Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Dinsdag Gesloten
Maandag, Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
6,8
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie zeer vriendelijke mensen het eten is ruim voldoende de aanrader de sate schotel heerlijk komen zeker terug
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Erg lekker gegeten, vriendelijke mensen, een aanrader.
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Op Goede Vrijdag hebben wij heerlijk gegeten bij Thai Family. Wij komen vanuit Gouda speciaal naar dit Thaise Restaurant vanwege de overheerlijke curry gerechten. Zo geurig, smakelijk en: Vers!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2017
Wij eten hier regelmatig. Voor ons is dit restaurant een stukje Thailand in Nederland. Van alle Thaise restaurants die wij kennen vinden wij hier de smaak, de kwaliteit (met name de versheid) perfect.
Gelukkig zijn er sinds kort ook heerlijke toetjes!
TERGROEN .
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2017
Vandaag teleurstellend gegeten bij dit restaurant. Keng kiow wan wordt niet bereid met originele thaise aubergine en courgette maar gewoon met de Hollandse varianten. Dat is niet wat je van een echt Thais restaurant mag verwachten en zeker niet als ze wel de thaise restaurant prijzen rekenen. Bovendien werd ook niets gedaan om mijn slechte gevoel weg te nemen maar afgedaan als of het aan mijn smaak zou liggen. Heel jammer maar daarvoor ben ik te veel in Thailand en Thaise restaurants geweest. Dit restaurant krijgt een dikke onvoldoende en is bovendien mij als gast voorgoed kwijt.
Pieter A.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Topkeuken en fijne bediening
Shirley R.
  • Datum van je bezoek: 22 mrt. 2017
Heerlijk gegeten en super vriendelijk personeel.
joyce-ed .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Eerst schrik je ,als je voor de zaak staat. Het ziet er niet gezellig uit. Kale tafels met keukenstoelen..
Eenmaal binnen word je zò vriendelijk ontvangen, dat het nare gevoel meteen verdwijnt.En dàn het eten. De kaart is klein, maar er zijn veel combinaties mogelijk. Zò bijzonder van smaak! Vooral de romige kokossoep is een aanrader!
De zaak heeft sinds 2 maanden een andere eigenaar. Hopelijk houdt zij deze kwaliteit vast.
Wij komen beslist snel nog eens proeven!
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Prima gerechten. Door miscommunicatie kreeg mijn partner eerst een veel te heet (spicy) gerecht; dit werd heel coulant omgeruild voor een geschikter gerecht. Prima service. Jammer dat ze (nog) geen desserts hebben.
Bach48 .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Uiterst correcte en vriendelijke ontvangst. Smakelijk eten, zeker voor wie van pittig houdt. Het was ons tweede bezoek met andere gasten en allen zeggen: " Ditis zeker een zaak om naar terug te gaan.
lvanmourik .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Inmiddels voor de 2e keer hier gegeten en wederom was het eten heerlijk. Het restaurant (wij vinden het nog steeds meer een eethuisje) krijgt een nieuwe look en daar zijn ze nog mee bezig. Wij komen hier zeker binnenkort weer terug.
Hilde E.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten. De porties waren flink en goed gevuld. We hebben gebruik gemaakt van de AH actie maar zijn zeker van plan om terug te komen.
Hans P.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Eenvoudige inrichting, producten worden vers gemaakt en je kan aangeven op welk manier je het gekruid wilt hebben. Zeker een aanrader, als je van Thais eten hou.
Bach48 .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
heerlijk gegeten in een eenvoudig maar uiterst net restaurantje met bijzonder aardige bediening. Wij gaan zeker nog eens terug.
Rob B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Wat hebben we heerlijk gegeten en wat was de bediening vriendelijk.
Viskoekjes, loempiaatjes, kokossoep met garnalen, groene curry, roerbak, alles was even heerlijk.
Zonder de dinerbon van de AH waren we hier niet snel terechtgekomen. Maar we keren zeker terug!
Willem_Zon .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Weer prima gegeten bij Thai Smile, dit keer weer met de AH-actie. Er is genoeg keuze voor de driegangenmenu. De viskoekjes zijn een aanrader, evenals de romige kokossoep met, naar keuze, kip, garnalen of tofu. Hoofdgerecht een keer een curry genomen. Poeh, ondanks de keuze voor medium was deze behoorlijk pittig, maar heerlijk met de gebakken groeten. Opnieuw hartelijk ontvangen (tot onze verrassing werden we kerkend). Minpuntjes waren de wat luide muziek (achtergrond!) en de voordeur, zodra deze opent stroomt de kou de zaak binnen (gordijn, sluis?) die overigens leuker is aangekleed en ook de TV achter de bar bleef gelukkig uit. Blijkbaar nemen ze de reacties op Iens ter harte. Ja, wij komen zeker weer terug!
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Fijn Thais restaurant op het Damplein in Leidschendam , goede keuze met de AH-restaurantactie. Heerlijke authentieke Thaise smaken, grote porties met apart een schaal knisperige groentes. Twee voorgerechten en een hoofdgerecht, helemaal naar onze smaak! Wij hebben genoten.
claudiavanduijn .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2016
Vriendelijke ontvangst, we waren met nog een stel de enige gasten, eten was goed, kwam wel snel achter elkaar. We hadden de AH actie menu gedaan.r
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Meer een eethuis dan een restaurant. Kwaliteit van gerechten was zonder meer goed en naar wens zeer pittig gemaakt. Verse groenten, knapperig en ruim voldoende. Prijs voor 3 gangendiner wel erg hoog waardoor voordeel van AH bon grotendeels teniet wordt gedaan. Niet ingesteld op vegetarisch met, nadat dit medegedeeld was, nog een vissmeersel op tafel gezet.
lvanmourik .
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Vorig jaar al een keertje geweest en..... wij hebben ook deze keer weer heerlijk gegeten. Een ware smaakexplosie. Mijn partner en ik hadden allebei wat anders besteld. Maar zowel zijn als mijn gerechten waren weer perfect. De inrichting is nog steeds hetzelfde, een eethuis i.p.v. restaurant. Maar het eten maakt veel goed.