Thai Eetcafé Warunee

Laan van Meerdervoort 37A 2517 AD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Eetcafé Warunee

Thailand op je bord

Eten zoals je dat in Thailand ook krijgt. Hier vind je authentieke smaken, kruidige curry's, frisse groenten en een lachende bediening. Warunee heeft zelfs een logo van het Thaise ministerie van export, als bewijs van de authenticiteit van het eten. Geniet van de meest uiteenlopende Thaise smaken, met op de achtergrond vrolijke muziek.

Meer informatie over restaurant Thai Eetcafé Warunee

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,7
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Martin-Marian .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Het eten was pittig maar wel lekker. Meer groenten bij gerechten zou een aanrader zijn. En misschien ook zilvervliesrijst in het menu opnemen.
Netty H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met de AH aktie hier gegeten. Het menu bied een ruime keuze aan gerechten en alles smaakte heerlijk. Wij zijn in Thailand geweest en de gerechten waren net zo lekker als daar. De inrichting is rommelig en druk. Maar is in Thailand niet anders. Bediening was goed de gastheer kwam regelmatig vragen of alles in orde was. Zou er nooit uit mezelf heen zijn gegaan maar door deze aktie en kennismaking kom ik zeker nog een keer terug.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben met de AH korting lekker en goed gegeten.We waardeerden de velen groenten.
De inrichting van de zaak doet ons veel denken aan Bangkok
miek1961 K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een huiskamerachtige sfeer, af en toe komt het rommelig over maar het eten is vers en smakelijk, een aanrader
keesrovers .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima maaltijd, smakelijk met veel groenten. Bediening van de heer des huizes is prima, een aanwezige dame spreekt weinig Nederlands.
Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten,was de 3e keer,waarom,omdat het eten zo lekker is ,vooral de saté maar de rest ook heel lekker, heel beslist voor herhaling vatbaar,voor velen een aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima gegeten zeer verzorgd en vriendelijke bediening het was gezellig druk maar werden toch snel bediend
de gerechten waren pittig maar niet te pittig.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Thai Eetcafé Warunee biedt een uitstekende prijs / kwaliteit - je krijgt vers bereide Thaise smakelijke gerechten in een zeer ruime hoeveelheid. Prima ontvangst en service!
Corien M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gereserveerd via de AH actie. Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg over het menu. Service was prima en de tijd tussen de gerechten was precies goed. Het eten was lekker en het hoofdgerecht was zeer ruim voldoende voor 1 persoon. Super dat er een extra bak met groente bij het hoofdgerecht wordt geserveerd. Krijg je niet overal. Enige (grote) punt van aandacht: de inrichting is echt een bende, vooral achter in de zaak ljjkt het alsof je in iemand z'n zeer rommelige huiskamer bent beland met een voorraad verzorgingsproducten op de plank naast ons, zoet broodbeleg op het ladekastje etc. Wat interieur en uitstraling betreft is er nog veel winst te behalen. De loeigrote tv achterin die op een voetbalzender stond vond ik ook absoluut niet passen bij een restaurant.
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Plek om snel, veel en lekker te eten. Bediening was niet heel erg snel, maar het eten was goed voor een lekkere avond. Gezelligheid breng je zelf mee ;)
Aischa A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig uitziende eetcafé, bijna huiselijke sfeer. lekker gegeten. vriendelijke bediening
fleur G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Echt authentieke thaise keuken en erg smakelijk. Ruime keuze en je kan bij de gerechten kiezen uit diverse vlees, vis of vegetarische versies en diverse sauzen. De gerechten worden leuk gepresenteerd op echte thaise wijze. Vriendelijke bediening. Leuk met partner, vrienden of familie. Al met al goede prijs kwaliteitverhouding, een aanrader. En misschien het belangrijkste, ook thaise mensen komen hier eten!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Aparte ervaring!! Het lijkt een haags cafe, met vaste barhangers, wel met thaise invloeden. Kokkie met muts en mondkapje op boontjes afhalen onder een mega groot tv scherm.
Keus uit vele voorgerechtjes, gekozen voor pangsit en kipsate, kipsate duidelijk uit een pakje, pangsit, goedgevuld. Volgende gerecht soep, gebonden met koriander, kokos en kip, lekker pittig! En heldere soep met garnalen en bladpeterselie, zeer pittig!
Hoofdgerecht vegetarisch tofu met groente en oestersaus, oestersaus was niet echt aanwezig, groente lekker, was niet echt uitzonderlijk.
Partner had rode curry met beef, en extra pepers, nog niet pittig genoeg, wel lekker. Geserveerd met witte rijst en geroerbakte groente's.
Twee thaise biertjes, een thee en 40€
Was een hele ervaring rijker!!
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Via AH-Restaurantactie hier gegeten. Inrichting was kitscherig met 'Flügel-lampjes', bediening was vooral hartelijk en amicaal, niet professioneel. Voor een romantisch diner moet je hier niet een, maar voor een snelle Thaise hap is het prima en leuk (wel weer wat duur).
C. V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Ik en mijn vader hebben Thai eetcafé Warunee gegeten met de iens albertheijn actie.
We waren 80% van de avond de enige gasten dus we hoefden niet lang te wachten. Je krijgt hier met de actie een voorgerecht, daarna soep en dan het hoofdgerecht (geen dessert dus) wat ik wel wat jammer vond. Voor ons was de kaart voor het actiemenu wat onduidelijk en ik kreeg het idee dat de gastheer zoveel vragen niet zo prettig vond. Als voorgerecht hadden we de loempia. Dit waren 2 kleine loempia's met Chili saus in een bakje. Als soep hadden we de heldere kippensoep en de vegetarische roomsoep. Deze waren erg pittig. Het hoofdgerecht was precies voldoende want we hebben niks laten staan, het was niet te pittig. We kregen het opgediend in kleine schaaltjes die warm werden gehouden door een waxinelichtje op tafel wat er gezellig uit zag. We hebben genoten van het hoofdgerecht.
ronald081962 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
zeer vriendelijke Thaise ontvangst met een smile het menu was prima verzorg en erg smakelijk we gaan zeker nog terug om de andere gerechten te eten
Heerlijk even wegdromen weer naar Thailand een echte aanrader voor iedereen die van lekker en soms pittig eten houd
Stephaniezh .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben met de AH actie heerlijk gegeten! Thaise pangsit gevolgd door Tom Kha soep en rode vis curry. Service was gastvrij en de sfeer gezellig. We hebben genoten!
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
met z'n tween via AH restaurant actie, bij dit restaurant beland, zie er uit als een oud cafe, maar met een toch zeker smakelijke keuken,
waardoor een bezoek aan dit restaurant zeker de moeite waard is
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
zeer eigentijds thai's eetcafe, niks geen luxe, maar een heerlijke keuken, zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen