Thai Delicious

Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Af te huren , Catering
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Smaken erg uit balans (Tom Yum Koeng) of nauwelijks aanwezig (Yam Kai). Geen gebruik van verse kruiden. Echt niet lekker.
Ferry R.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2015
na een lange rit hadden we trek in een pittige hap eten. we zijn terecht gekomen bij thai delicious en lekker was het zeker. de gastvrouw kwam ook nog aan met een extra schaal patthai, omdat volgens haar de rijst een beetje weinig was. alles was gewoonweg genoeg en zeer lekker. sinds 2 maanden zitten ze nu op een nieuwe locatie, interieur was hierom niet geheel warm, maar wel heel thais. maar daar smaakt het eten niet minder om. Aanrader :)
Arnaud D.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2014
In dit pand hebben al eerder 2 Thaise restaurants gezeten en sinds begin dit jaar zit Thai Delicious er dus in. Vrouwlief en ik besloten dat het tijd was om ook hier maar eens een poging te gaan wagen. Toen mijn vrouw belde om te reserveren werd er al wel direct duidelijk gemaakt dat ze geen alcohol schonken, maar dat is voor ons geen probleem.
Het interieur heeft diverse Thaise invloeden en ziet er wel OK uit. We werden vriendelijk ontvangen en mochten een tafel uitzoeken. Als voorgerecht hebben we een combinatiegerecht genomen waar diverse voorgerechten inzaten. Viskoekjes, kipkoekjes, diverse soorten sate & loempia's. Bij de pindasaus valt direct op dat er ook goed citroengras in zit. Alles smaakt prima alleen de kipkoekjes zijn een beetje flauw.
Omdat we niet echt een keuze konden maken uit de hoofdgerechten hebben we er maar 3 genomen:

* Biefstuk in een rode curry met kokosmelk, bamboe & groenten (Kaeng phed nua). Deze zou vrij pittig moeten zijn (2 van de 3 pepers), maar dat viel best mee. Wel heerlijk van smaak met een romige curry.
* Kip in een krokant jasje in zoet zure saus met groente (Kai phad priaw waan). Deze zoet zuur is nogal wat anders dan je bij de Chinees hier in NL krijgt. Het is een soort hartige versie. Ook heerlijk van smaak
* Varkensvlees in oestersaus (Moe phad naam man hoi). Heerlijk hartig van smaak en zacht varkensvlees.

We hebben er echt heerlijk gegeten. Ze bezorgen ook thuis, dus dat moeten we ook maar eens proberen. Wellicht is het wel een idee voor de eigenaresse om aan rechauds te denken om te zorgen dat het eten wat warmer blijft. Hoewel het warm werd opgediend, koelt het snel af op dit soort bordjes natuurlijk.
John V.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2014
Wij zijn groot fan van de Thaise keuken en wilden dit restaurant graag eens proberen. Bij binnenkomst werden we vriendelijk onthaald en kregen een leuke tafel. De inrichting van het restaurant kan mij persoonlijk niet zo bekoren. De gestucte muren in bruin en terracotta vind ik deprimerend maar goed daar kwamen we niet voor... We bestelden vooraf een kokos-kippensoep . Deze was lekker pikant maar helaas niet goed warm. Als hoofdgerechten namen we de pikante papaya- salade met een pad-thai kip, een pikante rundvlees salade en varkensvlees met groenten. De papaya-salade was ronduit smakeloos. De andere gerechten waren beter maar niet echt bijzonder. Jammer was dat ook nu alles weer te koud werd geserveerd. Het meisje van de bediening stond er ook helemaal alleen voor deze avond dus we hebben het maar zo gelaten. Als dessert nam ik sticky,-rice in kokosmelk en die was lekker. Partner nam een simpel vanille ijsje en daar kan weinig mis mee gaan en was ook oke.
Al met al toch een beetje teleurgesteld over dit restaurant. Een lekker wijntje konden ze ook nog niet serveren want de vergunning was nog niet rond. Hopelijk dat ze in de toekomst meer de puntjes op de i zetten in deze zaak want het heeft wel potentie maar het komt er nu nog niet helemaal uit !
Nino V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2014
Mijn gezin en ik komen graag in thaise eethuizen en nu hadden we onze pijlen gericht op Thai Delicious in Breda. Toen wij aankwamen werden wij zeer vriendelijk onthaald door de gastvrouw en kregen wij een gezellig plekje bij het raam. De inrichting is rustig en sereen, wat wij als zeer prettig ervaren. Naar de heerlijke gemengde voorgerecht schotel kregen wij onze hoofdgerechten. Wij hadden verschillende vleesgerechten en een visgerecht besteld. Alles wat we kregen is wat we gehoopt hadden. Zelfs mochten we nog wat hapjes proeven die we niet kenden. Het was zoveel dat we eigelijk niet meer aan het nagerecht toekwamen. Deze gaan we zeker inhalen. Wij zijn erg blij met dit Thaise eetcafe in Breda en aan ons hebben ze er een vaste klant bij.
Sishabunny .
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2014
Blij verrast dat er eindelijk een Thais restaurant in Breda is gekomen. Zelf ben ik meerdere malen naar Thailand geweest en mijn favoriete Thaise restaurants bevinden zich in Amsterdam, dus mijn verwachtingen waren hoog! We besloten voor 5 personen eten af te halen. Viskoekjes, Loempia'tjes, Sate, Tom Kha Kai, Papaya Salad, Penang Chicken Curry, Red Curry en Green Curry en Mango en Sticky Rice als dessert. Om 19.00 gebeld en het eten zou met een half uurtje klaar zijn. Uiteindelijk duurde dat langer en kregen we het eten pas om 20.00 mee. Op zich was dat niet heel erg, voor lekker eten wachten we graag een half uurtje langer.

Helaas was de teleurstelling bij thuiskomst groot. Ten eerste was de bestelling niet goed gegaan. Terwijl ik aan de telefoon juist had gevraagd of het meisje mijn doorgegeven bestelling nog een keer wilde oplezen ter bevestiging . De viskoekjes die we besteld hadden waren "kip"koekjes geworden en ipv Spicy Papaya Salad hadden we Pad Thai meegekregen. Helaas waren de kipkoekjes (en de loempia's ook) redelijk taai en smakeloos (saus die er bij zat wel erg lekker) en was de Pad Thai veel te ver doorgekookt (de noedels waren zompig) en ontzettend flauw. Flinke tegenvallers dus. De Tom Kha Gai was oke, maar de Penang Curry en Red Curry waren nauwelijks van elkaar te onderscheiden in smaak en niets speciaals. De groene curry was nog wel oke, al bevatten alle curry's veel te veel olie. De groenten die in de curry's zaten waren ook behoorlijk doorsnee (en bevatten ananas, wat ik nog nooit eerder ben tegengekomen) en hadden wel wat meer mogen zijn.

Tenslotte de Mango Sticky Rice. We hoopten hiermee op toch nog een beetje oke afsluiten, maar helaas. De mango bij de stick rice (wat dus géén echte sticky rice was) was keihard en eigenlijk oneetbaar. Niet eens een klein beetje rijp. Wat mij betreft kan je dit als restaurant echt niet aan je gasten voorzetten. Kortom, het eten is mij (en de rest van de groep) zwaar tegen gevallen. Buiten de kipkoekjes om (grote porties) vind ik de prijs/ kwaliteit verhouding van Thai Delicious erg slecht. Alle andere porties waren niet groot en het eten was niets bijzonders.

Ik vind het erg jammer dat ik deze ervaring heb met Thai Delicious, omdat ik had gehoopt dat er met de komst van het restaurant voortaan een goede Thai in Breda te vinden zou zijn. Ik gun het restaurant haar succes en wellicht kan er in de toekomst nog e.e.a. verbeterd worden, maar voorlopig is dit de eerste en laatste keer er ben geweest. Jammer.

LekkerBreda .
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2014
Wij waren blij verrast dat er eindelijk weer een Thais restaurant was in Breda. We gaan nu altijd naar Amsterdam hiervoor. Helaas viel het nogal tegen. Bij binnenkomst hadden de bedienende dames amper oog voor ons, hoewel het restaurant zo goed als leeg was. Na het opnemen van de bestelling werd ons gemeld dat het wel even kon duren voor de bestelling gebracht zou worden, omdat er veel afhaal bestellingen waren. Het lijkt me dat eea gecombineerd zou moeten worden, maar dit was duidelijk niet het geval. Tevens werd bij bestelling vermeld dat het restaurant geen alcoholvergunning heeft. Erg jammer, maar niet onoverkomelijk? Het voorgerecht kwam ruim een half uur later. Het eten is ok, maar niet bijzonder. Viskoekjes waren erg soppig, de Thaise saté zou worden geserveerd met kleefrijst volgens de kaart, maar het enige wat op tafel kwam waren een paar kale stokjes vlees. Bij navraag bij de zeer ongeïnteresseerde bedienende dame, die in eerste instantie geen idee had waarover we spraken kwam de Aap uit de mouw... Er was geen kleefrijst... In een Thais restaurant!!! Maar goed, hierna de hoofdgerechten. Het rundvlees met thaise basilicum was in orde, net als de curry met garnalen. Bijgevoegd wat witte rijst. Al met al niet slecht maar niets speciaals. De porties van de hoofdgerechten waren redelijk, maar zonder voorgerecht zou je met honger van tafel gaan. Door de algehele stemming van de avond hebben we het nagerecht/ koffie maar voor gezien gehouden. Al met al, jammer. Voor ons zeker niet voor herhaling vatbaar. Wij gaan gewoon weer naar Amsterdam!