Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Topkeuken en fijne bediening
Shirley R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel.
Joyce G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eerst schrik je ,als je voor de zaak staat. Het ziet er niet gezellig uit. Kale tafels met keukenstoelen..
Eenmaal binnen word je zò vriendelijk ontvangen, dat het nare gevoel meteen verdwijnt.En dàn het eten. De kaart is klein, maar er zijn veel combinaties mogelijk. Zò bijzonder van smaak! Vooral de romige kokossoep is een aanrader!
De zaak heeft sinds 2 maanden een andere eigenaar. Hopelijk houdt zij deze kwaliteit vast.
Wij komen beslist snel nog eens proeven!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gerechten. Door miscommunicatie kreeg mijn partner eerst een veel te heet (spicy) gerecht; dit werd heel coulant omgeruild voor een geschikter gerecht. Prima service. Jammer dat ze (nog) geen desserts hebben.
Bach48 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Uiterst correcte en vriendelijke ontvangst. Smakelijk eten, zeker voor wie van pittig houdt. Het was ons tweede bezoek met andere gasten en allen zeggen: " Ditis zeker een zaak om naar terug te gaan.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Inmiddels voor de 2e keer hier gegeten en wederom was het eten heerlijk. Het restaurant (wij vinden het nog steeds meer een eethuisje) krijgt een nieuwe look en daar zijn ze nog mee bezig. Wij komen hier zeker binnenkort weer terug.
Hilde E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De porties waren flink en goed gevuld. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie maar zijn zeker van plan om terug te komen.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eenvoudige inrichting, producten worden vers gemaakt en je kan aangeven op welk manier je het gekruid wilt hebben. Zeker een aanrader, als je van Thais eten hou.
Bach48 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
heerlijk gegeten in een eenvoudig maar uiterst net restaurantje met bijzonder aardige bediening. Wij gaan zeker nog eens terug.
Petra B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten en wat was de bediening vriendelijk.
Viskoekjes, loempiaatjes, kokossoep met garnalen, groene curry, roerbak, alles was even heerlijk.
Zonder de dinerbon van de AH waren we hier niet snel terechtgekomen. Maar we keren zeker terug!
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer prima gegeten bij Thai Smile, dit keer weer met de AH-actie. Er is genoeg keuze voor de driegangenmenu. De viskoekjes zijn een aanrader, evenals de romige kokossoep met, naar keuze, kip, garnalen of tofu. Hoofdgerecht een keer een curry genomen. Poeh, ondanks de keuze voor medium was deze behoorlijk pittig, maar heerlijk met de gebakken groeten. Opnieuw hartelijk ontvangen (tot onze verrassing werden we kerkend). Minpuntjes waren de wat luide muziek (achtergrond!) en de voordeur, zodra deze opent stroomt de kou de zaak binnen (gordijn, sluis?) die overigens leuker is aangekleed en ook de TV achter de bar bleef gelukkig uit. Blijkbaar nemen ze de reacties op Iens ter harte. Ja, wij komen zeker weer terug!
Wilma J.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Fijn Thais restaurant op het Damplein in Leidschendam , goede keuze met de AH-restaurantactie. Heerlijke authentieke Thaise smaken, grote porties met apart een schaal knisperige groentes. Twee voorgerechten en een hoofdgerecht, helemaal naar onze smaak! Wij hebben genoten.
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, we waren met nog een stel de enige gasten, eten was goed, kwam wel snel achter elkaar. We hadden de AH actie menu gedaan.r
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Meer een eethuis dan een restaurant. Kwaliteit van gerechten was zonder meer goed en naar wens zeer pittig gemaakt. Verse groenten, knapperig en ruim voldoende. Prijs voor 3 gangendiner wel erg hoog waardoor voordeel van AH bon grotendeels teniet wordt gedaan. Niet ingesteld op vegetarisch met, nadat dit medegedeeld was, nog een vissmeersel op tafel gezet.
Liesbeth V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vorig jaar al een keertje geweest en..... wij hebben ook deze keer weer heerlijk gegeten. Een ware smaakexplosie. Mijn partner en ik hadden allebei wat anders besteld. Maar zowel zijn als mijn gerechten waren weer perfect. De inrichting is nog steeds hetzelfde, een eethuis i.p.v. restaurant. Maar het eten maakt veel goed.
Sjoerd E.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2016
Heerlijke thais eten op een steenworp afstand van de sluis in Leidschendam. Zo lekker Thais kun je in de regio Den Haag niet zo snel vinden
budosander .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijk gegeten, echt de authentieke Thaise smaak en zeer vriendelijk personeel. Was hier al eerder geweest en kom zeker terug. Aanrader!
marjatoet21 .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Toen we binnenkwamen was het behoorlijk vol en het stond blauw van de rook van de keuken. We hadden prikkende ogen en er waren veel mensen aan het hoesten. Een aantal mensen gingen tussen de gangen door naar buiten om niet in de rook te zitten. De afzuiginstallatie werkte niet of niet optimaal. Het eten was lekker. We hadden een AH bon en kregen een drie gangen menu. De kokossoep met kip was erg lekker. Ook de roerbakschotel was lekker met veel knapperige groenten erin. De meisjes die bediende waren aardig en verontschuldigden zich voor de rook. Volgens mij waren ze niet echt op drukte voorbereid, wederom eten was goed. Volgende keer gewoon buiten zitten :-D
Ellen V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Het duurde lang voordat het eten kwam, waarbij we niet precies kregen wat we hadden betaald. De prijs van het 3 gangen menu was in verhouding met de smaak aan de dure kant.
steef-jeanne .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Het was super gezellig en heel lekker ik ben er gek op. Vooral de kokossoep kip pittig.Wij vonden het heel erg te horen dat meneer en mevrouw zijn overleden zo jong allebei.