Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

7,2
Roodborstje .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Ik was er op donderdag 10 september met een vriendin en het eten was heerlijk! En, ook belangrijk, de porties waren ruim. Het is ons wel eens overkomen dat met de Iens- spaarkaart we hongerig het pand verlieten maar daar is hier geen sprake van. Trouwens, op twee dagen in de week (zoiets) is sowieso het tweede menu gratis. Heerlijke soep, een tussengerecht en een hoofdgerecht en alles vers en lekker. Een aanrader .
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Eten was super vers en perfect van smaak. Uitstraling van de zaak van buiten is zo zo, maar de smaak en versheid is echt perfect. Hou je van pittig, dan krijg je pittig.
Jammer dat eigenaar hele tijd achter computer zit, maar de Thaise kokkin maakt alles goed. Komen hier zeker nog eens terug.
keesviets .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Met z'n vieren gegeten bij dit restaurant. Het was voor ons allen de eerste kennismaking.
Ieder lid van het gezelschap was zeer tevreden.
Prima locatie. Geen parkeerprobleem. Gezellig interieur. Goede bediening. Heerlijke gerechten.
mirjam_de_haan .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Het is een klein restaurantje met 7 tafeltjes. Ik heb met een AH restaurant bon hier een 3-gangen diner gegeten. Het waren 2 voorgerechten en een hoofdgerecht. Bij het hoofdgerecht kon je kiezen of je het als curry of geroerbakt wilde. En je kunt aangeven hoe pittig de gerechten mogen zijn. Het eten was lekker en de grootte van de porties was goed. Het menu kostte normaal € 30 per persoon wat ik wel iets aan de dure kant vind. Met de AH bon kregen we het 2e menu gratis en was de prijs/kwaliteit verhouding beter.
Je kunt ook afhalen of laten bezorgen.
Lisette-fam .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijk gegeten, 3 gangen.
Zelf vond ik de kokoscremesoep heerlijk! Eten met zorg bereid en allemaal verse ingrediënten! We waren met kinderen en helaas duurde het ivm de drukte wel wat lang maar het eten maakte het meer dan goed!
Ntenboom .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
Erg lekker gegeten, je proeft dat alles vers bereid is. De bediening is prima, er is een informele sfeer maar wel heel goed verzorgd. 2 voorgerechten en een hoofdgerecht als 3 gangenmenu is best een goed idee als je wat minder zoetigheid wilt zoals wij. Zo omzijl je die toetjes waar je achteraf toch maar spijt van hebt omdat ze te zwaar op de maag liggen. Het afsluitende kopje koffie was natuurlijk gewoon een kopje koffie maar zelfs dat smaakte bijzonder goed....wij komen graag nog eens terug!
Ntenboom .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2015
hunteler .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
wij zijn heel blij met Thai Smile bij ons in de buurt. Wij halen er ook vaak take away eten, sinds de start. Heerlijke rijst en een uitgebreide "kip cashew" met veel groente is onze lievelings-schotel. Maar boven alles de heerlijke huisgemaakte sambal. Het is er ook gezellig om te blijven eten.
Metmate .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Het voorgerecht (loempias) was goed, de soep was erg lekker maar wel wat pittig. Ik ben qua pepers niet veel gewend. Vond 'm heerlijk, maar als je niet van pittig houdt, geef dat dan vóór de soep aan ;-)
Hoofdgerecht (gamba's met knoflook/chili) was heerlijk en minder pittig dan gevreesd.
Aan de buitenkant lijkt het niet een heel gezellig tentje, maar eenmaal binnen vond ik het leuk, gezellig en lekker. De bediening was vlot en goed. Een aanrader dus!
marcia_lapre .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
Voorgerecht sate was erg veel, soep was lekker van smaak, hoofdgerecht erg smaakvolle thaise curry. Zeker de moeite waard.
dickduif1 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het duurde verschrikkelijk lang voordat je je gerechten kreeg
Hierom zou ik hier nooit meer gaan eten. Menu 2 voorgerechten 1 hoofdgerecht 29,50 euro vrij prijzig! Eten op zich smakelijk.
edwinhelm .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
Heerlijk gegeten in een relaxte sfeer, uiterst vriendelijk geholpen. Deze eetgelegenheid is een verrijking voor het vernieuwde Damcentrum. Een aanrader!!!
budosander .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Super lekker gegeten!! Prima bediening en niet te lang wachten. Misschien niet de meest sfeervolle tent maar lekker belangrijk; sfeer maak je ook zelf en het eten is echt super. Aanrader en ik ga nog een keertje!
mbcjsonneveld S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten, ik kan niet zeggen welk gerecht ik het lekkerst vond omdat we een menu hebben gekregen.
Volgende keer gaan we weer iets anders bestellen dan kan ik beter oordelen.
dorita.moreno .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Armoedig tent (geen restaurant) slechte bediening wij moesten erg lang wachten voor en tussen de gerechten erg jammer. Niet gezellig
eau4745 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Prima eten vers en ter plekke bereid rekening houdend met jouw pittigheid wensen. Uitmuntende bediening zoals wachten met koffie serveren tot alle gasten terug aan tafel waren.
Sandra T.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Heerlijk gegeten. Alles vers bereid. Menu omvat aardog wat keuzes. Ardige service, die misschien soms wat sneller zou kunnen. Zal zeker eens terug gaan.
Heertje2 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2015
heerlijke authentieke Thaise gerechten. Je kunt kiezen uit verschillende curry's en roerbakgerechten. Alles geproefd en heerlijk????????????
m_harms .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
3 gangenmenu bestaat hier uit 2 voor- en 1 hoofdgerecht i.p.v. voor-, hoofd- en nagerecht. De soep was het lekkerst, en vonden wij ook echt authentiek Thais.
Voorgerechten: De saté met pindasaus was wel redelijk lekker, maar niet echt Thais, en de viskoekjes niet echt lekker, n beetje te omschrijven als kleine omeletjes ik heb geen vis kunnen ontdekken, ook niet qua smaaks.
Hoofdgerechten vonden we ook niet heel bijzonder.
De bediening niet erg attent.
We gaven aan van pittig te houden, maar de bediende zei dat we er later altijd nog peper aan toe konden voegen en raadde ons daarom aan een milder gerecht te nemen. Toen we aten is hij niet komen vragen of het pittig genoeg was om bv sambal aan te bieden, en er was geen sambal op tafel gezet. Wij vonden het niet te pittig.
Toen we om de rekening vroegen, vergat hij ons daarom ben ik toen zelf maar naar de balie gegaan om af te rekenen.
Het was door de AH bon 2e 3 gangen menu gratis dat de rekening uitkwam op 45 Euro (beiden 2 drankjes) maar wij vonden het ook niet echt meer waard. Normaal had je daar dan 75 Euro voor moeten neertellen met zijn tweeën, en dit is het absoluut niet waard.
jmlvdsteen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Wij hebben vegetarisch gegeten, was erg lekker, goed gekruid en meer dan voldoende!
De inrichting kan wat beter, lijkt een beetje op een patatzaak.