Terra Sarda

Willemstraat 28 2282 CC Rijswijk Nederland Kaart

Over restaurant Terra Sarda

Hartstocht uit Italië

Wie van Italië houdt, houdt van de Italiaanse keuken. Het is niet alleen de manier van koken, maar ook de manier van leven. De Italiaanse maaltijden beleef je, het liefst met de hele familie. Pure ingrediënten, pure emoties. Bij restaurant Terra Sarda weet eigenaar Roberto Quartu precies hoe hij de zonnige sfeer uit het zuiden, in Rijswijk tot bloei moet laten komen. Met een warm interieur, een hartelijke ontvangst en natuurlijk een geweldig menu.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Terra Sarda

Maandag gesloten
Dinsdag t/m zondag 17:00 - 22:00

• Af te huren , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rocco M.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Wij hebben er heerlijk gegeten, pure smaak!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Vanavond wederom bij Terra Sarda uit eten geweest met mijn man en twee kinderen. Het was weer heerlijk, gezellig en ontspannen. De service is hier altijd uitstekend, er is een fijne, warme sfeer en het eten is echt een aanrader. Leuke locatie in Oud-Rijswijk. We gaan er snel weer naartoe!
Marianne H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Het eten was heerlijk en de bediening was erg goed, vriendelijk en attent. Fijne sfeer en leuke locatie in Oud-Rijswijk.
Hakuna M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2016
Samen met mijn dochter heerlijk avond bij Terra sarda. Een persoonlijke en vriendelijke benadering van de eigenaar en bediening. Restaurant zit op een leuke locatie en is sfeervol en schoon. We hebben heerlijk genoten van de beste pizza's! Voldaan en blij hebben we hier gegeten. Wij komen zeker weer terug!
Martien K.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Wij hadden hier al eerder gegeten en wederom was het een heerlijke avond.
De eigenaar was zeer gastvrij ...we kunnen ons totaal niet vinden in eerdere recensie....Roberto is een echte italiaan en dol op kinderen..maar dit terzijde.
Wij kregen een heerlijke bruschetta met een schaaltje olijfolie met balsamico. als voorgerecht een zalige carpaccio vers gesneden.
Mijn man had als hoofdgerecht kalfsvlees met een heerlijke gorgonzola saus en spaghetti aioli ik had vis doradefilet met aardappeltjes uit de oven, de vis was bereid in folie met allerlei kruiden heerlijk! We kregen echte italiaanse garnituur erbij aardappel met groenten in olijfolie.

Als dessert hadden wij de huisgemaakte tiramisu zoals je dat alleen bij hun eet.
Kortom als je van echt italiaans eten houdt ben je hier op je plek .

De sfeer is top er staan verse roosjes op tafel ...de tafels zijn opgedekt met mooi linnen kleden en servetten...daar kunnen een hoop restaurants wat van leren.
Niet in de laatste plaats wordt de sfeer bepaalt door de eigenaar hartelijk en flamboyant en erg attent.

Hij vraagt ook steeds ( zonder opdringerig te zijn) of alles naar wens is en voor de kleintjes heeft hij altijd een lief verhaaltje ....
Wij komen hier graag ......
Debge .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Afg zaterdag hier met vrienden en onze kinderen voor de eerste keer gegeten. Wij werden vriendelijk onthaald door een serveerster. Wat ons bevreemden was dat wij gelijk een menukaart kregen. Lijkt mij meer voor de hand te liggen eerst een drankje te nuttigen. De eigenaar kwam op ons over als gemaakt vriendelijk en was nogal opdringerig. Wij vroegen aan de serveerster om een mandje stokbrood met wat tapenades. Toen kwam de eigenaar gelijk en zei ons eerst te bestellen. Wij wilden eerst wat borrelen vertelde ik en onze kinderen, en wij ook, hadden daar trek in. Nou dat kon écht niet want de menukaarten werden anders vies. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt en vind dit heel klantonvriendelijk. We werden als een stel kleine kinderen behandeld! Het eten viel ook tegen. De zeetong werd verpest door een vieze bruine saus waar niet om was gevraagd. En bij de ossobuco zat veel vet en weinig eetbaars. Kortom, hier eten wij nooit meer!
Rachelle V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Wederom bij Terra Sara gegeten. Genoten van een heerlijke avond met zijn vieren. Wij kozen 3 maal het menu en 1 maal carpaccio en pizza. We kregen een apatizer met heerlijk brood en kozen voor een lekkere Sardijnse huiswijn erbij. Bij het menu was vooral de zeetong uitmuntend, maar de ossenhaas was ook perfect mals en heerlijk op smaak. Voorgerechten en dessert waren goed en alles mooi geserveerd. Koffie na, goede kwaliteit, met wat zoets. Was weer genieten. Het enige minpuntje is het moeilijke parkeren op zaterdagavond.
Reinier B.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2015
Gastvrij welkom geheten in Terra Sarda. Dit was de vierde keer dit jaar dat ik hier kwam eten, en ik wordt almaar vrolijker. Vorige keren onder andere de heerlijke gnocci en ossobuco genomen. Vandaag de kastanjechampignons in knoflook en olijfolie. Als hoofdgerecht kalf met aubergine en gorgonzola, nagerecht een kaasbordje. De gerechten smaken goed, wijn is lekker en de gastheer vriendelijk. Kan iedereen die van Italiaans houdt aanbevelen om bij Terra Sarda te eten!
Gregor S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2015
Heden avond hier gegeten omdat mijn andere favo restaurant om de hoek helaas vol geboekt was.
Ik vond de ontvangst top en de antourage en uitstraling van dit etablissement ook erg mooi, dat beloofde wat.

We hadden 2 simpele gerechten genomen, spaghetti aolie en scalopini met gorgonzola
Helaas was de spaghetti met rode pepers niet pittig en was de knoflook bitter dit gebeurt enkel als de knoflook oud is, erg jammer.
De saus van de scalopini was voortreffelijk enkel de kalfsvlees was droog en taai, dit hoort botermals te zijn.
Wat ik al voorbij zag komen, het groente schaaltje met aardappels is voor verbetering vatbaar en smakeloos
En toch gaan wij het nog een keer proberen hier, ik lees zoveel goede recensies en denk dat wij gewoon pech hadden deze avond.

Dus hoop dat volgende keer beter is zodat ik ook een mooie recensie kan achterlaten
Joanne B.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Heerlijk gegeten, kleinschalig en sfeervol restaurant. Personeel zeer vriendelijk!!
Zeker een aanrader!! Hier komen we zeker nog eens een keer terug!
Wybe V.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2015
We hebben hier meermaals gegeten de afgelopen jaren. De gerechten zijn prima, goed verzorgd en betaalbaar. De kaart wisselt per seizoen. De eigenaar Roberto zou iets meer mogen doen om vanaf de straat op te vallen. Veel Rijswijkers kennen Terra Sarda niet, laat staan de niet-Rijswijkers.
Bianca K.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2015
Wederom genoten en heerlijk gegeten bij Terra Sarda!
Het nieuwe seizoensmenu mogen voorproeven, het was super. Het is zo lekker vers allemaal en de combinaties van de producten zeer smakelijk
Een 3 gangen menu met bv Zeetong (een hele grote mooie!) voor nog geen €35,- dat is toch ene mooi prijsje.
Wij genieten van de kennis en bijzondere verhalen van Roberto we hebben een heerlijke avond gehad.
M1980 .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Na een bijzonder slechte ervaring bij een Italiaans restaurant in Rijswijk kwamen we terecht bij Terra Sarda en dat was een verademing!
Hier spreekt men Nederlands (met uiteraard een Italiaans accent) en kun je ook uitleg krijgen bij de gerechten .
Ook de gastvrijheid staat hoog in het vaandel. Echt op z’n Italiaans.
Hier eet je ook spaghetti zoals spaghetti hoort te zijn, echt heerlijk!
Ik zelf had een ossenhaas gerecht met een echte Italiaanse kaassaus; in één woord geweldig!
Mijn vrouw had een visgerecht. Verser dan vers bestaat er niet. Volgens mijn vrouw absoluut top.
Iovj ..
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Ik had het restaurant tot nu toe gemist, omdat het niet zo goed zichtbaar en daardoor wat moeilijk te vinden is. Maar het heeft me verrast. We hadden niet zo veel tijd, dus we hebben het eenvoudig gehouden. De pizza's waren uitstekend, de pasta was echt voortreffelijk. De bediening is zeer hartelijk en warm. Het was een fantastische ervaring en we gaan hier nog vaak terugkomen.
Angelina K.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2015
Zaterdag hier gegeten, opzich goed. Voorgerecht had ik de viscarpaccio, de zalm was mooi op temperatuur, de kabeljauw en de garnalen waren wat te koud dan komen de smaken minder mooi uit was jammer. Hoofdgerecht had ik de ossehaas, daar was niks mis mee, goed gebakken erg lekker, bakje ovengroenten vond ik tegenvallen en dan vooral de gekookte aardappelen die erbij zaten. wil je aardappel uit de oven doen zorg er dan voor dat ie lekker krokant en knapperig is met lekkere kruiden erbij, dus dat vond ik jammer. Als toetje had ik de aardbeien met balsamico, erg lekker meer 4 doorgesneden aardbeien met een dot slagroom vond ik wel erg weinig (zeker gezien t feit dat ik geen slagroom eet). Dus ik heb goed gegeten maar er waren zeker wat minpuntjes
Patrick M.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2015
Gisteravond hier met mijn vriendin gegeten. Bruchetta vooraf was lekker, witte huiswijn was ook lekker. Als hoofdgerecht pizza Isabella en pizza Parma. Pizza's niet goedkoop, maar zijn zeer lekkere pizza's, dus wij vonden het waard. Isabella goed op smaak gebracht en de Parma was met lekkere parmaham en smaakvolle kaas. De tiramisu is een plaatje, flinke portie en heerlijk van smaak.

Personeel vriendelijk en hartelijk naar elke klant.
Gladys T.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2015
Bijzonder gastvrij, gezellig en warm ontvangst, heerlijk eten, echt Italiaans op hoog niveau.
Ik had de carpaccio van vis, flinterdun gesneden zalm, garnalen met een dressing van olijfolie etc., echt heel smaakvol en fris.
Daarna een ossenhaas met truffelsaus, hier heb ik geen woorden voor, wat een heerlijk mals stuk kwaliteitsvlees met een saus heel subtiel, daarnaast een couvert van gekookte aardappel en gegrilde courgette met rode paprika en peen, broccoli met olijfolie.
En als toetje huisgemaakte Tiramisu, de lekkerste die ik ooit heb mogen eten. Kortom een groot succes.
Ik woon al jaren in Rijswijk, het restaurant bestaat al 5 jaar, jammer dat ik het nu pas ontdek....
Klaas A.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2015
Prima eten en dito wijnen, ongedwongen bediening, niet eindeloos wachten, huiselijke sfeer - en waar vind je zo'n prijs-kwaliteitverhouding? Om heel vaak terug te komen!
Ronald B.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Ik ging eigenlijk voor de € 24,95 menu's maar het merendeel wat daarop stond had een meerprijs en dat is niet vermeldt op de website. Daar staan sowieso verder geen prijzen van bv de pizza's, die overigens zo'n €13,00 kosten wat ik vrij veel vind voor wat je krijgt.
Als voorgerecht had ik de Vitella Tonato en die vond ik te droog, mijn vrouw had de carpaccio en die vond ze prima smaken. We hadden allebei een pizza als hoofdgerecht genomen en de smaak was op zich wel goed maar vooral de korsten waren erg taai!
De rode huiswijn was prima van smaak.
Over de dessert waren we wel te spreken, de Tiramisu was heerlijk, mijn vrouw had een lekkere vruchtensorbet.
Eigenaar is heel amicaal en dat verhoogt de sfeer wel iets, maar die slechte piepende stoelen, gedateerde oranje muren met gaten en de in het zicht hangende garderobe doen dat toch grotendeels teniet!
Voor ons was dit een éénmalig bezoek.
DGABos .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Vrijdagavond hier gegeten. Eerst 10x!!!! gebeld, maar steeds in gesprek. Toen maar ik de auto gestapt op hoop van zegen. Gelukkig waren ze open en was er nog plek. Ik maakte melding van het niet bereikbaar zijn, en ja hoor, de hoorn lag niet goed op te telefoon. Nadat de eigenaar hem goed legde is hij gedurende ons bezoek zeker 4x gegaan, dus dat loonde de moeite.
Graag een zoet wit wijntje voor mij en een rode voor mijn tafelgenoot. Die kwamen en waren erg lekker. Er kwam al snel een bordje met nog warme bruschetta op tafel. Ik waande me gelijk in Italie.
Ik nam vooraf een vitello tonato en man een carpaccio. De vitella was erg lekker met kapperappeltjes en niet verdronken in de tonijnmayonaise. Ook de carpaccio was erg mals en verdween niet onder een berg sla.
Hoofdmaaltijd bestond voor man uit lasagne en ik had zin in een pizza salami.
De lasagne smaakte heerlijk, en was niet overdreven tomaterig. Goed gevuld en heel warm.
Mijn pizza had een iets dikkere bodem dan ik had gehoopt, en er was wat oregano over gestrooid, iets wat ik in Noord-Italië en Toscane nog nooit heb gezien. Maar dat kan natuurlijk even zogoed een gewoonte zijn in Sardinië, waar de eigenaar vandaan komt, dat weet ik dus niet. Al met al smaakte de pizza mij zeer goed.
Ik nam geen kaas met honing toe, man nam een amarenensorbet, en zat te smullen. Espresso corretto Sambuca na voor mij en een espresso voor man.
We hebben genoten van het eten, een heel vriendelijke bediening, en zeker voor herhaling vatbaar. Bij het weggaan kregen we nog het vriendelijke advies om volgende keer een menu te nemen dan zouden we goedkoper uit geweest zijn. Daar zullen we ons de volgende keer eens in verdiepen. Voor nu was het een heerlijk avondje uit, met lekker eten.