Thai Food Café - Gesloten

Meer informatie over restaurant Thai Food Café - Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Thai Food Café - Gesloten

Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met de AH restaurantactie naar het met hoge cijfers gewaardeerde Soi 66.
Hoge verwachtingen dus.
Jammer dat deze niet waar gemaakt werden....
Voor de AH actie is er een verkort menu beschikbaar: vrije keuze uit de voorgerechten, voor het hoofdgerecht keuze uit verschillende curry's of pad thai en toe keuze uit drie nagerechten.
Het voorgerecht, de sathay, was lekker: pittig en smakelijk. De pad thai was teleurstellend, wel vers maar vlak van smaak en met noodles in plaats van rijst. Onze extra bijbestelde salade, waarvan in de keuken moest worden gevraagd of deze er wel was, kon ook wel wat smaak gebruiken. Mijn gekozen nagerecht: ijs, was er niet. En dat op zaterdagavond! Ligt dit aan de AH actie of loopt Soi 66 niet zo goed?
Het dessert van mijn vriendin, kleefrijst met mango, viel tegen. Mango niet rijp. In plaats van ijs nam ik de chocoladetaart met chili. Wel lekker!
Jammer Soi 66, we komen niet snel nog eens.
Jules K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Eten heerlijk, goede smaak, de kip in de massaman was echt heel goed, aardige en goede bediening, prima uitleg over de kaart en de gerechten. (Wij waren hier voor de eerste keer). De geluidskwaliteit van de muziek kan beslist beter, misschien is hier iets aan te doen. Als dat beter kan dan zou het echt perfect zijn allemaal. Ondanks dit kleine euvel komen nog wel eens terug om andere gerechten uit te proberen.
Martina P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten en het was weer goed en gezellig! Heerlijk eten, goede sfeeer, prettige muziek.
Er volgen absoluut meer bezoeken!
Martina P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Verrassend leuk en goed! Kwam hier voor het eerst, maar dit adres staat al in mijn 'voorkeurslijstje'!
Ook bezorgen én afhalen is mogelijk, geweldig!
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Alles zeer goed van smaak, qua kwaliteit prijs verhouding is het helemaal goed. We komen zeker terug om meer gerechten uit te proberen.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Aangename verrassing. Mooie plek aan het water. Thaise servies strategie gezellig en informeel. Fijn ook dat een karaf water werd aangeboden.
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Aardige bediening, relaxte sfeer en heerlijk gegeten en voldoende keuze van de kaart ondanks de IENS/AH actie (2e 3-gangen diner gratis)
J_Boogaard .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
We hebben met de AH restaurantactie SOI66 getest en we komen zeker nog een keer terug. Kleine maar lekkere kaart met smakelijke hapjes en curry´s, allen goed geprijsd. Enorm vriendelijke bediening, fijn interieur en als het mooi weer is een heerlijk terras. Zeker aan te raden!
Sherlon G.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Via AH actie hier terecht gekomen. Eten was lekker, bediening heel goed en sfeer was ook goed. Ze hebben goed background muziekkeuze :)
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Wij hebben er heerlijk gegeten het was ruimvoldoende en smakelijk. De bieding is niets op aan te merken, ook de sfeer was prima zeker om nog een keer terug te komen voor ons een dikke vette 10
Gwendy G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij hebben hier gegeten naar aanleiding van de AH actie, een leuk restaurant op een leuke locatie aan het water. De gerechten waren lekker, en goed verzorgd. Het restaurant is leuk aangekleed en gezellig. Een van de dames van de bediening was niet zo vriendelijk en behulpzaam als de andere dame en heer van de bediening. Ze maakte ook een paar foutjes bij onze buren. Dat is dan wel een beetje jammer, want alles staat toch met vriendelijk personeel.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met de ah restaurant actie. Heerlijk gegeten; echt mooie Thai streetfood. Anders dan wat ik gewend was van Thai restaurants maar echt overheerlijk. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Er hing een lekker mellow sfeertje. Echt een aanrader!
Imel H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij hebben hier met de AH-dineractie gegeten. Er was een menu waar je uit kon kiezen maar ze waren heel vrij als je toch liever iets anders koos van de kaart. De gerechten zijn lekker en groot. Ik ben een redelijke eter maar kreeg het niet op. De sfeer erg gezellig. En de bediening heel aardig en bereidwillig. De smaak van het eten was goed. De curry had iets authentieker gekund maar was goed van smaak. De saté was overheerlijk. Er is ook een gezellig groot terras om bij mooi weer buiten te zitten.

Aandachtspunten:
De hoge tafels achter staan erg dicht op elkaar en je zit daar op de tocht. Qua ruimte en loopruimte voor het personeel kunnen de tafels wel iets meer uit elkaar voor de privacy.
Als er een groepsreservering is is het voor andere klanten wel erg rumoerig, maar gelukkig kunnen wij wel iets hebben.
De drankkaart mag wel iets uitgebreider.

Overall een fijne en smaakvolle avond gehad met mijn partner. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
janencarla .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
leuke vlotte bediening en lekker eten , kan iets minder snel gaan ,verder prima in orde!
mooi gesitueerd aan het water met voldoende terras ruimte mij mooi weer!
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Ontzettend lekker gegeten! Prettig en fijn nieuw zaakje in de Pijp. Eten was super en pittig wanneer 't pittig moest zijn. Bediening erg vriendelijk. Sfeer in de zaak is laid back en zeer gezellig! Top zaakje dus!