Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

hveenhoog .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016

Alle 3 gangen smaakten goed. Een warmere aankleding van de ruimte zou ik gaarne aanbevelen. De bediening door voornamelijk 1 persoon was zeer vriendelijk.
jjmpeer .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
We waren bij dit restaurant in het kader van de AH restaurantaktie. Prima gegeten, smakelijke gerechten en vriendelijke bediening met ook goede uitleg over de gerechten.
De aankleding van het restaurant laat naar onze smaak wat te wensen over, heeft wat meer weg van een 'afhaal restaurant' dan een gezellige eettentje. Maar absoluut geen klachten over het eten!
hans M.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2016
Zondag 17 januari hier met de AH-actie gegeten.
Aankleding is zeer eenvoudig. Zorg wel dat je niet in de trek van de deur gaat zitten.
Uiterst vriendelijke en behulpzame serveerster.
Het menu bestond uit 3 gangen (voorgerecht, soep en een hoofdgerecht).
Alles is even smakelijk.
Het prijsnivo is stevig.
Blauwbeer .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Uitgebreid aanbod van hoofdgerechten. Voorgerecht en soep waren ok. Hoofdgerecht was lauw en was te grof van structuur. De TV had van ons niet aan hoeven te staan. Zorg ervoor dat je niet direct achter de deur zit, de meeste andere bezoekers sluiten de deur niet goed (en i.v.m. afhaalmogelijkheid gaat de deur vaak open). Rustig eten zit er op deze plek daarom niet in.
Nienke V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
De gastvrouw was heel vriendelijk, legde het menu goed uit en nam de tijd om de bestelling op te nemen en te controleren. Ook informeerde ze op een prettige manier of alles naar wens was en hoe de gerechten bevielen.
Vooraf hadden we beiden de kipsaté, deze was lekker mals en er zat behoorlijk wat saus bij. De bijgeleverde rauwkost (wat wortel en ijsbergsla met een schijfje tomaat) was niet helemaal logisch, dus die hebben we links laten liggen (letterlijk waar hij op het bord lag en figuurlijk).
Daarna had ik de kokos-crèmesoep met garnalen en mijn man de variant met kip, beide soepen smaakten fris door het gebruik van citroengras (dat was het volgens ons).
Als hoofdgerecht had ik de ossenhaas in een gele curry met ui en pinda en mijn man kip in de rode curry met aardappel en courgette. Beide curry's hadden we met een schaaltje witte rijst en een schaaltje gemengde groenten. Lekker gekruid, mals vlees en mooie porties.
Het is een kleine eetgelegenheid, met het afhaalgedeelte in dezelfde ruimte. Het décor is niet echt indrukwekkend, maar niet onaardig, met de ruimte die ze hebben kun je niet heel veel meer 'versieren' zonder het heel druk te maken. De televisie in de rechterbovenhoek (waar ik met mijn rug naar toe zat) toont Nederlandse zenders, maar het geluid staat uit dus tenzij je (eventueel in spiegelbeeld) kunt liplezen heb je er geen voordeel of nadeel van en er speelt een CD met rustige Thaise muziek.
Tip: probeer de Hale's Blue Boy (Red of Green), een grappig maar behoorlijk zoet drankje (werd omschreven als een soort van limonade) dat wordt geserveerd met veel ijs. Prettig voor de afwisseling in smaak en verzachtend als je niet zo goed tegen wat kruidige gerechten kunt.
Elena V.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Echt heerlijk gegeten met AH actie. Kokos creme soep uitmuntend. Service top, erg aardige dames. Ze hebben voor onze kleine van anderhalf kosteloos een mooi bordje gebakken rijst opgediend. Aanrader!
Tjalke D.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Heerlijk eten in Thaise sfeer met uitstekende en vriendelijke bediening! Het dessert van gezoete kokosmelk met banaan is erg lekker!
Joyce S.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2016
Via AH actie. Jammer dat men niet uit de kaart kon kiezen. ook niet tegen bijbetaling.
Voorgerecht was prima. Kokos creme soep was heerlijk. Tafelgenoot had gambas. Wel lekker gegeten, maar weinig variatie.
moniquedewaal_1964 .
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Heerlijke verse producten, veel keuze aan gerechten en hulp en advies bij het uitkiezen.een aanrader ! Wel aardig aan de prijs voor hetgeen je krijgt
Mary B.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2016
Het eten was prima. Het voorgerecht, twee stokjes kipsaté was lekker. Als hoofgerecht had ik gekozen voor ossenhaas met knapperige groenten en gebakken rijst. Ik had gekozen voor mild gekruid, maar het had toch wel iets pittiger gemogen.
Al met al heb ik lekker gegeten.
De inrichting van het restaurant is vrij simpel en sober. Dat roept de sfeer op van een snackbar.
Linda E.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Wij hebben heel smakelijk gegeten bij Thai Smile. De ontvangst was gastvrij. Het AH menu was prima. Voldoende keuze uit de diverse gerechten. Het was echt een avond met een Thaise glimlach.
Carla B.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Hebben heerlijk gegeten en ook de bediening was super attent.
Het is een simpel eethuisje maar we zullen zeker nog terugkomen.
petyvon .
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2015
heel erg lekker gegeten. Vriendelijke en lieve bediening. Het eethuisje zelf is wat simpel, maar het eten maakt alles goed. Een aanrader.
ivanmunster .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2015
Gebruik gemaakt van AH zegelkaart. Keuze uit 4 voorgerechtjes, loempia, viskoekjes, pangsit of kipsate. Daarna keuze uit 2 soepen Tom Yam of Tom Ka met kip, garnalen of tofu en dan keuze uit diverse soorten vlees, ossehaas, varkenshaas, kip, vis, garnalen of tofu op 6 verschillende manieren bereid
OF
een keuze uit 3 curry's. We waren met z'n tweeën dus keuze ossenhaas met oestersaus en soyasaus en een rode kipcurry met aardappel en pinda.
Dit alles werdt geserveerd met roerbakgroente en rijst. De porties waren zeker voor thaise begrippen ruim en lekker. De serveerster was ook erg vriendelijk en door de hond van de zaak werden we ook hartelijk begroet. Ik vind alleen de prijs die je zonder zegelaktie moet betalen 29,95 best prijzig voor een voorgerechtje, soep en hoofdmenu.
Het eten was lekker, de service prima, zeker voor hehaling vatbaar met een zegelkaart van Appie.
Marriette S.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Smaakvol eten. We kozen voor medium pittig, al redelijk pittig. Viskoekjes en saté lekker. Curries en wokgerechten ruim geportioneerd met nog extra groenten. Het AH menu hield 3 hartige gerechten in, geen dessert. Was zo veel dat je ook geen dessert meer op kan. Echt thais maar iets minder "fris" dan we soms gewend zijn. Bediening erg vriendelijk, kan goed vertellen over verschillende bieren, en adviseert inzake gerechten. Gerechten kwamen vlot genoeg. Het restaurant is simpel dus je komt voor het eten. Maar je parkeert gratis in de parkeergarage waar je op uit kijkt, dat is wel zo makkelijk.
Kortom, een leuk adresje om terug te keren.
W.J.M H.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Dit was voor ons de eerste keer in dit restaurant en ik kan het een ieder aanraden.
de 2 voorgerechten (wij hadden de sate en bouillon met garnalen) waren heerlijk,
de keuze uit een hoofdgerecht was ruim voldoende en ook weer heerlijk.
De thaise dames in de keuken en in de bediening waren heel gastvrij en gaven goede menu tips,
de entourage is misschien niet zo heel gezellig maar de service en vooral het eten maakten dit meer dan goed.
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2015
Met AH-actie naar Thai Smile geweest. Prima gegeten. Allebei begonnen met viskoekjes, waarvan je je alleen afvraagt waarom er sla en peen onder ligt (doen ze volgens mij niet in Thailand). Vervolgens heerlijke kokosroomsoep met garnalen en dan de hoofdgang kip met Thaise basilicum en chilipepers (partner) en ik met knoflook en zwarte pepersaus, geserveerd met roerbakgroente. De bediening is uitermate vriendelijk, switchend van Nederlands naar Engels, en attent. Minpuntje is de televisie die nogal aanwezig vanuit de hoek zijn beelden de zaak instuurt. Voor herhaling vatbaar, maar dan gaan we gewoon iets van een dagschotel proberen.
Yvonne S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2015
Alles was lekker. uper lekker eten. De soep met kokosmelk is een aanrader.
Het sausje (met uien) bij de kroepoek s voortreffelijk. -)
De bediening was wel heel traag wel jammer :-(

Ik begreep van het personeel dat het normaal niet zo is dus... maar te hopen voor de volgende keer dat het wat sneller gaat!
Funnyleu .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2015
Restaurant bezocht met AH restaurant actie. Restaurant is niet zo groot, klein en knus. Gerund door echte Thaise dames. Eten is vers en de smaken zijn goed.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
We hebben hier met de AH restaurantactie gegeten. Loempia vooraf was goed en daarna cocosmelkcremesoep met garnalen, was super lekker. Als hoofdgerecht gele curry met kip was ook zeer smakelijk. Wij gaan nog zeker terug.