Thai Faa Faet

Meer informatie over restaurant Thai Faa Faet

• : Parkeerplaats

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag vanaf 16:00

• Af te huren , Catering , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Erg rustig
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2016
Sinds mijn vertrek uit Nederhorst, inmiddels zo'n 10 jaar geleden, ben ik hier niet meer geweest. Totdat ik afgelopen woensdag weer in de buurt was, even wat wilde eten en zin had in Thais. Aldus kwamen wij hier terecht. De locatie is werkelijk prachtig. Voldoende parkeer gelegenheid, uitzicht over veel groen en ook het interieur oogt knus. Niet te kitscherig. Voor een restaurant in een klein dorp is het altijd maar afwachten wat je staat te wachten, maar dit restaurant dat wordt gerund door twee echtgenoten voldeed meer dan dat. Het tempo is ontspannen en niet te snel en droeg bij aan even relax eten. Bediening is uiterst vriendelijk en correct. De prijzen leken wat aan de hoge kant, maar toen de porties eenmaal kwamen bleken deze prima in verhouding te zijn. We kregen het niet op, maar men was zo vriendelijk om de restanten te verpakken en mee te geven. Enig minpuntje vond ik dat de ramen echt wel even een wasbeurtje konden gebruiken, maar dat was het dan ook wel. Wij komen zeker terug.
Dawntreader .
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2016
Ik ga met mijn collega vaak eten bij dit restaurant. De rust begint al als je aan komt rijden, het ligt eigenlijk heel raar tussen de boerenvelden, maar wat een uitzicht, vooral als de zon ondergaat (of juist bij slecht weer). Het eten is altijd heerlijk en vers, we beginnen altijd met een Tom Yam Kai soep, die is ontzettend spicey, moet je wel durven. Daarna proberen we iets anders uit als hoofdgerecht, en er is enorm veel keus. De schaal die nog suddert en knettert bij het opdienen is erg gezellig. Ik vind de eigenaar (Casper) een fijne gastheer zonder spatsies, en de bediening is keurig. Een huiskamer, maar dan uit Thailand.
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2016
Thais restaurant in het weiland van Nederhorst den Berg. Heerlijk gegeten, aardige bediening. We aten een groene curry met garnalen en een rode curry met rundvlees. Erg lekker en zeker aan te raden.
Susan J.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
We halen regelmatig bij dit restaurant eten. Vanavond was helaas de laatste keer. We weten nu hoe niet klantvriendelijk ze zijn waardoor alle smaak verloren gaat. We hadden telefonisch besteld en konden het om 17.45 uur ophalen. Tot 18.15 uur moesten we wachten voordat het klaar was. Op een rekening van 130 euro wilden ze geen euro korting geven voor de wachttijd. In plaats van excuses gaf de gastheer aan dat 30 minuten extra wachten wel meevalt!
Ralph72 .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Voortreffelijk gegeten! Het moest een snelle hap worden, vanwege nog een afspraak die avond. Bediening was snel en beleefd. Kom ik nog een keer terug!
Kookoo88 .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Het is zo'n 15 jaar geleden dat ik hier voor het eerst en laatst gegeten had omdat het eten niet bijzonder was en het decor al helemaal niet. Hadden nu erge zin in Thais maar wilden niet helemaal naar Amsterdam. Zag dat restaurant nog bestond met erg goede recensies, dus de gok gewaagd en absoluut geen spijt gehad. Restaurant ziet er nu sfeervol uit, wel maar 1 persoon in de bediening maar goede service. Duurde even voor we ons eten kregen, maar staat ook op de menu kaart: alles wordt a la minute gemaakt. Wij hadden rundvlees in rode curry genomen, kip in gele curry, kip in massaman curry en verschillende vleessoorten van de grillplaat. Alles was super smakelijk en vooral van de grillplaat. Ware smaak explosie. Wat er over was hebben we mee naar huis genomen en konden de volgende dag nog een keer nagenieten. Gaan hier zeker weer terug. :)
Hokahin .
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2016
Voor het eerst gisteren gegeten en het is ons erg goed bevallen. Het eten komt echt authentiek Thais over. Gezien de specifiek gebruikte specerijen en groenten. Vriendelijke bediening. Locatie is wat afgelegen, maar juist dat heeft ook zijn charme. De kippen- en garnalensoep vooraf zijn een aanrader!
EduardovanGelder .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Eten was erg lekker en dat voor een hele schappelijke prijs.
Bediening was vriendelijk en sfeer is prima.
Goede locatie en makkelijk parkeren.
Kortom, als je van Thais houdt een aanrader.
Everhard .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2015
Heerlijk gegeten voor een schappelijke prijs. Het eten is niet echt pittig zoals in Thailand. We moesten wel erg lang wachten tot het eten kwam. Dat werd gecompenseerd door een gratis drankje.
Langj12 .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Heerlijk gegeten bij Thai Faa Faet. Het gevoel heerlijk te genieten van echte Thaise gerechten. Kip met Chinese champignons en bamboescheuten was goed van smaak. Ook de rode curry smaakte heerlijk.mde bediening was vriendelijk en stipt. Leuke locatie en rustige sfeer. Had al vaker afgehaald, maar de constante kwaliteit van het eten blijft top. Aanrader!
Marcel R.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2014
Verschillende kerrie gerechten geprobeerd. Echt zo onwijs lekker..ga hier nog vaak eten..top.. Aankleding verzorgd en bediening zeer vriendelijk..
Mochi20 .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2014
Op 25 juni ging ik voor het eerst bij Thai faa faet afhalen. In de korte tijd dat ik zat te wachten op mijn gerechten keek ik rond in het restaurant. Van binnen ziet het er kleurrijk en uitnodigend uit met mooie decoraties. De bediening was uiterst vriendelijk en zelfs daarvoor alleen al zou ik terug komen. Ik had ook nog veel positieve reacties van andere wachtenden gehoord. Ik had 3 gerechten besteld met witte rijst. De gerechten die ik bestelde waren: Pad nua nomai, Kaeng curry kai en Massaman kai.

Pad nua nomai: Ik ben dol op bamboe en al helemaal een liefhebber van rundvlees dus is dit echt voortaan een van mijn favorieten. goede smaakverhoudingen, heerlijk mals vlees en goed gevuld.

Kaeng curry kai: dit gerecht was niet van mij, maar ik heb een hap gehad. Het was lekker door de malse kip en romige curry, maar mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar rode curry.

Massaman kai: Een keer eerder dit gerecht bij een ander restaurant gehad en ik vind het gerecht bij dit restaurant lekkerder. Minder vettig, mooiere kleur, lekkere smaak en goed gevuld.

Ik kom zeker nog terug, maar dan om in het restaurant te eten.
Koen K.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2014
Weer heerlijk gegeten. De bediening is sterk verbeterd t.a.v. 2 jaar geleden. Kom hier met enige regelmaat. Het uitzicht over de weilanden is prachtig, zeker nu de dagen weer lengen.
Eric P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2013
Opmerkelijk goed eten op een opmerkelijk mooie plek. De service is niet altijd op niveau. Binnen fraai, maar een wat ondermaatse entree...
Jammer want deze minpuntjes zouden de totaalindruk flink ten positieve beïnvloeden.
Carla S.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2013
De locatie met uitzicht op de weilanden is perfect. Het eten is heerlijk, de verschillende smaken van de ingrediënten zijn duidelijk te onderscheiden. De vegetarische maaltijden zijn - in tegenstelling tot veel andere restaurants - absoluut niet saai. De bediening is niet altijd even goed maar het blijft één van mijn favorieten.
Magroo .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2013
Als voorgerecht had ik genomen pittige soep met kip en citroen rasp deze soep was inderdaad pittig en smaakte mij goed als hoofdgerecht had ik genomen gemend vlees gebakken met Thaise aubergine /rode curry en Thaise kouseband er stond op de menu kaart dat dit ook pittig zou zij maar daar heb ik niks van gemerkt het smaakte wel prima als nagerecht had ik besteld ananas ijs maar dar van hadden ze te weinig in voorraad omdat er nog meer mensen dit besteld hadden toen heb ik chocolade ijs besteld dit smaakte mij ook goed je moet wel de tijd nemen om hier te gaan eten er was maar 1 persoon in de bediening en ik kreeg de indruk dat in de keuken ook maar 1 persoon stond dus je moet wel even wachten wanneer er wat op tafel komt en tussen de gangen door het restaurant is wel mooi ingericht en je hebt een mooi uitzicht over de weilanden je kan hier rustig en intiem eten ook het parkeren van je auto is hier geen probleem en de prijzen zijn er normaal
Marco S.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2012
Dit is een geweldig restaurant waar ik al vaak gegeten heb.
Eten is altijd lekker, bediening amicaal en vriendelijk. Wat mij betreft zeker een aanrader al ligt het niet echt op de route.