Texas Steakhouse

Wijde Noorderhorne 11 8601 Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Texas Steakhouse

Heerlijke steak

Wil je proeven van de lekkerste steak uit Friesland? Dan is er maar één plaats waar je deze steak zult vinden, Texas Steakhouse! Texas Steakhouse heeft een passie voor steaks en daarom maken de chefs alleen gebruik van vers vlees. De versheid van het vlees draagt ongetwijfeld bij aan de voortreffelijke smaak van Texas Steakhouse steaks waarvoor dit restaurant bekend staat. Zie je een feestje met lekkere steak wel zitten? Dan kan je ook bij Texas Steakhouse terecht, want het restaurant kan tot op 60 personen aan. Als je een feest organiseert in dit restaurant zal je zeker niet teleurgesteld zijn, want het lekkere eten is al genoeg om een succes van uw feest te maken.

Meer informatie over restaurant Texas Steakhouse

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
9,1
Irene K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2017
Heerlijke avond gehad waarbij van begin tot het koekje bij de koffie goed rekening werd gehouden met een allergie. We komen zeker weer, maar dan op jullie nieuwe plekje.
Debbie A.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Heerlijk gegeten ! Groetjes Ons
Saskia V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Lekker gegeten en zeker voldoende voor de grote eters!
Greetje B.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Porties zijn precies goed. Zo hoeft er bijna geen eten weg gegooid te worden. We zullen zeker nog eens komen, en dan in het nieuwe pand.
Lolke S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijk gegeten. Ze gaan verhuizen naar een groter pand. Ik ben benieuwd hoe dat wordt.
Thijmco R.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit gezellige restaurant! De bediening is erg vriendelijk en weten veel af van vlees. Ondanks de drukte kregen wij het eten mooi op tijd. Vooraf kregen we brood met tapas van het huis, waar zie je dat nog? Super!!!! De keuze is reuze in dit restaurant. Wij komen hier zeker terug!
Johann R.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Erg vriendelijke bediening. Leuke uitleg over de verschillende soorten vlees.
H.J. W.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk gegeten.. Goede bediening onder leiding van een erg enthousiaste gastvrouw.. komen zeker terug
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker hoor! En prima service en porties
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten bij Texas steakhouse. Mijn vriend had de mix grill en ik de Dallas steak, beiden een aanrader! De medewerkers van de bediening waren erg vriendelijk en namen ruim de tijd om uit leggen (en de div. steaks te laten zien) wat er allemaal op de kaart stond. Tevens heerlijke bijgerechtjes en desserts. Wij hebben genoten!
Edoejaaren D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Super gegeten komen zeker nog een keer terug
M. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima restaurant voor de echte carnivoor. Goede toelichting op welk vlees waar vandaan komt. Het is zelfs aanschouwelijk gemaakt met een demonstratieblad met de varianten in het soms enorme ( 1kg!) geserveerde gewicht. Het vlees, maar ook de bijgerechten, zijn smaakvol bereid en in overvloed. De bediening is erg vriendelijk en komt regematig vragen of alles okee is, zonder daarbij storend te zijn. De inrichting is gedateerd, maar daar komt verandering in, want het restaurant verhuist nog dit jaar naar een pand vlakbij theater Sneek !
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Na het lezen van alle positieve recensies hadden we hoge verwachtingen maar helaas viel het ons wat tegen. Ondanks gereserveerd was er geen tafel voor ons. we waren ook wat vroeg maar ook om gereserveerde tijd nog niets. Werd opgelost dor aan de hoge tafel plaats te nemen. Dat was prima. We konden alvast de kaart bekijken. Na bestelling zagen we dat de tafel naast ons een uitgebreide uitleg kreeg over de soorten vlees en er werd zelfs laten zien hoe het eruit zag. Was bij ons niet gebeurd en helaas ook verkeerd gekozen. Aan de American steak zat echt enorm veel taai vet. En let op als je carpaccio besteld, dit is geen traditionele carpaccio maar plakken hele rauwe biefstuk met een sausje en rode ui. Na ons eerste drankje werd er niet meer gevraagd of we nog iets wilden. gezien alle positieve reacties denk ik dat wij gewoon pech hadden.
Rocco D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vandaag lekker gegeten samen met de kids en schoonfamilie, ben benieuwd naar de volgende locatie
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hier wordt het eten met liefde bereid. Altijd een verrassende kaart en de steaks zijn uitmuntend. Dit vind je bijna nergens!

Bedankt voor jullie goede service.
Lenie N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel vriendelijk en attent personeel. Veel menu keuzes .Mooie lokatie en gezellig ingericht in de texas stijl.
Een aanrader. Parkeergelegenheid in de buurt.
Wij hebben er heerlijk gegeten. En komen vast weer.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wat hebben we vanavond weer heerlijk bij jullie gegeten. De bediening is erg persoonlijk en het eten is overheerlijk. Complimenten! Een dikke10 van ons, Mark Meijer en Anke de Jong.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prima restaurant, de drie dames in de bediening geven je het gevoel dat je in een warme huiskamer komt. We hadden iemand die bij ons die zich niet erg lekker voelde en kreeg ontzettend goede adviezen zodat hij na het nurttigen van een lekkere ladies steak zienderogen opknapte. Vooraf heerlijk speciaal brood met overheerlijke sauzen. De 24 uurs steak een aanrader en de cowboysteak heerlijk! We komen terug, bedankt.
Marilyn V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
heel gezellig lekker zo doorgaan
Mibossie .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Top restaurant! Wij komen hier zeer regelmatig en familie en vrienden ook. Heerlijk eten en alles met passie gemaakt. Dat zie je en dat proef je. Dit restaurant is zelfs bij collega's in Amsterdam bekend. Een echte aanrader dus!! Geschikt om met vrienden, familie of romantisch te eten.