Terra Sarda

Willemstraat 28 2282 CC Rijswijk Nederland Kaart

Over het restaurant Terra Sarda

Hartstocht uit Italië

Wie van Italië houdt, houdt van de Italiaanse keuken. Het is niet alleen de manier van koken, maar ook de manier van leven. De Italiaanse maaltijden beleef je, het liefst met de hele familie. Pure ingrediënten, pure emoties. Bij restaurant Terra Sarda weet eigenaar Roberto Quartu precies hoe hij de zonnige sfeer uit het zuiden, in Rijswijk tot bloei moet laten komen. Met een warm interieur, een hartelijke ontvangst en natuurlijk een geweldig menu.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Terra Sarda

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Terra Sarda

Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Gezellig avondje uit met vrienden.
We hebben gekozen voor het menuvan €24,95/ 26,95, waarbij je gewoon kunt switchen tussen vis en vlees. Voor sommige gerechten betaal je een toeslag. De gerechten waren heerlijk en behoorlijke porties. We hadden een aardige diversiteit op tafel, dus aardig beeld. Ook een apitiser en broodmandje waren inclusief. De rode huiswijn, zwaardere variant. was echt lekker. Plus is dat je naast water uit fles ook gewoon uit de kraan kan krijgen. Gastheer is voorkomend en vriendelijk. De entourage is wat gedateerd en gekraak van stoelen werkt in 1e instantie wat op de zenuwen, maar dit restaurant is echt de moeite waard zodat je daar ook snel overheen stapt. Kortom heerlijk gegeten, leuke avond gehad.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Prima en gezellig Italiaans restaurant
Gerard W.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Een simpel, effectief aangekleed restaurant, met echt lekker Italiaans eten, goede wijn en een goede en vriendelijke bediening. Een aanrader, wij komen zeker nog eens terug.
Judith S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2017
sympathiek restaurant met heerlijk eten
Johan B.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Een uitstekend adres om lekker te eten. Het is een Italiaans restaurant met authentieke gerechten. Het gaat dus veel verder dan een doorsnee pizza. De restaurateur heeft liefde voor zijn vak en maakte de gasten het hof zonder opdringerig te zijn. Toen we daar aten (26/3) hadden we geen idee van de tijd. Het eten smaakte goed en er wordt veel aandacht besteedt aan de opmaak op het bord. Alles is met zorg omringt. Een adres om terug te komen. Grazie!
Angela R.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Laatste keer was niet lekker, deeg van de pizza was keihard en er zat echt niet op wat er beloofd was.
Het vlees was goed maar garnituur slecht,
jammer want voorheen was het echt goed.
Natasja D.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Heerlijk gegeten bij dit restaurant! Echte Italiaanse sferen, genoten van al het eten. Vriendelijke bediening en mooi opgemaakte borden. Wij komen zeker terug!
Erna S.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2017
Lekker gegeten en kunnen bijkletsen
a.c.simons S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2017
Met zijn vieren hier gegeten
Wij vonden de gerechten matig en de tiramisu is niet zoals een tiramisu hoort te zijn
Inrichting heel gezellig en sfeervol maar de tijd tussen de gangen vonden wij echt veel te lang.
Ik ga hier niet nog een keer eten, jammer
Aad K.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Prima vertoeft, leek even vakantie in Italië. Voor herhaling vatbaar!
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk drie gangenmenu gegeten voor zeer schappelijke prijs. De zeetong is voortreffelijk net als de heerlijke witte huiswijn van Sardinië. Vriendelijke en warme bediening.
Marjolijn B.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Goede Italiaan. Heerlijk 3 gangen vis- of vleesmenu. De vis carpaccio met zalm en kabeljauw was heerlijk en het hoofdgerecht met grote garnalen ook. De eigenaar is superaardig en staat met raad en daad voor je klaar.
Desiree D.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
We hebben hier ons oudjaarsdiner gehouden en we wisten gewoon dat het weer erg lekker zou zijn,we komen hier immers al jaren. En wederom werden we niet teleurgesteld, het was heerlijk! We hadden allemaal iets anders en zowel voorgerechten als hoofdgerechten waren erg smakelijk. Zeer aan te raden is ook de spaghetti met olie en knoflook en pepertjes, echt ontzettend lekker bij het mooie malse vlees dat chef Mario telkens weer perfect weet te prepareren. Wij komen hier graag vanwege de hoge kwaliteit eten maar ook omdat de host zo ontzettend aardig is, we voelen ons altijd erg welkom hier. Bedankt voor de heerlijke avond. En ook voor de verrukkelijke panetone die we meekregen!
Rocco M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten, pure smaak!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vanavond wederom bij Terra Sarda uit eten geweest met mijn man en twee kinderen. Het was weer heerlijk, gezellig en ontspannen. De service is hier altijd uitstekend, er is een fijne, warme sfeer en het eten is echt een aanrader. Leuke locatie in Oud-Rijswijk. We gaan er snel weer naartoe!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening was erg goed, vriendelijk en attent. Fijne sfeer en leuke locatie in Oud-Rijswijk.
Hakuna M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Samen met mijn dochter heerlijk avond bij Terra sarda. Een persoonlijke en vriendelijke benadering van de eigenaar en bediening. Restaurant zit op een leuke locatie en is sfeervol en schoon. We hebben heerlijk genoten van de beste pizza's! Voldaan en blij hebben we hier gegeten. Wij komen zeker weer terug!
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij hadden hier al eerder gegeten en wederom was het een heerlijke avond.
De eigenaar was zeer gastvrij ...we kunnen ons totaal niet vinden in eerdere recensie....Roberto is een echte italiaan en dol op kinderen..maar dit terzijde.
Wij kregen een heerlijke bruschetta met een schaaltje olijfolie met balsamico. als voorgerecht een zalige carpaccio vers gesneden.
Mijn man had als hoofdgerecht kalfsvlees met een heerlijke gorgonzola saus en spaghetti aioli ik had vis doradefilet met aardappeltjes uit de oven, de vis was bereid in folie met allerlei kruiden heerlijk! We kregen echte italiaanse garnituur erbij aardappel met groenten in olijfolie.

Als dessert hadden wij de huisgemaakte tiramisu zoals je dat alleen bij hun eet.
Kortom als je van echt italiaans eten houdt ben je hier op je plek .

De sfeer is top er staan verse roosjes op tafel ...de tafels zijn opgedekt met mooi linnen kleden en servetten...daar kunnen een hoop restaurants wat van leren.
Niet in de laatste plaats wordt de sfeer bepaalt door de eigenaar hartelijk en flamboyant en erg attent.

Hij vraagt ook steeds ( zonder opdringerig te zijn) of alles naar wens is en voor de kleintjes heeft hij altijd een lief verhaaltje ....
Wij komen hier graag ......
Debge .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afg zaterdag hier met vrienden en onze kinderen voor de eerste keer gegeten. Wij werden vriendelijk onthaald door een serveerster. Wat ons bevreemden was dat wij gelijk een menukaart kregen. Lijkt mij meer voor de hand te liggen eerst een drankje te nuttigen. De eigenaar kwam op ons over als gemaakt vriendelijk en was nogal opdringerig. Wij vroegen aan de serveerster om een mandje stokbrood met wat tapenades. Toen kwam de eigenaar gelijk en zei ons eerst te bestellen. Wij wilden eerst wat borrelen vertelde ik en onze kinderen, en wij ook, hadden daar trek in. Nou dat kon écht niet want de menukaarten werden anders vies. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt en vind dit heel klantonvriendelijk. We werden als een stel kleine kinderen behandeld! Het eten viel ook tegen. De zeetong werd verpest door een vieze bruine saus waar niet om was gevraagd. En bij de ossobuco zat veel vet en weinig eetbaars. Kortom, hier eten wij nooit meer!
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wederom bij Terra Sara gegeten. Genoten van een heerlijke avond met zijn vieren. Wij kozen 3 maal het menu en 1 maal carpaccio en pizza. We kregen een apatizer met heerlijk brood en kozen voor een lekkere Sardijnse huiswijn erbij. Bij het menu was vooral de zeetong uitmuntend, maar de ossenhaas was ook perfect mals en heerlijk op smaak. Voorgerechten en dessert waren goed en alles mooi geserveerd. Koffie na, goede kwaliteit, met wat zoets. Was weer genieten. Het enige minpuntje is het moeilijke parkeren op zaterdagavond.