Thai Eetcafé Warunee

Laan van Meerdervoort 37A 2517 AD Den Haag Nederland Kaart

Over het restaurant Thai Eetcafé Warunee

Thailand op je bord

Eten zoals je dat in Thailand ook krijgt. Hier vind je authentieke smaken, kruidige curry's, frisse groenten en een lachende bediening. Warunee heeft zelfs een logo van het Thaise ministerie van export, als bewijs van de authenticiteit van het eten. Geniet van de meest uiteenlopende Thaise smaken, met op de achtergrond vrolijke muziek.

Meer informatie over restaurant Thai Eetcafé Warunee

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,6

Jouw recensie over het restaurant Thai Eetcafé Warunee

Nicolette B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. We kregen een drie gangen menu met keuzes. Het was heerlijk, heerlijk heerlijk. Echt goede smaken. Ruime keuze en hoeveelheid en zeer vriendelijke bediening. En ook nog een goede dessertkaart met o.a, sticky rice & mango. Een echte verrassing.
We gaan zeker nog eens.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met AH bon hier gegeten, gevraagd niet "te " pittig maar alles had slechts een smaak .....mierzoet en waterig! Alleen de soep die was redelijk oke! Omdat ik geen rijst lust gevraagd om pad Thai extra voor een persoon, zonder toevoegingen van vlees of I.d. Extra bijbetalen begrijpen wij maar op de rekening 10.50 meer, met de mededeling u kan meenemen hoor, dat zet vraagtekens?... Kwaliteit pad Thai uitgesproken slecht dus meenemen.....dacht het niet! Tenslotte..wij waren de enige gasten maar ga je dan als eigenaar of personeel naast het toilet liggen slapen in het restaurant??????? Wij eten vaak thais, dit is de slechtste ervaring ever! Wat ons betreft....nooit meer!
Sascha H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gemoedelijk restaurantje met aardig personeel en een goede Thaise sfeer. Je zou er zo voorbij kunnen lopen, maar binnen ziet het er veel gezelliger uit en het eten is goed.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met ah restaurant actie daar gegeten. Kan niet anders zeggen dan dat t allemaal super was! Het is een gezellig eetcafe. Bediening was goed. Veel keuze qua eten met deze actie. We hadden allemaal verschillende pannetjes op tafel met curry's en roerbak en allemaal even lekker!
flevius .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Toen wij er waren was het rustig. Een vriendelijke en vlotte bediening. Bij de keuze van de gerechten werd aandacht aan onze opmerkingen besteed.
De gerechten smaakten goed.
Perry P.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Wij hadden het AH-menu met een voorgerecht, tussengerecht en hoofdgerecht. Op verzoek werd dit extra pittig gemaakt.
De gerechten kwamen snel en waren met smaak bereid.
De ambiance was van een wat rommleig cafe; jammer dat er een hond rond liep...

De sate was prima, de viscakejes met Pangasius filet waren wat vlak.
De andere gerechten waren okay.

Goede prijs-kwaliteitsverhouding.
Jo80 .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Super lekker gegeten voor mij voor het eerst Thais maar was erg lekker plus erg fijne bediening,
Ik kom hier zeker weer een keer terug!
Sjuf .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2017
Vanwege de vele positieve recensies, besloten om met de AH restaurantactie kennis te maken met Warunee. Een beperkt AH-keuzemenu waaruit je kan kiezen (voorgerecht, soep en hoofdgerecht). Mijn tafelgenoot is niet van de soep en daarom vond ik het niet gastvrij dat de gastheer het niet wilde toestaan om 1 soep te vervangen door een 1 extra voorgerecht. De groente was iets te beetgaar naar mijn mening. Bij Warunee heb je de mogelijkheid om je wensen voor de pittigheid van de gerechten kenbaar te maken. Mijn tafelgenoot was hierbij gebaat, want hij houdt niet van stoom uit zijn oren. En ik ook niet.
sign .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Een ongedwongen 'buurt' sfeertje.
Uitgebreide kaart met heerlijke gerechten. Kleurrijk, veel groenten, schotels divers in smaak van mild tot zeer pittig en van vegetarisch tot diverse vis- en vleessoorten.
Wij komen graag en zeker terug om ook van weer andere gerechten te genieten.
Martin-Marian .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Voor het eerst hier gegeten. Het eten was pittig maar wel lekker. Meer groenten bij gerechten zou een aanrader zijn. En misschien ook zilvervliesrijst in het menu opnemen.
Netty H.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Met de AH aktie hier gegeten. Het menu bied een ruime keuze aan gerechten en alles smaakte heerlijk. Wij zijn in Thailand geweest en de gerechten waren net zo lekker als daar. De inrichting is rommelig en druk. Maar is in Thailand niet anders. Bediening was goed de gastheer kwam regelmatig vragen of alles in orde was. Zou er nooit uit mezelf heen zijn gegaan maar door deze aktie en kennismaking kom ik zeker nog een keer terug.
Margo V.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
We hebben met de AH korting lekker en goed gegeten.We waardeerden de velen groenten.
De inrichting van de zaak doet ons veel denken aan Bangkok
miek1961 K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten in een huiskamerachtige sfeer, af en toe komt het rommelig over maar het eten is vers en smakelijk, een aanrader
keesrovers .
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Prima maaltijd, smakelijk met veel groenten. Bediening van de heer des huizes is prima, een aanwezige dame spreekt weinig Nederlands.
Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten,was de 3e keer,waarom,omdat het eten zo lekker is ,vooral de saté maar de rest ook heel lekker, heel beslist voor herhaling vatbaar,voor velen een aanrader.
Kees V.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Prima gegeten zeer verzorgd en vriendelijke bediening het was gezellig druk maar werden toch snel bediend
de gerechten waren pittig maar niet te pittig.
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Thai Eetcafé Warunee biedt een uitstekende prijs / kwaliteit - je krijgt vers bereide Thaise smakelijke gerechten in een zeer ruime hoeveelheid. Prima ontvangst en service!
Corien M.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Gereserveerd via de AH actie. Vriendelijke ontvangst met duidelijke uitleg over het menu. Service was prima en de tijd tussen de gerechten was precies goed. Het eten was lekker en het hoofdgerecht was zeer ruim voldoende voor 1 persoon. Super dat er een extra bak met groente bij het hoofdgerecht wordt geserveerd. Krijg je niet overal. Enige (grote) punt van aandacht: de inrichting is echt een bende, vooral achter in de zaak ljjkt het alsof je in iemand z'n zeer rommelige huiskamer bent beland met een voorraad verzorgingsproducten op de plank naast ons, zoet broodbeleg op het ladekastje etc. Wat interieur en uitstraling betreft is er nog veel winst te behalen. De loeigrote tv achterin die op een voetbalzender stond vond ik ook absoluut niet passen bij een restaurant.
Cathleen V.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Plek om snel, veel en lekker te eten. Bediening was niet heel erg snel, maar het eten was goed voor een lekkere avond. Gezelligheid breng je zelf mee ;)
Aischa A.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig uitziende eetcafé, bijna huiselijke sfeer. lekker gegeten. vriendelijke bediening