Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 17:00 - 22:00 uur
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00 uur
Woensdag Gesloten

Cesare A.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een zeer goed restaurant om (h)eerlijk Thais te eten. We moesten kort wachten op onze tafel, wat ons de gelegenheid gaf om in de keuken te kijken. Het eten wordt duidelijk met liefde gemaakt wat ook in de geweldige smaken naar voren komt. Wij komen hier zeker vaker terug.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Eten is echt heel erg goed. Bediening attent en keurig, al komen ze iets gehaast over. Geen probleem ofzo, maar iets meer rust en betrokkenheid is gewenst.
Erik B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Leuke mensen in de bediening! Mooi restaurant. Erg goed eten! Iets prijziger dan reguliere thai maar daar krijg je dan ook een hoop voor terug. 2 pers voor, hoofd en na-gerecht incl. drankjes voor 76 euro. Aanrader!!
Gert A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Lekker eten in een sfeervolle ambiance. Wel warm binnen. Vriendelijk personeel. Aanrader.
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Tot nu toe voor ons voor ons de allerbeste Thai ooit in Voorburg en omstreken! Alles klopte, de eigenaresse (denken we) is zo enthousiast in haar werk, dat merk je en dat proef je! Kleine tip voor mensen die de "mini" á € 10,50- als nagerecht willen bestellen; als je niet veel trek meer hebt, is deze wellicht ongeschikt want je krijgt veel op je bord. Voor mij was dat geen probleem. Van voor tot na echt een culinaire verwennerij! Ook de toiletten zijn super schoon, zoals dat hoort.
Graag tot de volgende keer! :-)
Melissa H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten was goed, genoeg en vers. Echter hebben wij hier heel lang op moeten wachten. Om 19.00 gereserveerd en een uur later pas het voorgerecht. Na het voorgerecht hebben we een half uur gewacht op het hoofdgerecht en daarna, net zo lang, op het dessert. Tijdens het dessert werd één koffie, van de vier geserveerd. Toen wij 10 minuten lager vroegen waar de rest bleef, werd er gezegd dat we toch al koffie hadden gekregen. Helaas is er, door de serveerster, geen excuus aangeboden voor het lange wachten. Toen wij vertrokken, is er geen gedag gezegd. Wij hadden het verder erg gezellig, maar deze service zijn wij niet gewend. Erg onvriendelijk.
harleyjan63 .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
jammer was het om er naar binnen te gaan, naar buiten gaan was wél heel aangenaam...personeel dat niets snapt wat je zegt, ook niet als je het 5x uitlegt, nou daar word ik niet vrolijk van!
extra geld rekenen om een sausje wat pittiger te maken, ook zo'n mooi verhaal: kost je gewoon een paar euro terwijl ze er gewoon een stukje peper meer in rammen. zo'n peper kost een paar cent dus lekker snel verdient he
Ach, in combinatie met de veel te kleine porties en een kok die zijn eigen eten 'wel aardig' vindt kan ik maar tot 1 conclusie komen: noooooit meer naar Thai Fresh!!!!!!!
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Leuke bediening. Goede keuze. Prima prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke verse smakelijke gerechten. Een aanrader.
Erika J.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
We waren op een zondag en het was heel erg druk, waardoor we heel lang hebben moeten wachten. Hopelijk gaat het succes zich niet tegen hen keren......
We gaan het nog een keer proberen op een doordeweekse dag.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben 1,5 uur gezeten voor er eens eten kwam. Prijs kwaliteit was ver onder de maat. Het authentieke thaise eten was het ook niet. Het eten was slecht gekruid en er wordt met kant en klare sausen gewerkt. Jammer volgende keer maar een ander proberen.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wij komen ieder jaar 1 a 2x speciaal vanuit Arnhem naar Den Haag voor de heerlijke gerechten van deze Thai. Volgens ons de beste Thai gerechten in Nederland en wij hebben er al heeeeel wat geprobeerd ;-)
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De kwaliteit is hoog en de inzet is uitstekend. Een echte Thaise aanrader die haar naam eer aandoet. Thai Fresh!
Huub K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een vriendelijk en alert personeel. Toppie
Irma N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk eten, aanrader. De scherpte voor van wi er van houdt is aangepast aan Eurpese maatstaven. 3 pepers is wat ons betreft niet echt super scherp.kan dus scherper maar das persoonlijk.
Jan Kees J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuke bediening, eten is uitstekend, goede adviezen gekregen
Colinda L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij komen hier al jaren en het eten is geweldig. Vriendelijk ontvangst en zeer goede persoonlijke bediening.
Als je goed en heerlijk thais wilt eten dan is dit een zeer goed adres.
Lex O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Was weer geweldig en onze vrienden die voor het eerst waren vonden het eten geweldig en de service uitstekend en aanstekelijk vrolijk.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goede presentatie van de gerechten, m.n. de saté heel origineel. Heerlijk smaken. Kortom heel goed gegeten.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gezellig druk restaurant met vlotte bediening, was hier voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. Diverse gerechten geprobeerd en de smaak en kwaliteit was voortreffelijk. De papaya salade had iets pittiger gemogen maar de curries waren perfect. Ik kom hier zeker terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Kan de goede recensies van dit restaurant alleen maar volmondig bevestigen. Een echte aanrader. Vriendelijke bediening, uitstekend smakende gerechten en een goede zit. Vroeg in de avond gaan want als het vol is wordt het enigszins rumoerig (geen gordijnen en tapijt zodat geluid nergens wordt geabsorbeerd).
Absoluut waar voor je geld!