Thai Food Café

Oranje-Vrijstaatkade 66 1093 KS Amsterdam Nederland Kaart
31-202335364

Over het restaurant Thai Food Café

Thaise smaak zonder compromis

Dit is street food uit Thailand: smaakvol, authentiek, de Thaise smaak zonder compromis. Leuk is het shared dining concept, onder andere de veelgeprezen Thai Platter. Denk aan een broodje hamburger de Thai style, Pad Thai zoals je in de straten van Bangkok vindt of de klassieke kleefrijst met mango. Daarnaast is er een kaart versierd met knappe zwart-wit tekeningen. Natuurlijk kun je ook online bestellen!

Meer informatie over restaurant Thai Food Café

Maandag t/m woensdag 17:00 - 23:00
Donderdag 16:00 - 23:00
Vrijdag 16:00 - 01:00
Zaterdag 12:00 - 01:00

Jouw recensie over het restaurant Thai Food Café

Michael V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Zondagavond, zin in echt Thais eten! En wat wordt je dan voorgeschoteld bij Thai Food Cafe? Pad Thai die lijkt op tagliatelle bolognese zonder saus met pinda's. Groene curry met opgewarmde saus die op het oog vegetarisch lijkt maar als je beter kijkt stukjes kant-en-klaar kip bevat voorgebakken ingekocht zoals we ze ook kennen van Mora. Een afrader, jammer omdat ik vaak in het leuke Oostpoort kom.
Roel S.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellig eettentje.
Katia K.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
We hebben lekker gegeten met vrienden
Anton W.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2017
Wij hadden trek in een soepje en nog een bijgerecht. Bij binnenkomst werd er al gezegd dat er geen kip gerechten en andere vlees gerechten gemaakt kunnen worden omdat de oven defect is. Okay, beetje raar want ze pretenderen op de affiches dat ze Thai Street food hebben en er ook een gigantische poster hangt met straat tentjes in Thailand en daar is ook geen oven te zien. En aangezien ik al vele malen in Thailand ben geweest heb ik bij een eettentje aan de weg ook nog nooit een oven gezien. Maar goed wij bestellen een soepje. Een Vega en een garnalen soepje a 5,..EUR per stuk en met Garnalen 3,00 EUR extra. Dan verwacht je toch een redelijke soep kommetje voor dat bedrag. Wat wij kregen was een borrelnoot bakjes waar soep in zat en de andere met garnalen. Ik heb hier niks van gezegd omdat het te schandalig voor woorden is dat je als restaurant pretendeert dat je Street food hebt en dan met borrelbakjes komt aanzetten. In Thailand schelden ze je hiervoor uit als je dat serveert voor zoveel geld. Bijgerecht met vlees was niet mogelijk omdat de oven defect was maar, voor een Thai curry heb je geen oven nodig. Al met al jammer dat het zo moest lopen en ik denk dat velen er zo over denken en in Thailand op de marktjes hebben gegeten. Over een jaar probeer ik het weer als ze nog bestaan en dan kijken of ze er wat van hebben geleerd. Misschien een open keuken net als bij Bird in de stad zou een Eye opener kunnen zijn hoe Street food hoort te zijn en te smaken.
Kirsten H.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2017
Super vriendelijk personeel en het eten was erg lekker. Zeker een aanrader!
Marjolein N.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Ik had een gerecht Kio Wan met rundvlees. Ik kon er geen aubergine in ontdekken. de spercibonen waren taai. Erwten heel hard en niet lekker. Rundvlees kon er mee door en rijst okay. Kwam over als een doorgekookt kliekje. En dat voor 10 euro. Jammer. Take away.
Nienke P.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker eten en vriendelijke bediening, soms duurde het een beetje lang voor ze langs kwamen maar hun vriendelijkheid maakte alles goed!
Harold V.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2017
Zeker voor vegetariërs een fijne kaart, omdat je de vlees ingrediënten vaak als extra optie aangeeft. Ruime keuze aan curries, pad thai, salades etc. Ik vond het eten niet echt bijzonder, voor thaise begrippen wat weinig gekruid. Service verder goed in orde, vriendelijk en goed.
pvl63 .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Gisteravond at ik hier met de Albert Heijn actie. Het voorafje de kip saté was erg lekker met een mooie dikke saus. Het hoofd gerecht de paneng gai was ook lekker, had wel iets gepeperder gemogen maar toch smakelijk. Wat erg tegen viel was dat de rijst helemaal droog gekookt was. De bediening erkende het probleem, een rijstkoker was niet goed meer vertelden ze me. Ze stelden voor om de rijst door noodels te vervangen. Dat duurde wel even, mijn paneng koelde daar door af. De noodels werden vervolgens gewoon op de bon gezet, de Albert Heijn korting moest ik er ook nog af laten halen. Beetje jammer voor een verder wel geslaagde avond.
Roos M.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Gisteren hier gegeten en het was meer dan heerlijk. Fijn terras met veel schaduw dus heerlijk op een warme dag en vriendelijk personeel. We hebben eerst met z'n tweeën een zogenaamde platter gedeeld met o.a. saté en Thaise worst. Heel goed en vooral de satésaus was schandalig lekker, ik zou het recept maar in de kluis bewaren! Daarna deelden we als hoofdgerecht 2 verschillende curry's en nog een gerecht dat noun heet. Goede smaken variërend van zoetig tot redelijk pittig. Als dessert nog een stukje spicy chocoladecake. Alles bij elkaar heel lekker gegeten em de prijzen zijn ook nog eens heel vriendelijk!
Hila S.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Het eten is van een goede prijs/kwaliteit. Enthousiaste eigenaars. Lekkere tussendoor hapjes. Terras is wat minder, maar binnen prima!!
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
We hebben met drie kids heerlijk gegeten bij deze Thailand. Zelfgemaakte satésaus was een topper en ook de spareribs en het buikspek zijn een aanrader. Handig dat kinderen zo naar buiten kunnen en in het zicht blijven! Terras buiten ziet er aantrekkelijk uit alleen zat bij ons het weer niet mee. Nog een keer terug met 20 graden plus!
Leya B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Supergezellig, en een leuke sfeer! Wat ook fijn is, is dat het betaalbaar eten is, en lekker! Ik had een pad thai besteld met een lime soda en het was supergoed. Helemaal tevreden dus
Ran M.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Leuk restaurant met behulpzame service en lekker eten. Ik had de panang met garnalen. Het werd snel bereid en met veel kwaliteit.
Matthias P.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wat een fijne tent! Bediening was zeer attent en behulpzaam. Sfeer is erg goed, net zoals de heerlijke Thaise streetfood gerechten. Alles ook nog eens betaalbaar! Ook erg leuk om 's avonds wat Singha'tjes of Thai G&T's te drinken!
Daniël D.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Lekker vers en goedkoop eten. Aardige bediening, ontspannen sfeer en warme inrichting. U kunt hier ook afhalen. Buiten is er een terras.
Martijn K.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
De portie was echt belachelijk klein. Nog nooit zo een kleine portie ontvangen. Massaman werd geserveerd zonder nootjes en zonder ui en letterlijk nauwelijks kip. Dus alleen met aardappel..

Voor ons niet weer.
Maaike B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2016
Heerlijk diner gehad bij het Thai Food Cafe in Oost. We waren net terug van vakantie uit Thailand en we waande ons weer even terug. De jongen in de bediening had zelf ook in Thailand gewoond en adviseerde ons om net zo als in Thailand de gerechten met elkaar te delen, goede keuze! Als eerste hebben we de Tom Kha en de Tom Yam gedeeld, die beide echt geweldig waren, net alsof we weer in Thailand waren!! De groene curry en de panang waren gewoon ook top. Het Thai Food Cafe is een zeer andere plek dan andere Thaise restaurants. De bediening is zeer goed en spontaan en heeft echt oog voor de gasten. De sfeer zouden wij bestempelen als lekker informeel en het terras nodigt uit om lang te blijven zitten. Al met al was het geweldig en komen wij snel weer terug.
Det26 .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Eergister geluncht bij het Thai Food Cafe in Oostpoort op het zonnige terras. De bediening is zeer attent en heeft echt oog voor de gast. We hebben een goede uitleg over het concept gekregen en hebben de aanraders van de jongen in de bediening aangenomen. We begonnen met een heerlijke Tom Kha en Tom Yam en wat waren we daar blij mee! Als hoofdgerecht werd ons geadviseerd om twee verschillende curries te delen met elkaar en dat hebben we dan ook gedaan. We kunnen niet anders zeggend dat de combinatie van de Groene curry en de Massaman curry geweldig was. Wat een fijne ervaring en wij zijn snel weer terug om de rest van de kaart te proberen!
kit30 .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Eten was te doen, niet speciaal goed. Erg weinig noedels in de pad thai. De massaman was een beetje saai, weinig gevuld. De prijs was aan de hoge kant gezien de erg kleine porties.
Vervelend te horen dat je bij ons de absolute Thai streetfood ervaring hebt gehad die je verwacht. Wel willen wij je bedanken, voor je opmerkingen waar we zeker kritisch naar gaan kijken.