Texas

Meer informatie over restaurant Texas

• Terras
Andrea L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2015
De sfeer is geweldig, de ontvangst door het personeel prima, erg attente bediening.
Eten ook vrij goed (hoewel ik wel een betere steak elders heb gehad), maar behoorlijk uit verhouding als je kijkt naar de porties en de prijzen.
Er is, zoals je mag verwachten van een steakhouse, vooral vlees om uit te kiezen. Maar er wordt nauwelijks iets bij geserveerd. Een klein kommetje aardappelsalade en een klein kommetje coleslaw per 4 personen. Overigens onbeperkt bij te bestellen, maar friet, sausjes, mayo en salade moet apart bij besteld worden en dat niet tegen te weinig!
Ik kan me voorstellen dat door de grote porties vlees men vaak de salades laat staan, maar ik ben zelf een normale eter en bestelde een sirloin steak van 250 gram. Ik verwacht dan ook wat andere dingen op mijn bord en niet alleen maar wat magere garnering (een schijfje ananas).
Of laat er tenminste een saus bij geserveerd worden! De stukken vlees kunnen kleiner wat mij betreft en de kommen met standaard bijgerecht wat groter. Ook een sausje zou er gewoon bij moeten!

De voorgerechten waren dan wel weer iets groter, maar daar waren de prijzen dan ook weer naar. Nagerechten waren erg lekker, maar ook nu verwacht ik bij een 'chocolade taartje' geen taartje nog niet eens de grootte van een muffin. Daarbij komt wel één bolletje ijs en wat slagroom. Nou dat mag voor €7,75 toch echt wel wat meer zijn!

Het is allemaal helemaal niet zo verkeerd, maar het klopt niet bij elkaar. Ik zou hier niet zo snel weer komen.
Stiefie7 .
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2013
Bij binnenkomst een geweldige ambiance als western tent. Aankleding en personeel zijn prima in Western stijl, inclusief open haardvuur. Bediening is vriendelijk en attent. Emmertje pinda's met schillen op de grond geven extra ambiance. Eten laat erg lang op zich wachten. Voorgerecht gamba's is groot portie maar weinig smaak. De Hot Spareribs zijn flauw, de haasbiefstuk is goed. Erg weinig koolsla en aardappelsalade voor 3 personen. De extra's (patat en sauzen) zijn behoorlijk prijzig. De pepersaus is een flauw maïzena aftreksel.
Zeker niet voor herhaling vatbaar.
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2012
Wat een aanfluiting, dat eten. Neem vooral iets simpels, want een ladysteak van meer dan 20 euro wordt grondig verprutst. Niet rare, tenderizer, gelakt met iets zoets en zwargeblakerd. De rest is nogal karig, sausjes kost extra, dat soort werk. Leuk decor, dat dan weer wel, en naar het schijnt grappige dansjes in het weekend. Ik ga liever goed eten.
Packie .
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2012
Zowel prive als met mijn werk kom ik hier weleens eten. De sfeer en decor van dit restaurant is geweldig. Je waant je echt in een authentiek western style restaurant.
Menu kaart is goed. Veel keuze in steaks, maar ook diverse vis en zeevruchten. Wat bediening betreft is het ene keer snel, andere keer iets langzamer.