Thai Fresh

Koningin Julianalaan 230 2274 JP Voorburg Nederland Kaart

Over restaurant Thai Fresh

Enkeltje Thailand

Koken is liefde die je kunt proeven. Dat is de slogan van restaurant Thai Fresh en wordt met hun pure, traditionele gerechten meer dan bereikt. Als je ooit in Thailand geweest bent, herken je de gastvrijheid en fijne loungesfeer direct. En ben je er nog nooit geweest, dan kom je het hier ervaren; eventueel met een kookworkshop!

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

U kunt met randstadrail lijn 2 of bus 23 voor de deur uitstappen bij halte Mgr. van Steelaan

Maandag en Dinsdag 16:30 - 22:00
Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 16:30 - 22:00

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Arjen E.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Patty D.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Heerlijk eten, ruime keuze, attent personeel. Wij komen nog wel eens terug.
Marije T.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Wat een lieve meiden in de bediening! Superlief voor de kinderen. Heerlijk gegeten. We hebben allemaal gerechten besteld en vervolgens alles gedeeld. Aanrader!
Madelijn D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Als je vers gemaakte Thaise gerechten wilt eten dan ben je hier aan het goede adres en probeer gerust de huiswijnen deze zijn ook heel goed.
Geduld is noodzakelijk want vanwege de drukte kan het wel eens zijn dat je iets langer moet wachten maar met de wetenschap dat je maaltijd vers gemaakt word (ook elke curry zeggen ze) is dat zeker de moeite waard.
Bediening jong, vlot en zeer goed op de hoogte van alle gerechten.
Vincentius O.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Waren hier een tijdje niet geweest en waren blij verrast te zien dat Tai Fresh zijn niveau heeft weten te handhaven. En dat is op zich al een prestatie. Ik denk dat de kracht van dit restaurant ligt in het feit dat de menukaart beperkt is gehouden, maar dat wat aangeboden wordt van hoge kwaliteit is. Zelf koos ik (weer) voor de dorade en die was super. Maar ook de anderen waren zeer gelukkig met hun keuze. En van de Pinot Gris mogen ze me wel een doosje sturen!
MT H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Lekker eten, snel klaar, vriendelijk personeel. Prima.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Verjaardag bij Thai Fresh gevierd, dit blijft een van onze favoriete restaurants. Eten was weer heerlijk, leuke voorgerechtjes zoals de kipbuideltjes. Als hoofdgerecht lekkere schotels, zoals de ossenhaas of lam met phad king en eend met phalaborwa Lau den. Vriendelijk personeel, en toen ze hoorden dat ik jarig was een sterretje in het dessert en een cadeautje.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
We werden heel vriendelijk ontvangen. Het restaurant is duidelijk verzorgd en schoon. Wat me ook opviel was hoe vers en netjes het eten er uitzag. Ik heb heerlijk gegeten. Ik ben nu best vaak te gast geweest en kan van een constante kwaliteit spreken. Jullie zien mij gauw weer terug.
Ferdinand V.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Het eten is heerlijk, puur en zeer goed verzorgd. Het is duidelijk te zien dat alles goed schoon is mede door de open keuken en hoe je het eten aan tafel krijgt. De bediening is vriendelijk en behulpzaam en zorgt dat je je welkom voelt. Ik ga er graag heen en ben er dus ook geregeld te vinden. Ik heb ook opgemerkt dat er vaak dingen in de ruimte verbeterd worden. Een duidelijke ondernemende sfeer voor het comfort van de gasten.
Ko B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2016
Prima restaurant. We komen hier vaak omdat het eten erg goed is en de bediening uitstekend. Sinds kort is ook het plafond aangepast zodat het geluidsvolume in de zaak niet meer storend is. Ik ben speciaal dol op de knapperige verse groente en de verse vis. Er kan altijd gevraagd worden een gerecht meer of minder heet te maken. Ook aanbevolen zijn de voorgerechten speciaal de sateh en de viskoekjes.
K W.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Beste Thai van Den Haag! We komen hier regelmatig eten en worden nooit teleurgesteld. Vooraf heerlijke sate mix en tomyamthaifresh heerlijk!!! Sate's heerlijk gekruid met huisgemaakte satesaus en de soep zo smaakvol. Als hoofdgerecht nua macadamian en kai krapauw en als nagerecht gefrituurd ijs en mango stickyrice! Wat een beleving weer elke keer bij thaifresh. Service is super ! Heel erg vlot en vriendelijk. 1 woord TOP!! We komen hier weer zeker terug.
Eefdekker .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Op aanraden van vriendinnen hier een keer gaan eten, tjonge wat een leuke trendy Thai. Som Tam als starter genomen maar pffff echt spicy niet aangepast aan westerse smaak maar super lekker. Er werd mij aangeraden om de macadamia saus te proberen en gelukkig was die niet zo pittig dus kon mijn tong weer een beetje bijkomen. Al met al een geweldig succes alleen zal ik de volgende keer oppassen met de pittigheid. Service was ook goed en zeer vriendelijke bediening. Kwaliteit en prijs zijn zeker goed, niet de goedkoopste maar daar tegen is het eten ook heel goed van smaak en alles is subliem, echt Thais.
Hdgdelft .
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Donderdag voor het eerst hier gegeten en mijn smaakpapillen hebben hier een goede avond gehad. Vooraf en mix van starters genomen en als hoofdgerecht Nua Choe Chie genomen, een medium spicy curry met gebakken rijst. Het portie zou voor mij iets groter mogen maar de smaak was perfect. Jullie zien mij hier zeker terug.
Ante D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Na een drukke werkweek heeft een mens wel eens geen zin om te koken! Wij gaan dan graag naar Thai Fresh. Het is er altijd gezellig druk, de eetzaal is mooi ingericht in rustige tinten (de drukke blauwe en rode neonbuisjes langs de alkoof zijn verdwenen) en het personeel is vriendelijk en oplettend.
Ik koos de tom yam soep met daarna een pittige saus met macadamianoten over krokante kip. Tegenover mij werd gesmuld van lekkere stokjes saté en als hoofdgerecht een berg gebakken rijst met een flink aantal bijgerechtjes. De pikante salade met mango en papaya smaakte er heerlijk zurig en vurig bij.
Het was lekker zoals altijd, dus tot ziens!
Ester1969 .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik kom al jaren hier eten en elk gerecht bijna geprobeerd en blijf het de beste Thai van de regio vinden. Gelukkig hebben ze nu wat aan het geluids probleem gedaan zodat je elkaar nu gewoon kan verstaan als het druk is en dat is het bijna altijd. Top eten en mooie locatie.
RonnVanEtten .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Met zijn vieren weer genoten van diverse gerechten.

Voor ons bekend terrein en de belofte/verwachting werd weer volledig ingelost.
Allereerst door heerlijke voorgerechten.
Gevolgd door onder andere de weer geweldige schotel gebakken rijst met garnalen en varkenshaassaté met bijgerechten en krokante kippedijen reepjes met een heerlijke hartige rode wijn saus.
Ook de nagerechten met onder andere sticky rice was weer genieten.

Tot over niet al te lange tijd!
Mark B.
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
De bediening is hier vriendelijk en je kunt er echt heerlijk thais eten. Er is veel variatie in de gerechten (van niet pittig tot heel pittig). Zelf heb ik gekozen voor kip met drie verschillende pepers en extra groente en als desert de kleefrijst met een bolltje ijs kokosschaafsel en mango.

Het was weer genieten. In al die jaren dat we er komen is het niveau constant gebleven. Een absolute aanrader.
MarianNP N.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Vanavond bij Thai Fresh gegeten. Het eten is heerlijk. Minder is de vreselijke accoustiek. Je verstaat geen woord van je tafelgenoten.
Ook is het niet prettig dat ongevraagd de fles wijn in één glas wordt geleegd zonder iets aan de andere drie personen te vragen.
Stellazon .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Voor het eerst hier gegeten met vriendinnen en was zeker de moeite waard. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en naar onze tafel gebracht. Lekkere huiswijn en voorgerechten besteld (op advies van de serveerster) en dat was geen verkeerde keuze, we kregen van alle voor gerechten iets dus gelijk alles kunnen proeven. Op het hoofd gerecht moesten we wel wat langer wachten want was heel druk en er werd ons verteld dat elk gerecht vers gekookt word ook de curry. We zaten te vol van alles om nog een dessert te bestellen maar die gaan we volgende keer dan maar proberen. Voor ons een zeer prettige en smakelijke ervaring die we zeker aanraden, wel iets te rumoerig, akoustiek zou beter mogen.
Rdammertjes11 .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2016
Superlekkere thai met echte verse gerechten, de tom kai soep was fenominaal en curries waren super zonder al te pittig te zijn. Aanrader!