TerraZen Centre

31-200000000

Meer informatie over restaurant TerraZen Centre

Marinus S.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Nee, eerlijk waar. Ik sta te kijken dat mensen er positief over kunnen zijn. Ik kan geen onderdeel hoger geven dan een 1. Dit is echt wat ik er van vind. Er is 1 (wiebelende) tafel en daar zit je met vreemde mensen. Oke dit is bijzonder en kan ik nog mee leven, maar het zag er verder ook niet echt uit.

Ik en mijn partner bestelde als eerste in het restaurant eten (hetzelfde gerecht). Zij kreeg haar eten. En vervolgens kregen andere mensen eten. Na 20 minuten kreeg ik toen pas mij eten. (Heel vreemd). Het was totaal niet goedkoop voor wat je kreeg. En het was duidelijk noet zelf gemaakt. Het was ontiegelijk taai en komt hoe dan ook uit een verpakking. Bij het afrekenen bleken de 2 kleine filter koffies (die voor ginger koffie door moesten gaan) 4 euro per stuk.

Ik voel me zacht gezegt gewoon opgelicht. Ik zou wensen dat iemand me tegen had gehouden om hier heen te gaan. Bij deze dus mijn recencie om andere hiervoor te waarschuwen.
PLohoff .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Heerlijk gegeten bij TerraZen in aparte omgeving. De kok ontvangt zijn gasten met een innemende lach en serveert de heerlijkste gerechten. Voor herhaling vatbaar!!
René En Cathelijne V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2014
Ben ik in een coffeeshop? Is het een snackbar? En dan komt de kok met zijn big smile en de serveersters die (met z'n tweetjes) de bestelling op komen nemen... En natuurlijk het belangrijkste: echt lekker veganistisch eten!! Mijn complimenten.
EdithSlo .
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2014
Het decor, de kok, de raggea muziek uit een oude stereo toren op de grond. Wij hebben genoten van de relaxte sfeer zodra je Terrazen binnenloopt. Het eten was lekker voor een redelijke prijs. Voor herhaling vatbaar.
Jacqueline S.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2012
Het restaurantje ziet er een uit als een bij elkaar geraapt rommeltje, maar als je daardoorheen kan prikken dan kun je heerlijk veganistisch eten. Wij hadden de tempura miso soep en de veggie burger. Beiden waren om je vingers erbij af te likken.