Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Fresh

Beleef het verre Thailand nu hier in Voorburg.. Met ons concept Taste of Thai laten we u het echte Thailand beleven. In onze keuken gebruiken wij traditionele kruiden gecombineerd met uitsluitend verse producten. Uitgesproken smaken worden modern op uw bord gepresenteerd. Ons restaurant is sfeervol afgeleid van het mooie Azië en in onze keuken vindt u de beste Thaise koks. De bediening legt u letterlijk in de watten, u voelt zich echt te gast! Een ervaring uit duizenden

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 17:00 - 22:00 uur
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 22:00 uur
Woensdag Gesloten

9,1

Jouw recensie over het restaurant Thai Fresh

Cora V.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Het is eten was zoals gewoonlijk heerlijk, de bediening vriendelijk en goed. Wachttijd ook prima. De gerechten zijn vers bereid, dat merk je aan de groenten die heerlijk knapperig zijn. Ik heb maar 1 minpunt en dat is de muziekkeuze. Die is echt vre-se-lijk!
Cynthia D.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2018
Al een paar maal gegeten bij Thai Fresh. Het eten was altijd prima en het tempo van de bediening goed. Afgelopen weekend weer geweest, dit keer viel het tegen. Het eten smaakte niet zo als andere keren en het duurde lang voordat het eten kwam. Jammer. Het personeel was verder vriendelijk.
Jonneke B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Na zoveel goede recensies te hebben gelezen dachten we, hier gaan we eten op onze trouwdag en het was een zeer geslaagde avond. Warm welkom, zeer vriendelijk bedient en het eten was uitstekend. Ruime keuze en veel vegetarische gerechten dus voor mij een uitkomst.
Dit restaurant staat vanaf vandaag bij ons op de favo lijst, bedankt dat jullie ons zo'n onvergetelijke avond hebben bezorgd.
Douglas H.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Na de bekendmaking dat Thai Fresh Voorburg uitgeroepen is tot beste Thai van Nederland zijn wij gelijk hun gerechten gaan proberen en terecht dat ze hebben gewonnen want het eten is van sublieme kwaliteit en de bediening heel erg vriendelijk en gast vrij. Gefeliciteerd en nu deze standaard behouden dan komen we zeker vaker terug.
Liesbeth O.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Telefonisch besteld om af te halen, 50 minuten wachttijd. Bij afhalen na 20 minuten vertrokken zonder maaltijd omdat eten niet klaar was. Alle eerdere keren ook zeer lange wachttijden. Het is prima eten, maar absoluut geen aanrader om af te halen.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Lekker gegeten. Geen hele uitgebreide kaart maar voldoende keuze. Vriendelijke bediening. Lekker glas witte wijn erbij. Aanrader. Kom zeker nog een keer terug.
Jacqueline V.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Gezellige sfeer en goede service
Karin M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
heerlijk gegeten, peperaanwijzing komt goed overeen met wat je te eten krijgt.
Eric R.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2018
Bijzonder vriendelijk personeel en zalig eten.
Paul S.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2018
Voor de tweede wezen eten ...echt heerlijk gegeten. Top
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Locatie is wat onopvallend maar verder was alles prima
Aldimir D.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2018
Menu's worden geadviseerd aan de hand van wat je niet wilt of wel graag wilt.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Met vrienden hier gedineerd. Het restaurant is gezellig, sfeervol en mooi ingericht. De bediening was erg vriendelijk. Wij hadden iets te vieren en daar werd bij het nagerecht zeer inventief op ingespeeld. De voorgerechten smaakten goed en de hoofdgerechten (kabeljauw, eendenborstfilet, ossenhaas, noedels) voortreffelijk. Al met al heerlijk gegeten en een gezellige avond bij Thai Fresh gehad.
Tom D.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Een leuk restaurant, fijne sfeer en zeer vriendelijk personeel, echt TOP.
En het eten is heerlijk en we komen zeker terug.
Zohe B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2017
Het is een van beste Thaise restaurants pracht
Zaak van moeder en dochter
Peggy V.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2017
Ik kom al jaren bij Thai Fresh maar meestal afhalen. Dit is een van de weinige zagen waar de kwaliteit altijd standvastig is. Het is altijd lekker, vers.
Jacob H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten. Erg vriendelijk personeel. Modern Thais ingericht, zeker niet kischy.
Ingrid P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Wij waren hier voor de 2e keer
En komen zeker terug.
Lekker gegeten. Bediening is prima
Hamed R.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Ik kom hier regelmatig en het is altijd zeer geslaagd! Het eten word snel en vers geserveerd en de service is altijd top!
smulpapi B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Gisteren heerlijk gegeten bij Thai Fresh. De bediening was erg vriendelijk en het eten was prima. De porties zijn wel klein In verhouding tot de prijs. Keuze van het dessert is minimaal en vraagt om meer variatie.