Thai en Co

• ...
31-206127324

Over het restaurant Thai en Co

Spicy Thai

In een van de populairste en leukste winkelstraatjes van Amsterdam, de Haarlemmerstraat, kun je niet alleen winkelen maar ook Thais dineren. Thai & Co is strak met een Thaise touch. In dit kleine, maar alleraardigste Thaise restaurantje eet je van de gevarieerde kaart heerlijke hoofdgerechten, allemaal gebaseerd op curry. Ben je een liefhebber van pittige gerechten? Dan is dit zeker een aanrader! Arroy!

Meer informatie over restaurant Thai en Co

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Thai en Co

Peter D.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Tim O.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2018
Met een groep van 11 mensen komen eten. Alles was top. Eten was erg goed, bediening vlot, maar niet opdringerig. Superavond gehad met zn allen.
Tjebbo V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Authentieke smaken, veel keus, ruime porties,
Lekker gegeten!
Navin N.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Heerlijk gegeten en service was prima.
elsbeth E.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Lekker authentiek Thais! Heerlijke curry, ook kip in oestersaus was verrukkelijk. Bediening is attent en de prijs-kwaliteit verhouding klopt helemaal.
elsbeth E.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Authentieke Thai
John B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Hier meerdere keren gegeten,wat al aangeeft dat dit een prettig en smakelijk restaurant is.Goede combinatie met een film bij de moties!
Isolde P.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
We moesten erg lang op ons eten wachten.
Jose K.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Na een lange tijd weer eens bij Thai en co gegeten en dat viel erg tegen dus!
De sate bestond uit geplette stukjes kip en de pindasaus zeer zeker niet eigengemaakt zoals voorheen!
De mie was veel te vet!
Het was druk! Dus populariteit drukt de Kwaliteit! Jammer!
Weer een restaurant weg te strepen op ons lijstje where to go where it is good!
Jammer jammer jammer!
Claudia V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Ben hier vandaag geweest, hebben vegetarische loempias gegeten, lekker! Mijn moeder had eend met gember en zwarte champignons gegeten, prima alleen teveel gember. Ik had noodles met garnalen en tauge en ei, was prima. Mijn moeder wilde wat extra groenten bestellen. Op de rekening was deze als een vegetarische hoofdgerecht (!!) berekend van 15,95. Voor een klein portie groenten! Schandalig! Om voor een bakje groenten een hoofdgerecht af te rekenen. Het was niet eens zo groot als een hoofdgerecht en geen rijst. Vind het heel brutaal om dan als een vegetarisch hoofdgerecht te laten af rekenen. De bediening zei dat er geen bijgerecht is voor groenten, en ze liet het vega hoofdgerecht zien wat er dus voor betaald moest worden. Voelde me best genaaid! Mij had het redelijk geleken er 8 euro voor te vragen, dat kan je best improviseren. ook al staat dat niet op de kaart als bijgerecht. Dat was een minpunt ze hebben ook geen fooi gekregen en zijn een klant minder kwijt!!
Grace V.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Ik heb heerlijk gegeten. Mij nichtje en ik deelden een goed gekruide thaise nasi en een zalig, smeuiig curry gerecht.
Aardig personeel ook. Aanrader!!!
N. V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Kleinschalig restaurant. Zeer vriendelijk personeel. Prijs/kwaliteit uitstekend. Bij uitleggen wat je graag wil als je niet uit de kaart komt, begrijpen ze je en kregen wij precies het gerecht wat we bedoelden.
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Lekker Thais eten, ruime keuze. Ter plekke wordt alles vers bereid. De koks houden goed rekening met je dieet en andere wensen. Helaas wel lang moeten wachten. Trage bediening die nauwelijks Nederlands leek te verstaan. Vrij sobere inrichting. Niet goedkoop, wel goede prijs / kwaliteit verhouding.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Pad Thai met tomatensaus? Misschien zelfs wel een flinke scheut Heinz tomaten ketchup...
Jammer! Laten we wel wezen, Pad Thai staat niet altijd bovenaan de Thai-food liefhebber, maar soms heb je eenmaal zin in simple food. Ik nu niet meer. Tomatensaus hoort niet thuis in Pad Thai, behalve in de keuken die voor toeristen gemaakt is. Jammer!
Bediening verder prima. Eenvoudige entourage past bij de niet al te hoge prijzen.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Heerlijke green curry met garnaal gegeten. Ook voorgerechten waren heel fijn gekruid met oa zoete basilicum. Prettige intieme sfeer met vriendelijke bediening. Kom gauw weer langs!
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Ik begrijp de voorgaande recensies niet. Ik kom hier al jaren. Ik was inmiddels een lange tijd niet geweest (en ook een beetje bevreesd na de voorgaande recensies), maar het eten was echt heerlijk. Vooraf had ik viskoekjes (lekker gekruid met citroengras en qua structuur lekker chewy) en mijn vriend had de wonton (en was daar erg tevreden over). Snel erna (ok, dat had langer mogen duren) kwamen onze hoofdgerechten: curry met eend en Thaise aubergine en inktvis in sambalsaus, beide met jasmijnrijst. Heerlijke smaken! Wij waren heel tevreden en hebben heerlijk gesmikkeld. Heel goedkoop is het niet, maar dat zijn andere Thai evenmin. Bovendien is het hier gezellig ingericht, alleen de afzuiger zou wel een onderhoudsbeurtje mogen hebben. Kortom, ik kom hier weer terug (bedacht vanavond dat ik toch vaker Thais moet eten ;-) )
Maarten Paul H.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Dit was altijd een erg leuk en lekker Thais restaurant. Echter is het de laatste tijd behoorlijk verslechterd. De service is slecht. En naast dat de porties kleiner zijn geworden, is ook het eten er zeker niet op vooruitgegaan.
Geen aanrader dus.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
No go area voor de liefhebber van Thais eten. Wij hadden gerecht 23 en 28. Rijst met kip en noedels met kip-ei-tauge.
Geen knapperig gerecht, zoete saus erover.
Enny V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Dames doen hun best in dit op het eerste gezicht aardige Thaise restaurantje. Het voorgerecht was oké, maar het hoofdgerecht met rundvlees heb ik volledig laten staan. Het vlees was dermate taai dat ik het niet gekauwd kreeg. Jammer. Dit kan vele malen beter.
Niek K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Erg lekker gegeten hier gisteren. Top. Bediening vriendelijk. Binnen vind ik de inrichting wat sober. Prijs heel erg redelijk. Gaan we zeker nog een keer heen om andere gerechten op de kaart te proberen.