Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Roodborstje .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het was voor mij de tweede keer: nu ging ik met man en zoontje. Zoon had de pad Thai. Een enorm bord vol en erg lekker. En met oog voor het detail: een partje limoen ernaast. Wij aten de aanbieding met de AH- kortingsbonnen : tweede menu gratis, een aanbod dat er sowieso drie keer per week is. De champignons in de soep waren wel een beetje erg rauw en de soep was iets minder lekker dan de eerste keer. De curry en de roerbakschotel waren dik in orde. Als amuse krijg je wat kroepoek met zelfgemaakte sambal: verrukkelijk. Ook de loempia's zijn zelfgemaakt en dat proef je.
mieke.asselman A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
De cocossoep was heerlijk en een echte aanrader!
Ook de andere gerechten, de wokgroente met saus, sateetjes, echt super.
De sfeer was erg gezellig, een klein eethuisje
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gegeten met een AH actie . Ze hadden daar een aparte kaart voor. Als voorgerecht loempias, lekker maar vrij flauw. Daarna bouillon met kip en champignons die was lekker en pittig. Als hoofdgerecht ossenhaas met gewokte groente en gebakken rijst (extra 3.50 euro). Hoewel het vlees erg lekker was was de rest vrij flauw. Vonden het geen topper en zouden voor het geld wat je normaal hier kwijt bent niet nog een keer gaan eten. Bediening in het engels is ook niet echt fijn
s.woesthof .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het 3-gangen-menu was héérlijk, zowel het voorgerecht (viskoekjes en kokoscremesoep) én het hoofdgerecht (varkenshaas met groenten en rijst) waren overheerlijk. Alhoewel het érg druk was, hoefden wij niet érg lang op ons eten te wachten, goed hoor!! Thai Smile is een aanrader!!
Op die avond was er helaas een min-puntje. Op die avond was er óók een "familie-etentje" aan de gang, máár de personen veroorzaakten zó veel "overlast" (héél veel lawaai e.d.), men hield géén rekening met andere aanwezige gasten, dat men er last van had tijdens het eten. Jammer dat het personeel hun er niet op aansprak, aangezien Thai Smile maar een klein "eethuisje" is natuurlijk.
Chared V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Thais zoals het hoort. Ook de decor is gewoon natuurlijk, past bij de thema van het restaurant. Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben ons nog een beetje Thais (taal) geleerd! Lekker en gezellig!
Jan K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Heerlijk eten in een Thaise atmosfeer met super vriendelijke bediening. We hadden het AH menu wat bestond uit een voorgerecht, soep en daarna een hoofdgerecht. Alles was erg lekker.
Boriana P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Heerlijk! Helemaal zoals het hoort, niets aangepaste gerechten, gewoon echt traditioneel Thais! Wij zijn verkocht en hoeven nooit meer naar een andere Thai! Interieur is ook helemaal zoals in Thailand, dus voor de kenners is dit een klein stukje Thailand in Leidschendam!
justine V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
echt erg lekker eten, wij hadden twee menu's bestaande uit 3 loempia's, soep en een hoofdgerecht en alles was erg lekker klaar gemaakt. De bediening was erg vriendelijk maar de aankleding van de zaak is nogal sober en de binnen temperatuur aan de lage kant. De prijs is redelijk maar echt goedkoop is het zeker niet.
Ingridvanloo .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten. De porties waren zeker voldoende en het was ook wel verrassend dat er twee voorgerechten en een hoofdgerecht was en geen nagerecht. Voor mij prima, want ik ben geen toetjesmens.
De keuze van de AH actie was best ruim. De bediening was vriendelijk, maar ze spraken geen Nederlands. We werden aangesproken in het Engels. Ondanks dat ik goed Engels spreek en versta, vind ik dat we in Nederland gewoon in onze taal moeten kunnen bestellen.
Wij willen nog eens terug komen en à la carte bestellen.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Na tientallen keren er voorbij gelopen te zijn, maar nooit gegeten te hebben, was de AH actie aanleiding nu de gok eens te wagen.

Thai Smile is geen écht restaurant maar een klein en eenvoudig ingericht eethuis welke de culinaire ambitie heeft van een luxe restaurant. De afhaal is daarbij niet storend. Ze hebben voor de AH actie een speciaal keuzemenu samengesteld voor nog geen 30 euro.
Je kon daaruit zeer gevarieerd je menu samenstellen.

De bediening was erg vriendelijk (Engelstalig) en voorkomend. Er werd zeker op ons gelet en we werden op onze wenken bediend. Een drankje was snel besteld en gebracht.

Mijn vrouw en ik bestelden twee geheel verschillende menu's en konden zo van elkaar proeven. Het voorgerecht (Pangsit en kipsaté) was voortreffelijk. Daarna kregen we een soepje ( Heldere kippensoep en romige cocoscreme soep met kip) welke onovertrefbaar was. Heerlijk. Mijn vrouw nam kipfilet met roerbak/oester- en sojasaus, groenten en rijst. Ik ging voor de rode curry met aardappel, citroenblad en pinda's met groenten en rijst.
Het was een culinair feest en smaakte verrukkelijk. Beslist een aanrader.

Dom dat we zo vaak voorbij gelopen zijn.
We gaan er zeker vaker naar binnen.

Marielle S.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten 1 min puntje was dat we heel erg lang moesten wachten op ons eten maar het eten is echt heerlijk
k.lankhorst .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
De inrichting was een beetje sober, maar wel relaxed ook qua muziek. Al het eten was lekker en de service uitstekend. Al met al een aanrader.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Prima restaurant met vriendelijke bediening, en goed eten.
Beetje sobere inrichting, maar wel goede sfeer
wij gaan hier zeker een keer terug
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Thai Smile is een klein en eenvoudig restaurant. Eigenlijk een soort cafetaria, maar dan met Thais eten. Aan de tafeltjes kun je eten, aan de bar wordt gewacht door afhaalklanten. Het is niet druk of storend, maar je moet het wel zo willen en geen romantisch etentje in gedachten hebben.

Het duurde bij ons erg lang voor de verschillende gerechten op tafel kwamen. De bediening is druk bezig, maar niet erg alert op de klanten. Een drankje bestellen om de wachttijd te bekorten was haast niet te doen omdat niemand aanspreekbaar was of oogcontact wilde maken. Echt een punt voor verbetering.

Het eten is gewoon heerlijk. Ga je alleen daar voor, dan is het helemaal goed !
Roodborstje .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Ik was er op donderdag 10 september met een vriendin en het eten was heerlijk! En, ook belangrijk, de porties waren ruim. Het is ons wel eens overkomen dat met de Iens- spaarkaart we hongerig het pand verlieten maar daar is hier geen sprake van. Trouwens, op twee dagen in de week (zoiets) is sowieso het tweede menu gratis. Heerlijke soep, een tussengerecht en een hoofdgerecht en alles vers en lekker. Een aanrader .
mirjam_de_haan .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Het is een klein restaurantje met 7 tafeltjes. Ik heb met een AH restaurant bon hier een 3-gangen diner gegeten. Het waren 2 voorgerechten en een hoofdgerecht. Bij het hoofdgerecht kon je kiezen of je het als curry of geroerbakt wilde. En je kunt aangeven hoe pittig de gerechten mogen zijn. Het eten was lekker en de grootte van de porties was goed. Het menu kostte normaal € 30 per persoon wat ik wel iets aan de dure kant vind. Met de AH bon kregen we het 2e menu gratis en was de prijs/kwaliteit verhouding beter.
Je kunt ook afhalen of laten bezorgen.
hunteler .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
wij zijn heel blij met Thai Smile bij ons in de buurt. Wij halen er ook vaak take away eten, sinds de start. Heerlijke rijst en een uitgebreide "kip cashew" met veel groente is onze lievelings-schotel. Maar boven alles de heerlijke huisgemaakte sambal. Het is er ook gezellig om te blijven eten.
Metmate .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Het voorgerecht (loempias) was goed, de soep was erg lekker maar wel wat pittig. Ik ben qua pepers niet veel gewend. Vond 'm heerlijk, maar als je niet van pittig houdt, geef dat dan vóór de soep aan ;-)
Hoofdgerecht (gamba's met knoflook/chili) was heerlijk en minder pittig dan gevreesd.
Aan de buitenkant lijkt het niet een heel gezellig tentje, maar eenmaal binnen vond ik het leuk, gezellig en lekker. De bediening was vlot en goed. Een aanrader dus!
dickduif1 .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het duurde verschrikkelijk lang voordat je je gerechten kreeg
Hierom zou ik hier nooit meer gaan eten. Menu 2 voorgerechten 1 hoofdgerecht 29,50 euro vrij prijzig! Eten op zich smakelijk.
budosander .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
Super lekker gegeten!! Prima bediening en niet te lang wachten. Misschien niet de meest sfeervolle tent maar lekker belangrijk; sfeer maak je ook zelf en het eten is echt super. Aanrader en ik ga nog een keertje!