Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
9,1
Rita V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Goede presentatie van de gerechten, m.n. de saté heel origineel. Heerlijk smaken. Kortom heel goed gegeten.
Henk A.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Gezellig druk restaurant met vlotte bediening, was hier voor het eerst maar zeker niet voor het laatst. Diverse gerechten geprobeerd en de smaak en kwaliteit was voortreffelijk. De papaya salade had iets pittiger gemogen maar de curries waren perfect. Ik kom hier zeker terug.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Kan de goede recensies van dit restaurant alleen maar volmondig bevestigen. Een echte aanrader. Vriendelijke bediening, uitstekend smakende gerechten en een goede zit. Vroeg in de avond gaan want als het vol is wordt het enigszins rumoerig (geen gordijnen en tapijt zodat geluid nergens wordt geabsorbeerd).
Absoluut waar voor je geld!
A P.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Werkelijk verrukkelijk! Gisteren met mijn vrouw en 2 kinderen hier gegeten. Voorgerecht: thaise kiploempias waren vers en krokant. Hoofdgerecht: eendenborstfilet met massaman curry, ossenhaas met panang curry en eendenborst prieuw waan en ook het kindergerecht waren allemaal erg lekker. Mals vlees. Zeer vriendelijke service. Echt een aanrader.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Gezellig restaurant dat vol bezet was. Bediening vlot en vriendelijk, maar keuken kan wat sneller.
Tom Kah Kai soep vooraf smaakte goed, maar de bamboe stukjes te hard niet lekker en laurierblad mag ook wel verwijderd worden
Kai Thod knapperige kip met knoflooksaus erg lekker
dagmenu met kipsaté, rundvlees( wat taai en saus flauw) en lekkere garnalen op bedje groene asperges, redelijk
maar 50 minuten wachttijd vind ik wat lang voor zo'n simpel gerech.t . Een glas water voor € 1,50 is ook niet echt klantvriendelijk als er al 4 alcoholische drankjes besteld zijn.
Zullen het nog eens proberen op een andere dag.
jaap P.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Mix van voorgerechten genomen, met prima garnalen, loempiabolletjes en papayasalade. Jammer is dan wel dat de kipsate niet op een houtskoolgrilletje is gemaakt (frituur? , zucht ! )
4 prima hoofdgerechten met kuisten doseringen kokosmelk, pepers en lemongrqss zoals besteld .
Bediening is super ! Vriendelijk, juist advies , en snel.
Al met al prima gegeten en gedronken.
Dennis P.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten bij Thai Fresh is van een zeer constante kwaliteit , altijd lekker en door een zeer vriendelijke bediening geserveerd. Al jaren een van mijn favoriete restaurants !
Josephine T.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Wanneer wij zin hebben in authentieke Thaifood, dan gaan we ongetwijfeld naar Thaifresh! Heerlijke gerechten zoals de verschillende curry's en mijn fav. Papaya salade. Vriendelijk en aardig personeel. Twee woorden: top restaurant!
Diane S.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Heel goed gegeten, mooie ambiance en supervriendelijk personeel.
geitebreier .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2017
Geweldige bediening! We hadden niet gereserveerd, maar wel onze keuze door Iens laten leiden. Jonge dame van de bediening ging wat schuiven en mochten een tafel een uur gebruiken. Gelijk alles voor ons geregeld voordat de zaak helemaal volstroomde. Gerechten waren zalig. De smaak van de curry bleef ook lang na het diner ons verblijden. We aten met ons drieën en er werd voor ons kind een mildere variant geserveerd. Path Thai ook super en een derde gang van een rode curry met kip. Ook een authentieke whisky uit Thailand, gewoon heerlijk. Bedankt voor de goede zorg! Mevrouw rade ons wel aan om de volgende keer toch maar te reserveren en dat gaan we zeker doen.
Bart V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Heerlijke gerechten, niet voor niets was het gezellig druk
De opzet van de kaart, waarmee je zelf het hoofdgerecht samenstelt (vis/div vlees/garnaal, met diverse smaken te combineren) vond ik heel leuk.
Ruud V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
goede entourage, bediening correct en zeer vriendelijk, eten kwalitatief heel goed en (dus) lekker. Dit restaurant staat zeer hoog op onze ´GO´ list.
Gijs V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Perfect eten
Sandra P.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Vanavond hebben we voor het eerst gegeten bij Thai Fresh. En we hebben spijt! Spijt dat we dit plekje niet eerder ontdekt hebben...want wat hebben we héérlijk gegeten!
Hier komen we vanaf nu zeker vaker terug!
Carolien M.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Relaxste sfeer. Heerlijk gegeten.
Wiets J.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Leuke gastvrije ontvangst afgelopen zaterdag.
Reservering Iens was niet doorgekomen.
Hierdoor kwamen ze met de oplossing om ons een keer te verplaatsen die avond.
Vriendelijke en spontane bediening.
Eten was heerlijk maar gezien de hoeveelheid wel wat aan de dure kant.
Zeker niet verkeerd om eens kennis te maken met de Thaise keuken.
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Ik ben al meerdere keren bij Thai Fresh geweest en het blijft mijn favoriete thai restaurant in de buurt! Bediening is vriendelijk en er hangt een leuke gezellige sfeer in het restaurant. Zeker een aanrader!
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Goed eten voor een zeer redelijke prijs. Vriendelijk personeel.
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Komen hier graag dus vrijdag 30 december weer naar Thai Fresh gegaan, en de kwaliteit blijft al jaren op een heel hoog niveau, dat het eten goed is blijkt wel aan het aantal gasten die er altijd zijn.
Heerlijk eten en een zeer vriendelijke bediening, ik zou zeggen ga zo door.
Fleur L.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Ga hier altijd met plezier naartoe. Heel vriendelijk en goed personeel.
Ik ben een fan van de curry's en de pad krapow. Eigenlijk is alles wat ik heb geprobeerd lekker. Echt een aanrader!