Texas Zeegse

Hoofdweg 42 9483 PC Zeegse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Texas Zeegse

• Af te huren , Airconditioning , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Duur
Erg rumoerig
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2016
Afgelopen donderdag gegeten met twee gezinnen. De hele zaak was omgetoverd in Haloween. Prachtig, geen half werk! Geen hoekje was onbenut gelaten. We hebben wat voorgerechten gedeeld. Broodjes met kruidenboter, carpacio(zat wel een klein stukje plastic in). Prima. Daarna heerlijk malse rib-eye steak. Net als de steaks van het gezelschap, heerlijk. De kindertjes een kinderijsje na. Gezellige avond in een 'haloween omgeving'.
Klaas K.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2016
Van klantvriendelijkheid heeft de gastvrouw niets begrepen. Wij hadden een (speciale) tafel voor zeven personen gereserveerd. Het was een bizondere dag voor ons. Maar toen we kwamen was de tafel bezet " wij reserveren geen tafels, alleen dat u komt". Dezelfde dame wilde een tijd geleden geen foto maken" daar heb ik het te druk voor".
Wat het eten betreft kan het ook wel beter, al ruim 20 jaar dezelfde armzalige kool en aardappel salade, sausjes en gepofte aardappel. Wat opviel was dat het vlees extreem zout was. Voor ons was deze avond de druppel die de emmer deed overlopen. Wij gaan wel naar een ander restaurant waar ze wel weten hoe een klant te benaderen. Maar daar zullen ze wel niet wakker van liggen, de klanten blijven wel komen totdat ......
Prinsk .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2016
De bediening is altijd vriendelijk, het vlees perfect gebakken. Maar de laatste tijd is alles veel te zout. Het vlees en ook de bijgerechten. Niet meer van deze tijd helaas.
Annagien S.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Wij zijn al jaren vaste klant maar de laatste tijd valt het erg tegen. De recepten van o.a. de uiensoep en de kruiden van de steaks zijn veranderd, wij vinden het geen vooruitgang . De uiensoep is veel minder smaakvol en in de kruiden van de steaks komt de rozemarijn er bovenuit, niet lekker. Wij slaan voorlopig even over.
Mwilting .
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Met een clubje van 3 vriendinnen hier gegeten. Van de cowboy-aankleding moet je houden. Erg leuk dat de pinda-doppen gewoon op de grond mogen. Onze steaks waren perfect gebakken em smaakten heerlijk. We stonden er van te kijken hoe druk het was op deze woensdagavond.
Jacomarie .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
In de afgelopen jaren hebben wij met enige regelmaat gegeten bij Ribhouse Texas Zeegse . Het geserveerde vlees was goed/ smakelijk en een reden voor ons om steeds terug te keren. Afgelopen vrijdag 27/5/16 hebben wij een maaltijd genoten, waarvan het vlees zo zwaar gekruid was, dat van een vleessmaak geen sprake meer was. Wij hebben dit kenbaar gemaakt bij de bediening en kregen als antwoord dat dit al jaren standaard is. Voor ons de laatste keer!. Jammer!
H V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
We hadden een maal de "New Yorker", en een maal een gerecht waarvan ik de naam ben vergeten, maar het was een stuk "Black Angus" vlees. Al met al een lekkere ervaring! Alleen jammer van dat apart moeten bestellen (en betalen) van de aardappel/frites........dat hoort er m.i. toch echt gewoon bij. Verwerk het desnoods in de prijzen van de gerechten. Jaren geleden ook al eens in deze Ribhouse gegeten, en ook nu weer was het gewoon goed.
Jannus13 .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Afgelopen week gegeten bij Texas Zeegse.Waar het vroeger af geladen druk was was er nu(op zaterdagavond) niets te doen.
Bij binnenkomst moesten we zelf vragen als we voor 10 personen een tafel konden krijgen anders hadden we er nog gestaan.De stoelen zagen er mooi uit maar qua zitcomfort was het
ronduit slecht.Langer dan 10 minuten hou je het niet vol en moet je echt even staan om geen hernia op te lopen.
Bij het opnemen van het menu werd gevraagd als er ook groente en frites of gebakken aardappels bij moesten.Een beetje rare vraag maar later bleek de reden hiervoor omdat je dit allemaal extra moet betalen.
De opgediende spareribs waren zo droog en hard dat deze niet van het bot af te krijgen was en werd door ons zo aan de kant gelegd.Op de vraag als de spareribs misschien te lang gegaard waren werd ons medegedeeld dat dit zo hoorde.Het personeel kwam om de 5 minuten langs als we nog wat wilden drinken wat erg storend was en terwijl sommigen nog met het toetje bezig waren werd al gevraagd als men nog koffie of thee na wilde.Over het toetje gesproken deze werd voor ons allemaal op een bord gereserveerd waarbij we met iedereen van ditzelfde bord moesten eten.Gevraagd werd om extra bordjes omdat dit wel erg onsmakelijk was.
Al met al een avond om niet aan terug te denken en bij overhandiging van de rekening werd ons duidelijk dat het niet raar was dat het restaurant zo goed als leeg was.
Al met al slecht en weinig eten voor heel veel geld en een ongeïnteresseerde bediening.
Zonde van een restaurant dat zo verpauperd is terwijl dit vroeger(bij de oude eigenaar) altijd heerlijk eten was
Aalt S.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
De tijden zijn veranderd: ook op het Drentse platteland wordt er volop uit eten gegaan. Texas style eten is vlees en nog eens vlees. Veel keuze in allerlei omvang 150 tot 700 gram. Prijslijst is niet super transparant. De patatjes en de sausen worden appart afgerekend. De bijgerechten waren niet erg bijzonder en in vergelijking met de vlees kwaliteit vielen ze in het niet. Al met al toch lekker gegeten.
Rita M.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Heerlijk gegeten. Leuke en vlotte bediening. Wij hadden spare ribs. Goed gaar dus lekker kluiven. We zijn hier al vaker geweest en komen zeker nog terug.
Tineke R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2015
vanavond met onze bewoners gegeten voor de kerst, t was geweldig, leuke bediening die goed meedachten t.a.v onze bewoners, heerlijke mixed grill, super toetje met vuurwerk en bewoners mochten het eten wat ze niet op konden in een zakje mee naar huis kortom: super genoten dank jullie wel
-janine .
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2015
Het eten is goed voor deze prijs grote keuze, leuke bij gerechten. En leuke vlotte bediening. Hebben verstand van alles wat je ze vraagt.
Folkert F.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Wij hebben voor de 3e keer gedineerd bij een vestiging van het American Grill Restaurant.
Nu bij het Ribhouse Texas in Zeegse. Daarvoor al in Boekelo en Epe. Ook nu weer was het voortreffelijk. Het Ribhouse was geheel versierd in de Halloween stijl en dat nog wel overdadig.
De wild west attributen, die normaal gesproken de aankleding van het restaurant zijn vielen daarbij in het niet. Niet alleen de aankleding van het restaurant, maar ook het bedienend personeel
was geheel in de Halloween stijl uitgedost. De een nogenger en angstaanjagender dan de ander, maar allemaal anders. Buitengewoon leuk. De bediening was vlot en accuraat.
Grappig is dat je vooraf niet alleen brood met smeersel krijgt, maar ook doppinda's, die je normaal gesproken aan de apen zou geven, maar nu zelf van hun dop mag ontdoen. De doppen mag je op de grond gooien, hetgeen toch wel bijzonder is, omdat zoiets elders niet gewenst zou zijn.
De steaks zijn onovertroffen, evenals de lamsracks. precies op maat gegrild en mals. Bij wijze van spreken zou je geen mes nodig hebben, maar alleen een vork. Dit past bij een American steakhouse, waar amerikenen, maar ook canadezen dikwijls bij het diner alleen hun vork gebruiken. Grandma's steak heeft geen betrekking op de ouderdom van de steak maar op de omvang ( het gewicht ) van de steak. De hoeveelheid bijpassende garnituur, aardappelsalade en koolsalade was beperkt, maar kan zonder enig probleem bijbesteld worden. Zo'n nabestelling wordt bijna per omgaande uitgeserveerd. Als dan toch nog een puntje van kritiek genoemd moet worden zou het de franse frietjes kunnen zijn. Wat hard gebakken, terwijl luie wijven frites veel beter zou passen in een steakhouse bij het grote assortiment aan steaks.
De chocolade cake met ijs sloot het geheel passend af.
Emiel D.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
16 oktober heerlijk gegeten bij Ribhouse in Zeegse. Eerste keer en meteen het thema van Halloween dat erg leuk was verzorgd.

Bijzonder veel maar mooie decoratie. Veel werk van gehad maar resultaat mag er zijn.

Ook het eten was van bijzondere kwaliteit. De rib eten was uitzonderlijk mals, heerlijk sappig en goed van temperatuur. Complimenten !!!

Bediening had het erg druk, daarom ging alles wat kort en krachtig (niet verkeerd bedoeld). Daarentegen werd ook alles vlot geserveerd.

Zeker een aanrader als je houdt van vlees.
Wilmine B.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wat een verassing in positieve zin is Texas Zeegse! Wij hadden wel zin in een avondje entertainment maar we hadden van zo'n relatief groot ketenrestaurant eigenlijk niets bijzonders verwacht qua eten. Nou zijn wij barbecue- en grillliefhebbers en weten heel goed hoe een fatsoenlijk stuk vlees hoort te smaken maar dat weten ze bij Texas ook. Het vlees wordt echt bereid hoe je er om vraagt: medium-rare voor mijn tafelgenoot en medium voor mij. Mals vlees, lekker gekruid, niet te zout, gewoon lekker. Mijn tafelgenoot had een goede rib-eye en ik ging voor het kleinste stuk vlees op de kaart van 150 gram: de Grandma. Als voorgerecht hadden we ook nog goede kipkluifjes en een wel erg grote bak tortilla's met Mexicaanse garnering.
Er was live muziek maar dit overheerste niet, het stond niet zo hard dat je het niet kon negeren als je wilde. Leuk personeel, er is qua decor overal wat te zien en men communiceert graag dat het geen kinderspeelplaats is. Dit was echt boven verwachting!
JelleWietsma .
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2015
Het decor viel meteen op. is niet omheen te komen, heel gaaf! Eten was helemaal top bijde keren dat we er geweest zijn, nooten van het huis en mocht je op de grond gooien. sate en spareribs waren heerlijk. De tweede keer om extra pittig gevraagd en we kregen ook echt pittig! Het was er wel bijde dagen erg druk. gewoon optijd reserveren en dan is er niks aan de hand.
Sandra V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Wij komen hier al zo lang als ik mij kan herinneren en dat is al aardig lang (ben nu 32...). Vroeger vanaf de camping (Mooi Zeegse) en nu gewoon vanuit huis. Het eten is altijd goed, heet en meer dan genoeg! Onze kinderen vinden het helemaal geweldig om hier te eten, bij de cowboys! We komen hier het meeste als gezin (wij, kids en mijn ouders), maar ook vaak even met zn 2en. De hot spare-ribs en de new yorker blijven favoriet!
Namine .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2015
Hier ben je altijd verzekerd van een leuke avond. Eten is altijd goed en de porties zijn royaal. De spare runs zijn hier top. Bediening is altijd attent en maakt er een show van. Hier ga je heen voor het concept
C W.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2015
Prima restaurant. Hadden Grandma biefstuk en forel die eigenlijk als vooraf bedoelt is maar met frites en gebakken aardappelen goed als hoofdgerecht kan. Is ook enige vis die op de kaart staat. Bediening is vlot en vriendelijk. Wij logeerden in het Fletcher hotel en is maar een klein stukje lopen. Voor de prijs en de originaliteit heel goed. De biefstuk is uitmuntend.
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Cowboy-style eten doe je bij Ribhouse Texas. Je komt hier voor mooi bereid kwaliteitsvlees van de barbecue. We aten de New Yorker: een lendebiefstuk van maar liefst 400 gram. Bij je vlees kies je side dishes. Een pofaardappel en knoflooksaus. Uitstekend bereid allemaal, lekker. De stoelen zitten niet lekker, de pinda's liggen overal verspreid over de vloer, de bediening loopt met Cowboy-hoeden rond. Maar desondanks: prima avondje, leuk met kinderen.