Thai Food Café - Gesloten

Meer informatie over restaurant Thai Food Café - Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Thai Food Café - Gesloten

rumbadama .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Wij vonden de kwaliteit niet in overeenstemming met de beoordeling op Iens. Wij vonden de kwaliteit van het eten een 6, terwijl het op Iens met een vette 8 werd beoordeeld. Eigenlijk was het een waterig aftreksel van de overheerlijke Thaise keuken. Jammer!
Marian W.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het eten was heerlijk. Heel vriendelijke en enthousiaste bediening. Werden ook snel geholpen. Enige minpunt is dat er op de kaart 3 keuzes voor dessert stonden, maar toen we wilden bestellen bleek er nog maar 1 te zijn. Dat was jammer, maar ik zou het zeker aanraden!
Janneke B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
hebben erg lekker gegeten. het restaurant is trendy. de jonge in de bediening was zeer vriendelijk. wij komen zeker terug.
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Eten en bediening goed. De inrichting was koud en kil, niet onze smaak. De bediening was attent en deed er alles aan om het de gasten naar de zin te maken
Nathaly C.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Het café heeft een leuke en ontspannen sfeer, er zijn een aantal grote tafel aanwezig voor grote groepen voor de rest een beetje onhandig ingericht. Het is eten smaakte wel een beetje Thaise maar was niet helemaal Thaise. De services was zeer vriendelijk en snel. We hebben gebruik gemaakt van de ahrestaurantbon dus de keuze was beperkt maar helaas was niet alles binnen de beperkte keuze beschikbaar. Zou hier wel weer naar toe gaan alleen dan voor een drankje en een klein hapje/snack maar niet voor een hele maaltijd.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Een heerlijke relaxte plek. Gastvrij en snelle en goede bediening. Het eten was weer top. Leuke presentatie. Voor de derde keer in een maand gegeten dat zegt wel genoeg.
Roger H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was heerlijk. We hebben het naan brood en de satay gedeeld. Het hoofdgerecht pad thai met goong
(garnalen) en groene curry met kip was verrukkelijk. Het nagerecht was niet voorradig, worden daar over bericht
wanneer het er is. (chocolade chili taart). Goede service!!!!!!
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Prima eenvoudig restaurant.
Iens had niet doorgegeven dat wij hadden gereserveerd, ze zaten behoorlijk vol en konden ons toch nog van een tafel voorzien
Marga V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
We hebben heerlijk gegeten (een rode en een groene curry + een heerlijk pittig chocoladetaartje toe) en de bediening was super vriendelijk en attent
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Al meerdere keren geweest, vandaag iets teleurstellend, smaken waren iets minder, het duurde allemaal erg lang en uiteindelijk veel de prijs kwaliteit verhouding erg tegen.
Angelique G.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Vlotte bediening zeer opmerkzaam en attent. Lekker eten met leuke verassingen. Gezellig ongedwongen sfeer. Met leuke aanbiedingen.zoals elke maandag curry met drankje voor 10 euro. Het eten was goed verzorgd en heerlijk van smaak. Mooi terras een plek om zeker vaker te komen al was het alleen al voor de soepen.
Rodrigo C.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Kwam hier vanwege de AH-actie. Het eten is lekker, maar kleine porties en helaas alleen witte rijst, geen zilvervlies. Personeel is erg vriendelijk, maar niet bijster pro-actief. Lekkere stoelen.
ECM8 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2017
Lekker gegeten met AH actie. Onder andere een grote portie Pad Thai Gai gehad. Gezellig ingericht, maar de bediening zou iets alerter kunnen.
Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Met de AH restaurantactie naar het met hoge cijfers gewaardeerde Soi 66.
Hoge verwachtingen dus.
Jammer dat deze niet waar gemaakt werden....
Voor de AH actie is er een verkort menu beschikbaar: vrije keuze uit de voorgerechten, voor het hoofdgerecht keuze uit verschillende curry's of pad thai en toe keuze uit drie nagerechten.
Het voorgerecht, de sathay, was lekker: pittig en smakelijk. De pad thai was teleurstellend, wel vers maar vlak van smaak en met noodles in plaats van rijst. Onze extra bijbestelde salade, waarvan in de keuken moest worden gevraagd of deze er wel was, kon ook wel wat smaak gebruiken. Mijn gekozen nagerecht: ijs, was er niet. En dat op zaterdagavond! Ligt dit aan de AH actie of loopt Soi 66 niet zo goed?
Het dessert van mijn vriendin, kleefrijst met mango, viel tegen. Mango niet rijp. In plaats van ijs nam ik de chocoladetaart met chili. Wel lekker!
Jammer Soi 66, we komen niet snel nog eens.
Jules K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Eten heerlijk, goede smaak, de kip in de massaman was echt heel goed, aardige en goede bediening, prima uitleg over de kaart en de gerechten. (Wij waren hier voor de eerste keer). De geluidskwaliteit van de muziek kan beslist beter, misschien is hier iets aan te doen. Als dat beter kan dan zou het echt perfect zijn allemaal. Ondanks dit kleine euvel komen nog wel eens terug om andere gerechten uit te proberen.
Martina P.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Voor de 2e keer hier gegeten en het was weer goed en gezellig! Heerlijk eten, goede sfeeer, prettige muziek.
Er volgen absoluut meer bezoeken!
Martina P.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Verrassend leuk en goed! Kwam hier voor het eerst, maar dit adres staat al in mijn 'voorkeurslijstje'!
Ook bezorgen én afhalen is mogelijk, geweldig!
Adrienne V.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Alles zeer goed van smaak, qua kwaliteit prijs verhouding is het helemaal goed. We komen zeker terug om meer gerechten uit te proberen.
Marjon H.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Aangename verrassing. Mooie plek aan het water. Thaise servies strategie gezellig en informeel. Fijn ook dat een karaf water werd aangeboden.
Diana W.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Aardige bediening, relaxte sfeer en heerlijk gegeten en voldoende keuze van de kaart ondanks de IENS/AH actie (2e 3-gangen diner gratis)