Thai Food Café

Oranje-Vrijstaatkade 66 1093 KS Amsterdam Nederland Kaart
31-202335364

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Thai Food Café

Thaise smaak zonder compromis

Dit is street food uit Thailand: smaakvol, authentiek, de Thaise smaak zonder compromis. Leuk is het shared dining concept, onder andere de veelgeprezen Thai Platter. Denk aan een broodje hamburger de Thai style, Pad Thai zoals je in de straten van Bangkok vindt of de klassieke kleefrijst met mango. Daarnaast is er een kaart versierd met knappe zwart-wit tekeningen. Natuurlijk kun je ook online bestellen!

Meer informatie over restaurant Thai Food Café

pvl63 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gisteren hier gegeten en het was meer dan heerlijk. Fijn terras met veel schaduw dus heerlijk op een warme dag en vriendelijk personeel. We hebben eerst met z'n tweeën een zogenaamde platter gedeeld met o.a. saté en Thaise worst. Heel goed en vooral de satésaus was schandalig lekker, ik zou het recept maar in de kluis bewaren! Daarna deelden we als hoofdgerecht 2 verschillende curry's en nog een gerecht dat noun heet. Goede smaken variërend van zoetig tot redelijk pittig. Als dessert nog een stukje spicy chocoladecake. Alles bij elkaar heel lekker gegeten em de prijzen zijn ook nog eens heel vriendelijk!
Hila S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten is van een goede prijs/kwaliteit. Enthousiaste eigenaars. Lekkere tussendoor hapjes. Terras is wat minder, maar binnen prima!!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben met drie kids heerlijk gegeten bij deze Thailand. Zelfgemaakte satésaus was een topper en ook de spareribs en het buikspek zijn een aanrader. Handig dat kinderen zo naar buiten kunnen en in het zicht blijven! Terras buiten ziet er aantrekkelijk uit alleen zat bij ons het weer niet mee. Nog een keer terug met 20 graden plus!
Leya B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Supergezellig, en een leuke sfeer! Wat ook fijn is, is dat het betaalbaar eten is, en lekker! Ik had een pad thai besteld met een lime soda en het was supergoed. Helemaal tevreden dus
Ran M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk restaurant met behulpzame service en lekker eten. Ik had de panang met garnalen. Het werd snel bereid en met veel kwaliteit.
Matthias P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een fijne tent! Bediening was zeer attent en behulpzaam. Sfeer is erg goed, net zoals de heerlijke Thaise streetfood gerechten. Alles ook nog eens betaalbaar! Ook erg leuk om 's avonds wat Singha'tjes of Thai G&T's te drinken!
Daniël D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker vers en goedkoop eten. Aardige bediening, ontspannen sfeer en warme inrichting. U kunt hier ook afhalen. Buiten is er een terras.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De portie was echt belachelijk klein. Nog nooit zo een kleine portie ontvangen. Massaman werd geserveerd zonder nootjes en zonder ui en letterlijk nauwelijks kip. Dus alleen met aardappel..

Voor ons niet weer.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Heerlijk diner gehad bij het Thai Food Cafe in Oost. We waren net terug van vakantie uit Thailand en we waande ons weer even terug. De jongen in de bediening had zelf ook in Thailand gewoond en adviseerde ons om net zo als in Thailand de gerechten met elkaar te delen, goede keuze! Als eerste hebben we de Tom Kha en de Tom Yam gedeeld, die beide echt geweldig waren, net alsof we weer in Thailand waren!! De groene curry en de panang waren gewoon ook top. Het Thai Food Cafe is een zeer andere plek dan andere Thaise restaurants. De bediening is zeer goed en spontaan en heeft echt oog voor de gasten. De sfeer zouden wij bestempelen als lekker informeel en het terras nodigt uit om lang te blijven zitten. Al met al was het geweldig en komen wij snel weer terug.
Det26 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Eergister geluncht bij het Thai Food Cafe in Oostpoort op het zonnige terras. De bediening is zeer attent en heeft echt oog voor de gast. We hebben een goede uitleg over het concept gekregen en hebben de aanraders van de jongen in de bediening aangenomen. We begonnen met een heerlijke Tom Kha en Tom Yam en wat waren we daar blij mee! Als hoofdgerecht werd ons geadviseerd om twee verschillende curries te delen met elkaar en dat hebben we dan ook gedaan. We kunnen niet anders zeggend dat de combinatie van de Groene curry en de Massaman curry geweldig was. Wat een fijne ervaring en wij zijn snel weer terug om de rest van de kaart te proberen!
kit30 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Eten was te doen, niet speciaal goed. Erg weinig noedels in de pad thai. De massaman was een beetje saai, weinig gevuld. De prijs was aan de hoge kant gezien de erg kleine porties.
Vervelend te horen dat je bij ons de absolute Thai streetfood ervaring hebt gehad die je verwacht. Wel willen wij je bedanken, voor je opmerkingen waar we zeker kritisch naar gaan kijken.
Marjolein V.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
De allerslechtste papaya salade ooit! Geen eens de moeite om cherrytomaten (horen die er eigenlijk wel in) door te snijden. Grote bladeren sla (??) waar zijn de pinda's? Waar is die authentieke smaak? Ik heb nog nooit een slechte review geschreven maar dit is hooguit slecht! Ging via foodora dus weet niks over service en decor.
Wat vervelend om te horen dat de Papaya salade niet bevallen is. Wij zijn enorm trots op onze papaya salade qua presentatie en kwaliteit. We hebben geprobeerd om te achterhalen wat er fout is gegaan bij de bestelling, maar helaas hebben wij de fout niet kunnen vinden. Inderdaad horen er pinda's in de Som Tam, en die serveren wij er normaliter ook altijd in, net zoals gehalveerde cherry tomaten. U krijgt van ons de lekkerste papaya salade aangeboden, we horen graag van u, wanneer u langs wilt komen om deze op te halen. Met vriendelijke groet,

Team Thai Food Cafe
Fostar103 .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Lekker gegeten bij het nieuwe thai foodcafe op de van Woustraat! Het decor is fris en nieuw. De zoet zuur met garnaal genomen, niet bijzonder maar erg lekker en zeker voor de pijs! Bediening was vriendelijk en snel!!! Als je snel en goed wil eten voor weinig, dan zit je hier goed!
Bedankt voor de reactie. De zoet zuur is authentiek, maar niet voor iedereen een aanrader. Voor de wat meer volwassen Thaise smaken adviseren we om in het vervolg een Kaeng Phed, Kio Wan of Massaman curry te nemen, streetfood zoals streetfood bedoeld is! Met vriendelijke groet, Team Thai Food Cafe
Dt21 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Wat een leuk concept, hippe moderne plek en wat opvalt is dat het een Thai restaurant is, alleen Thaise mensen hebben we niet gezien. Op aanraden van de jongen in de bediening hebben we verschillende gerechten op tafel laten zetten en die met elkaar gedeeld. We kregen een goede uitleg over het concept en aanraders voor het eten. Zelf komen we regelmatig in Thailand, maar we hebben ons laten verrassen door de jongen in de bediening en het eten was top, massaman en de groene curry waren fantastisch!. Zeer goede keuze, leuke spontane bediening, leuke uitleg en een top service, wij zijn snel weer terug!
Wat een geweldig leuke reactie, bedankt en tot snel! Met vriendelijke groet, Team Thai Food Cafe.
alrove .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Erg lekker gegeten bij Thai Food Café. Groot fan van de inrichting, redelijk modern maar toch ontzettend gezellig. Daarbij draagt de fijne (en mooie ;)) bediening natuurlijk ook bij. Echt een aanrader!
Heel hartelijk bedankt voor deze review en heel fijn dat onze mooie bediening zo goed voor jullie was! Met vriendelijke groet, Team Thai Food Cafe.
Steven W.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2016
Wat een geweldig concept, authentieke Thaise curries in een hippe tent! Leuke spontane bediening die ons goed advies en uitleg over de gerechten gaven. De Thai platter is echt een aanrader voor meatlovers en de groene curry en de massaman curry waren top en dat voor een zeer lage prijs. Bedankt en tot snel!
Bedankt voor deze mooie review, op onze Thaiplatter zijn we ook ontzettend trots en gezien de vele positieve reacties op dit gerecht weten we dat de Thaiplatter echt een aanrader is voor meatlovers! Met vriendelijke groet, Team Thai Food Cafe
Bee-3 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Vanaf opening regelmatig hier naar tevredenheid gegeten. Helaas zijn in de loop van de tijd de porties kleiner geworden en de wachttijden langer. De medewerkers zijn erg aardig dus we wilden het nog een kans geven. Helaas kwam pas na bijna twee uur het hoofdgerecht. Het vlees in de groene curry beperkte zich tot drie stukjes. Leuke locatie, aardige mensen maar dit gaat het niet meer worden voor ons. Jammer!
Hoi,

Bedankt voor de reactie en wat vervelend dat de laatste keer niet goed bevallen is! In de loop der tijd hebben we de porties van het eten juist groter gemaakt, dus onze excuses dat de porties de vorige keer kleiner waren dan bedoeld zou zijn. De wachttijden zijn inderdaad iets langer geworden, maar op drukke avonden streven we er nog steeds naar om onze gasten binnen 20 minuten van eten te voorzien. Hopelijk willen jullie ons nog een kans geven om jullie alsnog een plezierige avond te geven, die jullie verwachtingen wel waar zal maken!

Met vriendelijke groet,

Team Thai Food Cafe
Sofia V.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Gister bij Thai food café eten besteld, en het was weer erg lekker! De lemongrass saté en de bami zijn mijn favoriet. Mijn vriend had de kio wan curry, dat smaakte ook heerlijk. Verder vond ik het naanbrood in combinatie met de mangochutney verrassend lekker!
Bedankt voor je review en wat blij dat alles zo goed gesmaakt heeft!! De lemongrass satay wordt gemaakt volgens een authentieke receptuur dit we uit Thailand hebben gehaald. Met vriendelijke groet, Team Thai Food Cafe
Thomas S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Vorige week via Deliveroo hier twee curries en een sate besteld. Duurde wat lang, maar dat is het restaurant waarschijnlijk niet aan te rekenen

Wat een teleurstelling. De smaak van de curry had niets te maken met een authentieke Thaise curry. Flauw van smaak, totaal misse balans zoet/zuur, waterig, doorgekookte groenten en de kip had een vreemde textuur. Dit zeg ik niet vaak, maar het was gewoon niet lekker.

De saté was ook niet best, dezelfde rare kip en veel te zuur.

Ik heb veel Thais gegeten en ben vaak in Thailand geweest, dit was met stip de slechtste Thaise eet ervaring die ik ooit heb gehad.