Ter Marsch & Co

6,7
6,5
Stephanie K.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
De burgers waren prima, maar niet bijzonder. Verwachtingen lagen ook wel hoog door 'de beste burger van nederland'. Service is nogal veel ruimte voor verbetering, aantal keer drankjes vergeten bijvoorbeeld, en vergeten om ingrediënten van de burger af te halen wanneer er om werd gevraagd. Het was overpriced, maar wel gewoon lekker en gezellig.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2016
Afgelopen dinsdag hier met een klein groepje gegeten. Het restaurant neemt geen reserveringen aan maar gelukkig hadden ze nog een plekje voor ons. Als burger had ik The Royal Dutch burger.

De burger werd snel gebracht en was heerlijk mals met sla en boerenkaas. Als bijgerecht had ik verse friet met truffle mayonnaise. Goede service en als minpunt had ik wel de tafeltjes die heel erg dicht op elkaar staan en het was erg rumoerig.
Thomas M.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk restaurant al vind ik de locatie wat ongelukkig zo tussen alle hordes toeristen. Bediening was bij ons vriendelijk in tegenstelling tot aantal reacties hieronder. Deden zelfs de muziek wat zachter toen we dit vroegen (kon overigens een maatje die tegenover mij zat nauwelijks verstaan). Burgers smaakten goed!
frans U.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Burger gegeten bij ™ Amsterdam. Erg overpriced! 2 ladyburgers met 1 patat en 2 cola light: 38,-! Kan echt niet, voor geen enkele miniburger.
Tjerk V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2016
Ik heb hier recentelijk een burger besteld via Foodora. De Ter Marsch Classic was ronduit teleurstellend. Ik ben wel een burgerliefhebber en voor een restaurant dat prijzen wint met burgeres had ik meer verwacht. Was erg karig wat betreft ingrediënten de hamburger was wel erg rare, bijna alleen maar geschroeid. Straalde geenszins kwaliteit en liefde voor voedsel uit.
HarroldvanB .
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2016
Tourist trap. Eten was prima en snel, slechte prijs kwaliteit verhouding alleen. Normaal biertje komt als een micro-fluitje. Personeel snapt er allemaal weinig van...
Floor H.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2016
Al een paar keer gegeten bij ter marsch &co en op het eten werkelijk niks aan te merken! De burgers en frietjes zijn heerlijk. De bediening daarentegen is wat minder. Duurt vrij lang voordat je geholpen wordt en de bediening heeft een arrogante air om zich heen. Het meisje heeft namelijk geen een keer naar ons gelachen en bij de vraag naar een glaasje water werd moeilijk gekeken. Toch jammer, want dat zorgt ervoor dat je verder gaat kijken naar andere burger tenten.
Feepee .
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2016
Nadat een vriend al eerder in het filliaal in Rotterdam geweest was en we zoekende waren naar een snelle hap kwamen we hier. Hippe boel, mooie lichte ruimte, niet teveel aankleding maar ook niet te weinig. Lekkere burger (royal dutch), niet allerlei bijzondere ingrediënten maar gewoon een goeie, lekkere burger. Bediening is jong en heeft een frisse vlotte uitstraling alleen wat onwennig nog (misschien door de recente opening).
EmmaE .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2016
Met vrienden bij Ter Marsch gegeten en we werden zeker niet teleurgesteld! Wij kozen allemaal voor de Burgeresse met daarbij friet met truffelmayonaise. Echt genieten! De bediening is ontzettend attent en de wijnen zijn ook heerlijk.
Lianne C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Prijs gewonnen voor beste burger? Hier moeten we dan natuurlijk eten! En wat terecht dat ze die prijs hebben gewonnen, zo lekker! Friet met truffel mayo, perfecte asperges met parmezaan en lekkere cocktails. Niet een plek om heel lang na te tafelen ( kleine tafels en erg druk ) maar zeker een goede spot om lekker en "makkelijk" te eten.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
Na een blijkbaar succesvolle start in Rotterdam nu een vestiging in Amsterdam in het Carlton hotel. Ik probeerde "The Royal Dutch" (14 euro) waarmee men aan het wereldkampioenschap hamburger bakken heeft meegedaan. Bij de eerste hap was meteen duidelijk waarom deze niet gewonnen heeft. Slecht was hij niet maar deze kwaliteit kan je bij meerdere zaken krijgen en dan voor minder geld of met sla en friet er bij. De Chileense Merlot is traumatisch slecht en de Primitivo (Savignon Blanc) ging net. De bediening (uitsluitend dames in tuinbroek) is heel aardig maar nog wat onbeholpen, wat tijdens de eerste week goed te begrijpen is; dat zal vast verbeteren. Het interieur is grotendeels netjes met twee betonpilaren die door hun nouveau ruig stijl uit de toon vallen, of zijn ze nog niet klaar? Het is er gezellig druk en rumoerig. De echte hamburger liefhebber snijdt zijn/haar vlees natuurlijk met een mes en gooit geen wagyu in de gehaktmolen.