Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

7,2
P.R. Z.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2016
Klein restaurant met houten tafeltjes. Wij hadden een vast 3-gangen menu. Eten was prima, met keuzen van klaarmaak stijl (curie of bakroersel) en drie mate van pikant smaak. Bediening was heel vriendelijk en persoonlijk. Overall een zeer goede ervaring met een heel redelijke prijs.
post4rp .
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2016
Wil je graag de oorspronkelijke smaak van Thai's eten proeven?
Dan ben je bij Thai Smile aan 't goede adres.
Vele thaise restaurants passen hun eten aan, zelfs kouseband vervangen door sperziebonen, nee dat kan echt niet, maar bij THAI SMILE proef je Thailand!
Perfecte service!
Wij gaan er zeker weer naar toe.
Staat nog veel meer op 't menu om te proeven.
inekehindarta .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Het is goed en gezond eten bij Thai Smile. Vriendelijke bediening. Ik kom zeker terug om andere gerechten te proeven. Mijn enige min puntje is dat ik was uitgegleden voor de deur door de verkeerde voetmat die ze buiten neerleggen. Advies is om de voetmat te verwijderen of te vervangen voordat ze bij een rechtzaak belanden
stam0584 .
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2016
Met Shell bonnen bij Thai Smile gaan eten. We kregen een menu met de nodige lekkere keuzes. De Kipsaté vooraf was heerlijk, heerlijk geroosterd met een mooie pindasaus met stukjes pinda. Het sopje was een lekker kokoscreme met garnalen en het hoofdgerecht een lekker rode curry met varkenshaas. Het enige minpunt was dat er geen warmhoudplaatjes gebruikt werden waardoor een en ander snel koud werd. Dat was jammer omdat het eten beslist tot lang tafelen uitnodigde. Thai Smile is een eenvoudig maar beslist goed Thais eethuis, ook voor afhalen, maar bij ons bezoek hadden we er weinig last van. De bediening was allervriendelijkst en de porties ruim en ik ben een grote eter, zeker als het lekker is :-) In haar klasse beslist een aanrader!
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Tja, eigenlijk een opgeleukt afhaalrestaurant. Uiterst lieve vriendelijke bediening. Iets voor de snelle hap, niet. 'Uit eten'. Toilet schoon, maar handdoek wat vaker verwisselen! Gelukkig nog een nieuwe reserverol toiletpapier als alternatief. Eten was lekker, drankjes prima!
mayark73 .
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Weinig smaak aan eten. Kunnen grote groepen niet aan. Duurt erg lang voordat je eten krijgt. Fles water besteld, maar geen glazen gekregen omdat die op waren. Loslopend hond, niet echt hygiënisch.
Illevar .
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2016
Vanavond weer super lekker gegeten.Blijft toch mijn favoriete Thai.
Een heerlijke kippensoep in kokosbouillon en een salade met rundvlees, koriander en limoen vooraf. Top van smaak.
Als hoofdgerecht een zoetige gele curry en roergebakken biefstuk in oestersaus.Echt smullen.
In voorgaande recensies lees ik wat aanmerkingen op het interieur.
De eigenaresse heeft deze blijkbaar ook gelezen en is hier mee aan de slag gegaan.
Het ziet er nu een stuk sfeervoller uit. Het restaurant is van binnen opnieuw geverfd en, wat ik persoonlijk erg mooi vind, is dat ze een muur met fotobehang gedaan hebben.
Je kijkt nu naar een prachtig Thais strand, een extra toevoeging aan de smaak van je gerecht.

Wij hebben echt heerlijk gegeten en kijken terug op een zeer geslaagde avond.
Prijs/kwaliteit is prima. We komen heel snel weer.
Lusanna T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
de smaak is erg goed
de bediening erg aardig
maar soms komt het eten een beetje lang
als het koud weer sommige mensen sluiten de deur niet dicht,dus het beste als de deur
automatish dicht
Mieke O.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Heerlijk gegeten zoals gewoonlijk! 3 gangen menu met loempia, viskoekjes, kokossoep en goene curry. Alles was verrukelijk!
Wij waren zo'n beetje de eerste klantjes daar in het restaurant.
Hoop dat meneer snel weer terug is!

De inrichting is juist gezellig Thais hoeft niet zo overdreven van ons maakt het alleen maar duurder!

Het was toppie Tip!
Mieke en Anton
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2016
Heel vriendelijke bediening. Eten was goed, lekker pittig. Wij hadden als voorgerecht de vegetarische loempia's, daarna de kokossoep met tofu en als hoofdgerecht 1 roerbakgerecht met gember en tofu en de rode curry met tofu. Geserveerd met roerbakgroenten en rijst. Grote portie. Wij hadden de AH actie. Maar we gaan zeker een keer terug om van de kaart te eten. Jammer was dat er 2 luidruchtige grote gezelschappen waren en wij daarom aan een klein tafeltje aangewezen waren. Gelukkig niet bij de deur want de kinderen liepen veel in en uit.
Asha S.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Met 5 personen gegeten. De vegetarische loempia's en de kipsaté als voorgerecht waren erg lekker. Ook alle hoofdgerechten, ossenhaas, garnalen en vegetarisch in ons geval, superlekker. Op onze nagerechten moesten we echt heel lang wachten, omdat de kok het eg druk had werd ons verteld en de koffie was lauw. Hele simpele inrichting, wel knus vind ik en de bediening is heel vriendelijk. Wij komen hier zeker terug voor het eten.
Brenda V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Wij hebben wij Thai Smile gegeten via de AH actie. Klein restaurant met een enthousiaste bediening. Heerlijk Thais eten en niet overdreven pittig. Vlees was erg mals klaargemaakt in een heerlijk saus met roerbakgroente. Zo ook de vis. Voorgerecht was voldoende keuze en smaakte prima! Wij gaan zeker nog een keer terug.
Annelies E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Met de AH restaurant actie hebben we hier gisteren voor het eerst gegeten. De ontvangst was hartelijk. Wij kozen als voorgerecht viskoekjes en springrolls . De viskoekjes waren het lekkerst. Daarna een heerlijke soep. Het hoofdgerecht was ossenhaas met roergebakken groente. Heel erg lekker! Het enige min puntje was dat je lang moet wachten. Maar het eten is echt heerlijk!
Sjoerd M.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
De ontvangst was vriendelijk en beleefd. De bediening was uiterst correct. De uitleg was goed. De gerechten waren zeer smaakvol, vooral de rode curry. rr hadden meer garnalen in het hoofdgerecht mogen zijn; vier garnalen is te weinig.
Peter E.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2016
Omgeving wel kaal, take-away style maar niet ongezellig. Kwamen met een AH bon en dat beperkt enorm (kan AH beter maar mee stoppen, doet geen enkele eer aan het restaurant!) Erg weinig vrije keuze, maar ala. Voorgerechtje is 1 loempia-tje en een stokje sate, allebei goed bereid met veel smaak (alleen wel erg karig). Het tussengerecht is kippensoep o.b.v. kokos en citroen. Een gerecht naar mijn hart en prima bereid, niet te pittig maar met een goede bite. Thais biertje erbij alles nog steeds prima, aardige bediening en het tijdsverloop is goed gedoseerd. Ons hoofdgerecht is bij de gebakken rijst een kip in rode curry voor mijn vrouw en voor mij ossenhaas reepjes op zijn Thais met basilicum en citroen. Daarbij wordt een schaaltje gewokte verse groentes geserveerd, lekker knapperig en alles is meer dan voldoende en zeer smakelijk. Ook voor beiden nog een extra biertje erbij en dan is het gedaan.
Ik moet hier 50 euro voor afrekenen en dat verbaast me, want die AH bon is voor 1 couvert. Dat betekent dus, dat zonder het bier, deze maaltijd genoten zonder AH voucher 75 euro zou hebben gekost, terwijl de hoofdgerechten voor tussen de 12 en 16 euro op de kaart staan. Het eindigt dus een beetje in een domper. De kwaliteit van het eten is er prima, maar gewoon volgende keer zonder zo'n AH-bon of Groupon, want zonder kun je wel kiezen wat je eet en ben je er evenveel geld voor kwijt.
cuck .
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2016
Super gegeten met AH bon.
Zeker een aanrader!!!
Ga er zeker een keer terug
Zeer vriendelijke bediening
Leuk te combineren met theater 200 meter verder
Maurice B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2016
Aanrader viskoekje, soep kokoscreme met garnalen en groene curry met Thaise bassicilum en mint!
Zeer goede service en bediening! Open keuken geeft een bijzonder leuke sfeer en gastvrij gevoel. Kwaliteit eten bijzonder goed!
Kom graag terug!
Nel M.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Heerlijk gegeten met ah bon wij hadden sate, cocossoep en heerlijke ossenhaas met gember en soja en wokgroente lekker tais biertje erbij de moeite waard
hveenhoog .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016

Alle 3 gangen smaakten goed. Een warmere aankleding van de ruimte zou ik gaarne aanbevelen. De bediening door voornamelijk 1 persoon was zeer vriendelijk.
jjmpeer .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2016
We waren bij dit restaurant in het kader van de AH restaurantaktie. Prima gegeten, smakelijke gerechten en vriendelijke bediening met ook goede uitleg over de gerechten.
De aankleding van het restaurant laat naar onze smaak wat te wensen over, heeft wat meer weg van een 'afhaal restaurant' dan een gezellige eettentje. Maar absoluut geen klachten over het eten!