Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

9,2
Gert A.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Lekker eten in een sfeervolle ambiance. Wel warm binnen. Vriendelijk personeel. Aanrader.
Fijnproever 81 B.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
Tot nu toe voor ons voor ons de allerbeste Thai ooit in Voorburg en omstreken! Alles klopte, de eigenaresse (denken we) is zo enthousiast in haar werk, dat merk je en dat proef je! Kleine tip voor mensen die de "mini" á € 10,50- als nagerecht willen bestellen; als je niet veel trek meer hebt, is deze wellicht ongeschikt want je krijgt veel op je bord. Voor mij was dat geen probleem. Van voor tot na echt een culinaire verwennerij! Ook de toiletten zijn super schoon, zoals dat hoort.
Graag tot de volgende keer! :-)
Melissa H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Eten was goed, genoeg en vers. Echter hebben wij hier heel lang op moeten wachten. Om 19.00 gereserveerd en een uur later pas het voorgerecht. Na het voorgerecht hebben we een half uur gewacht op het hoofdgerecht en daarna, net zo lang, op het dessert. Tijdens het dessert werd één koffie, van de vier geserveerd. Toen wij 10 minuten lager vroegen waar de rest bleef, werd er gezegd dat we toch al koffie hadden gekregen. Helaas is er, door de serveerster, geen excuus aangeboden voor het lange wachten. Toen wij vertrokken, is er geen gedag gezegd. Wij hadden het verder erg gezellig, maar deze service zijn wij niet gewend. Erg onvriendelijk.
Rene K.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Leuke bediening. Goede keuze. Prima prijs kwaliteit verhouding. Heerlijke verse smakelijke gerechten. Een aanrader.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
We hebben 1,5 uur gezeten voor er eens eten kwam. Prijs kwaliteit was ver onder de maat. Het authentieke thaise eten was het ook niet. Het eten was slecht gekruid en er wordt met kant en klare sausen gewerkt. Jammer volgende keer maar een ander proberen.
Tessa V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Wij komen ieder jaar 1 a 2x speciaal vanuit Arnhem naar Den Haag voor de heerlijke gerechten van deze Thai. Volgens ons de beste Thai gerechten in Nederland en wij hebben er al heeeeel wat geprobeerd ;-)
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
De kwaliteit is hoog en de inzet is uitstekend. Een echte Thaise aanrader die haar naam eer aandoet. Thai Fresh!
Huub K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Wat een vriendelijk en alert personeel. Toppie
Irma N.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk eten, aanrader. De scherpte voor van wi er van houdt is aangepast aan Eurpese maatstaven. 3 pepers is wat ons betreft niet echt super scherp.kan dus scherper maar das persoonlijk.
Jan Kees J.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Leuke bediening, eten is uitstekend, goede adviezen gekregen
Colinda L.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Wij komen hier al jaren en het eten is geweldig. Vriendelijk ontvangst en zeer goede persoonlijke bediening.
Als je goed en heerlijk thais wilt eten dan is dit een zeer goed adres.
Lex O.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Was weer geweldig en onze vrienden die voor het eerst waren vonden het eten geweldig en de service uitstekend en aanstekelijk vrolijk.
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goede presentatie van de gerechten, m.n. de saté heel origineel. Heerlijk smaken. Kortom heel goed gegeten.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gezellig druk restaurant met vlotte bediening, was hier voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. Diverse gerechten geprobeerd en de smaak en kwaliteit was voortreffelijk. De papaya salade had iets pittiger gemogen maar de curries waren perfect. Ik kom hier zeker terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Kan de goede recensies van dit restaurant alleen maar volmondig bevestigen. Een echte aanrader. Vriendelijke bediening, uitstekend smakende gerechten en een goede zit. Vroeg in de avond gaan want als het vol is wordt het enigszins rumoerig (geen gordijnen en tapijt zodat geluid nergens wordt geabsorbeerd).
Absoluut waar voor je geld!
A P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Werkelijk verrukkelijk! Gisteren met mijn vrouw en 2 kinderen hier gegeten. Voorgerecht: thaise kiploempias waren vers en krokant. Hoofdgerecht: eendenborstfilet met massaman curry, ossenhaas met panang curry en eendenborst prieuw waan en ook het kindergerecht waren allemaal erg lekker. Mals vlees. Zeer vriendelijke service. Echt een aanrader.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellig restaurant dat vol bezet was. Bediening vlot en vriendelijk, maar keuken kan wat sneller.
Tom Kah Kai soep vooraf smaakte goed, maar de bamboe stukjes te hard niet lekker en laurierblad mag ook wel verwijderd worden
Kai Thod knapperige kip met knoflooksaus erg lekker
dagmenu met kipsaté, rundvlees( wat taai en saus flauw) en lekkere garnalen op bedje groene asperges, redelijk
maar 50 minuten wachttijd vind ik wat lang voor zo'n simpel gerech.t . Een glas water voor € 1,50 is ook niet echt klantvriendelijk als er al 4 alcoholische drankjes besteld zijn.
Zullen het nog eens proberen op een andere dag.
jaap P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Mix van voorgerechten genomen, met prima garnalen, loempiabolletjes en papayasalade. Jammer is dan wel dat de kipsate niet op een houtskoolgrilletje is gemaakt (frituur? , zucht ! )
4 prima hoofdgerechten met kuisten doseringen kokosmelk, pepers en lemongrqss zoals besteld .
Bediening is super ! Vriendelijk, juist advies , en snel.
Al met al prima gegeten en gedronken.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten bij Thai Fresh is van een zeer constante kwaliteit , altijd lekker en door een zeer vriendelijke bediening geserveerd. Al jaren een van mijn favoriete restaurants !
Josephine T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wanneer wij zin hebben in authentieke Thaifood, dan gaan we ongetwijfeld naar Thaifresh! Heerlijke gerechten zoals de verschillende curry's en mijn fav. Papaya salade. Vriendelijk en aardig personeel. Twee woorden: top restaurant!