Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldige bediening! We hadden niet gereserveerd, maar wel onze keuze door Iens laten leiden. Jonge dame van de bediening ging wat schuiven en mochten een tafel een uur gebruiken. Gelijk alles voor ons geregeld voordat de zaak helemaal volstroomde. Gerechten waren zalig. De smaak van de curry bleef ook lang na het diner ons verblijden. We aten met ons drieën en er werd voor ons kind een mildere variant geserveerd. Path Thai ook super en een derde gang van een rode curry met kip. Ook een authentieke whisky uit Thailand, gewoon heerlijk. Bedankt voor de goede zorg! Mevrouw rade ons wel aan om de volgende keer toch maar te reserveren en dat gaan we zeker doen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijke gerechten, niet voor niets was het gezellig druk
De opzet van de kaart, waarmee je zelf het hoofdgerecht samenstelt (vis/div vlees/garnaal, met diverse smaken te combineren) vond ik heel leuk.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
goede entourage, bediening correct en zeer vriendelijk, eten kwalitatief heel goed en (dus) lekker. Dit restaurant staat zeer hoog op onze ´GO´ list.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Perfect eten
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vanavond hebben we voor het eerst gegeten bij Thai Fresh. En we hebben spijt! Spijt dat we dit plekje niet eerder ontdekt hebben...want wat hebben we héérlijk gegeten!
Hier komen we vanaf nu zeker vaker terug!
Carolien M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Relaxste sfeer. Heerlijk gegeten.
Wiets J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke gastvrije ontvangst afgelopen zaterdag.
Reservering Iens was niet doorgekomen.
Hierdoor kwamen ze met de oplossing om ons een keer te verplaatsen die avond.
Vriendelijke en spontane bediening.
Eten was heerlijk maar gezien de hoeveelheid wel wat aan de dure kant.
Zeker niet verkeerd om eens kennis te maken met de Thaise keuken.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik ben al meerdere keren bij Thai Fresh geweest en het blijft mijn favoriete thai restaurant in de buurt! Bediening is vriendelijk en er hangt een leuke gezellige sfeer in het restaurant. Zeker een aanrader!
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goed eten voor een zeer redelijke prijs. Vriendelijk personeel.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Komen hier graag dus vrijdag 30 december weer naar Thai Fresh gegaan, en de kwaliteit blijft al jaren op een heel hoog niveau, dat het eten goed is blijkt wel aan het aantal gasten die er altijd zijn.
Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening, ik zou zeggen ga zo door.
Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ga hier altijd met plezier naartoe. Heel vriendelijk en goed personeel.
Ik ben een fan van de curry's en de pad krapow. Eigenlijk is alles wat ik heb geprobeerd lekker. Echt een aanrader!
Arjen E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Slechte prijs/kwaliteit verhouding, want een spicy beef salade, 4 loempia's en gebakken rijst voor 33,5 euro is te veel. Daarnaast is het bij het halen altijd langer wachten dan over de telefoon wordt aangegeven. Ondanks redelijk eten zou ik dit restaurant zeker niet aan willen raden.
Patty D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten, ruime keuze, attent personeel. Wij komen nog wel eens terug.
Marije T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een lieve meiden in de bediening! Superlief voor de kinderen. Heerlijk gegeten. We hebben allemaal gerechten besteld en vervolgens alles gedeeld. Aanrader!
madelijn D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Als je vers gemaakte Thaise gerechten wilt eten dan ben je hier aan het goede adres en probeer gerust de huiswijnen deze zijn ook heel goed.
Geduld is noodzakelijk want vanwege de drukte kan het wel eens zijn dat je iets langer moet wachten maar met de wetenschap dat je maaltijd vers gemaakt word (ook elke curry zeggen ze) is dat zeker de moeite waard.
Bediening jong, vlot en zeer goed op de hoogte van alle gerechten.
Vincentius O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Waren hier een tijdje niet geweest en waren blij verrast te zien dat Tai Fresh zijn niveau heeft weten te handhaven. En dat is op zich al een prestatie. Ik denk dat de kracht van dit restaurant ligt in het feit dat de menukaart beperkt is gehouden, maar dat wat aangeboden wordt van hoge kwaliteit is. Zelf koos ik (weer) voor de dorade en die was super. Maar ook de anderen waren zeer gelukkig met hun keuze. En van de Pinot Gris mogen ze me wel een doosje sturen!
MT H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker eten, snel klaar, vriendelijk personeel. Prima.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Verjaardag bij Thai Fresh gevierd, dit blijft een van onze favoriete restaurants. Eten was weer heerlijk, leuke voorgerechtjes zoals de kipbuideltjes. Als hoofdgerecht lekkere schotels, zoals de ossenhaas of lam met phad king en eend met phalaborwa Lau den. Vriendelijk personeel, en toen ze hoorden dat ik jarig was een sterretje in het dessert en een cadeautje.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen. Het restaurant is duidelijk verzorgd en schoon. Wat me ook opviel was hoe vers en netjes het eten er uitzag. Ik heb heerlijk gegeten. Ik ben nu best vaak te gast geweest en kan van een constante kwaliteit spreken. Jullie zien mij gauw weer terug.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Het eten is heerlijk, puur en zeer goed verzorgd. Het is duidelijk te zien dat alles goed schoon is mede door de open keuken en hoe je het eten aan tafel krijgt. De bediening is vriendelijk en behulpzaam en zorgt dat je je welkom voelt. Ik ga er graag heen en ben er dus ook geregeld te vinden. Ik heb ook opgemerkt dat er vaak dingen in de ruimte verbeterd worden. Een duidelijke ondernemende sfeer voor het comfort van de gasten.