Texas

Stationsstraat 78 5281 GG Boxtel Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Texas

Jeroen H.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
maandag even snel een hapje gegeten bij Texas. Prijs- kwaliteit is goed
voorgerechtjes lekker, steaks, kippendijen, lam en spare ribs echt goed, maar de roodbaars en coleslaw dramatisch. leuke vlotte bediening
misschien iets te weinig keuze, maar voor dit geld mag je eigenlijk niet klagen verder
JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Op kerstavond geweest met 14 personen. Zaak zat helemaal vol. Lekkere gerechten, gezellige sfeer, zaten perfect, bediening vlot, steeds voor iedereen tegelijk ondanks het grote gezelschap en de volle zaak. Lekker gegeten, 3 1/2 uur binnen geweest.
Vlinder85 .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Texas is een leuk en gezellig restaurant.
De bediening is vriendelijk.

Ik persoonlijk vind Texas het laatste jaar achteruit is gegaan.
Sommigen gerechten zijn van de kaart gehaald of aangepast en sommige gerechten zou ik thuis ook kunnen maken dus niks bijzonders.
De spareribs zijn erg lekker en zeker een aanrader.
Texas is lekker maar niks bijzonders (meer).
Natasja H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Vanavond gezellig en lekker gegeten. Bediening was top. Zelfs toen de keuken dichtging en ik nog graag de lekkere gamba's nog eens wilde. Maakte ze deze nog lekker even klaar voor me. Bedankt, tot de volgende keer!

Lyran .
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2015
Leuk concept bij Texas: all-you-can-eat voor maar €23 pp. Wij hadden de carpaccio, bladerdeeghapje, steak en spareribs. Al het eten was lekker, maar met name het vlees was zeer mals en goed gebakken. De steak precies medium. Naar keuze werd er friet, rijst, groenten, salade of mais bij geserveerd. Erg leuk concept met een goed prijs-kwaliteit. Ook de bediening was top: snel, vriendelijk en erg attent. Hier komen we zeker een keer terug!
Paula E.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2014
Texas is een super gezellig restaurant waar je binnen het concept "all you can eat" allerlei
gerechten kunt bestellen. De visgerechten vond ik erg lekker en zeker als voorafje de carpaccio ging er bij mij goed in, het vlees was vers en alle groente lekker knapperig. Het personeel was erg vriendelijk en behulpzaam en we hoefden niet lang te wachten tussen de gerechten door, ook kwamen ze regelmatig vragen of alles naar wens was en of we nog wat wilden drinken. voor mij een super fijn restaurant waar we vaak naar terug gaan.
Shobha V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2012
Vanaf 2011 inwoner van Boxtel en inmiddels al een paar keer wezen eten bij Texas..Heerlijke spareribs en ze hanteren daar het all you can eat concept voor de heerlijke ribbetjes..Daarnaast veel keus uit andere heerlijke gerechten en een gezellig interieur..Erg vriendelijk personeel..altijd gezellig!!