Thai Anek

Vrijdag en Zaterdag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Thai Anek

Oddessey S.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2018
Voor ons de beste Thai in Eindhoven. Zeer lekker eten, net als in Thailand. Probeer eens de massaman Kai (33), ben er echt verliefd op :)
Edward J.
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
Hier echt onverwachts terechtgekomen. Bijzonder vriendelijke ontvangst en goed geadviseerd door een zeer vriendelijke Thais/Nederlandse dame.
Heerlijke voorgerechten gehad. Kipsaté, saté van ossehaas, sate met garnalen. Verschillende sausjes en wat thaise springrolls.
We hebben met zijn vieren geshared. Heerlijk bereidde talapiafilet, pittige ossehaas, heerlijke gamba's met rode curry en wat varensfilet. Kortom heerlijk gegeten.
Adrian B.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Inmiddels voor ons een vaste plek om naar toe te gaan.Authentiek eten,perfect bereid,vriendelijke bediening .En zelfs wijn uit Thailand.
Kortom,dit is de beste thai die wij tot nog toe zijn tegengekomen.
Decor is lekker eigen en alles wordt overzien door de zeer vriendelijke Wil van Hoof :-)
john V.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2015
Wat een ontzettend goed Thais restaurant is dit ! Absoluut het beste Thaise restaurant van Eindhoven als ik het vergelijk met de andere Thaise restaurants in deze stad waar ik ook ben geweest. Het gastheerschap van Wil van Hoof is warm en klantvriendelijk zonder te opdringerig te worden. Naast Wil werden we bediend door een nog wat onwennige (hij was nieuw in de bediening ) maar ook uiterst vriendelijk en attente jongeman. We genoten hier o.a. van botermalse ossenhaas en een verrukkelijke biefstuk-salade. We namen hier een rose-wijn van het huis bij en deze Franse wijn was uitstekend. Het interieur van de zaak voert ons in gedachten terug naar de heerlijke vakantie die we in Thailand mochten doorbrengen en we kunnen concluderen dat we er een fantastisch adres bij hebben om te genieten van de heerlijke Thaise keuken !
TM&FJ ..
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2014
Met heimwee naar het heerlijke Thaise eten dat we op onze vakantie hadden geproefd, toch maar eens binnengelopen bij dit restaurant. De service was gastvrij en losjes. De menus zijn een selectie van gerechten van de kaart en niet goedkoper, dus besloten we zelf keuzes te maken. Op onze hele rondreis in Thailand waren de porties meestal klein, dus bestelden we drie gerechten, al vonden we ze een tikje duur. Dat veranderde toen we de porties zagen: die leken meer op de porties die je in Nederland bij de Chinees krijgt. We hadden veel te veel besteld dus. Er werd aangeboden de rest in te pakken en in dit geval hebben we dat aanbod maar dankbaar aangenomen. Dus twee dagen van kunnen eten; de moeite waard. Qua smaken vonden we het eten lekker, al hadden we het liever wat pittiger gezien. We kozen opzettelijk volgens de kaart scherpe gerechten, maar daar was wel erg weinig van te merken. Als je van pittig houdt beter even melden dus. Ook waren de sausjes dik, gebonden, niet zoals wij ze in Thailand hebben gezien maar goed: het is een groot land. Al met al een lekkere ervaring en we gaan vast nog wel een keer, ook om eens af te halen.
Bas G.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2013
Op 15 augustus hier gegeten op een donderdag avond. Het eten was erg smakelijk en de bediening zeer vriendelijk.

Voorgerecht
Thai Anek Speciaal leuk voorrecht met verschillende kleine hapjes die allemaal lekker op smaak waren.

Hoofdgerecht
De gamba's in groene curry
Zeer goed opsmaak lekkere pittige curry. Ik persoonlijk hou van erg pittig maar de smaken moeten behouden blijven. Dit was bij dit gerecht mooi in balans, het had naar mijn smaak pittiger gemogen waarschijnlijk als ik het had gevraagt was dit geen probleem maar het was een heerlijk gerecht. Mooi palet aan smaken rolde over de tong!

Kortom het was een zeer geslaagd diner!

Johannes H.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2013
Op de website van het restaurant staat origineel Thaise keuken met Brabantse gezelligheid. En daar is geen woord aan gelogen. Al bij de reservering wordt je in gastvrij Brabants te woord gestaan, iets dat je niet direct verwacht bij een Thais restaurant. Het ligt midden in een woonwijk aan een redelijk drukke straat, parkeren was even lastig.
Maar eenmaal binnen wordt je op zijn Thais/Brabants erg gastvrij onthaald, heel vriendelijk en voorkomend. Het interieur is top. Eerst denk je, een beetje over de top, maar je komt er snel achter dat het gewoon klopt. Allerhande originele artefacts uit Thailand met hier en daar ook wat kitsch. Met leuke verhalen van de Brabantse eigenaar bij zijn diverse kunstvoorwerpen. Daarbij de zeer vriendelijke Thaise bediening met gewoonweg erg lekkere gerechten. We kozen voor een menu, omdat de a la carte wel erg veel gerechten bevatte en de keuze moelijk werd. Maar een prima menu: als start een combinatie van o.a een heerlijk stukje spare-rib met een overheerlijke knoflook/zwarte peper saus, satestokje en voortreffelijke viskoekjes. Daarna een soep, die naar believe als 1,2 of 3 pepertjes wordt geserveerd: van pittig tot zeer pittig, maar erg lekker. De hoofdgerechten waren een combinatie van grote garnalen met een milde rode currysaus, reepjes ossehaas met de eerder genoemde knoflook/pepersaus en een heerlijke en pikante kip-groentenschotel. De porties zijn aan de zeer ruime kant, maar desgewenst kan er een doggy-bag mee naar huis.
Het eten, de vriendelijke bediening en de prachtige entourage maken een avondje eten bij Thai Anek tot een genoeglijke belevenis. Een puntje dan ter verbetering: iets meer ventilatie zodat je kleding niet te veel aan knoflook doet denken.
Tot slot: hier komen we zeker nog een keer terug!
Valerie A.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2012
Wederom super gegeten hier. Vers, authentiek. Verdient dus een goede recensie.
Heel vriendelijke gastheer, warme ambiance, heerlijk eten.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2012
Twee Thais in dezelfde straat! Ook deze vonden we goed. Klopte hoe aangegeven wat wel en niet pittig was, allemaal lekker, ook de vegetarische gerechten. Vriendelijke bediening, eten vlot op tafel. Niet druk, maar misschien omdat we vroeg waren. Wordt volgende keer een probleem: welke van de twee.