Terra Rossa

Bloemerstraat 50 6511 EK Nijmegen Nederland Kaart

Over het restaurant Terra Rossa

Liefde gaat door de keuken

Houtoven pizza's en huisgemaakte pasta's. Daar kom je voor naar Terra Rossa, een knus Italiaanse restaurantje in hartje Nijmegen. Het warme, gele licht van de straatlantaarns die ze in dit pastahuis hebben geïnstalleerd, versterken de romantiek. Hier verspreidt zich een continu een geurig aroma waar elke liefhebber blij van wordt!

Meer informatie over restaurant Terra Rossa

Jouw recensie over het restaurant Terra Rossa

Ger N.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Klein maar sfeervol restaurantje. Bijzonder lekker gegeten. Eerlijke, verse gerechten. Polenta Terra Rossa vooraf is een aanrader. Fijne en attente bediening. Hier gaan we zeker nog een keer terugkomen.
Nic S.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
De service was goed en vriendelijk. Het eten werd snel bereid en we hebben heerlijk gegeten. Ook mochten we een kijkje in de keuken nemen op vriendelijk verzoek van de kok!
Saskia O.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Heerlijke vers gebakken pizza. Duidelijk iemand met verstand van zaken aan het werk. Het ruikt lekker in de zaak naar de houtoven die zorgt voor een lekker dun, krokant korstje. Een aanrader.
Brian H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
lekker klein en knus restaurant. vriendelijke bediening en 2 heerlijke pizza's. die overigens uit een echt steen oven komen die voor je neus worden klaar gemaakt! de enigste tip.. het geluid van de bedrijfstelefoon zachter of uit.
Marieke O.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Wat een leuke ontdekking in het centrum van Nijmegen! Het eten was heerlijk, de bediening en de kok waren heel vriendelijk. Het restaurant is sfeervol, goede muziek zonder dat die overweldigend was, en we hebben voor weinig geld erg goed gegeten. De huisgemaakte pasta's zijn een aanrader. Het enige minpuntje was dat het hoofdgerecht iets sneller op tafel had gemogen, maar heel storend was dat niet. Wij komen zeker nog eens terug.
R.C. B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
De pizza was verrukkelijk. Het sanitair wat verouderd.
Lenny R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Erg gezellig, zonder pretenties. Eten was heerlijk en de keuze was enorm. Ik kon bijna niet kiezen :-)
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Klein knus restaurant met heerlijke verse pizza's met dunne bodem. Echt superlekker, daar kan geen Domino's tegenop! Zeer uitgebreide menukaart, veel keuze in pizza's, pasta's, grillgerechten, voor- en nagerechten. Vriendelijke attente en snelle bediening, waarschijnlijk studenten, maar deden het prima. Prijzen zeer betaalbaar. Interieur sfeervol. Zeker de moeite waard.
EG M.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Een gezellig restaurant komen er graag
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Klein restaurantje aan de rand van het centrum. Eenvoudige inrichting, huiselijk, en vriendelijk en vlot personeel. Terra Rossa legt zich vooral toe op pasta en pizza maar er zijn staan ook enkele andere gerechten op de kaart.
Allemaal eenvoudig maar wel erg lekker. Een prettig adres voor tussendoor.
Rwitu B.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Alle gerechten waren heel lekker. Ik zou nog een keer terug gaan naar deze restaurant!
Jack W.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Terra Rossa is een eenvoudig Italiaans restaurant met een uitgebreide kaart en (meestal) een goed prijs/kwaliteit verhouding. Vorige week hier gegeten met een gezelschap van drie, iedereen was tevreden. Wijnen zijn in orde, bediening is vriendelijk en persoonlijk maar met name als het even druk is niet helemaal adequaat. Kleine ruimte, kan soms ietwat bedompt en/of rumoerig zijn maar dat neem je voor lief.
Niel V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Lekker, vers Italiaans eten. Vriendelijke bediening. Inrichting een beetje kneuterig, maar dat heeft ook zijn charmes.
Celine S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Terra Rossa is een klein, maar gezellig restaurant. Het personeel was bijzonder vriendelijk en het eten was ook heerlijk. Zeker een aanrader!
Hans B.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2017
eerlijke, lekkere keuken. aangenaam personeel. interessante prijs-kwaliteitsverhouding
Ruud W.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2017
Heerlijke, originele gerechten en allemaal vers. Top. Dat ik pas na 11 jaar zo'n tentje intdek in mijn stad!
Paul J.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
Prima zaak. Zeer vriendelijke bediening. Italiaan die het gewoon simpel houd. Goed voedsel tegen prima prijs. De pizza's hadden zeker langer in de oven gemogen. Bodem was nog een beetje slap.
Monique R.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
In dit klein restaurant in het centrum van Nijmegen is rustige muziek, romantische tafeltjes (beetje oubollig), heerlijke houtskoolgeur, vriendelijke bediening én eigenaar. De kaart is erg uitgebreid! (Rode) huiswijn was echter onder de maat, dus een lekkere Cabernet besteld (prima wissel) de pizza's zijn dun gebakken en rijkelijk belegd: heerlijk. De wc beneden is erg muffig maar schoon. Goed vertoeven hier..
Laura E.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
Sfeer in het kleine restaurant is prima. Het eten kwam pas na 1,5 uur, was blijkbaar normaal, kregen hier namelijk geen excuses voor aangeboden. Pasta had geen bijzondere smaak,er waren bijna geen kruiden in te proeven en het gerecht was tevens erg zout. De pizza's van de andere gasten zagen er beter uit. Jammer wanneer je bij een 'pasta huis' gaat eten...
Hade M.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2017
klein restaurant, van waar ik zat kon ik zien hoe ze de pizza's maakten en in de oven schoven. Het eten was prima, de muziek stond aanvankelijk wat hard, maar toen er meer mensen zaten veel dat niet meer op.