Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

7,1
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Artikel in AD / Haagse courant maakte mij nieuwsgierig. Dit is een waardevolle uitbreiding van het restaurant aanbod in Leidschendam. De inrichting is simpel maar effectief, het eten heerlijk en de bediening is vriendelijk en gastvrij, je voelt je echt een gewaardeerde gast. Ik kom zeker terug.
lourelle .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Bediening heel vriendelijk. Spreekt goed Engels. Echt een Thais eethuisje. Voor herhaling vatbaar. Viskoekjes, soep, groene curry met ossehaas.... Ik heb gesmuld.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Heerlijk gegeten met de AH bon en we komen de gewone kaart graag eens uitproberen. Tipje alles plakte een beetje dus misschien is de afzuiger niet optimaal.
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Hier wezen eten met de AH-bon. Erg lekker gegeten hier! Niet verwacht dat in een wijk zo'n lekker restaurant zit! En vooral de bediening was heel aardig. Vooraf viskoekjes: Lekker. Tom Yam Kong soep genomen met "Thai Spice". Deze was heel goed op smaak! Hoofdgerecht: Rode curry en gele curry gerecht een met beef en ander met garnalen. Ook erg lekker! We zaten zo vol dat we helaas geen plekje meer over hadden voor toetje. Volgende keer gaan we minder voor eten en meer genieten van nagerecht!
Josien B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Eten bij Thailand Smile: alsof we weer in Thailand waren! Heerlijk verse gerechten, vriendelijke bediening en gezellige "thaise" sfeer. Zeker aan te bevelen!
3s83 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
We hebben hier gegeten nav AH restaurantactie. Eten was heerlijk! De kipsaté was van kippendij en met een heerlijke satésaus. Ook de soep (cocoscreme) was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik roerbak met zwarte peper en knoflook: was goed van smaak. Mijn partner had de tofu in een gele curry. Ook erg goed gekruid. De bediening was heel vriendelijk, maar het uitserveren vanuit de keuken ging niet heel vlot. Thai Smile is een leuke verrassing om de hoek. Je kunt er gratis parkeren in de parkeergarage tegenover.
joost.schultz .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Thai Smile is een redelijk klein en eenvoudig restaurant. Personeel is vriendelijk , maar het eten
was heerlijk en ruim voldoende. Daar heeft men twee soorten eten: roetbakken (met saus naar
keuze) of stoofschotel(met een keuze uit drie soorten curry). Vooraf hapjes (mimi loempia bv)
daarna gevulde soep.
joopjanssens .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Door de eenvoud van de accommodatie werd het een hele gezellige avond, heel gemoedelijk, top service en heerlijk eten.
Laat u niet afschrikken door de buitenkant van het restaurant, dat zou een gemiste kans zijn.
Moesjniek P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
De jonge obers deden hun best, maar moeten nog wel wat leren. Het menu werd in ijltempo voorgelezen, de wijn werd niet gekeurd en voorgeschonken. De eigenares was in authentieke, schitterende kledij zo weggelopen uit een Thais paleis. De 30 stoelen waren allemaal bezet in dit kleine eetcafé. De vele afhalers moesten zich door de tafels heen naar de balie wurmen. De kroepoek op tafel was taai, oud, slap. De Tom Yam was uitstekend en de kokosbouillon een ware tractatie. Pad Priow Wan en Pad King waren smaakvol en zorgvuldig bereid. De inrichting is eenvoudig met ongemakkelijke keukenstoeltjes. De tafels stonden dicht tegen elkaar aan waardoor de gesprekken van de buren overduidelijk te volgen waren. De prijsstelling voor een eetcafé is behoorlijk fors. Alles was keurig schoon, maar simpel. De gerechten verdienen een betere ambiance.
Gieta N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Geen aanrader voor de zaterdagavond en vind de opstelling van de zitplaatsen erg hutje mutje op elkaar. Te druk met afhaal klanten waardoor de klant aan tafel maar ergens later aan de beurt komt. Bediening is zeer vriendelijk maar er is maar ook 1 iemand die iedereen aan tafel bediend. Het duurt allemaal veels te lang voor je wat op tafel hebt en je kunt zo worden vergeten in al de hectiek. Eten is wel zeer smaakvol en goed bereid maar vond het niet zo fijn dat in zo een volle ruimte nog een hond ertussen bijliep.
mariandemos .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
heerlijk gegetenboven verwachting gaan zondag weer alleen jammer dat het er niet gezellig ismaar dat doet niet af aan het eten
lvanmourik .
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Bij Thai Smile waan je je in een eethuisje in plaats van een restaurant. Maar de authentieke Thaise gerechten maken veel goed. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Thais restaurant waarbij je je in het buitenland waant. Simpele maar uiterst warme en gezellige uitstraling.
Het eten en de service zijn fantastisch. We zijn met 5 personen gaan eten met 2 AH kaarten. Zelfs met deze kaarten is de keuze groot, het eten uiterst smaakvol en de service fantastisch! Wat een warme aardige Thaise bediening!
ydekoning .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Voor het AH spaarkaart kregen we een keuze uit vier voorgerechten, twee tussengerechten en vier hoofdgerechten. De kipsate was lekker, maar het vlees was van een kippedij, dus geen kipfilet. Wel goede smaak, De kokossoep met kipfilet was ook goed. Het hoofdgerecht witte rijst met ossenhaas in heerlijke rode currysaus en groenten was ook heel goed. Vijf drankjes erbij kostte ruim 41 euro. Niet zo goedkoop voor een Thai. Parkeren in de buurt is overdekt en gratis. Ideaal.
oliveokker O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Allervriendelijkste bediening, ik vond de pangsit als voorgerecht het lekkerste, maar de rest, soep en vlees/vis met groenten was ook prima. Licht verteerbaar, gewoon heerlijk.
Eenvoudig ingerichte ruimte, maar drukte de pret niet.
De bezetting was behoorlijk, met nog een aantal afhaal klanten.
Een lekkere avond.
Marion V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2015
Met 4 personen hebben we genoten van een vernuftig menu in de eenvoudige knusse setting van een eetcafé. Bij elke gang kiezen voor kip, rund, tofu, garnalen of vis, in combinatie met de saus of soep die jij het liefste proeft. Van rode, groene en gele curry tot roerbak met 5 verschillende sauzen. Heerlijk 'echt' waren de viskoekjes, de kokossoep en de roerbakreepjes met verse gember en sojasaus. Zeer verzorgd en heerlijk puur, met een allerliefste serveerster die prima nederlands spreekt als het langzaam mag, en superleuk reageert als de kinderen de zinnetjes Thai van het bierviltje op haar uitproberen. Ook zonder AH-spaarkaart gaan we dit gezellige avontuur vast herhalen.
alma-greven .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2015
Lekker eten in een aziatische sfeer. Dit deed mij denken aan mijn vakantie in CHINA waar ook het aspect sfeer niet belt.
Roodborstje .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het was voor mij de tweede keer: nu ging ik met man en zoontje. Zoon had de pad Thai. Een enorm bord vol en erg lekker. En met oog voor het detail: een partje limoen ernaast. Wij aten de aanbieding met de AH- kortingsbonnen : tweede menu gratis, een aanbod dat er sowieso drie keer per week is. De champignons in de soep waren wel een beetje erg rauw en de soep was iets minder lekker dan de eerste keer. De curry en de roerbakschotel waren dik in orde. Als amuse krijg je wat kroepoek met zelfgemaakte sambal: verrukkelijk. Ook de loempia's zijn zelfgemaakt en dat proef je.
debster33 .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2015
Heerlijk gegeten en je krijgt vooral veel. Met de AH restaurantactie geweest. De kokossoep is echt een aanrader. Bediening uiterst vriendelijk. Wij komen zeker terug!
mieke.asselman A.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
De cocossoep was heerlijk en een echte aanrader!
Ook de andere gerechten, de wokgroente met saus, sateetjes, echt super.
De sfeer was erg gezellig, een klein eethuisje