Ter Marsch & Co.

Witte de Withstraat 70 3012 BS Rotterdam Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ter Marsch & Co.

Floor-5 .
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2016
Bij Ter Marsch buiten gezeten en genoten van een lekker lange nazomer avond. Bediening was snel en vriendelijk; het eten liet daarentegen wel even op zich wachten. Geen bezwaar voor ons; wij zaten goed. Mijn ceasar salad was niet slecht maar wel heel erg simpel. De kip die erin zat was wel heel goed gekruid. Mijn beide tafelgenotes hadden de lady burger en aten hun vingers er bijna bij op, zo lekker. Wijn was ook prima. Wel een beetje vreemd - en karig - vonden wij het koekje bij de koffie: een héél klein stukje Jan Hagel... minpuntje voor de zoetekauwen onder ons :)
RGBV .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Prima burgers die snel op tafel staan, mede door de snelle service ondanks de drukte die hier meestal is. De zaak zelf is vrij klein en nauw en (zeer) warm in de zomer. De toilet boven zit ook op een wat vreemde plek. Prima eten met een goede service, niet om uitgebreid te gaan eten maar wel om een goede burger te eten.
Mili K.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Op een woensdagavond gegeten. Zeer klein van binnen. De tent zat vol en het bijbehorende terras ook. Dus aan de bar gezeten. Heb echt genoten van de burger. Een subtiele truffelsmaak van de saus kwam erdoorheen die ik erg kon waarderen. Mals, sappig, smaakvol. En je zit daarna goed vol!!! Zeker voor herhaling vatbaar!
Maria W.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
Leuke zaak, niet heel groot maar wel gezellig ingericht. Gegeten aan een van de hoge tafels tegenover de bar. Hier kan je gewoon gezellig, lekker en ongecompliceerd een sappige burger op een smaakvol broodje weghappen. Bediening vlot en vriendelijk en niet al te duur.
Pnm O.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2016
Een geweldige maandagavond bij Ter Marsch.
Een hamburger blijft natuurlijk gewoon een hamburger en je kunt er alles bij verzinnen waarom een hamburger zo fantastisch is of prijzen wint, maar daar gaat het niet om. Prima samengesteld, je kan hem niet eten zonder knoeien en je hoeft eigenlijk niet te zoeken naar al die hele bijzondere ingrediënten omdat het er met hamburgers natuurlijk eigenlijk om gaat dat je zonder gêne een hele grote hap naar binnen schoffelt. Hele goede patatjes erbij en de avond kan niet meer stuk.
Waar het hier voor ons om gaat is de sfeer van het zaakje.
Slim genoeg hadden we een grote tafel uitgekozen. We keken naar anderen die aan die piepkleine bistro tafeltjes zaten te wurmen om niks op de grond of kleding te morsen en prezen ons zeer gelukkig. Als klap op de vuurpijl namen er twee zeer vriendelijke jongens plaats aan onze tafel waarmee we mee in heel prettig gesprek raakten.
De meisjes van de bediening zijn door de wol geverfd, met een enkeling nog wat onwennig maar met enig talent. Zij zorgen ervoor dat je je welkom en gewaardeerd voelt doordat ze vriendelijk, ongedwongen en attent zijn. De twee jongens aan onze tafel zijn een stuk jonger dan wij en de manier van aanspreken door de meisjes was op detail net anders. Zeer opvallend vakkundige bediening. We hebben meer gedronken en zijn langer gebleven dan we van plan waren geweest; een verademing.
Hier gaat het om: je kan me drie sterren voorzetten met air en chagrijn en ik blijf weg, je kan me ook een hamburger met bier geven met een glimlach en aandacht, en ik blijf hangen en geef een rondje. Simpel eigenlijk.
Dat de prijzen als hoog worden genoemd is genuanceerd. Kijk om je heen en verplaats je naar een hippe straat in Parijs of Londen; daar zou het 6 keer zo duur zijn geweest. Enige pretentie misstaat Rotterdam niet.
Extra compliment voor het Duitse bier van de tap, dat zouden er meer moeten doen.
Albert K.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
We hadden op deze zonnige maandagmiddag zin in een lekkere hamburger en bij ter Marsch zou je de beste hamburger van Rotterdam kunnen eten. Heerlijk terras, mooi meubilair, superaardige bediening, binnen ook knus en een 'klassieke' hamburger besteld. Portie frietjes met mayo en een lekker biertje erbij besteld: dat kan toch niet mis gaan?
De hamburger was wel lekker maar ook behoorlijk rare: daar had ik iets anders verwacht. De patatjes en mayo waren super, het terras bleef fijn en de bediening ook. Totdat er aan ons niets meer te verdienen viel. Als we niets willen bestellen en een korte tijd later wordt er alweer gevraagd of je nog iets wil bestellen op dwingende (lees: allesbehalve vriendelijke toon) dan betekent dat voor mij maar 1 ding: opkrassen. Ik kijk op mijn horloge, het is 10 voor 5: het gaat vast heel druk worden.
Clair23 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
Geen wonder dat De Burgeresse burger van Ter Marsch de prijs voor beste hamburger heeft gewonnen. Deze was echt heerlijk. Het vlees was precies goed gegaard en paste perfect bij de overige smaken van de toebehoren en saus. Echt een aanrader!!
SanneFe .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Vol verwachting bezocht ik Ter Marsch & Co, want wie wil nu niet de zogenoemde 'beste hamburger van Nederland' proeven?!

Bij aankomst bleek dat heel veel mensen van plan waren een hamburger te eten, helaas is reserveren niet mogelijk. Behoorlijk tijdje buiten moeten wachten voor er een plaatsje vrij was. Daarbij was de bediening ons 'vergeten' waardoor ons plaatsje aan anderen vergeven werd. Echter prima opgelost door de uiterst vriendelijke service en gratis drankjes.

Bij binnenkomst viel het direct op hoe druk het was. Het is niet een restaurant waar je uitgebreid kunt tafelen. Zoals men zelf ook zegt: het is fijn hier snel een hapje te eten, bijvoorbeeld nadat je naar de bioscoop bent geweest of wanneer je gewoon lekkere trek hebt.

De service was meer dan prima. Personeel is bevlogen, vriendelijk en enthousiast. We hadden een plaatsje voor de open keuken en kregen zodoende letterlijk een kijkje in de keuken. Erg vermakelijk om te zien hoe leuk het team met elkaar om gaat en de passie voor het werk te zien.

De hamburger verraste me, heb nog nooit zo'n lekkere burger gegeten. Het broodje was knapperig, de burger was heerlijk zacht en mals. De saus overheerste niet maar vulde de hamburger goed aan. Ook de frieten waren heerlijk vers en knapperig. Het vlees is duidelijk van erg goede kwaliteit. Hier kom ik graag nog eens voor terug! Wat mij betreft moet iedereen een keer een burger van Ter Marsch & Co eten, anders mis je toch echt iets!

Gijane .
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
De service was goed, snelle en vriendelijke bediening. De burgers zagen er geweldig uit, en smaakten ook goed maar hadden geen wauw-factor. De frieten waren van goede kwaliteit, evenals de truffel mayonaise. Al met al lekker gegeten op het terras van Ter Marsch, toch snel weer eens heen en eens een andere burger proberen.
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Gewoon een goede lekkere hamburger. Niet de beste die ik ooit op heb, maar zeker een kwalitatief goede. Prima geprijsd, een beetje zoals elk 'hip' hamburger tentje tegenwoordig. Sfeer is goed, maar kan niet anders op de witte de with.
Jan J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2016
Werkelijk geweldig lekkere Hamburgers, we waren met 5 pers en hadden allemaal een andere smaak. Iedereen was zeer tevreden. Ook voor serveerster Mgr1 nijb complimenten dat ze zonder te noteren de bestelling opnam. Ook nog met aanpassing in de uitvoering.
Kuno S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Voor mij de beste hamburger in Rotterdam... Als je na een heerlijke zomermiddag op een terras op de Witte de Withstraat nog even een perfecte burger wilt, ga hierheen.... Het zal druk zijn, maar het personeel doet er alles aan om je toch nog een plekje te geven.... En ookal is het zo druk is jouw eten toch nog met zorg gemaakt, en perfect bereid.... Complimenten voor Ter Marsch!
MRO89 .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Heerlijke hamburger. Frieten en saus subliem. Tafeltjes wel krap, maar goed te doen. Bediening prima. Reserveren niet mogelijk, vaak erg druk. Regelmatig even wachten op een tafeltje. Met een biertje in de hand geen probleem.
Evie E.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Heerlijk op het terras gezeten. We begonnen ''s middags met de bitterballen met druivenmosterd. De bediening meteen aangesproken over hoe lekker deze saus is en waar we deze kunnen halen. Helaas! Alle sauzen zijn hier vers en zelf gemaakt. We moeten dus nog eens terug om alleen al deze saus nog eens te proeven. Na een aantal drankjes bestelden we een burger en de caesar salade met twee soorten frietjes met verschillende sauzen. De burger viel prima in de smaak. De salade was heerlijk licht maar wel lekker hartig door de toevoeging van pancetta die mij werd aangeraden (upselling, slim!). De dressing, knapperige romainesla, flinterdunne schifjes brood en verse kruiden maakten het een bijzonder gerecht. De frietjes met truffelmayo en knoflook en rozemarijnmayo waren goed! Samen met de topbediening en de leuke inrichting kaniet ik niet anders zeggen dat ze hier heel, heel veel verstand hebben van lekker uit eten gaan.
Alise K.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2016
ik was benieuwd naar DE hamburger van Rotterdam. Op het terras was het gezellig druk, eventjes wachten. De ter Marsch grande besteld met frietjes en truffelmayo. De service was erg goed. De hamburger was snel geserveerd. De hamburger was een beetje rauw - vind ik wel lekker - sappig. Maar voor de mensen die daar niet houden... Erg lekker. De frieten waren ook erg goed ook de truffelmayo een beetje karig voor 4 €. Overall was erg lekker maar voor het geld (burger+Friet+bier = 22euro) is het toch een beetje duur.
Karine L.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Super heerlijke burgers bij Ter Marsch! Het vlees is lekker sappig en altijd goed medium gebakken. De portie patatjes zijn goed te delen met z'n tweeën en de truffelmayonaise is overtreffelijk. Het decor past bij de hippe Witte de With straat. Jammer dat het heel krap is.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Perfecte burger met een heerlijk broodje, lekkere friet erbij. Moest even wachten tot ze een plekje hadden maar was het wachten zeker waard. Leuke kleine zaak met goede service en lekkere cocktails.
Tineke H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2016
Thank God! Op een bepaald moment veranderen je kinderen in pubers en geven aan dat die gele M óók wat hun betreft verleden tijd is.
De hamburger blijft favoriet op het menu maar dan wel graag een échte, met een bite, goeie producten en véél smaak.
En laat je die nou vinden bij ter Marsch.
Een gezellige drukke caféachtige zaak.
No nonsens inrichting, stoere houten werkblad achter de bar, rijpingskast in de muur gemetseld (helaas niet gevuld met mooie stukken vlees maar goed dat is dan ook de enige “aanmerking” die we kunnen maken).
Een gastheer die overduidelijk de scepter zwaait en in het bezit is van een groot organisatorisch talent ving ons bij binnenkomst op. Het duurde een minuut of 20 voor we aan tafel konden maar tot die tijd zaten we prima met een drankje (keurig glas Chardonnay overigens) aan de bar. We kozen voor een Marsch Grande en een Burgeresse.
Aan alles wordt gedacht. Zo zijn er slabbetjes en extra servetten voor de knoeiers. En dan de burgers zelf; Lekker!
Sappige, malse burgers leuk gepresenteerd op houten plankje, erbij deelden we dikke frites met truffelmayo. Leuke, vlotte “up tempo” bediening die loopt als een geoliede machine.
Charissa T.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Vandaag voor het eerst wezen lunchen bij Ter Marsch & Co na al vele goede verhalen te hebben gehoord. Gekozen voor The Royal Dutch en de Ter Marsch Classic. Beide erg smaakvol! Burger zelf was heerlijk mals, het broodje vers, knapperig en rijkelijk belegd. Het enige minpuntje voor mij is dat ik de burger niet heel warm vond, wat ik enigszins bijzonder vind omdat hij van de grill komt en heel vlot werd uitgeserveerd. Dit deed overigens niks af aan de smaak en de kwaliteit, want die was prima in orde! Een zakje huisgemaakte frites met truffelmayo gedeeld, wat voor ons meer dan genoeg was met zo'n flinke burger. Het is een knus zaakje met een tafeltje of 10 en wat plek aan de bar, ademt de hippe sfeer van NYC uit. Wat ons betreft zeker nog eens voor herhaling vatbaar.
Jmpb .
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Ter Marsch is onze favoriete hamburgertent in Rotterdam! Met het perfect gegrilde vlees, verse hamburgerbroodjes, huisgemaakte frieten en sauzen steekt deze zaak wat ons betreft met kop en schouder boven alle concurrenten in Rotterdam uit. Het zaakje is klein, het is er rond etenstijd altijd druk en reserveren is niet mogelijk, waardoor wij Ter Marsch & Co vaak vroeg op de avond bezoeken. De bediening is altijd vriendelijk en de prijs-kwaliteit is heel fijn.