Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Thai Family

Ada K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een beetje Thailand in Leidschendam. Zeer vriendelijke bediening en mooie smaken.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk eten, betrokken eigenaresse, hoog verkeersveiligheidsbesef (bij derde biertje toch even checken of we niet met de auto waren), lekker klein opgezet, genoten!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Al meerdere keren gegeten. Heerlijke gerechten en ontspannen sfeertje!!!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
We hadden weer een fantastische avond
Ilonka V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Het breek de weekmenu op woensdag is heerlijk!
Hele vriendelijke mensen.
Het zat helemaal vol.
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
vandaag voor het eerst bij Thai family gegeten. Ik had eerst hoog verwachtig van hun, maar helaas! eten voldoet niet aan mij verwachting. jammer!
voor mij is een keer nooit meer.
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk! We komen zeker terug!!
Klein maar fijn!!
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk eten!!
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Héérlijk gegeten!! Echt Thais op zn best.
Silvia V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Leuk eethuisje met erg vriendelijke bediening. Het was koud binnen en het is goed om in het gedeelte te gaan zitten waar de tv niet staat want dat vonden wij storend. Het eten was wisselend, de groene curry die wij hadden vonden we echt niet bijzonder, maar de roerbakschotel was juist wel weer erg lekker.
Claudine B.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Heerlijk gegeten en een uitermate vriendelijke bediening. De ambiance vonden wij minder. Witte muren en een televisie die uitdrukkelijk aanwezig was. Je werd er steeds naartoe getrokken om te kijken.
Maitrie B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten.
Egbert B.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We waren aangenaam verrast dat het hier ging om een eethuisje met een vriendelijke en rustige ambiance. We hebben heel lekker gegeten en zullen er zeker nog terugkeren. Ook vrienden en kennissen zullen we wijzen op dit prima restaurant en de vlotte en zeer vriendelijke bediening.
Annelies V.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten en prima bediening! Al een paar keer daar gegeten en ik kom zeker terug! Voor kinderen iets minder geschikt denk ik. Ruimte in zaak is goed.
Wc ook schoon
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie zeer vriendelijke mensen het eten is ruim voldoende de aanrader de sate schotel heerlijk komen zeker terug
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke mensen, een aanrader.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Op Goede Vrijdag hebben wij heerlijk gegeten bij Thai Family. Wij komen vanuit Gouda speciaal naar dit Thaise Restaurant vanwege de overheerlijke curry gerechten. Zo geurig, smakelijk en: Vers!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wij eten hier regelmatig. Voor ons is dit restaurant een stukje Thailand in Nederland. Van alle Thaise restaurants die wij kennen vinden wij hier de smaak, de kwaliteit (met name de versheid) perfect.
Gelukkig zijn er sinds kort ook heerlijke toetjes!
TERGROEN .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Vandaag teleurstellend gegeten bij dit restaurant. Keng kiow wan wordt niet bereid met originele thaise aubergine en courgette maar gewoon met de Hollandse varianten. Dat is niet wat je van een echt Thais restaurant mag verwachten en zeker niet als ze wel de thaise restaurant prijzen rekenen. Bovendien werd ook niets gedaan om mijn slechte gevoel weg te nemen maar afgedaan als of het aan mijn smaak zou liggen. Heel jammer maar daarvoor ben ik te veel in Thailand en Thaise restaurants geweest. Dit restaurant krijgt een dikke onvoldoende en is bovendien mij als gast voorgoed kwijt.