Thai Fresh

Weimarstraat 365 2562 HL Den Haag Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Thai Fresh

Robbie N.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Erg druk toen wij gingen halen,maar snelle service!eten was zeer smakelijk en vers bereid. Nu proberen we elke week een gerecht van de menukaart. Echt een aanrader!
The Legend H.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Wat wij hebben gehaald was zeer matig. Niet gewend van Thai Fresh. De soep (Tom Kha Kai en Kung) was goed [7,5] , maar de viskoekjes zompig en nat [5]. De Kai Kieuwwan (kippendij met groene curry) ronduit niet smakelijk [3,5] en het zag er ook niet appetijtelijk uit.
Martiana E.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2016
Goed eten, verse ingrediënten en dat proef je zeker terug. Massaman curry ossehaas is een aanrader, de porties van de voorgerechten vind ik persoonlijk iets aan de kleine kant. Service is goed en vriendelijk.
Vynes_ .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Via een tip hier wat lekkers uitgekozen. Goede selectie, Prima porties, mooie verse produkten. Vrij authentiek Thais, saus en groenten zijn mooi op smaak. Verschillende gerechten geprobeerd, alles beviel, koks weten echt wat ze aan het doen zijn. Frisse zaak, redelijke prijzen. Niet goedkoop, wel lekker en goed bereid. Best veel keuze,dat is fijn. Parkeren is soms lastig hier.
Michiel C.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2015
Ontzettend lekkere gerechten. De keuken is open zodat je precies ziet hoe je eten wordt bereid. Vooral de voorgerechten zijn overheerlijk. Het is om af te halen, dus verwacht geen Koninklijk ontvangst, maar gewoon een moment om even in de panorama of mijn geheim te duiken onder het genot van een wat kroepeok
Johanonymous .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2013
Zeer uitgebreide kaart, maar wij zijn niet heel avontuurlijk qua gerechtenkeuze. Ossenhaassaté is een echte aanrader.

De uitstraling: vanuit een ruime wachtruimte (Je kunt in de luie stoelen op je eten wachten.) heb je zicht op de keuken waar het een grote drukte is. De uitstraling is verzorgd en hygienisch. Veel wordt vers bereid.
Michel L.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2013
Moderne inrichting met vriendelijke ontvangst. We beginnen met de Thai Fresh Mix van voorgerechten. Een lekkere mix van saté,vishapjes en een loempia'tje. Zes stuks voor een straffe 9,50
Als hoofdgerecht kies ik voor de Dorade waarbij een saus naar keuze wordt geserveerd, rijst en een handje groente. De bediening is alert en zeer klantgericht. Met goed advies en alerte bediening.
De Dorade blijkt niet beschikbaar ? dus dan maar de gepaneerde pangafilet. Lekker maar weinig bijzonder. Een stukje gefrituurde vis zoals ook te koop bij de visboer. De tamarinde saus is vers en smakelijk. Als desert kies ik gefituurd ijs met een krokant cake laagje. Zeker lekker en bijzonder. Al met al lekker maar teveel 'aan de prijs' voor het gebodene. Dan zijn er in Den Haag betere Thaise restaurants, authentieker, smakelijker en goedkoper.
NIGI .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2013
Wij halen eens in de paar weken eten bij Thai Fresh. Dit bevalt ons altijd erg goed. Er is een redelijk brede keuze aan gerechten. Het wachten kan soms lang duren, maar is nooit echt vervelend met de lekkere stoelen en kroepoek. Ook de bediening is aardig, zo hebben we al een paar keer wat eten gratis gekregen. Omdat mijn zoontje een pinda allergie heeft, kregen we een briefje waar dit in het thais stond, dit was erg handig toen we naar Thailand gingen. Wij genieten elke keer weer!
Sam S.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2013
Ik heb de afgelopen twee maanden een aantal keer wat afgehaald. Het eten is uitstekend; alles vers gemaakt. Wel heel boers, niet verfijnd thais. Hiermee bedoel ik, dat het smaakpalet niet heelgoed in balans is en de groenten vrij grof gesneden.

Grote tegenvaller vind ik de hele dure gerechten waarbij je ook nog eens extra moet betalen voor witte rijst en voor Prik nam plah. Dat is ronduit bizar en heb ik in alle jaren dat ik in NL Thais eet nog nooit meegemaakt.

Klantenservice kan soms beter, vooral als het druk is. Als het rustiger wordt neemt de service meteen weer toe.
Marco T.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2012
Voor het decor hoef je hier niet te zijn, maar voor een heerlijke thaise afhaalmaaltijd wel ! ook de fish cakes zijn lekker met goede kafir. Prijs/kwaliteit is in orde.
Frederikmarco .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2012
Leuke moderne zaak. Mijn kip met cashewnoten was vlak van smaak en relatief smakeloos. M.i. niet zoals dit gerecht in Thailand smaakte op vakantie. De pittige kippensoep was niet te eten zo pittig was deze ook al kan ik iets hebben op dit gebied. Medewerksters achter de balie zijn afstandelijk en onpersoonlijk op het gebied van klantvriendelijkheid.
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2012
Zeer nette winkel waar je lekkere Thaise afhaalmaaltijden kunt halen. Je kunt direct in de keuken kijken. Men staat terwijl je wacht heerlijke maaltijden te bereiden. Heerlijk vers eten, niets op aan te merken. Ik vind het alleen wel aan de dure kant. Maar dat is bij Thais eten wel vaker het geval. Je betaalt voor de versheid en de kwaliteit denk ik. Het personeel mag van mij wel iets klantvriendelijker met de klanten omgaan. Je wordt op zich wel correct geholpen, maar even groeten als je binnenkomt, en daarna service " with a smile" zou ze niet misstaan.