erg dun.

Als hoofdgerecht heeft mijn vrouw de Kai Thod in Kieuw Waan gekozen, deze was erg lekker, al miste ze wel een beetje de smaak van de Thaise basilicum. Mijn keuze was gevallen op de Kauw Phad Krapauw Kai. Deze was lekker pittig maar het was qua kip meer een nasi met wat kip erin. Ik vind een bedrag van €17,50 voor een nasi veels te hoog.

Ondanks de erg positieve eerste ervaring denk ik niet dat wij hier nog een keer gaan eten!
Culinary-Lovers .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Na 5 jaar weer even in Voorburg en gelijk bij Thai Fresh langs gegaan want was altijd ons favorieten restaurant voordat we naar Singpore verhuisden. Het persooneel herkende ons nog en we moesten even wennen want alles binnen heeft een andere kleur gekregen, zeer rustige en mooie uitstraling , beter dan vroeger alles blauw rood. De menu kaart was veranderd maar gelukkig stonden onze favo gerechten er nog op. We hebben weer zoals van ouds genoten en zullen hier voordat we weg gaan zeker nog gaan eten. Misschien is Singapore wel een optie voor een tweede restaurant, zou voor ons perfect zijn. Onze favorieten gerechten zijn Nua Phad Lau Den en Kauw Phad Sad-pa-rod , zeker het proberen waard.
Ans R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gisteren voor het eerst bij Thai Fresh gegeten. We hadden vooraf de Thai fresh mix genomen. Heerlijk! Daarna hadden we Kaithod (heerlijk kipgerecht- 1 pepertje heet) en Nua (ossenhaas, 2 pepertjes heet). Alles vers!
Echt verrukkelijk gegeten! Hier gaan we vaker komen!!!
Foodfreak31 .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Ik ben hier wezen eten omdat ik op hun facebook pagina had gezien hoe ze zelf hun verse vis koekjes (Tod man pla) maken en deze smaakte voortreffelijk. Als hoofdgerecht heb ik Kai macadamia genomen op aanraden van de serveerster want dat is hun meest verkochte gerecht. Moest wel wat lang wachten maar dat kwam omdat alle gerechten vers gekookt worden werd er verteld en ik moet zeggen het was het wachten zeker waard. Heel apart was ook het desert, gefrituurd ijs met vers fruit. Mijn eerste ervaring met dit restaurant is zeker de moeite waard om terug te komen want lang geleden dat ik zo lekker Thais gegeten heb. De stickers die op de voordeur zaten van iens topper waren met recht verdient. Kort samen gevat, gezellig en schoon en druk restaurant met voortreffelijk Thai eten.
Knestic .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Met een Aziatische achtergrond en dito smaakgevoel heb ik me laten verrassen.
Het gezelschap, dat mij mee uiteten nam is er een of twee keer eerder geweest.
Ik kan niet direct meer aangeven, wat ik zoal heb geproefd en gegeten, maar wat bij is blijven hangen, is de goede sfeer, de goede aandachtvolle bediening, correctheid en het geduld van de medewerkers. Daarenboven zijn de gerechten van goede kwaliteit. Je kunt zeggen, dat een ieder daar culinair aan z'n trekken komt.
Ik zal er zeker nog eens gaan eten en ook met mijn vrienden, zakenrelaties langsgaan.
marijkeburger .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2015
Op een maandag spontaan binnen gelopen, echter zat het hele restaurant erg vol (reserveren dus!)
De vlotte bediening hielp ons gelukkig erg snel. De kaart biedt zeer veel mogelijkheden, wat het leuk maakt hier nog eens vaker terug te komen. De curry die ik koos (masaman) was lekker zacht van smaak. Op aanraden toch het gefrituurde ijs geprobeerd, Jammie wat was dat lekker!

prettige ervaring met dit goed verzorgde restaurant!!

Mark B.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2015
Hier kan je heerlijk Thais eten. Er is een grote verscheidenheid aan gerechten die in pittigheid variëren.

We komen hier minder regelmatig dan voorheen, maar het restaurant behoort tot onze favorieten om even lekker wat buiten de deur te eten.

De bediening is vriendelijk en de zaak ziet er netjes en verzorgt uit.
15061980 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Het gerecht ossenhaas in macademia-saus is echt heerlijk. Je krijgt er ook heerlijk wat verse groente bij.
Ook de dessertkaart is heel divers. Probeer vooral de banaan in zoete kokos-saus/sap in één woord verrukkelijk :-)
Ik heb erg genoten in dit nette/verzorgde restaurant.
R.J. D.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Het eten is prima en mooi opgediend,zonder meer vers en lekker
Ruime keus,goede bediening,echter duurt soms wat lang door de drukte
Uiterst klantonvriendelijk en niet van deze tijd zijn de diverse verboden en geboden op de kaart zoals men moet minimaal 1 hoofdgerecht pp nemen of kraanwater kost 1,50 etc
Dat is een verder goed restaurant onwaardig en niet gastvrij
Shared dining zou meer van deze tijd zijn
Marja V.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Heerlijk Thais eten, vriendelijke en adequate bediening, schoon, sfeervol. Kortom een uitstekende plek om lekker te eten.
jeroenbakker1 .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2015
Niet voor de eerste keer, heerlijk gegeten bij Thai Fresh. Allerlei curries, sambals etc. met vis of vlees naar keuze, in diverse heetheids graden (die op verzoek altijd aangepast kunnen worden). Wij komen er vaker en de bediening kent ons, en geeft ons altijd een hartelijk welkom. Dit maakt het eten dubbel plezierig.
Deze keer een wokgerecht geprobeerd (Kieuwwaan Mie Samsahaai, noedels met groene curry en vlees) met een zachte smeuiige smaak dat zeer goed beviel. Eet meer Thais, vooral hier!