Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Enkeltje Thailand

Koken is liefde die je kunt proeven. Dat is de slogan van restaurant Thai Fresh en wordt met hun pure, traditionele gerechten meer dan bereikt. Als je ooit in Thailand geweest bent, herken je de gastvrijheid en fijne loungesfeer direct. En ben je er nog nooit geweest, dan kom je het hier ervaren; eventueel met een kookworkshop!

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
sheily L.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
Met familie heb ik hier mijn verjaardag gevierd! Heerlijke voorgerechten mix gedeeld en dorade als hoofdgerecht gegeten. Wat ik echt super lief vond was .. Voor mijn verjaardag hadden ze een speciaal toetje gemaakt met happy birthday song!! Heel erg bedankt Thai Fresh we komen gauw weer terug.
Carolien M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Relaxste sfeer. Heerlijk gegeten.
Wiets J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke gastvrije ontvangst afgelopen zaterdag.
Reservering Iens was niet doorgekomen.
Hierdoor kwamen ze met de oplossing om ons een keer te verplaatsen die avond.
Vriendelijke en spontane bediening.
Eten was heerlijk maar gezien de hoeveelheid wel wat aan de dure kant.
Zeker niet verkeerd om eens kennis te maken met de Thaise keuken.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik ben al meerdere keren bij Thai Fresh geweest en het blijft mijn favoriete thai restaurant in de buurt! Bediening is vriendelijk en er hangt een leuke gezellige sfeer in het restaurant. Zeker een aanrader!
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goed eten voor een zeer redelijke prijs. Vriendelijk personeel.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Komen hier graag dus vrijdag 30 december weer naar Thai Fresh gegaan, en de kwaliteit blijft al jaren op een heel hoog niveau, dat het eten goed is blijkt wel aan het aantal gasten die er altijd zijn.
Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening, ik zou zeggen ga zo door.
Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ga hier altijd met plezier naartoe. Heel vriendelijk en goed personeel.
Ik ben een fan van de curry's en de pad krapow. Eigenlijk is alles wat ik heb geprobeerd lekker. Echt een aanrader!
Arjen E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Slechte prijs/kwaliteit verhouding, want een spicy beef salade, 4 loempia's en gebakken rijst voor 33,5 euro is te veel. Daarnaast is het bij het halen altijd langer wachten dan over de telefoon wordt aangegeven. Ondanks redelijk eten zou ik dit restaurant zeker niet aan willen raden.
Patty D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten, ruime keuze, attent personeel. Wij komen nog wel eens terug.
Marije T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een lieve meiden in de bediening! Superlief voor de kinderen. Heerlijk gegeten. We hebben allemaal gerechten besteld en vervolgens alles gedeeld. Aanrader!
madelijn D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Als je vers gemaakte Thaise gerechten wilt eten dan ben je hier aan het goede adres en probeer gerust de huiswijnen deze zijn ook heel goed.
Geduld is noodzakelijk want vanwege de drukte kan het wel eens zijn dat je iets langer moet wachten maar met de wetenschap dat je maaltijd vers gemaakt word (ook elke curry zeggen ze) is dat zeker de moeite waard.
Bediening jong, vlot en zeer goed op de hoogte van alle gerechten.
Vincentius O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Waren hier een tijdje niet geweest en waren blij verrast te zien dat Tai Fresh zijn niveau heeft weten te handhaven. En dat is op zich al een prestatie. Ik denk dat de kracht van dit restaurant ligt in het feit dat de menukaart beperkt is gehouden, maar dat wat aangeboden wordt van hoge kwaliteit is. Zelf koos ik (weer) voor de dorade en die was super. Maar ook de anderen waren zeer gelukkig met hun keuze. En van de Pinot Gris mogen ze me wel een doosje sturen!
MT H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker eten, snel klaar, vriendelijk personeel. Prima.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Verjaardag bij Thai Fresh gevierd, dit blijft een van onze favoriete restaurants. Eten was weer heerlijk, leuke voorgerechtjes zoals de kipbuideltjes. Als hoofdgerecht lekkere schotels, zoals de ossenhaas of lam met phad king en eend met phalaborwa Lau den. Vriendelijk personeel, en toen ze hoorden dat ik jarig was een sterretje in het dessert en een cadeautje.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen. Het restaurant is duidelijk verzorgd en schoon. Wat me ook opviel was hoe vers en netjes het eten er uitzag. Ik heb heerlijk gegeten. Ik ben nu best vaak te gast geweest en kan van een constante kwaliteit spreken. Jullie zien mij gauw weer terug.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Het eten is heerlijk, puur en zeer goed verzorgd. Het is duidelijk te zien dat alles goed schoon is mede door de open keuken en hoe je het eten aan tafel krijgt. De bediening is vriendelijk en behulpzaam en zorgt dat je je welkom voelt. Ik ga er graag heen en ben er dus ook geregeld te vinden. Ik heb ook opgemerkt dat er vaak dingen in de ruimte verbeterd worden. Een duidelijke ondernemende sfeer voor het comfort van de gasten.
Ko B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prima restaurant. We komen hier vaak omdat het eten erg goed is en de bediening uitstekend. Sinds kort is ook het plafond aangepast zodat het geluidsvolume in de zaak niet meer storend is. Ik ben speciaal dol op de knapperige verse groente en de verse vis. Er kan altijd gevraagd worden een gerecht meer of minder heet te maken. Ook aanbevolen zijn de voorgerechten speciaal de sateh en de viskoekjes.
K W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Beste Thai van Den Haag! We komen hier regelmatig eten en worden nooit teleurgesteld. Vooraf heerlijke sate mix en tomyamthaifresh heerlijk!!! Sate's heerlijk gekruid met huisgemaakte satesaus en de soep zo smaakvol. Als hoofdgerecht nua macadamian en kai krapauw en als nagerecht gefrituurd ijs en mango stickyrice! Wat een beleving weer elke keer bij thaifresh. Service is super ! Heel erg vlot en vriendelijk. 1 woord TOP!! We komen hier weer zeker terug.
Eefdekker .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Op aanraden van vriendinnen hier een keer gaan eten, tjonge wat een leuke trendy Thai. Som Tam als starter genomen maar pffff echt spicy niet aangepast aan westerse smaak maar super lekker. Er werd mij aangeraden om de macadamia saus te proberen en gelukkig was die niet zo pittig dus kon mijn tong weer een beetje bijkomen. Al met al een geweldig succes alleen zal ik de volgende keer oppassen met de pittigheid. Service was ook goed en zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit en prijs zijn zeker goed, niet de goedkoopste maar daar tegen is het eten ook heel goed van smaak en alles is subliem, echt Thais.
hdgdelft .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Donderdag voor het eerst hier gegeten en mijn smaakpapillen hebben hier een goede avond gehad. Vooraf en mix van starters genomen en als hoofdgerecht Nua Choe Chie genomen, een medium spicy curry met gebakken rijst. Het portie zou voor mij iets groter mogen maar de smaak was perfect. Jullie zien mij hier zeker terug.