Teun Eat, Drink & Sleep

Haarlemmerdijk 61 1013 KB Amsterdam Nederland Kaart
31-203629563

Over het restaurant Teun Eat, Drink & Sleep

Genieten bij Teun!

Aan de gezellige Haarlemmerdijk heet eigenaar Eddy Teunissen je van harte welkom in zijn knusse zaak. van 's ochtends vroeg tot in de avond kun je hier aanschuiven: ontbijt, borrel, lunch en diner. Met verse en eerlijke seizoensproducten zet Teun je heerlijke gerechten voor uit de klassieke Franse keuken. Snelle maaltijd voor de film of uitgebreid tafelen? Het kan allemaal!

Meer informatie over restaurant Teun Eat, Drink & Sleep

Maandag t/m Zaterdag 09:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Teun Eat, Drink & Sleep

Peter S.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Teun is een klein hotel op een van van de leukste straten van Amsterdam: de Haarlemmerdijk. Daarnaast is Teun een restaurant en lunchzaak met een aantrekkelijke inrichting en prettige service. Mijn lunch was alleszins redelijk: ik had de clubsandwich met gerookte kip, bacon en brie en de salade met gerookte kip, blauwe kaas en avocado. Het waren geen hoogstaande maar wel smakelijke en betaalbare gerechten. Ik zou het eten graag willen waarderen met een zeven maar dat kan bij IENS om onbegrijpelijke redenen niet.
iklustbijnaalles .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Ik was een paar jaar geleden voor het laatst bij Teun geweest, maar mijn teleurstelling van nu is net zo groot als mijn enthousiasme van toen.
Ik ben geschrokken van de manier waarop er met personeel wordt omgegaan hier! Heel ongezellig!
Adam L.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Als de special op het menu 'Lasagne' is (zonder andere details) verwachtte ik niet dat het vegetarisch was. Ik noemde dit aan de serveerster, die alleen gelogen en zei dat ze me vertelde dat het voor vegetariër was en ik hoop dat ik het leuk vind. Zeer onprofessioneel. En slechte lasagne om het te beëindigen. Ik beveel deze plek niet aan en ik zou niet terugkeren.
EPVB .
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Voor de eerste keer gegeten en zeer aangenaam verrast! vriendelijke ontvangst, aangename inrichting en sfeer en heel bijzonder om te zien hoe de kok, de enige kok in de open keuken, met zoveel concentratie , aandacht en in alle rust de gerechten bereid. Wij hadden beide voor de lamskoteletten in thijm gebakken gekozen. Lekker mals gebakken , en 4 ! verschillende groenten, die allemaal nog heel knapperig waren en allemaal zeer smaakvol, goed gecombineerd met rode aardappelen uit de oven. een mooie pure , zeer smaakvolle maaltijd. Als nagerecht namen wij de zelfgemaakte appeltaart, heel erg lekker, fris en niet te zoet, zelf zou ik voorkeur hebben voor een tikje vanille in de slagroom, anders wordt m.i. de combinatie van de 2 niet gezoete producten wat laf, maar ok, dat is persoonlijke voorkeur. Als zeer kritische consument ben ik lovend over Teun, een aanrader voor iedereen, lekker relaxed, haast lieve bediening en terwijl er enkel 1 kok en 1 serveerster is, heel vlot met alles. Bovendien, als drinker van heet water , zonder theezakje, de eerste gelegenheid waar dit niet als een kop thee in rekening is gebracht! chapeau!. heerlijk gegeten kortom , voor slechts 65 euro voor 2 personen, een ontdekking om snel weer eens terug te keren. Met Dank!
Peter D.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
Ontbijtje proberen te scoren na een stapavondje. Voor de meest uitgebreide versie gekozen met verse jus, croissants, eitje en yoghurt. Veelbelovende presentatie en kaart maar dramatisch slecht ontbijt. Bevroren ei, bevroren boter in een kuipje, minimale hoeveelheid jam en alles bediend door sjagerijnige dames. Op klachten van onze kant werd totaal ongeinteresseerd gereageerd. Bij de gratie gods een nieuw net ontdooid wit broodje gekregen. Ohja: de jus zoals op de kaart stond hebben we nooit gekregen. 'Die was op'. Snel doorlopen bij het zien van deze tent zou ik zeggen.....
wiko R.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
Het zat niet zo mee tijdens de eerste kennismaking met dit restaurant, beter eetcafe genoemd. De kok was ziek, de invalkok kwam te laat en de frituur rook je door de hele ruimte heen. De lamskoteletten waren lekker, de groente eronder zwommen in het vet en de mayonaise was ravigottisaus. Aan de buitenkant van de waterkan zat veel sop en voor mijn tafelgenoot werd twee keer het glas vergeten. De bediening en de kok waren wel bijzonder aardig, dat dan weer wel gelukkig! En het vlees was biologisch, zeker ook een pluspunt!!
Eva W.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Vanavond na de film een hapje eten, Teun zag er uitnodigend uit en de kaart ook! Sfeervol pandje met niet te dicht bij elkaar staande tafels. Vriendelijke en vrolijke bediening. De slibtongetjes waren lekker, de surf en turf burger van goed vlees maar wat lastig te eten door de de vele garnering. Gaan er zeker nog eens terug
annemarievdh .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
Lekker eten, super toetje (nog nooit zulke lekkere worteltjestaart gegeten!) en ontzettend leuke bediening. Echt een verrassing.
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Gisteren weer heerlijk gegeten bij Teun. Wat een feest was dat speciale menu. Gulashsoep, kaasfonduetje, zuurkool met parelhoen, rode kool met kasslerrib, bloedworst met appeltjes, raclette-aardappeltjes, braadworst. Als toetje schwarzwalderkirsch-taart en apfelstrudel met vanillesaus. Eddy heeft zichzelf weer overtroffen! Supertolll!
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2016
Vandaag geluncht bij Teun en daar een hamburger gegeten. Die was smakelijk, maar het vlees leek niet aangemaakt te zijn en dat maakt een hamburger altijd wel wat lekkerder. Ik moest dus zelf flink met zout, peper, mayo en ketchup in de weer. Verder mag er wat minder sla op het broodje: dat was een beetje overvloedig, al zag het er wel fraai uit. Maar al met al: best smakelijk geluncht.
Het is in ieder geval een prettig plekje met prima koffie om even de ankers te laten vallen als je in die straat aan het winkelen bent.
Ron D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2016
Hier op 27 januari geluncht. Gekozen voor een hamburger. Het vlees was niet echt smaakvol. Was geheel naturel, dus zonder kruiden. Wel werden er twee sausen bij geserveerd. Dat gaaf het geheel nog wat smaak. Jammer alleen dat er zo vreselijk veel sla op het broodje wordt gelegd. Vooral voor iemand die een afkeer heeft van sla. Dat geeft echt geen meerwaarde en meer smaak aan het geheel.
Dit was een genoten lunch. Ik erg benieuwd hoe hun diner kaart eruit ziet en of die lekker smaakt.
pdelleman .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2015
Voor ons een tweede keer in dit restaurant. Teun blijft een goede tip voor een eetgelegenheid op de Haarlemmerdijk. Een prettig restaurant met een gezellige sfeer. Wij hebben dit keer genoten van een uitgebreide borrel met diverse kaasjes, bittergarnituur en salade.
Uiteindelijk was het zo gezellig... dat we er maar zijn blijven slapen. Want Teun is ook een prima hotel.
jr59 .
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2015
Gisteren voor de tweede keer bij Teun gegeten. Beide keren uitstekend! Een eenvoudige kaart met mooie gerechten. Het eten is met zorg bereid, volgens mij wordt alles zelf gemaakt (heerlijke basilicum mayonaise!) en alle ingredienten zijn vers. Echt heerlijk gegeten. De sfeer is prettig en ongedwongen en het personeel is erg aardig en gastvrij. De rekening viel ook nog eens erg mee kortom: een aanrader! Tot slot: er staan niet teveel tafels waardoor je de ruimte hebt, dit in tegenstelling tot veel andere restaurants.
martijnjonker .
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2015
Afgelopen donderdag weer eens bij Teun gegeten voorafgaand aan een bezoek aan de Movies. Lekkere Hamburger gegeten. De burger leek wel gehakte biefstuk, zo mals. Goede frieten, een prima salade en op verzoek snel op tafel. Prettige, rustige plek om een avondje uit te beginnen.
Barbara N.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2015
Teun ziet er leuk uit, en dat is meteen het meest positieve van de ervaring. Geen "goedemiddag" als ik binnenkom, geen "tot ziens" als ik wegga en ook geen "heeft het gesmaakt?" bij het afrekenen. En als ik vraag of ik mag bestellen zegt de serveerster "ja" en loopt door. Het broodje tuna melt bestaat uit 1 dikke snee brood, dik belegd met huisgemaakte tonijnsalade, gevuld met kappertjes en rode ui. Hoewel de kaas is gesmolten is het broodje koud. Gek genoeg doet de tonijnsalade me af en toe aan likkepot denken. Het heeft dezelfde zalvende structuur. Garnituur bestaat uit droge rucola (daar had best een drup olijfolie overheen gemogen), een gehalveerde cherrytomaat en snippers walnoot. Walnoot? Dat smaakt toch niet bij tonijn! Vermoedelijk is de walnoot een leftover van de dagsoep (broccolisoep met walnoot), maar echt zinloos om hierbij te serveren. De koffie verkeerd is geen speciale vermelding waard. De rekening daarentegen wel: €10,40 voor een belegde snee brood en koffie met melk. Ik vind het te duur. In het halve uur dat ik hier zat heb ik de bediening niet zien lachen; ik sta wel snel weer buiten. Kortom, niet voor herhaling vatbaar.
Annastiina V.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2015
voor de tweede keer bij teun gegeten vd week. sfeer is goed, vooral tijdens warme avond buiten op het terras. heerlijk om te genieten van een mooie drukke haarlemmerdijk! gerechten zien er goed uit, bediening is correct maar belangrijkste van alles is; een heerlijke maaltijd. verse vis en vlees met lekkere groenten en aardappels. zelfs de borden waren warm !!op de haarlemmerdijk is teun onze favoriet... tot snel
LAFOOD .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Vorige week op een zonnige dag geluncht op het terrasje van Teun. Teun zit op een leuk stekkie, maar voor een lunch hoef je er niet te komen. Dan zijn er in de buurt betere en lekkere lunchcafés. We bestelden een broodje met gerookte kip, guacamole met dressing. De quacamole kwam kant-en-klaar uit een potje, amper dressing en amper beleg. Echt een aanfluiting. Verder bestelden we twee garnalenkroketten op brood en kregen kalfsvleeskroketten met bruin geroosterd brood. Ik heb nog nooit eerder een broodje kroket op een bruin (oud) geroosterde boterham gegeten. Na er wat van gezegd te hebben, kregen we uiteindelijk de juiste kroketten (garnalen) en een witte boterham. De bediening heeft de bestelling verkeerd ogenomen, maar even ‘sorry’ zeggen was blijkbaar teveel moeite. Voor ons geen lunch meer bij Teun!
Willemijn H.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2015
Vooral de vriendelijke bediening maakt dat ik hier zeker terug kom. Heel gastvrij. Ons herrie gezelschap, 7 mensen, was erg tevreden. Eten eenvoudig maar erg goed.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2015
Vandaag met vrienden geluncht bij Teun. De geserveerde gerechten vernieuwend, o.a. club sandwich met brie, en goed van smaak. De bediening is vriendelijk en correct. Het decor is netjes. Wat ons betreft een aardige locatie om een hapje te eten.
Astrid V.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2015
Ongelofelijk bij hebben zaterdag de avond van ons leven gehad echt heerlijk ik had tournedos met kruidenboter maar het voorafje was helemaal geweldig spinazie salademet kaasfondue ik kon me d'r is niks bij voorstellen maar het was echt een smaaksensatie mijn man had garnalenkroketten en mijn kinderen de tomatensoep allemaal even heerlijk in je weet toch als kinderen iets lekker vinden dan is het goed. bediening was hartstikke gezellig wat een leuk meisje ! hoofdgerecht. Mijn man en zoon namen de surf en turf, was echt geweldig leuk hoor zo'n titanenstrijd tussen twee mannen althans mijn zoon van 14 denkt dat hij een man is ;-) nou papa heeft gewonnen ze Konden het toch niet helemaal op ongelofelijke wat een hoeveelheid !! heerlijk!! dochter heeft lekkere haar eigen hamburger samengesteld zoals zij die wil alles is hier mogelijk !!

En dan het klapstuk van de avond ... het toetje ongelofelijk chocolademousse gemaakt door Tina geen gewone chocolademousse maar een hemelse verrassing in je mond lekker zeg jeetje Mina wat hebben wij genoten wat een lieve mensen ! restaurant Teun, echt een aanrader !!! Dit mag je niet missen!!