Thai Eetcafé Warunee

Laan van Meerdervoort 37A 2517 AD Den Haag Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 29.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Thaise kipsate
      Thaise loempia(vegetarisch of kip)
      Thaise pangsit
      TOM KHA SOEP (met cocosmelk) vegetarisch
      TOM KHA SOEP (met cocosmelk) met kip
      TOM KHA SOEP (met cocosmelk) met garnalen
  • Hoofdgerechten
    • Roerbakgerecht met groente en oestersaus
      Roerbakgerecht met paprika en cashewnoten
      Roerbakgerecht met gember en bosuien
      Roerbakgerecht met groente en spaanse peper
      Roerbakgerecht met knoflook en pepersaus
      Roerbakgerecht met groente en chili/knoflook pasta
      Roerbakgerecht met kouseband en Thaise basilicum
      Roerbakgerecht met groente en gekneusde zwarte peper
      Panaeng currie: medium pittig met pinda
      Groene currie: zoet pittig mat Thaise basilicum
      Marsaman currie: mild met krieltjes en cashewnoten
      Rode currie: pittig met Thaise basilicum

Speciale deals

-30% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Thai Eetcafé Warunee

Thailand op je bord

Eten zoals je dat in Thailand ook krijgt. Hier vind je authentieke smaken, kruidige curry's, frisse groenten en een lachende bediening. Warunee heeft zelfs een logo van het Thaise ministerie van export, als bewijs van de authenticiteit van het eten. Geniet van de meest uiteenlopende Thaise smaken, met op de achtergrond vrolijke muziek.

Meer informatie over restaurant Thai Eetcafé Warunee

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,6

Jouw recensie over het restaurant Thai Eetcafé Warunee

Paul N.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2018
Aardige mensen - Heerlijk gegeten!
Ly C.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
Was heerlijk rustig, verder nette bediening. Lekker eten. Zeker nog een keer terugkomen
Neslihan S.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2018
Het eten was heel lekker! Het was precies genoeg, niet te veel niet te weinig. Service was ook goed!
Massing A.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Dit restaurant g/heeft de inruk van zoals de ouderwetse "Chinees-om-de-hoek" die bij mij heeft achtergelaten.
En het blijkt een prima formule, want Warunee biedt continu bevrediging voor een brede doelgroep.
Dat blijkt uit: een royale menukaart met bijzondere gerechten, flinke porties, hoge kwaliteit, versheid, vlotte service, prettige prijzen, een goede bezetting van de zitplaatsen ter plekke, een constante aflevering van online bestellingen, en een voortdurende aflevering van bestelde maaltijden via de thuisbreng service.
Een héél prettige bijkomstigheid voor mensen zoals ik: er is een práchtige uitgebreide wijnkaart, zodat je niet hoeft terug te vallen op standaard bier of frisdrank.
Kortom, ga daarom vooral naar Warunee toe om waar Warunee voor is bedoeld: ga hier eten!
Jp B.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Prima eten, huiskamersfeertje.
Verder goede mogelijkheid tot parkeren (betaald) en goed bereikbaar.
Bediening was zeer vriendelijk en vlot!
HaagseKaren X.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten, dat is hier de kern. Lekker vers, goed gekruid, echt Thais. Met redelijk goede wijnen erbij. Alelen het toetje viel echt tegen: de mango was niet vers en ijs- en ijskoud, zo uit de koelkast. Pijn aan je tanden. De inrichting is nogal rommelig: met een aquarium, Thaise parafernalia, zelfknikkende kattenbeeldjes, elektriciteitssnoeren op de meest onlogische plekken (en in het zicht), enz. enz. Ik vind het overigens niet storend. En een aantal van de tafels staan erg dicht op elkaar. Dus als je dat per se niet wilt: erbij zeggen bij de reservering. Erg vriendelijke bediening.
dverbaan70 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten.tafeltjes staan erg op elkaar.Maar het is een klein restaurant.Hele vriendelijke bediening en ze deden hun best.Het was gewoon heel druk die avond.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier voor de eerste keer gegeten en wel met de AH-actie. Kwamen we hiermee elders de laatste jaren nogal eens bedrogen uit doordat het tegenviel, hier was dat allerminst! Een hartelijke ontvangst, goede service, heerlijke gerechten. Ook een mooie aanbieding dat je bij een fles wijn een fles bronwater naar keuze krijgt. De huiswijn is overigens prima! Wel een opmerking over het voorgerecht viscakes. Die smaakten meer naar kip dan naar vis. Wij wonen in het zuiden en gaan bij een volgend bezoek aan Den Haag hier zeker weer eens terug!!
Melanie L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heerlijk! Kom zeker weer terug. Bediening vond ik minder. Weinig aandacht vd tafelgasten en duurde lang. Verder staan tafels erg dichtbij elkaar geen privacy.
Harald U.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Helemaal top. Goed eten, vriendelijk prrsoneel.
Spronskor .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De ontvangst was vriendelijk, het eten goed maar de inrichting een beetje rommelig.
Lekker gegeten, maar niet een locatie waar ik nog een keer heen zal gaan. Zeker niet als er in Den Haag zat andere gelegenheden zijn.
mia V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, alleen was door de drukte de wachttijd tussen de gerechten erg lang waardoor we geen nagerecht meer konden gebruiken omdat parkeermeter verliep , dik 3 uur
R G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een gezellig restaurant met heerlijke gerechten voor een goede prijs. De authentieke gerechten worden leuk gepresenteerd.
Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was heel erg smaakvol,ik kan alleen nog zeggen het was uitstekend,verders heb ik geen commentaar.de bediening was ook goed,is zeer aan te bevelen bij anderen.
Feike V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie en een keuze gemaakt uit het driegangenmenu dat voor deze acte was opgesteld. De bediening was heel vriendelijk en het eten heel lekker. Kortom, niets op aan te merken. Wij hebben genoten van ons eerste bezoek aan een Thais restaurant en zullen in Eetcafe Warunee zeker weer eens terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk, klein en gezellige "warung"!
Erg vriendelijke bediening en de gerechten werden op een leuke manier geserveerd.
Alleen jammer van die loslopende hond in de zaak.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het restaurant kwam huiselijk over. Moeders des huizen kookt en loopt met een vriendelijk gezicht rond. Vader spreekt goed Nederlands en is open in zijn gesprek. Dochter serveert,. Kortom een familie restaurant.
Er was een hond in het restaurant dat is niet zo fris. Niet iedereen houd van honden in een restaurant. Wel huiselijk natuurlijk.
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Vind het erg gezellig. Goeie ontvangst eten heerlijk. We komen graag terug. Dus voor herhaling vatbaar. Ook goeie uitleg over het eten. En over mijn corona biertje goeie uitleg wat ik niet wist.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Beetje rommelige inrichting, jammer dat er een hondje rondloopt (ik ben allergisch), maar vriendelijke bediening en echt heerlijk gegeten!
KatjaTas .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
- Achter(in) het restaurant/ bij keuken werd door personeel gerookt, wat doordrong tot restaurant. Vreselijk smerig! Nadat we hier iets van hadden gezegd werd hier overigens wel mee gestopt.
- Het currygerecht was goed van smaak, maar niet echt romig (te waterig).
+ Toen wij door de vrij pittige soep moesten hoesten bracht de aardige serveerster direct 2 glazen kraanwater. Heel vriendelijk!