Thai Food Café - Gesloten

31-200000000

Meer informatie over restaurant Thai Food Café - Gesloten

Gwendy G.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Wij hebben hier gegeten naar aanleiding van de AH actie, een leuk restaurant op een leuke locatie aan het water. De gerechten waren lekker, en goed verzorgd. Het restaurant is leuk aangekleed en gezellig. Een van de dames van de bediening was niet zo vriendelijk en behulpzaam als de andere dame en heer van de bediening. Ze maakte ook een paar foutjes bij onze buren. Dat is dan wel een beetje jammer, want alles staat toch met vriendelijk personeel.
Willem N.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Met de ah restaurant actie. Heerlijk gegeten; echt mooie Thai streetfood. Anders dan wat ik gewend was van Thai restaurants maar echt overheerlijk. Bediening was vriendelijk en behulpzaam. Er hing een lekker mellow sfeertje. Echt een aanrader!
Imel H.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Wij hebben hier met de AH-dineractie gegeten. Er was een menu waar je uit kon kiezen maar ze waren heel vrij als je toch liever iets anders koos van de kaart. De gerechten zijn lekker en groot. Ik ben een redelijke eter maar kreeg het niet op. De sfeer erg gezellig. En de bediening heel aardig en bereidwillig. De smaak van het eten was goed. De curry had iets authentieker gekund maar was goed van smaak. De saté was overheerlijk. Er is ook een gezellig groot terras om bij mooi weer buiten te zitten.

Aandachtspunten:
De hoge tafels achter staan erg dicht op elkaar en je zit daar op de tocht. Qua ruimte en loopruimte voor het personeel kunnen de tafels wel iets meer uit elkaar voor de privacy.
Als er een groepsreservering is is het voor andere klanten wel erg rumoerig, maar gelukkig kunnen wij wel iets hebben.
De drankkaart mag wel iets uitgebreider.

Overall een fijne en smaakvolle avond gehad met mijn partner. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
janencarla .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
leuke vlotte bediening en lekker eten , kan iets minder snel gaan ,verder prima in orde!
mooi gesitueerd aan het water met voldoende terras ruimte mij mooi weer!
Kim K.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2016
Ontzettend lekker gegeten! Prettig en fijn nieuw zaakje in de Pijp. Eten was super en pittig wanneer 't pittig moest zijn. Bediening erg vriendelijk. Sfeer in de zaak is laid back en zeer gezellig! Top zaakje dus!