Terminus de Onthaasting

Zaterdag en Zondag Gesloten

• Airconditioning , Terras
Mariabt .
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Lunch genoten met een vriendin op deze bijzonder plek. Heerlijk vers bereide salade met geroosterde groenten, noten en blauwschimmelkaas. Ook de appelpunt was niet mis; je krijgt een flinke portie. Cappuccino en verse muntthee zijn royaal.
De bediening wordt gedaan door mensen met een verstandelijke beperking , wat deze plek beslist een nog meer onthaast karakter schenkt, dan de naam al doet vermoeden!
Koos D.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2015
Ik lunch hier af en toe, ook wel eens met klanten. De sfeer is erg leuk. Het eten is prima en als er soms wel eens iets mis gaat (wat kan gebeuren als je personeel met een verstandelijke beperking hebt) wordt het altijd prima opgelost. De naam onthaasting is prima gekozen, je komt hier echt tot rust!
HeleenP .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2014
Voor een halfjaarlijkse lunchvergadering spraken we met drie personen weer af bij Terminus de Onthaasting. Je mag er gerust een paar uur blijven zitten, de bediening is attent, de gerechten en dranken zijn lekker en de hele opzet is sympathiek. Alleen de akoestiek... die is erbarmelijk! We genoten van respectievelijk pompoensoep, een ciabattini roombrie en een boterham chorizo, allemaal met leuke garneringen. Koffie en thee waren prima, aan de vriendelijkheid van het personeel kan men in menig restaurant een voorbeeld nemen. Men liet ons tijdens de bespreking keurig met rust. En toch aarzelen we over een volgende reservering. Jammer, want dat is uitsluitend omdat je elkaar er zo slecht verstaat. We hopen dus dat er iets aan akoestiekverbetering gedaan wordt.
Johan T.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2013
Met collega's geluncht. De Onthaasting wordt gerund door mensen met een verstandelijke beperking. Ze nemen de tijd voor je, die nemen ze ook voor zichzelf. Dat zie ik af aan de gerechten, ze zijn met zorg bereid en worden met aandacht opgediend. Ik had een indrukwekkende sandwich, 'Kippie' genaamd. Mijn collega's hadden ook plezier in hun gerechten. De smaak was puur en intens. Het portie was royaal! Aan de muren hangt kunst van mensen met een beperking. Het geeft de ambiance cachet. Ik kom er graag!