Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

7,1
Conny B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Gegeten met een AH actie . Ze hadden daar een aparte kaart voor. Als voorgerecht loempias, lekker maar vrij flauw. Daarna bouillon met kip en champignons die was lekker en pittig. Als hoofdgerecht ossenhaas met gewokte groente en gebakken rijst (extra 3.50 euro). Hoewel het vlees erg lekker was was de rest vrij flauw. Vonden het geen topper en zouden voor het geld wat je normaal hier kwijt bent niet nog een keer gaan eten. Bediening in het engels is ook niet echt fijn
s.woesthof .
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Het 3-gangen-menu was héérlijk, zowel het voorgerecht (viskoekjes en kokoscremesoep) én het hoofdgerecht (varkenshaas met groenten en rijst) waren overheerlijk. Alhoewel het érg druk was, hoefden wij niet érg lang op ons eten te wachten, goed hoor!! Thai Smile is een aanrader!!
Op die avond was er helaas een min-puntje. Op die avond was er óók een "familie-etentje" aan de gang, máár de personen veroorzaakten zó veel "overlast" (héél veel lawaai e.d.), men hield géén rekening met andere aanwezige gasten, dat men er last van had tijdens het eten. Jammer dat het personeel hun er niet op aansprak, aangezien Thai Smile maar een klein "eethuisje" is natuurlijk.
C V.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2015
Thais zoals het hoort. Ook de decor is gewoon natuurlijk, past bij de thema van het restaurant. Bediening is heel vriendelijk en behulpzaam. Ze hebben ons nog een beetje Thais (taal) geleerd! Lekker en gezellig!
Albertha .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wij hebben hier voor de tweede keer in een maand tijd gegeten. Het eten is zonder twijfel erg lekker. De bediening is aardig en luistert goed naar je wensen. De ambiance is ok zolang niet alle tafels bezet zijn, de tafels staan aardig dicht op elkaar. De stoelen zijn niet prettig voor de tijdje je er op moet zitten. De menukaart voelde plakkerig aan. De deur van de WC was vies.

Wat het eten hier echter niet plezierig maakte is het feit dat je heel erg lang moet wachten voor je je eten krijgt. Wij waren om half zeven in het restaurant. Het duurde 10 minuten voor iemand de drankjes kwam opnemen. Het biertje kwam snel genoeg, op de margarita's moesten we nog zeker 20 minuten wachten. We bestelden allemaal een voorgerecht en een hoofdgerecht. Het voorgerecht kwam na 35 minuten en het hoofdgerecht verscheen rond 9.15 uur. Dan zit je dus al twee-en-een-half uur in het restaurant! Op onze opmerking dat het hoofdgerecht lang op zich liet wachten kregen we te horen dat de take-out veel tijd opneemt in de keuken.

Ik zou het management willen aanraden eens goed te kijken of de vlotheid in het restaurant niet verhoogd kan worden want op dit moment is dat de reden dat wij hebben gezegd dat we hier niet meer gaan eten.

Jan K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Heerlijk eten in een Thaise atmosfeer met super vriendelijke bediening. We hadden het AH menu wat bestond uit een voorgerecht, soep en daarna een hoofdgerecht. Alles was erg lekker.
Boriana P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2015
Heerlijk! Helemaal zoals het hoort, niets aangepaste gerechten, gewoon echt traditioneel Thais! Wij zijn verkocht en hoeven nooit meer naar een andere Thai! Interieur is ook helemaal zoals in Thailand, dus voor de kenners is dit een klein stukje Thailand in Leidschendam!
justine V.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2015
echt erg lekker eten, wij hadden twee menu's bestaande uit 3 loempia's, soep en een hoofdgerecht en alles was erg lekker klaar gemaakt. De bediening was erg vriendelijk maar de aankleding van de zaak is nogal sober en de binnen temperatuur aan de lage kant. De prijs is redelijk maar echt goedkoop is het zeker niet.
Martin1958 .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
Ik heb in Chang Mai in een echt Thais restaurant gegeten. Daar waar geen toeristen komen. Een kale boel met formica tafels en stoelen. De inrichting van Thai Smile was sober maar ademt dezelfde sfeer. Het eten was goed. Wij hadden het ahrestaurantactie menu. Ruime keus uit 6 voorgerechten 2 soorten soep met wederom per soep 6 variaties. En zeven hoofdgerechten met als keus 6 wok of 3 curry. De bediening was erg vriendelijk (alleen jammer dat een serveerster alleen Engels sprak). En we hoefden niet lang te wachten op onze bestellingen.
Leuke verrassing en we komen zeker nog eens terug
Ingridvanloo .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten. De porties waren zeker voldoende en het was ook wel verrassend dat er twee voorgerechten en een hoofdgerecht was en geen nagerecht. Voor mij prima, want ik ben geen toetjesmens.
De keuze van de AH actie was best ruim. De bediening was vriendelijk, maar ze spraken geen Nederlands. We werden aangesproken in het Engels. Ondanks dat ik goed Engels spreek en versta, vind ik dat we in Nederland gewoon in onze taal moeten kunnen bestellen.
Wij willen nog eens terug komen en à la carte bestellen.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Na tientallen keren er voorbij gelopen te zijn, maar nooit gegeten te hebben, was de AH actie aanleiding nu de gok eens te wagen.

Thai Smile is geen écht restaurant maar een klein en eenvoudig ingericht eethuis welke de culinaire ambitie heeft van een luxe restaurant. De afhaal is daarbij niet storend. Ze hebben voor de AH actie een speciaal keuzemenu samengesteld voor nog geen 30 euro.
Je kon daaruit zeer gevarieerd je menu samenstellen.

De bediening was erg vriendelijk (Engelstalig) en voorkomend. Er werd zeker op ons gelet en we werden op onze wenken bediend. Een drankje was snel besteld en gebracht.

Mijn vrouw en ik bestelden twee geheel verschillende menu's en konden zo van elkaar proeven. Het voorgerecht (Pangsit en kipsaté) was voortreffelijk. Daarna kregen we een soepje ( Heldere kippensoep en romige cocoscreme soep met kip) welke onovertrefbaar was. Heerlijk. Mijn vrouw nam kipfilet met roerbak/oester- en sojasaus, groenten en rijst. Ik ging voor de rode curry met aardappel, citroenblad en pinda's met groenten en rijst.
Het was een culinair feest en smaakte verrukkelijk. Beslist een aanrader.

Dom dat we zo vaak voorbij gelopen zijn.
We gaan er zeker vaker naar binnen.

rikkikko .
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
Thai Smile is klein en lijkt meer op een eetcafe. Er worden prima maaltijden geserveerd, naar keus heet of minder heet, voor elk wat wils.
marielle11273 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Gisteravond heerlijk gegeten 1 min puntje was dat we heel erg lang moesten wachten op ons eten maar het eten is echt heerlijk
k.lankhorst .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
De inrichting was een beetje sober, maar wel relaxed ook qua muziek. Al het eten was lekker en de service uitstekend. Al met al een aanrader.
Lisette B.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Prima restaurant met vriendelijke bediening, en goed eten.
Beetje sobere inrichting, maar wel goede sfeer
wij gaan hier zeker een keer terug
Eduard S.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2015
Thai Smile is een klein en eenvoudig restaurant. Eigenlijk een soort cafetaria, maar dan met Thais eten. Aan de tafeltjes kun je eten, aan de bar wordt gewacht door afhaalklanten. Het is niet druk of storend, maar je moet het wel zo willen en geen romantisch etentje in gedachten hebben.

Het duurde bij ons erg lang voor de verschillende gerechten op tafel kwamen. De bediening is druk bezig, maar niet erg alert op de klanten. Een drankje bestellen om de wachttijd te bekorten was haast niet te doen omdat niemand aanspreekbaar was of oogcontact wilde maken. Echt een punt voor verbetering.

Het eten is gewoon heerlijk. Ga je alleen daar voor, dan is het helemaal goed !
Roodborstje .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2015
Ik was er op donderdag 10 september met een vriendin en het eten was heerlijk! En, ook belangrijk, de porties waren ruim. Het is ons wel eens overkomen dat met de Iens- spaarkaart we hongerig het pand verlieten maar daar is hier geen sprake van. Trouwens, op twee dagen in de week (zoiets) is sowieso het tweede menu gratis. Heerlijke soep, een tussengerecht en een hoofdgerecht en alles vers en lekker. Een aanrader .
Marco D.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Eten was super vers en perfect van smaak. Uitstraling van de zaak van buiten is zo zo, maar de smaak en versheid is echt perfect. Hou je van pittig, dan krijg je pittig.
Jammer dat eigenaar hele tijd achter computer zit, maar de Thaise kokkin maakt alles goed. Komen hier zeker nog eens terug.
keesviets .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Met z'n vieren gegeten bij dit restaurant. Het was voor ons allen de eerste kennismaking.
Ieder lid van het gezelschap was zeer tevreden.
Prima locatie. Geen parkeerprobleem. Gezellig interieur. Goede bediening. Heerlijke gerechten.
mirjam_de_haan .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Het is een klein restaurantje met 7 tafeltjes. Ik heb met een AH restaurant bon hier een 3-gangen diner gegeten. Het waren 2 voorgerechten en een hoofdgerecht. Bij het hoofdgerecht kon je kiezen of je het als curry of geroerbakt wilde. En je kunt aangeven hoe pittig de gerechten mogen zijn. Het eten was lekker en de grootte van de porties was goed. Het menu kostte normaal € 30 per persoon wat ik wel iets aan de dure kant vind. Met de AH bon kregen we het 2e menu gratis en was de prijs/kwaliteit verhouding beter.
Je kunt ook afhalen of laten bezorgen.
Lisette-fam .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Heerlijk gegeten, 3 gangen.
Zelf vond ik de kokoscremesoep heerlijk! Eten met zorg bereid en allemaal verse ingrediënten! We waren met kinderen en helaas duurde het ivm de drukte wel wat lang maar het eten maakte het meer dan goed!