Thai Deum

Dinsdag t/m Zondag 16:00 - 22:00

7,1
Stinio .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2016
We hadden telefonisch Kaeng Phed Neua en Neua Pad Phed besteld en verheugden ons op een avondje niet koken. Bij de bestelling ontstond al onduidelijkheid over de 'rode' curry saus (op internet 'kerriesaus' genoemd). Wij wilden ter bevestiging weten of het om rode curry saus ging. Aangezien dit restaurant niet bezorgt, hebben we het zelf opgehaald. Bij thuiskomst bleek de Kaeng Phed Neau kurkdroog en zoutig: geen saus in elk geval- hard vlees - niet smakelijk. Ook de Neua Pad Phed was mager bedeeld. Kan gebeuren, natuurlijk. Na een discussie met een onverstaanbare medewerker, die over een 'droge' curry begon, kregen we de 'manager' met een vergelijkbaar verhaal. Verzoek om een nieuwe curry werd beantwoord met de opmerking dat we konden langskomen met het gerecht (dat inmiddels al op ons bord lag) om er wat extra kokossaus en vissaus op te laten doen. Toen ik opmerkte dat ik dat geen acceptabele oplossing vond werd de man boos: hij had nooit klachten en ik was een typische Nederlander etc. Tijdens mijn reactie hing hij op.

Ik vond het geen smakelijke en vooral geen plezierige behandeling. Telefonisch bestellen is iig geen succes.
Rolf K.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
we waren met een groep met kinderen. hebben meer dan een uur op het hoofdgerecht gewacht. met kinderen is dat ondoenlijk. te druk door de afhaalbestellingen. er wordt hard gewerkt maar te langzaam geserveerd. sommigen van ons vonden het eten redelijk goed, anderen waren teleurgesteld. rijst wordt geserveerd op een koud bord zodat de rijst meteen afkoelt. vriendelijke bediening. klap op de vuurpijl was dat er voor een karafje (kwart liter?) kraanwater nota bene €2 wordt gevraagd. daarmee is het oordeel geveld. aardige bediening maar niet nog eens.
Camilla S.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2015
Dit restaurantje is echt een aanrader! Klein en simpel ingericht (mag wel een beetje worden opgeknapt). Het eten wordt vers 'voor je neus' in de open keuken bereid.
Heerlijke wik gerechten; rund met verse groenten en oestersaus is zeker een aanrader maar ook de noedels zijn een aanrader.
Fijne plek voor een snelle ongecompliceerde verse maaltijd.
De afhaal gerechten zijn ook top!
Linda J.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2014
Een old time favourite. We komen hier al jaren en komen er altijd weer zeer voldaan vandaan. Vanavond ook weer overheerlijk gegeten. Mijn favoriete gerecht is beef met ananas, komkommer, ui en paprika. Mijn vriend had een pittige beef met Spaanse peper, champignons en ui. Vooraf loempia's. Een aanrader is de schotel van verschillende voorgerechten voor 2 of meer personen, maar daar kwamen we vanavond niet aan toe. Ook de rijst zelf is uitermate smakelijk. Grappig klein tentje, dat tevens afhaalrestaurant is. Vriendelijke bediening. Prijs-kwaliteit verhouding is uitstekend. Gaan!
Willem B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2014
Een oudhollandse voordeur, maar Aziatisch hardhouten meubilair. Een open keuken voor in het restaurant, zodat ik precies kon zien wat er gebeurde, maar helaas zal het me thuis nooit lukken om het echt Thais te laten smaken. Johannes van Dam gaf er al een keer een 8, en terecht dachten wij. We aten de Kaen-Tjee en de Kai-Phadped, een vegetarisch en een kipgerecht, erg smakelijk allebei, alleen een klein beetje extra rijst erbij zou mooi zijn, rijst die trouwens, erg schattig, in hartvorm werd gepresenteerd. En met drie Singha biertjes erbij nog geen 35 euro, bijna een Thaise prijs... Nog steeds een aanrader dit restaurant.
Marij H.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Wat een slecht eten! Na het voorgerecht hebben we het hoofdgerecht afbesteld. De soep was een flauw groentesoepje met wat rode pepers, de kipsate was smakeloos. Een paar kleine stukjes kip zonder enige toevoeging en waterige saus. Met onze kritiek is niets gedaan. Jammer we kunnen er niets aan doen.
Malu V.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2013
Het was mooi weer, dus we hebben samen een klein hapje buiten gegeten. De biefstuksalade had niets met de authentieke Thaise biefstuksalade te maken die ik ken, dit was (redelijk) vleed op een 'Hollandse' salade van ijsbergsla, komkommer en tomaat met een tropische dressing.

De vis in rode curry was veel te hard gebakken en daardoor droog en taai en de curry miste pit en was erg romig. Al met al leek het alsof er teveel ingeleverd was op echt Thais koken, terwijl dat toch echt wel mag in Nederland anno 2013.
Dieuwke M.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Het eten viel erg tegen. Taaie viskoekjes, niet-verse vis en beperkte hoeveelheid curry-saus gemengd met rauwkost. Vroeger was er betere kwaliteit