Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

9,1

Jouw recensie over het restaurant Thai Fresh

Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het is een van beste Thaise restaurants pracht
Zaak van moeder en dochter
Wine V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Lekker gegeten. Gaan zeker nog andere dingen van de kaart uit proberen.
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ik kom al jaren bij Thai Fresh maar meestal afhalen. Dit is een van de weinige zagen waar de kwaliteit altijd standvastig is. Het is altijd lekker, vers.
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel. Modern Thais ingericht, zeker niet kischy.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij waren hier voor de 2e keer
En komen zeker terug.
Lekker gegeten. Bediening is prima
Hamed R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Ik kom hier regelmatig en het is altijd zeer geslaagd! Het eten word snel en vers geserveerd en de service is altijd top!
smulpapi B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Thai Fresh. De bediening was erg vriendelijk en het eten was prima. De porties zijn wel klein In verhouding tot de prijs. Keuze van het dessert is minimaal en vraagt om meer variatie.
Els M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Met 5 man gegeten bij Thai Fresh. Ik had hier al vaker gegeten dus nam deze keer mijn familie mee. We kregen een ronde tafel wat heel gezellig eten is. Het eten was zoals gewoonlijk weer super lekker! Mijn oma was beniewd naar de keuken en mocht een kijkje nemen. Ze heeft het daar nu nog steeds over! Kortom heerlijke avond! Zeker een aanrader.
Sandra J.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Overdadig suiker in het eten en porties zijn echt minimaal Staat niet in verhouding tot de hoge prijs die je voor het menu betaald.
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2017
Na een tijdje niet geweest te zijn bij Thai Fresh vanavond geconstateerd dat eea ten goede was veranderd. Het eten was zoals gewoonlijk voortreffelijk. Zowel het voorgerecht als het hoofdgerecht. Voor het dessert ga ik liever ergens anders heen. Al hoewel is het allemaal lust vond ik dit het minst spectaculair.

Dus is dit voor mij het enige wat nog aandacht mag hebben.

Tot de volgende keer.

Frank
SweetGirl P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Dinsdag ben ik met mijn familie bij Thai Fresh gaan eten. We hebben deze keer o.a de kip met massaman curry genomen en ikzelf had de gegrillde kabeljauw met gembersaus. Alle gerechten waren absoluut perfect bereid en ook het nagerecht was heerlijk en mooi om te zien.
Verder vond ik dat het sanitair hygienisch en zeer verzorgd is en dat het personeel ons heel goed heeft bediend. Bedankt en tot snel !
Fijnproever 81 D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
We rijden hier speciaal voor om als we lekker en goed Thais willen eten.
De gerechten waren stuk voor stuk weer smakelijk, al had ik wel het idee dat de porties steeds kleiner worden.
En we hebben ontzettend lang moeten wachten op ons eten! Het voorgerecht kwam na een half uur, het hoofdgerecht pas na een uur! Ik gebaarde naar de serveerster dat we nu wel erg lang moesten wachten. Daarop zei ze dat er een fout in de keuken was gemaakt. Dus als we na een uur er nog steeds niks van hadden gezegd, dan hadden we dat dus nooit geweten. :-( We kregen nog wel als excuus een thee en koffie van het huis.
We waren wel verbaasd dat de serveerster bij het afrekenen nog het lef had om aan ons te vragen of we op hun restaurant wilden stemmen voor de beste Thai in de regio. En dan zouden wij in ruil daarvoor een flesje Thais bier meekrijgen. We hebben niet gestemd.
Nick B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Gister heerlijk gegeten bij Thai Fresh. De bediening was erg vriendelijk en het eten was super! Wij komen gauw nog eens terug
Junior F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Heerlijk gegeten, zeer vriendelijk ontvangen bij aankomst. Prima bediening die je goed adviseert over de gerechten. Gerechten zijn van hoge kwaliteit en smaken er goed. Zaak ziet er mooi en netjes uit met leuke decoratie. Ik zal hier zeker nog vaker komen eten!
André van A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Restaurant door ons vrij frequent bezocht. Vandaag voor de laatste keer bij Thai Fresh gegeten. Hoeveelheid van hoofdgerecht viel tegen. Daarna de grootste domper: koffie compleet a € 7,00. In het verleden een genot om te kiezen. Vandaag een koud kopje koffie met 3 lekkernijen i.p.v. de grote hoeveelheid in het verleden. Gereclameerd bij bedrijfsleiding en 'ging er over nadenken'. Rekening werd niet gecompenseerd en er werd ook verder niets aangeboden. Thais Fresh: jullie zijn een goede klant kwijt!
Harold E.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Het was enigszins teleurstellend. Op het hoofdgerecht hebben we 90 minuten gewacht. (de keuken had een fout gemaakt) Daarna bleek dat het gerecht veel te pittig was, waar we bij de bestelling nog nadrukkelijk hadden gezegd dat we dit niet wouden. Bij afrekenen werd er per ongelijk 11.000 euro op het pinapparaat aangeslagen, best slordig, eigenlijk wel typerend voor de avond.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2017
Het eten is nog steeds prima. Wel was de wachttijd dit keer erg lang. Hoofdgerecht bijna een uur na bestelling! Bij navraag bleek een medewerker in de keuken door ziekte te missen. Verder nog steeds een uitstekend restaurant met waar voor je geld en een prettige bediening.
Menno V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Zeer goed gegeten echt zoals het smaakt in Thailand.
Rens D.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2017
Kom er regelmatig. Het restaurant ligt in de naaste omgeving. De keuken is perfect evenals de bediening.
irma V.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Lekker Thais eten in een gezellige sfeer en ondanks de drukte kregen we ons verrukkelijke eten snel op tafel.
bediening is erg vriendelijk en het eten is echt een aanrader voor wie van pittig en Thais eten houd. Bij afrekenen aan de bar zag ik dat er ook tafels in de keuken staan, leuk dan kan je zien hoe het eten bereid word. Onze indruk was goed, schoon, gezellig en lekker.