Texas Steakhouse

Wijde Noorderhorne 11 8601 Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Texas Steakhouse

Heerlijke steak

Wil je proeven van de lekkerste steak uit Friesland? Dan is er maar één plaats waar je deze steak zult vinden, Texas Steakhouse! Texas Steakhouse heeft een passie voor steaks en daarom maken de chefs alleen gebruik van vers vlees. De versheid van het vlees draagt ongetwijfeld bij aan de voortreffelijke smaak van Texas Steakhouse steaks waarvoor dit restaurant bekend staat. Zie je een feestje met lekkere steak wel zitten? Dan kan je ook bij Texas Steakhouse terecht, want het restaurant kan tot op 60 personen aan. Als je een feest organiseert in dit restaurant zal je zeker niet teleurgesteld zijn, want het lekkere eten is al genoeg om een succes van uw feest te maken.

Meer informatie over restaurant Texas Steakhouse

Dinsdag t/m Zondag 15:00 - 22:30

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
Joop D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Lekker hoor! En prima service en porties
Kim S.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Wij hebben echt heerlijk gegeten bij Texas steakhouse. Mijn vriend had de mix grill en ik de Dallas steak, beiden een aanrader! De medewerkers van de bediening waren erg vriendelijk en namen ruim de tijd om uit leggen (en de div. steaks te laten zien) wat er allemaal op de kaart stond. Tevens heerlijke bijgerechtjes en desserts. Wij hebben genoten!
Edoejaaren D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Super gegeten komen zeker nog een keer terug
M. V.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Prima restaurant voor de echte carnivoor. Goede toelichting op welk vlees waar vandaan komt. Het is zelfs aanschouwelijk gemaakt met een demonstratieblad met de varianten in het soms enorme ( 1kg!) geserveerde gewicht. Het vlees, maar ook de bijgerechten, zijn smaakvol bereid en in overvloed. De bediening is erg vriendelijk en komt regematig vragen of alles okee is, zonder daarbij storend te zijn. De inrichting is gedateerd, maar daar komt verandering in, want het restaurant verhuist nog dit jaar naar een pand vlakbij theater Sneek !
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Na het lezen van alle positieve recensies hadden we hoge verwachtingen maar helaas viel het ons wat tegen. Ondanks gereserveerd was er geen tafel voor ons. we waren ook wat vroeg maar ook om gereserveerde tijd nog niets. Werd opgelost dor aan de hoge tafel plaats te nemen. Dat was prima. We konden alvast de kaart bekijken. Na bestelling zagen we dat de tafel naast ons een uitgebreide uitleg kreeg over de soorten vlees en er werd zelfs laten zien hoe het eruit zag. Was bij ons niet gebeurd en helaas ook verkeerd gekozen. Aan de American steak zat echt enorm veel taai vet. En let op als je carpaccio besteld, dit is geen traditionele carpaccio maar plakken hele rauwe biefstuk met een sausje en rode ui. Na ons eerste drankje werd er niet meer gevraagd of we nog iets wilden. gezien alle positieve reacties denk ik dat wij gewoon pech hadden.
Rocco D.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Vandaag lekker gegeten samen met de kids en schoonfamilie, ben benieuwd naar de volgende locatie
Remco V.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Hier wordt het eten met liefde bereid. Altijd een verrassende kaart en de steaks zijn uitmuntend. Dit vind je bijna nergens!

Bedankt voor jullie goede service.
Lenie N.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Heel vriendelijk en attent personeel. Veel menu keuzes .Mooie lokatie en gezellig ingericht in de texas stijl.
Een aanrader. Parkeergelegenheid in de buurt.
Wij hebben er heerlijk gegeten. En komen vast weer.
Anke D.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Wat hebben we vanavond weer heerlijk bij jullie gegeten. De bediening is erg persoonlijk en het eten is overheerlijk. Complimenten! Een dikke10 van ons, Mark Meijer en Anke de Jong.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Prima restaurant, de drie dames in de bediening geven je het gevoel dat je in een warme huiskamer komt. We hadden iemand die bij ons die zich niet erg lekker voelde en kreeg ontzettend goede adviezen zodat hij na het nurttigen van een lekkere ladies steak zienderogen opknapte. Vooraf heerlijk speciaal brood met overheerlijke sauzen. De 24 uurs steak een aanrader en de cowboysteak heerlijk! We komen terug, bedankt.
Marilyn V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
heel gezellig lekker zo doorgaan
Mibossie .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Top restaurant! Wij komen hier zeer regelmatig en familie en vrienden ook. Heerlijk eten en alles met passie gemaakt. Dat zie je en dat proef je. Dit restaurant is zelfs bij collega's in Amsterdam bekend. Een echte aanrader dus!! Geschikt om met vrienden, familie of romantisch te eten.
Karin D.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2016
John en Karin
Zondag 9 oktober 2016 heerlijk gegeten hier. We waren onbekend in Sneek en dus via google gaan zoeken naar een lekker restaurant. De foto's nodigden al uit om hier naar toe te gaan en in werkelijkheid was het nog beter. De kwaliteit van het eten maar vooral ook de kennis van de bediening en de uitleg van de keuzes die op het menu stonden maakten dat we een heerlijk avondje uit hebben gehad!
We hebben heerlijk gegeten en komen zeker nog eens terug, want we hadden geen plek meer voor het dessert en ook die zagen er in het voorbij komen heerlijk uit!
Jeroen T.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Na een dagje Sneek hier met een groep gereserveerd. Zoals op de site beschreven kregen wij vooraf zelfgemaakt brood met diverse smeersels. Nu weet ik niet wanneer het brood zelf gemaakt is, maar het brood was keihard en taai. Ook de zelfgemaakte dorito's waren "krokant gebakken". Maar goed, dan maar door naar de hoofdgerechten. De meeste hoofdgerechten waren prima. De mixed grill daarentegen was een teleurstelling. Taaie stukken vlees en ook geen spoortje van iets van peper of zout te bekennen. Niet wat je verwacht in een restaurant dat gespecialiseerd is in vlees. De bijgerechten, die ook geroemd worden om hun hoeveelheid, vielen nogal tegen. Als je voor 6 personen een paar kleine bakjes op tafel zet dan oogt dat niet als iets uitbundigs. Natuurlijk konden de bakjes bijgevuld worden, maar aangezien de meeste ook niet het navullen waard waren hebben we dat maar sporadisch gedaan. De desserts waren prima.

Het viel ons op dat de 6 hoofdgerechten binnen no time op tafel stonden. Blijkbaar worden de gerechten hier voorbereidt en last minute nog even opgewarmd ofzo. Dat zou wel de wat taaiere stukken vlees verklaren. Volgende keer wacht ik liever iets langer zodat de kwaliteit omhoog kan.

De bediening was op zich goed, maar blijkbaar is de Friese humor toch niet geheel aan ons besteed. De als blijkbaar grappig bedoelde opmerkingen kwamen niet geheel aan. Maar dat kan uiteraard ook aan ons liggen.

Al met al hebben de meesten hier best aardig gegeten, maar mochten we nog een keertje in Sneek zijn dan gaan wij een ander restaurant uitproberen.
Karin T.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
heerlijk gegeten. het eten is met liefde bereidt je proeft het.
hier komen wij graag terug.
heerlijk voorgerecht gehad maar je krijgt sowieso heerlijk brood en tortillachips. met van alles erbij. nagerechten zijn ook heel uniek. kortom zalig.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2016
Heerlijk gegeten! Vlees is heerlijk van smaak. De echte vleeseter kan zijn lol wel op, want het zijn geen kleine porties!
ursulazwart .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
De bediening was prima vriendelijke meiden eten was perfect. Die tomahawk van 1 kilo goed bereid!!! De mannen hebben gesmuld ????. Ook de kalfskotelet en biefstuk goed bereid . Zeker weten voor herhaling vatbaar!!!
Bedankt voor u recensies jullie altijd welkom bij ons voor lekker eten en drinken bij ons chef kok Momi en Gastvrouw jannie en onze Team SteakHouse TexasSteak Sneek www.texassteak.eu
Edo V.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2016
Met vrienden een lekker lang weekend weg gestart met een heerlijk diner hier. Black angus voor de dames en de heren kozen Cowboy beef en de 500gr steak. Prima bediening, duidelijke uitleg, dacht fijn mee, goede zorg. We hebben heerlijk gegeten en zijn supervoldaan vertrokken.
Bedankt voor u recensies jullie altijd welkom bij ons voor lekker eten en drinken bij ons Chef kok Momi en Gastvrouw jannie en onze Team SteakHouse TexasSteak Sneek
Lies J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
vlees ,vlees ,heerlijk mals vlees hebben we gegeten.
de apache spies was overheerlijk, mijn tafelgenoten konden genieten van een prachtige t.bone steak, en een american steak. en dan als we al aardig vol zitten(want je krijgt echt niet te weinig) komt ons heerlijke dessert,......eigengemaakte suikerbrood met ijs, heerlijk. het was de zoveelste keer dat we hier aten, en zeker niet de laatste. onze gastvrouw is altijd zeer begaan met hoe alles je bevalt. bedankt lieve mensen.
Bedankt voor u recensies jullie altijd welkom bij ons voor lekker eten en drinken bij ons. Chef kok Momi en Gastvrouw jannie en onze Team SteakHouse TexasSteak Sneek

Reactie van proever:

tot snel
Alfred D.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Onze avond was boven verwachting! Een gezellig restaurant, met echt uitstekend eten, en de bediening was een 10+ (zeer uitgebreide uitleg van de menukaart + zeer goede service). we komen zeker terug!
Bedankt voor u recensies jullie altijd welkom bij ons voor lekker eten en drinken bij ons Team SteakHouse TexasSteak Sneek chef kok Momi