Thai Eetcafé Warunee

Laan van Meerdervoort 37A 2517 AD Den Haag Nederland Kaart

Over restaurant Thai Eetcafé Warunee

Thailand op je bord

Eten zoals je dat in Thailand ook krijgt. Hier vind je authentieke smaken, kruidige curry's, frisse groenten en een lachende bediening. Warunee heeft zelfs een logo van het Thaise ministerie van export, als bewijs van de authenticiteit van het eten. Geniet van de meest uiteenlopende Thaise smaken, met op de achtergrond vrolijke muziek.

Meer informatie over restaurant Thai Eetcafé Warunee

Ronald081962 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Stephaniezh .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben met de AH actie heerlijk gegeten! Thaise pangsit gevolgd door Tom Kha soep en rode vis curry. Service was gastvrij en de sfeer gezellig. We hebben genoten!
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
met z'n tween via AH restaurant actie, bij dit restaurant beland, zie er uit als een oud cafe, maar met een toch zeker smakelijke keuken,
waardoor een bezoek aan dit restaurant zeker de moeite waard is
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
zeer eigentijds thai's eetcafe, niks geen luxe, maar een heerlijke keuken, zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen
Rgavanwell .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een intieme, volkse beleving van een authentieke Thaise keuken in een landtypisch klein restaurant.
Een aanrader voor eenieder die van eerlijk, heerliojk Thais eten houdt.
Mike.fisher .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker gegeten, maar niets bijzonders...vriendelijke bediening. Viscakes als voorgerecht, smaakte okay maar was duidelijk opgewarmd in een magnetron en was daardoor erg slap (vond ik jammer). Hoofdgerecht Kaeng Khiao Waan Kai (groene curry) was gewoon lekker met heel veel heerlijke verse groente als bijgerecht. Dame Blanche ijsje als toetje was ook lekker met een warme chocoladesaus erbij. Er zijn betere Thai's restaurants in omgeving Den Haag, maar dat is ook in de prijs terug te vinden, Warunee is wel degelijk waar voor je geld. Ambiance is wel een beetje apart als voormalige kroeg omdat het kroeg sfeer heerst nog steeds ver boven een restaurant sfeer.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vriendelijke bediening .
Decor minder . In het restaurant een grote flatscreen die aan staat . Echt ongezellig !
Eten vers maar flauw . Zat weinig smaak aan. Soep en sate waren wel in lekker.
Patrickvos1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prima eten en zeer vriendelijke bediening. Absolute aanrader , hier ga ik zeker nog een keer toe. De porties zijn groot en ruim voorzien van groente .
Lucas D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Erg lekker eten! Een aanrader. Personeel is vriendelijk en gemotiveerd, snelle bediening en het eten smaakt voortreffelijk.
Tjdiphoorn .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Te gek, lekker knus restaurant. heel aardig personeel, maar vooral lekker eten! Echt aan te raden! De tom yang kung en groene curry vooral!

Pooh_pooh70 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het binnen komen was een verrassing. Super aardige bediening een gezellig familie bedrijfje. De zaak leek op een oud bruin café waar een hondje liep om aandacht. Het eten was allemaal heerlijk en niet pittig. De moeite waard on te gaan eten!
LeeWilson .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Geweldig eten, geweldig service voor een goede prijs. Beste Thai in Den Haag!
Meerdere keren hier gegeten en blijft super
Ronnie52 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een hele fijne ervaring. Buiten hangt een bord met het AH actiemenu van 29,50. Binnen aangekomen een warm welkom geheten. De bediening is zeer vriendelijk en (waar nodig) behulpzaam. Het speciale AH menu biedt ruim voldoende keuze. Iedereen vindt daar iets van zijn of haar gading. En het belangrijkste: de kwaliteit van het eten is super. Smaakvol thais eten. Een aanrader!
G.grit .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij maakten gebruik van het 3 gangen menu via de spaaractie van AH. 's Middags gereserveerd en konden terecht op gewenste tijd. Werd rekening met dieet gehouden en werd meerdere malen geëxcuseerd dat het helaas niet het origineële Thaise smaak had vanwege dit dieet. Bediening was vriendelijk en legde goed uit wat de verschillende smaken waren. Komen hier vast en zeker nog een keertje terug om te smullen.
S. V.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
We hebben met 2 personen met de AH-actie gegeten. Prima bediening en het eten was heerlijk. Een aanrader als je in Den Haag Thais wilt eten. Top!
Liesbeth.verster .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
Al een aantal keren gegeten, maar dit keer (via AH zegels) viel het wat tegen. We moesten behoorlijk lang op ons eten wachten. Daarnaast is mie niet hetzelfde als noodles, tot grote teleurstelling van onze zoon. Jammer dat niet even vermeld wordt bij xe bestelling. Noodles bestellen is noodles vewachten voor 3.50 per portie.. We vonden de smaak van de verschillende gerechten wat vlak en erg op elkaar lijken. Daarnaast wel erg weinig rundvlees in de vleesgerechten. De viskoekjes vooraf smaken blubberig, muf, niet krokant. De sate saus is aangepast aan de westerse smaak. Lobbig en zonder pittigheid.
Jammer, volgende keer hopenlijk beter.
Gaby1970 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Prima eten en goede sfeer. vond het iets te duur voor wat je kreeg. Waren daar met ah iens spaaractie dus okay maar vond 30 euro voor dit menu prijzig
Vstaf .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Opnieuw weer heerlijk gegeten, dit maal een AH menuutje, de volgende keer gaan we weer voor de krokante vissalade en een roerbak visgerecht met basilicum. (aanrader!!)
Patrice K.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2016
Een keer eerder hier geweest met een Shell deal en daar goede herinneringen aan over gehouden. Gisteren besloten terug te gaan en dit keer hebben we ons laten verrassen met het weekmenu. We zijn niet teleurgesteld! Loempia's vooraf, daarna een heerlijk fris kokos-kip-limoensoepje en 3 gerechtjes (waarvan 1 groente) om te delen als hoofdgerecht. Goede porties, lekkere smaken en uitstekende prijs-kwaliteitverhouding voor dit menu. Het eetcafé is op zn Thais-kitscherig ingericht, maar dankzij de vriendelijke bediening (familie-gerund) en het smakelijke eten komen wij zeker nog een keer terug.