Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Manuella V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het eten was heerlijk! De loempia's niet bijzonder, de viskoekjes en de kokos soep met garnalen waren uit de kunst. Het hoofdgerecht was prima, alleen de roerbakgroente had weinig smaak, maar wel vers! Dessert is er niet bij inbegrepen maar voor 5,80 pp hebben wij een halve kokosnoot gekozen, deze zijn kant en klaar te verkrijgen en waren zo diepgevroren, zonder kokoslikeur en de slagroom leek gewoon uit een bus te komen, wel lekker maar voor ons dus niet speciaal. We hebben veel gehad aan de recensies; direct achter de deur en de rest van de tafels aan de linkerkant zijn wat kougevoelig, voornamelijk als de deur opengaat, een vest of sjaal lost dat makkelijk op.
De prijzen vond ik persoonlijk niet "laag" zoals aan was gegeven, maar gemiddeld. 29,95 is het 3-gangen diner samen met het dessert en 4 drankjes kwamen wij (met z'n tweeën met een volle spaarkaart van de AH) uit op 50,75 wat dus normaal gesproken in het weekend op 80,70 uit zou zijn gekomen.
Als je aangeeft wat sneller achter elkaar te willen eten hoef je niet zo lang te wachten;)
Vanwege de goede smaak van het eten een 8 en best aan te raden als je in de buurt woont, maar wij komen niet meer terug.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het eten was heerlijk
De bediening was erg netjes en vriendelijk
Decor kan er mee doorgaan
Je moet het zien als een soort toko
Annemieke S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Heerlijk, authentiek Thais. We waren met z'n vieren en hebben de verschillende voor- en hoofdgerechten gedeeld. Van de voorgerechten, die allemaal erg lekker waren, is de pangsit een echte aanrader. De soep was ook erg goed van smaak. En dan de hoofdgerechten: veel verse groenten en zeer verfijne smaken.
De bediening en advisering is uitmuntend! Het decor is wat minder, vooral de akoustiek is slecht waardoor het nogal rumoerig is. Ook zitten de "take out"-klanten in het restaurantje. Maar de uitstekende bediening en het heerlijke eten maakt alles goed. Oh ja, ik moet de halve kokosnoot met ijs en slagroom als dessert niet vergeten: hemels!
Stella5 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Gisteravond hier gegeten met de AH actiebon. Op het goede advies van de serveerster hebben we onze keuze gemaakt, en het was heerlijk! De bediening was heel erg vriendelijk en het eten was heel goed, alle gerechten waren lekker. Ik kom hier zeker terug mede door de zeer vriendelijke bediening!
25doow03 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
typisch thais .voor een snelle hap ben je op het verkeerde adres.afhaal lijkt voor te gaan,krappe indeling en erg koud.eten was gewoon goed,bediening erg vriendelijk.inrichting heb ik vaker gezien in thailand,dus herkenbaar
JurgenBueving .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Tsja, dan lees je iens topper 2016 en eten krijgt meer dan een 8....en je komt in een soort cafetaria, kaal, koud supergoed koop ingericht. Meerder mensen klagen over kou en ik zet zelf radiator omhoog. Duurt lang voordat je wat krijgt,zelf op drankje moet je geduldig wachten en mensen in dikke jassen staan vlak naast je te wachten op hun bestelde afhaal maaltijd (...inderdaad precies als in de cafetaria.) Service? wel vriendelijk maar meer niet, bestek...moet je even vragen, gevraagde drank is op, alles duurt lang, glazen niet echt schoon etc. Het eten verdient absoluut niet de cijfers die gegeven worden, de groene curry is best aardig, pittig gevraagd, maar dat was het verre van. De roerbak met ossehaas kon echt veel beter, oppervlakkig van smaak. Thais eten: er zijn veel betere te vinden en qua interieur kan je echt alleen beter vinden! Geen aanrader!
lb53 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Op zaterdagavond is het restaurantje bijna volgeboekt. Aan een 4-persoonstafel plaatste men aan de kopse kant bovendien nog 2 gasten. Met alle winterjassen over de stoelen gedrapeerd vind ik dit een min-puntje. Het eten smaakt overigens erg lekker. Met de AH restaurantchecque een smakelijke keuze kunnen maken uit de beschikbare opties.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Artikel in AD / Haagse courant maakte mij nieuwsgierig. Dit is een waardevolle uitbreiding van het restaurant aanbod in Leidschendam. De inrichting is simpel maar effectief, het eten heerlijk en de bediening is vriendelijk en gastvrij, je voelt je echt een gewaardeerde gast. Ik kom zeker terug.
lourelle .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2015
Heerlijk gegeten. Bediening heel vriendelijk. Spreekt goed Engels. Echt een Thais eethuisje. Voor herhaling vatbaar. Viskoekjes, soep, groene curry met ossehaas.... Ik heb gesmuld.
Antoinette S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2015
Heerlijk gegeten met de AH bon en we komen de gewone kaart graag eens uitproberen. Tipje alles plakte een beetje dus misschien is de afzuiger niet optimaal.
A-Kit W.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Hier wezen eten met de AH-bon. Erg lekker gegeten hier! Niet verwacht dat in een wijk zo'n lekker restaurant zit! En vooral de bediening was heel aardig. Vooraf viskoekjes: Lekker. Tom Yam Kong soep genomen met "Thai Spice". Deze was heel goed op smaak! Hoofdgerecht: Rode curry en gele curry gerecht een met beef en ander met garnalen. Ook erg lekker! We zaten zo vol dat we helaas geen plekje meer over hadden voor toetje. Volgende keer gaan we minder voor eten en meer genieten van nagerecht!
Josien B.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Eten bij Thailand Smile: alsof we weer in Thailand waren! Heerlijk verse gerechten, vriendelijke bediening en gezellige "thaise" sfeer. Zeker aan te bevelen!
3s83 .
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2015
We hebben hier gegeten nav AH restaurantactie. Eten was heerlijk! De kipsaté was van kippendij en met een heerlijke satésaus. Ook de soep (cocoscreme) was erg lekker. Als hoofdgerecht had ik roerbak met zwarte peper en knoflook: was goed van smaak. Mijn partner had de tofu in een gele curry. Ook erg goed gekruid. De bediening was heel vriendelijk, maar het uitserveren vanuit de keuken ging niet heel vlot. Thai Smile is een leuke verrassing om de hoek. Je kunt er gratis parkeren in de parkeergarage tegenover.
joost.schultz .
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2015
Thai Smile is een redelijk klein en eenvoudig restaurant. Personeel is vriendelijk , maar het eten
was heerlijk en ruim voldoende. Daar heeft men twee soorten eten: roetbakken (met saus naar
keuze) of stoofschotel(met een keuze uit drie soorten curry). Vooraf hapjes (mimi loempia bv)
daarna gevulde soep.
joopjanssens .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Door de eenvoud van de accommodatie werd het een hele gezellige avond, heel gemoedelijk, top service en heerlijk eten.
Laat u niet afschrikken door de buitenkant van het restaurant, dat zou een gemiste kans zijn.
Moesjniek P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
De jonge obers deden hun best, maar moeten nog wel wat leren. Het menu werd in ijltempo voorgelezen, de wijn werd niet gekeurd en voorgeschonken. De eigenares was in authentieke, schitterende kledij zo weggelopen uit een Thais paleis. De 30 stoelen waren allemaal bezet in dit kleine eetcafé. De vele afhalers moesten zich door de tafels heen naar de balie wurmen. De kroepoek op tafel was taai, oud, slap. De Tom Yam was uitstekend en de kokosbouillon een ware tractatie. Pad Priow Wan en Pad King waren smaakvol en zorgvuldig bereid. De inrichting is eenvoudig met ongemakkelijke keukenstoeltjes. De tafels stonden dicht tegen elkaar aan waardoor de gesprekken van de buren overduidelijk te volgen waren. De prijsstelling voor een eetcafé is behoorlijk fors. Alles was keurig schoon, maar simpel. De gerechten verdienen een betere ambiance.
Gieta N.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Geen aanrader voor de zaterdagavond en vind de opstelling van de zitplaatsen erg hutje mutje op elkaar. Te druk met afhaal klanten waardoor de klant aan tafel maar ergens later aan de beurt komt. Bediening is zeer vriendelijk maar er is maar ook 1 iemand die iedereen aan tafel bediend. Het duurt allemaal veels te lang voor je wat op tafel hebt en je kunt zo worden vergeten in al de hectiek. Eten is wel zeer smaakvol en goed bereid maar vond het niet zo fijn dat in zo een volle ruimte nog een hond ertussen bijliep.
mariandemos .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2015
heerlijk gegetenboven verwachting gaan zondag weer alleen jammer dat het er niet gezellig ismaar dat doet niet af aan het eten
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2015
Bij Thai Smile waan je je in een eethuisje in plaats van een restaurant. Maar de authentieke Thaise gerechten maken veel goed. Het eten was heerlijk en de bediening zeer vriendelijk. Voor herhaling vatbaar!
Karel B.
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Thais restaurant waarbij je je in het buitenland waant. Simpele maar uiterst warme en gezellige uitstraling.
Het eten en de service zijn fantastisch. We zijn met 5 personen gaan eten met 2 AH kaarten. Zelfs met deze kaarten is de keuze groot, het eten uiterst smaakvol en de service fantastisch! Wat een warme aardige Thaise bediening!