Thai en Co

• ...
31-206127324

Over restaurant Thai en Co

Spicy Thai

In een van de populairste en leukste winkelstraatjes van Amsterdam, de Haarlemmerstraat, kun je niet alleen winkelen maar ook Thais dineren. Thai & Co is strak met een Thaise touch. In dit kleine, maar alleraardigste Thaise restaurantje eet je van de gevarieerde kaart heerlijke hoofdgerechten, allemaal gebaseerd op curry. Ben je een liefhebber van pittige gerechten? Dan is dit zeker een aanrader! Arroy!

Meer informatie over restaurant Thai en Co

• Catering , Per boot te bereiken
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Lekker Thais eten, ruime keuze. Ter plekke wordt alles vers bereid. De koks houden goed rekening met je dieet en andere wensen. Helaas wel lang moeten wachten. Trage bediening die nauwelijks Nederlands leek te verstaan. Vrij sobere inrichting. Niet goedkoop, wel goede prijs / kwaliteit verhouding.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Pad Thai met tomatensaus? Misschien zelfs wel een flinke scheut Heinz tomaten ketchup...
Jammer! Laten we wel wezen, Pad Thai staat niet altijd bovenaan de Thai-food liefhebber, maar soms heb je eenmaal zin in simple food. Ik nu niet meer. Tomatensaus hoort niet thuis in Pad Thai, behalve in de keuken die voor toeristen gemaakt is. Jammer!
Bediening verder prima. Eenvoudige entourage past bij de niet al te hoge prijzen.
Sandermans .
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2016
Heerlijke green curry met garnaal gegeten. Ook voorgerechten waren heel fijn gekruid met oa zoete basilicum. Prettige intieme sfeer met vriendelijke bediening. Kom gauw weer langs!
Natalie S.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Ik begrijp de voorgaande recensies niet. Ik kom hier al jaren. Ik was inmiddels een lange tijd niet geweest (en ook een beetje bevreesd na de voorgaande recensies), maar het eten was echt heerlijk. Vooraf had ik viskoekjes (lekker gekruid met citroengras en qua structuur lekker chewy) en mijn vriend had de wonton (en was daar erg tevreden over). Snel erna (ok, dat had langer mogen duren) kwamen onze hoofdgerechten: curry met eend en Thaise aubergine en inktvis in sambalsaus, beide met jasmijnrijst. Heerlijke smaken! Wij waren heel tevreden en hebben heerlijk gesmikkeld. Heel goedkoop is het niet, maar dat zijn andere Thai evenmin. Bovendien is het hier gezellig ingericht, alleen de afzuiger zou wel een onderhoudsbeurtje mogen hebben. Kortom, ik kom hier weer terug (bedacht vanavond dat ik toch vaker Thais moet eten ;-) )
Ctn13 .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2014
Dit was altijd een erg leuk en lekker Thais restaurant. Echter is het de laatste tijd behoorlijk verslechterd. De service is slecht. En naast dat de porties kleiner zijn geworden, is ook het eten er zeker niet op vooruitgegaan.
Geen aanrader dus.
Renate V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2014
No go area voor de liefhebber van Thais eten. Wij hadden gerecht 23 en 28. Rijst met kip en noedels met kip-ei-tauge.
Geen knapperig gerecht, zoete saus erover.
Enny V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2014
Dames doen hun best in dit op het eerste gezicht aardige Thaise restaurantje. Het voorgerecht was oké, maar het hoofdgerecht met rundvlees heb ik volledig laten staan. Het vlees was dermate taai dat ik het niet gekauwd kreeg. Jammer. Dit kan vele malen beter.
Aisha O.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2013
De lekkerste Thai (samen met thai company) van de hele wereld.
Gezellige sfeer. Mijn favoriete gerechten zijn: Phad thai kai en tjee, Phaneng met bief, Kratiam, Nua phad namanhoi en Pla sjoe sjie. Helemaal top! goede service
M S.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2013
Het eten was erg smaakvol. Alleen kregen we een rekening waar ineens wat extra biertjes op stonden. Niet echt nette service dus. Verder prima restaurant.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Heerlijk gegeten thai&co mix vooraf en heerlijk hoofdmenu Kai phad prik
En lekkrre koffie toe . Ik kom hier graag vaker dan neem ik mn ouders weermee
Hskoppek .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2013
Dit was mijn favoriete Thai restaurant in Amsterdam, maar gisteren was de tweede keer, dat ik het eten niet lekker vond en die bediening was met alles en nog wat bezig, behalve onz te bedienen. Dus geen fooi achtergelaten.

Het rundvlees van mijn Panaeng Neua was taai (en niet thai), en die eend van de Ped Phad Phet Toea die ik de laatste keer hier heb gegeten was erg droog.

Helaas is het bij deze restaurant niet meer het genieten voor wat het bekend stond. Jammer.

Dit gezegd hebbend, de Thom Kha kai en de Thom Yam Koeng waren nog steeds lekker.
Eetnietteveel .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2012
Alle positieve recensies kan ik eerlijk gezegd niet helemaal begrijpen. Natuurlijk ga je niet voor het geweldige decor naar een Thais restaurant. Maar het eten moet toch iig OK zijn niet?. Dat was het hier (op die dag?) toch echt niet. Er was van alles mis met de smaak en bereiding van mijn garnalengerecht en ook het vegetarische gerecht van mijn tafelgenote klopte op die punten niet. Toen het ons na 3 keer niet lukte om de (wel heel aardige en vriendelijk glimlachende) serveerster duidelijk te maken wat er fout zat omdat ze ook geen Engels sprak, zijn we met achterlating van onze nog volle borden na 20 minuten maar weer weggegaan. Ik heb veel Thaise restaurants bezocht maar dit was by far de slechtste.
Douwe K.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2012
Erg lekker gegeten hier gisteren. Top. Bediening vriendelijk. Binnen vind ik de inrichting wat sober. Prijs heel erg redelijk. Gaan we zeker nog een keer heen om andere gerechten op de kaart te proberen.
Hans D.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Arroy (= Lekker in het Thai's). Altijd jammer als ik zie dat men kwaliteit wil bieden en dat er dan van die papieren servetjes op tafel liggen. Een wat betere kwaliteit servet zou het geheel aan kwaliteit ten goede komen. De mix starter is zoals ik had verwacht en voor 4 personen was de smaak en uitvoering gelijk. Ik weet niet of alles van de mix starter in eigen keuken gemaakt is maar ga er wel van uit. De kip die stond aangegeven als scherp was op mijn verzoek ook echt spicy gemaakt. Ik vond de prijzen wel wat aan de hoge kant maar ja het restaurant zit ook in de mooiste winkelstraat van Nederland (gekozen in 2012). Zag op de kaart wel dat er voor de vegetarische smaakpapillen ook voldoende te beleven valt. Pas op het afstapje bij de deur bij het verlaten van de zaak.