Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 17:00 - 22:00 uur
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00 uur
Woensdag Gesloten

9,1
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Verjaardag bij Thai Fresh gevierd, dit blijft een van onze favoriete restaurants. Eten was weer heerlijk, leuke voorgerechtjes zoals de kipbuideltjes. Als hoofdgerecht lekkere schotels, zoals de ossenhaas of lam met phad king en eend met phalaborwa Lau den. Vriendelijk personeel, en toen ze hoorden dat ik jarig was een sterretje in het dessert en een cadeautje.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen. Het restaurant is duidelijk verzorgd en schoon. Wat me ook opviel was hoe vers en netjes het eten er uitzag. Ik heb heerlijk gegeten. Ik ben nu best vaak te gast geweest en kan van een constante kwaliteit spreken. Jullie zien mij gauw weer terug.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Het eten is heerlijk, puur en zeer goed verzorgd. Het is duidelijk te zien dat alles goed schoon is mede door de open keuken en hoe je het eten aan tafel krijgt. De bediening is vriendelijk en behulpzaam en zorgt dat je je welkom voelt. Ik ga er graag heen en ben er dus ook geregeld te vinden. Ik heb ook opgemerkt dat er vaak dingen in de ruimte verbeterd worden. Een duidelijke ondernemende sfeer voor het comfort van de gasten.
Ko B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prima restaurant. We komen hier vaak omdat het eten erg goed is en de bediening uitstekend. Sinds kort is ook het plafond aangepast zodat het geluidsvolume in de zaak niet meer storend is. Ik ben speciaal dol op de knapperige verse groente en de verse vis. Er kan altijd gevraagd worden een gerecht meer of minder heet te maken. Ook aanbevolen zijn de voorgerechten speciaal de sateh en de viskoekjes.
K W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Beste Thai van Den Haag! We komen hier regelmatig eten en worden nooit teleurgesteld. Vooraf heerlijke sate mix en tomyamthaifresh heerlijk!!! Sate's heerlijk gekruid met huisgemaakte satesaus en de soep zo smaakvol. Als hoofdgerecht nua macadamian en kai krapauw en als nagerecht gefrituurd ijs en mango stickyrice! Wat een beleving weer elke keer bij thaifresh. Service is super ! Heel erg vlot en vriendelijk. 1 woord TOP!! We komen hier weer zeker terug.
Eefdekker .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Op aanraden van vriendinnen hier een keer gaan eten, tjonge wat een leuke trendy Thai. Som Tam als starter genomen maar pffff echt spicy niet aangepast aan westerse smaak maar super lekker. Er werd mij aangeraden om de macadamia saus te proberen en gelukkig was die niet zo pittig dus kon mijn tong weer een beetje bijkomen. Al met al een geweldig succes alleen zal ik de volgende keer oppassen met de pittigheid. Service was ook goed en zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit en prijs zijn zeker goed, niet de goedkoopste maar daar tegen is het eten ook heel goed van smaak en alles is subliem, echt Thais.
hdgdelft .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Donderdag voor het eerst hier gegeten en mijn smaakpapillen hebben hier een goede avond gehad. Vooraf en mix van starters genomen en als hoofdgerecht Nua Choe Chie genomen, een medium spicy curry met gebakken rijst. Het portie zou voor mij iets groter mogen maar de smaak was perfect. Jullie zien mij hier zeker terug.
Ante D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Na een drukke werkweek heeft een mens wel eens geen zin om te koken! Wij gaan dan graag naar Thai Fresh. Het is er altijd gezellig druk, de eetzaal is mooi ingericht in rustige tinten (de drukke blauwe en rode neonbuisjes langs de alkoof zijn verdwenen) en het personeel is vriendelijk en oplettend.
Ik koos de tom yam soep met daarna een pittige saus met macadamianoten over krokante kip. Tegenover mij werd gesmuld van lekkere stokjes saté en als hoofdgerecht een berg gebakken rijst met een flink aantal bijgerechtjes. De pikante salade met mango en papaya smaakte er heerlijk zurig en vurig bij.
Het was lekker zoals altijd, dus tot ziens!
ester1969 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik kom al jaren hier eten en elk gerecht bijna geprobeerd en blijf het de beste Thai van de regio vinden. Gelukkig hebben ze nu wat aan het geluids probleem gedaan zodat je elkaar nu gewoon kan verstaan als het druk is en dat is het bijna altijd. Top eten en mooie locatie.
Ronn V.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Met zijn vieren weer genoten van diverse gerechten.

Voor ons bekend terrein en de belofte/verwachting werd weer volledig ingelost.
Allereerst door heerlijke voorgerechten.
Gevolgd door onder andere de weer geweldige schotel gebakken rijst met garnalen en varkenshaassaté met bijgerechten en krokante kippedijen reepjes met een heerlijke hartige rode wijn saus.
Ook de nagerechten met onder andere sticky rice was weer genieten.

Tot over niet al te lange tijd!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
De bediening is hier vriendelijk en je kunt er echt heerlijk thais eten. Er is veel variatie in de gerechten (van niet pittig tot heel pittig). Zelf heb ik gekozen voor kip met drie verschillende pepers en extra groente en als desert de kleefrijst met een bolltje ijs kokosschaafsel en mango.

Het was weer genieten. In al die jaren dat we er komen is het niveau constant gebleven. Een absolute aanrader.
MarianNP N.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Vanavond bij Thai Fresh gegeten. Het eten is heerlijk. Minder is de vreselijke accoustiek. Je verstaat geen woord van je tafelgenoten.
Ook is het niet prettig dat ongevraagd de fles wijn in één glas wordt geleegd zonder iets aan de andere drie personen te vragen.
stellazon .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Voor het eerst hier gegeten met vriendinnen en was zeker de moeite waard. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Lekkere huiswijn en voorgerechten besteld (op advies van de serveerster) en dat was geen verkeerde keuze, we kregen van alle voor gerechten iets dus gelijk alles kunnen proeven. Op het hoofd gerecht moesten we wel wat langer wachten want was heel druk en er werd ons verteld dat elk gerecht vers gekookt word ook de curry. We zaten te vol van alles om nog een dessert te bestellen maar die gaan we volgende keer dan maar proberen. Voor ons een zeer prettige en smakelijke ervaring die we zeker aanraden, wel iets te rumoerig, akoustiek zou beter mogen.
Rdammertjes11 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Superlekkere thai met echte verse gerechten, de tom kai soep was fenominaal en curries waren super zonder al te pittig te zijn. Aanrader!
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Samen met mijn vrouw voor de eerste keer naar Thai Fresh geweest, op aanraden van een collega van mij. Wisten niet wat we zouden krijgen en de bediening en keukenpersoneel heeft zijn best gedaan om ons op gepaste wijze te verrassen met de smaken van de Thaise keuken. Wij komen zeker weten nog een keer terug, was het geld dubbel en dwars waard. Een echte aanrader!!
MSDADD .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Thai fresh is een plek die aantrekkelijk is voor mij wanneer ik besluit om met familie te gaan eten. het zijn allemaal kleine gerechten, onwijs mooi gepresenteerd en smaken zelfs nog beter. Het is altijd fijn om daar te komen omdat wij de eigenaar ook persoonlijk kennen. Leuk dat zij altijd iets speciaals voor ons voorbereid! Daarnaast is de papajasalade TE lekker! Als je hier komt eten moet je die zeker bestellen! Wat ook erg fijn is dat je per gerecht de smaak van de pepers kan bepalen waardoor elk gerecht door iedereen te eten is! Een aanrader!
Annemarie H.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2016
Eergisteren hier werkoverleg gehad en daarbij heerlijk gegeten. Heerlijk vers klaargemaakte gerechten, lekkere verse icetea en een hele leuke vriendelijke bediening. Hier kom ik zeker weer terug.
cheesemanp48 .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
Door vrienden eerst kennis met Thai Fresh gemaakt. Het heeft ons erg goed bevallen en wij zijn onlangs terug gegaan. Het eten is heerlijk en als je weinig ervaring met de Thaise keuken hebt (zoals wij) is de menu helder en behulpzaam. Een tip: geen grote voorgerechten bestellen als je een volledige hoofdgerecht wilt !
De enige minpunt voor mij is dat het restaurant is erg krap en wanneer vol is converseren erg moeilijk.
Yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Voor de tweede keer hier gegeten. Absoluut lekker in z'n eten. Je kunt kiezen uit allerlei soorten vis, vlees, kip met een eigen selectie qua saus (en deze variëren van normaal tot erg heet (volg de pepertjes). Daarnaast kun je ook wok gerechten met noedels en rijst kiezen, ook een prima keuzen. De porties zijn ruim voldoende voor de normale eter.
Wat me wel opvalt, is dat het altijd druk is en hierdoor let de bediening niet altijd goed op, zeker als je in de hoek van het restaurant zit. Men is echter wel heel erg klant- en servicegericht. De ijs macaroon is echt een aanrader om te nemen als toetje, als is het moeilijk kiezen tussen alle andere lekkere desserts. Het kan door de hoeveelheid mensen nogal rumoerig zijn, waardoor het soms lastig is om elkaar te verstaan, zeker voor mijn ouders met een gehoorapparaat. Maar de kwaliteit van het eten maakt alles weer goed.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Met 10 collega's gisteravond bij Thai Fresh gegeten.
De bediening is ontzettend vriendelijk en uiterst behulpzaam. En het eten was echt overheerlijk en mooi opgemaakte borden.
Zelf de krokante kip salade gegeten, deze was overheerlijk.
Kortom...het was super en is echt een aanrader!