Thai Eetcafé Warunee

Laan van Meerdervoort 37A 2517 AD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Eetcafé Warunee

Thailand op je bord

Eten zoals je dat in Thailand ook krijgt. Hier vind je authentieke smaken, kruidige curry's, frisse groenten en een lachende bediening. Warunee heeft zelfs een logo van het Thaise ministerie van export, als bewijs van de authenticiteit van het eten. Geniet van de meest uiteenlopende Thaise smaken, met op de achtergrond vrolijke muziek.

Meer informatie over restaurant Thai Eetcafé Warunee

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,7
Aischa A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig uitziende eetcafé, bijna huiselijke sfeer. lekker gegeten. vriendelijke bediening
fleur G.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Echt authentieke thaise keuken en erg smakelijk. Ruime keuze en je kan bij de gerechten kiezen uit diverse vlees, vis of vegetarische versies en diverse sauzen. De gerechten worden leuk gepresenteerd op echte thaise wijze. Vriendelijke bediening. Leuk met partner, vrienden of familie. Al met al goede prijs kwaliteitverhouding, een aanrader. En misschien het belangrijkste, ook thaise mensen komen hier eten!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Aparte ervaring!! Het lijkt een haags cafe, met vaste barhangers, wel met thaise invloeden. Kokkie met muts en mondkapje op boontjes afhalen onder een mega groot tv scherm.
Keus uit vele voorgerechtjes, gekozen voor pangsit en kipsate, kipsate duidelijk uit een pakje, pangsit, goedgevuld. Volgende gerecht soep, gebonden met koriander, kokos en kip, lekker pittig! En heldere soep met garnalen en bladpeterselie, zeer pittig!
Hoofdgerecht vegetarisch tofu met groente en oestersaus, oestersaus was niet echt aanwezig, groente lekker, was niet echt uitzonderlijk.
Partner had rode curry met beef, en extra pepers, nog niet pittig genoeg, wel lekker. Geserveerd met witte rijst en geroerbakte groente's.
Twee thaise biertjes, een thee en 40€
Was een hele ervaring rijker!!
Guido B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Via AH-Restaurantactie hier gegeten. Inrichting was kitscherig met 'Flügel-lampjes', bediening was vooral hartelijk en amicaal, niet professioneel. Voor een romantisch diner moet je hier niet een, maar voor een snelle Thaise hap is het prima en leuk (wel weer wat duur).
C. V.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2016
Ik en mijn vader hebben Thai eetcafé Warunee gegeten met de iens albertheijn actie.
We waren 80% van de avond de enige gasten dus we hoefden niet lang te wachten. Je krijgt hier met de actie een voorgerecht, daarna soep en dan het hoofdgerecht (geen dessert dus) wat ik wel wat jammer vond. Voor ons was de kaart voor het actiemenu wat onduidelijk en ik kreeg het idee dat de gastheer zoveel vragen niet zo prettig vond. Als voorgerecht hadden we de loempia. Dit waren 2 kleine loempia's met Chili saus in een bakje. Als soep hadden we de heldere kippensoep en de vegetarische roomsoep. Deze waren erg pittig. Het hoofdgerecht was precies voldoende want we hebben niks laten staan, het was niet te pittig. We kregen het opgediend in kleine schaaltjes die warm werden gehouden door een waxinelichtje op tafel wat er gezellig uit zag. We hebben genoten van het hoofdgerecht.
ronald081962 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
zeer vriendelijke Thaise ontvangst met een smile het menu was prima verzorg en erg smakelijk we gaan zeker nog terug om de andere gerechten te eten
Heerlijk even wegdromen weer naar Thailand een echte aanrader voor iedereen die van lekker en soms pittig eten houd
Stephaniezh .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2016
We hebben met de AH actie heerlijk gegeten! Thaise pangsit gevolgd door Tom Kha soep en rode vis curry. Service was gastvrij en de sfeer gezellig. We hebben genoten!
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
met z'n tween via AH restaurant actie, bij dit restaurant beland, zie er uit als een oud cafe, maar met een toch zeker smakelijke keuken,
waardoor een bezoek aan dit restaurant zeker de moeite waard is
Andre B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
zeer eigentijds thai's eetcafe, niks geen luxe, maar een heerlijke keuken, zeker de moeite waard om een bezoekje te brengen
rgavanwell .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een intieme, volkse beleving van een authentieke Thaise keuken in een landtypisch klein restaurant.
Een aanrader voor eenieder die van eerlijk, heerliojk Thais eten houdt.
Henny B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2016
Echt lekker en goed gegeten. Omdat we met 4 personen waren hebben we van verschillende gerechten kunnen proeven. Goede bediening.
mike.fisher .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2016
Lekker gegeten, maar niets bijzonders...vriendelijke bediening. Viscakes als voorgerecht, smaakte okay maar was duidelijk opgewarmd in een magnetron en was daardoor erg slap (vond ik jammer). Hoofdgerecht Kaeng Khiao Waan Kai (groene curry) was gewoon lekker met heel veel heerlijke verse groente als bijgerecht. Dame Blanche ijsje als toetje was ook lekker met een warme chocoladesaus erbij. Er zijn betere Thai's restaurants in omgeving Den Haag, maar dat is ook in de prijs terug te vinden, Warunee is wel degelijk waar voor je geld. Ambiance is wel een beetje apart als voormalige kroeg omdat het kroeg sfeer heerst nog steeds ver boven een restaurant sfeer.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Vriendelijke bediening .
Decor minder . In het restaurant een grote flatscreen die aan staat . Echt ongezellig !
Eten vers maar flauw . Zat weinig smaak aan. Soep en sate waren wel in lekker.
patrickvos1 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Prima eten en zeer vriendelijke bediening. Absolute aanrader , hier ga ik zeker nog een keer toe. De porties zijn groot en ruim voorzien van groente .
Lucas D.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2016
Erg lekker eten! Een aanrader. Personeel is vriendelijk en gemotiveerd, snelle bediening en het eten smaakt voortreffelijk.
tjdiphoorn .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Te gek, lekker knus restaurant. heel aardig personeel, maar vooral lekker eten! Echt aan te raden! De tom yang kung en groene curry vooral!

pooh_pooh70 .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Het binnen komen was een verrassing. Super aardige bediening een gezellig familie bedrijfje. De zaak leek op een oud bruin café waar een hondje liep om aandacht. Het eten was allemaal heerlijk en niet pittig. De moeite waard on te gaan eten!
LeeWilson .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Geweldig eten, geweldig service voor een goede prijs. Beste Thai in Den Haag!
Meerdere keren hier gegeten en blijft super
Ronnie52 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Een hele fijne ervaring. Buiten hangt een bord met het AH actiemenu van 29,50. Binnen aangekomen een warm welkom geheten. De bediening is zeer vriendelijk en (waar nodig) behulpzaam. Het speciale AH menu biedt ruim voldoende keuze. Iedereen vindt daar iets van zijn of haar gading. En het belangrijkste: de kwaliteit van het eten is super. Smaakvol thais eten. Een aanrader!
g.grit .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Wij maakten gebruik van het 3 gangen menu via de spaaractie van AH. 's Middags gereserveerd en konden terecht op gewenste tijd. Werd rekening met dieet gehouden en werd meerdere malen geëxcuseerd dat het helaas niet het origineële Thaise smaak had vanwege dit dieet. Bediening was vriendelijk en legde goed uit wat de verschillende smaken waren. Komen hier vast en zeker nog een keertje terug om te smullen.