Thai Family

Damplein 25 2265 AD Leidschendam Nederland Kaart
31-702202144

Evenementen

AH Restaurantactie à la carte

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

Over het restaurant Thai Family

Welkom bij Thai Family!

Bij Thai Family willen ze er graag alles aan doen om je te laten ervaren hoe het is om écht authentiek Thais te eten in een vooral ongedwongen gezellige sfeer, zoals je dat ook overal in Thailand vindt. De recepten en bereidingswijzen gaan tientallen jaren terug. Thailand staat bekend als een ideale vakantie bestemming, met idyllische witte stranden, vriendelijke mensen en niet als laatste om zijn verfijnde, vetarme en gevarieerde gezonde keuken met uitsluitend verse ingrediënten. Om de specifieke verfijnde smaak en bereidingswijzen te waarborgen, worden veel van de ingrediënten en specerijen speciaal geïmporteerd uit Thailand.

Meer informatie over restaurant Thai Family

• : Gratis parkeren in de buurt (op straat of parkeergarage Damplein)

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 16:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Thai Family

Tanja M.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Wij hebben wederom super lekker gegeten en genoten van de geurige, verse en vooral smakelijke gerechten!
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Lekker eten, goed gekruide en gevulde curry's. Met de AH-actie kan je kiezen uit de hele kaart. Wat alleen niet klopte met deze actie (2e menu gratis) was dat er een vaste prijs van 30 euro per 3-gangenmenu gevraagd wordt. Als je de goedkope gerechten van de kaart kiest betaal je dan 10 euro voor het nagerecht, wat een keuze is tussen koffie, thee of een bolletje ijs. Zelfs als je de duurste gerechten kiest ( voorgerecht 6,50 en hoofdgerecht 16,95) dan betaal je nog 6,55 voor je kopje thee. Maar de aardige en vrolijke serveerster maakt alles goed. Aanrader!
TonenPeter V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
het restaurant is goed bereikbaar, parkeren prima en ligt aan een gezellig plein. Het eten was werkelijk geweldig, De beste Thai waar we ooit gegeten hebben. Prima wijn voor zeer redelijke prijs. De bediening doet er alles aan om je het naar de zin te maken. Kortom een echte aanrader!
Elvira H.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
zeer vriendelijk welkom geheten door twee gastvrouwen, knus en gezellige ambiance. Eten werd op verzoek aangepast (pittige variant). enige minpunt; soms net een fractie te lang moeten wachten op drinken. Voor de rest heerlijk gegeten, een aanrader!
Henny V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Voor herhaling vatbaar
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Hier voor het eerst met mijn vrouw gegeten.

De smaak en kwaliteit van het eten is goed. Er wordt veel met verse groenten gewerkt in de gerechten.
Porties zijn prima.
De mate van pittigheid staat aangegeven op de menukaart.
De witte huiswijn (chardonnay) paste prima bij onze gerechten

Aandachtpunten:
- voor mensen langer dan 1,85 mtr is de hoogte van de onderkant van het tafeltje te laag, zou best wat hoger kunnen; je zit nu een beetje opgevouwen aan tafel;
- bij een volle zaak wordt het erg rumoerig in het zaaltje, een kakofonie van geluid. Heeft te maken met de slechte akoestiek (o.a. hoog plafond) .; Je kan hierdoor bijna geen normaal gesprek meer met elkaar voeren;
- de wachttijd tussen de gangen van het menu zou best wat korter kunnen.

We komen nog wel eens terug !
Daniella V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van de diverse Thaise smaken. Vriendelijk personeel. Als ze vol zitten duurt het soms wat langer voordat je wordt opgemerkt maar over het algemeen wordt alles goed in de gaten gehouden. Een absolute aanrader!
Helen N.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Echt een aanrader!
Sandra D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2018
Met AH restaurantactie gereserveerd. Mandje kroepoek is niet van het huis maar kost € 1,95-. Bij het voor- en hoofdgerecht was het á la carte, alleen bij het toetje niet. Je kon daarbij kiezen uit een bolletje vanille- of kokosijs. Of anders een kopje koffie of thee. Voor uitgebreidere toetjes moet je bijbetalen, hebben wij niet gedaan. Voorgerecht kipsaté leek niet helemaal gaar, hopelijk krijgen we daar geen last van... Hoofdgerecht pad priow ban en hoofdgerecht pad pak ruam mit waren allebei smakelijk en werd geserveerd met witte rijst. Het personeel spreekt soms wel erg onduidelijk Nederlands waardoor er ook miscommunicatie ontstond. Bestelde drankjes klopten allebei niet, werd wel opgelost. Beetje knullig dat een serveerster vroeg of het voorgerecht had gesmaakt terwijl we er nog maar net aan begonnen waren. Decor is kleinschalig, netjes, schoon en fris evenals het toilet. In totaal waren we € 36,55- kwijt. Parkeren is gratis in de buurt.
Jose D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Simpel maar prima
Franklin S.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2018
Een van de lekkerste Thais eten die je krijgen bij ons in de buurt. Helaas te lang gewacht op onze bestelling op Thuisbezorgd.nl. Na 1,5 uur gewacht te hebben, gebeld naar het restaurant. Ze vertelden deze bestelling niet te hebben ontvangen, dus hebben we deze bestelling geannuleerd. Na een paar minuten bedachten we ons om toch maar telefonisch een bestelling te doen en te komen ophalen, omdat we zo'n trek hadden. Meneer zei dat het over een half uur klaar zou zijn. Wij waren daar na een half uur zoals afgesproken. En er stond een mevrouw achter de balie die er niks vanaf wist. Wij kregen pas na een kwartier ons eten. Nog nooit hebben wij zoveel moeite gedaan om eten te bestellen. Voor de rest erg lekker, maar als je wilt bestellen en laten brengen kan je beter 3 uur eerder bestellen, want zo lang moet je dus wachten.
Ada K.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Een beetje Thailand in Leidschendam. Zeer vriendelijke bediening en mooie smaken.
Esther G.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Heerlijk eten, betrokken eigenaresse, hoog verkeersveiligheidsbesef (bij derde biertje toch even checken of we niet met de auto waren), lekker klein opgezet, genoten!
Marja D.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Al meerdere keren gegeten. Heerlijke gerechten en ontspannen sfeertje!!!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
We hadden weer een fantastische avond
Ilonka V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Het breek de weekmenu op woensdag is heerlijk!
Hele vriendelijke mensen.
Het zat helemaal vol.
Michelle C.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
vandaag voor het eerst bij Thai family gegeten. Ik had eerst hoog verwachtig van hun, maar helaas! eten voldoet niet aan mij verwachting. jammer!
voor mij is een keer nooit meer.
Gerda R.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Heerlijk! We komen zeker terug!!
Klein maar fijn!!
Peter M.