Thai Company

Meer informatie over restaurant Thai Company

• Catering , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Gideon F.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Vreselijke ervaring. Eten is te zout, niet lekker en veel te vet. Tot 2x toe kregen wij niet wat bwe besteld hadden. Service was ontzettend onbeschoft, traag en onvriendelijk. We komen hier nooit meer terug.
Aisha O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2013
In een woord: Heerlijk! De beste thai van de wereld samen met Thai en co. Goede service, en trendy en gezellige sfeer. prins heerlijk genieten! AANRADER!!!!
Sauerkraut .
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2012
Ik kom al weer een tijdje bij dit Thai restaurant. Vooral als ik snel wil eten en voor een redelijke prijs. Het grootste punt wat meespeelt is dat het er altijd heel rustig is.
Dit restaurant moet het echt ( volgens mij ) hebben van het bezorgen aan huis wat ook bij mij
wel weer een klein minpunt is omdat de bezorgers en afhalers langs je tafel lopen. De gerechten zijn gewoon goed en er is ook een mooie keuze aan wijnen.
Mijn favoriet is de “Thai company mixed” als voorgerecht en de “Tom Ka Kai” soep.
De tafels staan riant van elkaar en je kan hier redelijk voor je rust komen. De bediening is snel en vriendelijk.