Texas Rooi

Dinsdag t/m Donderdag 17:00 - 21:30
Vrijdag en Zaterdag 17:00 - 22:00
Daan G.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2016
Samen met mijn familie heb ik vanavond gegeten bij Texas sint-oedenrode.

Het eten was prima naar onze zin. Zelf vond ik de miss Monica, spicy mushrooms en gegrilde maiskolven heel erg lekker. We hebben tezamen bijna het hele menu wel een keer gehad en het is allemaal goed in orde. Met als enige minpunt voor mij persoonlijk. Dat de tomatensoep iets te koud opgediend werd en de gepofde aardappel naar mijn smaak iets te droog was van binnen.

In tegenstelling tot enkele andere reviews op deze site was het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De service was erg goed. Het eten werd niet te snel en niet te laat opgediend. En we werden prima geholpen gedurende de avond. De sfeer was overall prima. Hoewel Texas goed bezet was deze avond. Vond ik het fijn dat het niet te druk aanvoelde kwa geluid van de andere gasten.

Over het decor heb ik niet veel op en aanmerkingen. Het zal er in ieder geval netjes en schoon uit.

Ik zou dit restaurant aan anderen aanbevelen als je in Sint-Oedenrode fijn uit wilt eten. Kom in de toekomst zeker nog een keer terug.
Henri E.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Eten is zeer goed behalve de service lang wachten voor het volgende hapje .
Als laast meer dan 25 afgewacht of er iemand kwam voor de dessert lijst maar werden steeds voorbij gelopen .
Zijn maar gegaan en een dessert maar ergens anders gegeten . Mensen achter ons klaagde ook al aan de tafel die moesten heel lang wachten op het eten .
StevaGo .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Onze eerste kennismaking, voor een vaste prijs keuze uit een kleinere kaart. Wisselend gegeten van een prima carpaccio tot een huisgemaakte tonijnsalade.
Tonijn uit blik? Van een goede Argentinean steak tot miss Monica, kip in een heerlijke Texas marinade, nou ja gewoon chilisaus. De vrolijke en hardwerkende kok leverde prima werk. De bediening was vooral jong en onervaren, de linkerhand wist duidelijk niet wat de rechterhand aan het doen was, gewoon een bestelling vergeten door te geven, een drankje serveren en twee minuten later weer vragen of we wilden bestellen. Dan de entourage, moeilijk om daar nu een uitspraak over te doen, een gedeelte van het restaurant niet in gebruik, overal emmers op de tafels, een lekkage?
Rhvdwiel .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Na eerder geen goede ervaring te hebben beleefd bij Texas Rooi, op verzoek van de eigenaar teruggekomen zodat hij het goed kon maken. Helaas was de eigenaar niet aanwezig vandaag, die hadden we graag gesproken. (Het goedmakertje was dat de jongste gratis at, maar de vorige keer hadden we dubbel betaald voor hem). Het eten was oké tot goed, maar net als de vorige keer was de bediening echt niet goed. Ongeïnteresseerd vooral. Niet onbeleefd dus, maar we voelden ons zeker niet welkom. Juist voor een terugkerende klant met een eerder negatieve ervaring zou je beter verwachten. Wij komen niet meer terug, jammer!
Coby G.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2015
We hebben verschillende gerechten van de kaart besteld en het was allemaal superlekker, kan niet zeggen wat het lekkerst was, was allemaal geweldig.
ook erg goede bediening. TOP !!
Eefje V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2015
Lekkere gerechten. Goede grootte van de porties. Vlees lekker bereid. Goede afstemming bediening en de keuken, gerechten kwamen vlot als je had besteld, terwijl het restaurant nagenoeg vol zat. Een standaard flesje wijn keurig aan de prijs.