Terra Rossa

Bloemerstraat 50 6511 EK Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Terra Rossa

Liefde gaat door de keuken

Houtoven pizza's en huisgemaakte pasta's. Daar kom je voor naar Terra Rossa, een knus Italiaanse restaurantje in hartje Nijmegen. Het warme, gele licht van de straatlantaarns die ze in dit pastahuis hebben geïnstalleerd, versterken de romantiek. Hier verspreidt zich een continu een geurig aroma waar elke liefhebber blij van wordt!

Meer informatie over restaurant Terra Rossa

Kan beter
Celine S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Terra Rossa is een klein, maar gezellig restaurant. Het personeel was bijzonder vriendelijk en het eten was ook heerlijk. Zeker een aanrader!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
eerlijke, lekkere keuken. aangenaam personeel. interessante prijs-kwaliteitsverhouding
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijke, originele gerechten en allemaal vers. Top. Dat ik pas na 11 jaar zo'n tentje intdek in mijn stad!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima zaak. Zeer vriendelijke bediening. Italiaan die het gewoon simpel houd. Goed voedsel tegen prima prijs. De pizza's hadden zeker langer in de oven gemogen. Bodem was nog een beetje slap.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
In dit klein restaurant in het centrum van Nijmegen is rustige muziek, romantische tafeltjes (beetje oubollig), heerlijke houtskoolgeur, vriendelijke bediening én eigenaar. De kaart is erg uitgebreid! (Rode) huiswijn was echter onder de maat, dus een lekkere Cabernet besteld (prima wissel) de pizza's zijn dun gebakken en rijkelijk belegd: heerlijk. De wc beneden is erg muffig maar schoon. Goed vertoeven hier..
Laura E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Sfeer in het kleine restaurant is prima. Het eten kwam pas na 1,5 uur, was blijkbaar normaal, kregen hier namelijk geen excuses voor aangeboden. Pasta had geen bijzondere smaak,er waren bijna geen kruiden in te proeven en het gerecht was tevens erg zout. De pizza's van de andere gasten zagen er beter uit. Jammer wanneer je bij een 'pasta huis' gaat eten...
Hade M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
klein restaurant, van waar ik zat kon ik zien hoe ze de pizza's maakten en in de oven schoven. Het eten was prima, de muziek stond aanvankelijk wat hard, maar toen er meer mensen zaten veel dat niet meer op.
Peter B.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke authentiek Italiaanse gerechten. Precies wat ik gehoopt had toen ik reserveerde. Samenzijn en lekker eten, geen compromis aan smaak en hoeveelheid. Duidelijk dat het om het eten gaat en niet om de show. Perfect!
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2016
De pizza's zijn fantastisch, heerlijk vers. Alleen het personeel had er totaal geen zin, straalde dat uit, en alles duurde lang, wat erg zonde is, anders zou het een veel hogere beoordeling krijgen.
Koen B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Sfeervol (zij het een tikkeltje cliché), uitstekend eten, leuke, vlotte bediening... echt een aanrader voor mensen die van Italiaans eten houden.
Els B.
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Leuk klein restaurant, maar we moesten erg lang wachten op ons eten, bijna 2 uren omdat er iets mis ging in de keuken en het brood vergeten werd. Het eten was lekker.
Anton R.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Alweer mijn vijfde bezoek aan Terra Rossa. Kom zeker weer terug. Heerlijk eten en vriendelijke service voor een prima prijs.
jsblom .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Het eerste dat opvalt is het enorme aantal gerechten dat op de kaart staat. Je vraagt je af hoe je voorraad kunt houden voor zoveel ingredienten. De kaart bevat ook wat Turkse en Griekse tinten waardoor de indruk ontstaat dat het restaurant geen Italiaanse achtergrond heeft.

Wij hebben alleen een pasta genomen. Het was een ratjetoe, niet verkeerd maar meer zoals een Nederlander thuis een pasta maakt. De cappuccino achteraf kwam uit een machine, de lungo en espresso waren slapjes van smaak, niet Italie-waardig. Helaas, wij gaan niet op herhaling bij Terra Rossa. De vriendelijke bediening kan daarvoor niet compenseren.
Thomas E.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij eindelijk weer eens een authentiek mediterraan restaurant. Combineren met pastas en pizza's was geen probleem en de bediening was zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik kom zeker terug!
Ike T.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2016
Leuk, klein, knus restaurant. De verlichte "straatlantaarns"in het restaurant geven mooi sfeer. Ontvangst en bediening was attent. Dan het eten : begonnen met zalmcarpaccio ( prima) en polenta omwikkeld met parmaham. Dit kende ik niet in deze vorm. Maar was lekker en ruimte portie. Daarna pizza die goed op smaak was. Heerlijke tomatensaus als basis. Als we weer in de buurt zijn , gaan we zeker nog een keer terug. Want er staan nog wel wat gerechten op de kaart die uitgeprobeerd dienen te worden.
Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
We hebben heerlijk gegeten. De locatie is niet echt top, als ik de reviews op Iens niet had gelezen, was ik er zeker voorbij gelopen (niet echt een gezellige straat). Maar het eten en de bediening maakte alles helemaal goed. Van zelfgebakken focaccia tot en met een heerlijke panna cotta...
Fleur93 .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Heerlijk gegeten vandaag op het terras bij Terra Rossa! De eerste keer dat ik hier was maar toch wel de lekkerste pizza die ik in Nijmegen heb gegeten! Puur Italië in hartje Nijmegen, een aanrader!
chaplin .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2016
Wij hebben hier 2e Pinksterdag gegeten. Wat een gezellig knus restaurant. Vooral de vers gemaakte pasta was super lekker. Ook de spies van mijn man was prima.
De sfeer is alsof je bij een Italiaanse familie thuis eet.
Wij gaan hier zeker nog eens eten.
Barbara P.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2016
Wat een feestje om hier te mogen eten! Eten is echt top, bediening is professioneel en warm.
Een van ons was jarig en kreeg een leuk cadeautje. Ook leuk was het brandende kaarsje in het verrukkelijke dessert dat door la mama zelf naar de jarige werd gebracht.
We hebben een heel fijne avond gehad en gaan zeker nog een keer terug.
tgmdewit .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Goed eten, authentiek houtskool oventje, italiaanse familie, heel aardig, klein restaurantje, in zomer wel behoorlijk groot en gezellig en afgeschermd terras voor de deur.