Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

7,1
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Via AH actie. Jammer dat men niet uit de kaart kon kiezen. ook niet tegen bijbetaling.
Voorgerecht was prima. Kokos creme soep was heerlijk. Tafelgenoot had gambas. Wel lekker gegeten, maar weinig variatie.
moniquedewaal_1964 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijke verse producten, veel keuze aan gerechten en hulp en advies bij het uitkiezen.een aanrader ! Wel aardig aan de prijs voor hetgeen je krijgt
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het eten was prima. Het voorgerecht, twee stokjes kipsaté was lekker. Als hoofgerecht had ik gekozen voor ossenhaas met knapperige groenten en gebakken rijst. Ik had gekozen voor mild gekruid, maar het had toch wel iets pittiger gemogen.
Al met al heb ik lekker gegeten.
De inrichting van het restaurant is vrij simpel en sober. Dat roept de sfeer op van een snackbar.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wij hebben heel smakelijk gegeten bij Thai Smile. De ontvangst was gastvrij. Het AH menu was prima. Voldoende keuze uit de diverse gerechten. Het was echt een avond met een Thaise glimlach.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Hebben heerlijk gegeten en ook de bediening was super attent.
Het is een simpel eethuisje maar we zullen zeker nog terugkomen.
petyvon .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
heel erg lekker gegeten. Vriendelijke en lieve bediening. Het eethuisje zelf is wat simpel, maar het eten maakt alles goed. Een aanrader.
ivanmunster .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Gebruik gemaakt van AH zegelkaart. Keuze uit 4 voorgerechtjes, loempia, viskoekjes, pangsit of kipsate. Daarna keuze uit 2 soepen Tom Yam of Tom Ka met kip, garnalen of tofu en dan keuze uit diverse soorten vlees, ossehaas, varkenshaas, kip, vis, garnalen of tofu op 6 verschillende manieren bereid
OF
een keuze uit 3 curry's. We waren met z'n tweeën dus keuze ossenhaas met oestersaus en soyasaus en een rode kipcurry met aardappel en pinda.
Dit alles werdt geserveerd met roerbakgroente en rijst. De porties waren zeker voor thaise begrippen ruim en lekker. De serveerster was ook erg vriendelijk en door de hond van de zaak werden we ook hartelijk begroet. Ik vind alleen de prijs die je zonder zegelaktie moet betalen 29,95 best prijzig voor een voorgerechtje, soep en hoofdmenu.
Het eten was lekker, de service prima, zeker voor hehaling vatbaar met een zegelkaart van Appie.
Jet-1 .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Smaakvol eten. We kozen voor medium pittig, al redelijk pittig. Viskoekjes en saté lekker. Curries en wokgerechten ruim geportioneerd met nog extra groenten. Het AH menu hield 3 hartige gerechten in, geen dessert. Was zo veel dat je ook geen dessert meer op kan. Echt thais maar iets minder "fris" dan we soms gewend zijn. Bediening erg vriendelijk, kan goed vertellen over verschillende bieren, en adviseert inzake gerechten. Gerechten kwamen vlot genoeg. Het restaurant is simpel dus je komt voor het eten. Maar je parkeert gratis in de parkeergarage waar je op uit kijkt, dat is wel zo makkelijk.
Kortom, een leuk adresje om terug te keren.
W.J.M H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Dit was voor ons de eerste keer in dit restaurant en ik kan het een ieder aanraden.
de 2 voorgerechten (wij hadden de sate en bouillon met garnalen) waren heerlijk,
de keuze uit een hoofdgerecht was ruim voldoende en ook weer heerlijk.
De thaise dames in de keuken en in de bediening waren heel gastvrij en gaven goede menu tips,
de entourage is misschien niet zo heel gezellig maar de service en vooral het eten maakten dit meer dan goed.
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Met AH-actie naar Thai Smile geweest. Prima gegeten. Allebei begonnen met viskoekjes, waarvan je je alleen afvraagt waarom er sla en peen onder ligt (doen ze volgens mij niet in Thailand). Vervolgens heerlijke kokosroomsoep met garnalen en dan de hoofdgang kip met Thaise basilicum en chilipepers (partner) en ik met knoflook en zwarte pepersaus, geserveerd met roerbakgroente. De bediening is uitermate vriendelijk, switchend van Nederlands naar Engels, en attent. Minpuntje is de televisie die nogal aanwezig vanuit de hoek zijn beelden de zaak instuurt. Voor herhaling vatbaar, maar dan gaan we gewoon iets van een dagschotel proberen.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Alles was lekker. uper lekker eten. De soep met kokosmelk is een aanrader.
Het sausje (met uien) bij de kroepoek s voortreffelijk. -)
De bediening was wel heel traag wel jammer :-(

Ik begreep van het personeel dat het normaal niet zo is dus... maar te hopen voor de volgende keer dat het wat sneller gaat!
funnyleu .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Restaurant bezocht met AH restaurant actie. Restaurant is niet zo groot, klein en knus. Gerund door echte Thaise dames. Eten is vers en de smaken zijn goed.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben hier met de AH restaurantactie gegeten. Loempia vooraf was goed en daarna cocosmelkcremesoep met garnalen, was super lekker. Als hoofdgerecht gele curry met kip was ook zeer smakelijk. Wij gaan nog zeker terug.
Manuella V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Het eten was heerlijk! De loempia's niet bijzonder, de viskoekjes en de kokos soep met garnalen waren uit de kunst. Het hoofdgerecht was prima, alleen de roerbakgroente had weinig smaak, maar wel vers! Dessert is er niet bij inbegrepen maar voor 5,80 pp hebben wij een halve kokosnoot gekozen, deze zijn kant en klaar te verkrijgen en waren zo diepgevroren, zonder kokoslikeur en de slagroom leek gewoon uit een bus te komen, wel lekker maar voor ons dus niet speciaal. We hebben veel gehad aan de recensies; direct achter de deur en de rest van de tafels aan de linkerkant zijn wat kougevoelig, voornamelijk als de deur opengaat, een vest of sjaal lost dat makkelijk op.
De prijzen vond ik persoonlijk niet "laag" zoals aan was gegeven, maar gemiddeld. 29,95 is het 3-gangen diner samen met het dessert en 4 drankjes kwamen wij (met z'n tweeën met een volle spaarkaart van de AH) uit op 50,75 wat dus normaal gesproken in het weekend op 80,70 uit zou zijn gekomen.
Als je aangeeft wat sneller achter elkaar te willen eten hoef je niet zo lang te wachten;)
Vanwege de goede smaak van het eten een 8 en best aan te raden als je in de buurt woont, maar wij komen niet meer terug.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Het eten was heerlijk
De bediening was erg netjes en vriendelijk
Decor kan er mee doorgaan
Je moet het zien als een soort toko
Kornalijn .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2015
Heerlijk, authentiek Thais. We waren met z'n vieren en hebben de verschillende voor- en hoofdgerechten gedeeld. Van de voorgerechten, die allemaal erg lekker waren, is de pangsit een echte aanrader. De soep was ook erg goed van smaak. En dan de hoofdgerechten: veel verse groenten en zeer verfijne smaken.
De bediening en advisering is uitmuntend! Het decor is wat minder, vooral de akoustiek is slecht waardoor het nogal rumoerig is. Ook zitten de "take out"-klanten in het restaurantje. Maar de uitstekende bediening en het heerlijke eten maakt alles goed. Oh ja, ik moet de halve kokosnoot met ijs en slagroom als dessert niet vergeten: hemels!
stella5 .
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2015
Gisteravond hier gegeten met de AH actiebon. Op het goede advies van de serveerster hebben we onze keuze gemaakt, en het was heerlijk! De bediening was heel erg vriendelijk en het eten was heel goed, alle gerechten waren lekker. Ik kom hier zeker terug mede door de zeer vriendelijke bediening!
25doow03 .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
typisch thais .voor een snelle hap ben je op het verkeerde adres.afhaal lijkt voor te gaan,krappe indeling en erg koud.eten was gewoon goed,bediening erg vriendelijk.inrichting heb ik vaker gezien in thailand,dus herkenbaar
JurgenBueving .
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2015
Tsja, dan lees je iens topper 2016 en eten krijgt meer dan een 8....en je komt in een soort cafetaria, kaal, koud supergoed koop ingericht. Meerder mensen klagen over kou en ik zet zelf radiator omhoog. Duurt lang voordat je wat krijgt,zelf op drankje moet je geduldig wachten en mensen in dikke jassen staan vlak naast je te wachten op hun bestelde afhaal maaltijd (...inderdaad precies als in de cafetaria.) Service? wel vriendelijk maar meer niet, bestek...moet je even vragen, gevraagde drank is op, alles duurt lang, glazen niet echt schoon etc. Het eten verdient absoluut niet de cijfers die gegeven worden, de groene curry is best aardig, pittig gevraagd, maar dat was het verre van. De roerbak met ossehaas kon echt veel beter, oppervlakkig van smaak. Thais eten: er zijn veel betere te vinden en qua interieur kan je echt alleen beter vinden! Geen aanrader!
lb53 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Op zaterdagavond is het restaurantje bijna volgeboekt. Aan een 4-persoonstafel plaatste men aan de kopse kant bovendien nog 2 gasten. Met alle winterjassen over de stoelen gedrapeerd vind ik dit een min-puntje. Het eten smaakt overigens erg lekker. Met de AH restaurantchecque een smakelijke keuze kunnen maken uit de beschikbare opties.