Thai Eetcafé Warunee

-30% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Thai Eetcafé Warunee

Thailand op je bord

Eten zoals je dat in Thailand ook krijgt. Hier vind je authentieke smaken, kruidige curry's, frisse groenten en een lachende bediening. Warunee heeft zelfs een logo van het Thaise ministerie van export, als bewijs van de authenticiteit van het eten. Geniet van de meest uiteenlopende Thaise smaken, met op de achtergrond vrolijke muziek.

Meer informatie over restaurant Thai Eetcafé Warunee

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

6,6

Jouw recensie over het restaurant Thai Eetcafé Warunee

Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk eten, dat is hier de kern. Lekker vers, goed gekruid, echt Thais. Met redelijk goede wijnen erbij. Alelen het toetje viel echt tegen: de mango was niet vers en ijs- en ijskoud, zo uit de koelkast. Pijn aan je tanden. De inrichting is nogal rommelig: met een aquarium, Thaise parafernalia, zelfknikkende kattenbeeldjes, elektriciteitssnoeren op de meest onlogische plekken (en in het zicht), enz. enz. Ik vind het overigens niet storend. En een aantal van de tafels staan erg dicht op elkaar. Dus als je dat per se niet wilt: erbij zeggen bij de reservering. Erg vriendelijke bediening.
Ton L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We hebben hier voor de eerste keer gegeten en wel met de AH-actie. Kwamen we hiermee elders de laatste jaren nogal eens bedrogen uit doordat het tegenviel, hier was dat allerminst! Een hartelijke ontvangst, goede service, heerlijke gerechten. Ook een mooie aanbieding dat je bij een fles wijn een fles bronwater naar keuze krijgt. De huiswijn is overigens prima! Wel een opmerking over het voorgerecht viscakes. Die smaakten meer naar kip dan naar vis. Wij wonen in het zuiden en gaan bij een volgend bezoek aan Den Haag hier zeker weer eens terug!!
dverbaan70 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Heerlijk gegeten.tafeltjes staan erg op elkaar.Maar het is een klein restaurant.Hele vriendelijke bediening en ze deden hun best.Het was gewoon heel druk die avond.
Melanie L.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Het eten was heerlijk! Kom zeker weer terug. Bediening vond ik minder. Weinig aandacht vd tafelgasten en duurde lang. Verder staan tafels erg dichtbij elkaar geen privacy.
Harald U.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Helemaal top. Goed eten, vriendelijk prrsoneel.
Spronskor .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
De ontvangst was vriendelijk, het eten goed maar de inrichting een beetje rommelig.
Lekker gegeten, maar niet een locatie waar ik nog een keer heen zal gaan. Zeker niet als er in Den Haag zat andere gelegenheden zijn.
mia V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Heerlijk gegeten, alleen was door de drukte de wachttijd tussen de gerechten erg lang waardoor we geen nagerecht meer konden gebruiken omdat parkeermeter verliep , dik 3 uur
R G.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Een gezellig restaurant met heerlijke gerechten voor een goede prijs. De authentieke gerechten worden leuk gepresenteerd.
Johanna G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
Het eten was heel erg smaakvol,ik kan alleen nog zeggen het was uitstekend,verders heb ik geen commentaar.de bediening was ook goed,is zeer aan te bevelen bij anderen.
Feike V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH-restaurantactie en een keuze gemaakt uit het driegangenmenu dat voor deze acte was opgesteld. De bediening was heel vriendelijk en het eten heel lekker. Kortom, niets op aan te merken. Wij hebben genoten van ons eerste bezoek aan een Thais restaurant en zullen in Eetcafe Warunee zeker weer eens terugkomen.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Leuk, klein en gezellige "warung"!
Erg vriendelijke bediening en de gerechten werden op een leuke manier geserveerd.
Alleen jammer van die loslopende hond in de zaak.
Ria B.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het restaurant kwam huiselijk over. Moeders des huizen kookt en loopt met een vriendelijk gezicht rond. Vader spreekt goed Nederlands en is open in zijn gesprek. Dochter serveert,. Kortom een familie restaurant.
Er was een hond in het restaurant dat is niet zo fris. Niet iedereen houd van honden in een restaurant. Wel huiselijk natuurlijk.
Hennie R.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2017
Vind het erg gezellig. Goeie ontvangst eten heerlijk. We komen graag terug. Dus voor herhaling vatbaar. Ook goeie uitleg over het eten. En over mijn corona biertje goeie uitleg wat ik niet wist.
Laura S.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2017
Beetje rommelige inrichting, jammer dat er een hondje rondloopt (ik ben allergisch), maar vriendelijke bediening en echt heerlijk gegeten!
KatjaTas .
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
- Achter(in) het restaurant/ bij keuken werd door personeel gerookt, wat doordrong tot restaurant. Vreselijk smerig! Nadat we hier iets van hadden gezegd werd hier overigens wel mee gestopt.
- Het currygerecht was goed van smaak, maar niet echt romig (te waterig).
+ Toen wij door de vrij pittige soep moesten hoesten bracht de aardige serveerster direct 2 glazen kraanwater. Heel vriendelijk!
Nicolette B.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
Gebruik gemaakt van de AH restaurantactie. We kregen een drie gangen menu met keuzes. Het was heerlijk, heerlijk heerlijk. Echt goede smaken. Ruime keuze en hoeveelheid en zeer vriendelijke bediening. En ook nog een goede dessertkaart met o.a, sticky rice & mango. Een echte verrassing.
We gaan zeker nog eens.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Met AH bon hier gegeten, gevraagd niet "te " pittig maar alles had slechts een smaak .....mierzoet en waterig! Alleen de soep die was redelijk oke! Omdat ik geen rijst lust gevraagd om pad Thai extra voor een persoon, zonder toevoegingen van vlees of I.d. Extra bijbetalen begrijpen wij maar op de rekening 10.50 meer, met de mededeling u kan meenemen hoor, dat zet vraagtekens?... Kwaliteit pad Thai uitgesproken slecht dus meenemen.....dacht het niet! Tenslotte..wij waren de enige gasten maar ga je dan als eigenaar of personeel naast het toilet liggen slapen in het restaurant??????? Wij eten vaak thais, dit is de slechtste ervaring ever! Wat ons betreft....nooit meer!
Sascha H.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2017
Gemoedelijk restaurantje met aardig personeel en een goede Thaise sfeer. Je zou er zo voorbij kunnen lopen, maar binnen ziet het er veel gezelliger uit en het eten is goed.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Met ah restaurant actie daar gegeten. Kan niet anders zeggen dan dat t allemaal super was! Het is een gezellig eetcafe. Bediening was goed. Veel keuze qua eten met deze actie. We hadden allemaal verschillende pannetjes op tafel met curry's en roerbak en allemaal even lekker!
flevius .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Toen wij er waren was het rustig. Een vriendelijke en vlotte bediening. Bij de keuze van de gerechten werd aandacht aan onze opmerkingen besteed.
De gerechten smaakten goed.