Ter Brugge

Meer informatie over restaurant Ter Brugge

7,2
AMGvS .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Groot, mooi en zonnig terras. En dan hebben we het wel een beetje gehad. Service en kwaliteit slecht. Het bestelde glas witte wijn - Chardonnay - prijs € 4,-(best prijzig voor een simpel eetcafe) was minimaal gevuld. Beter kon je spreken van een half glas wijn. Bovendien was de wijn niet koud maar lauw. Wat een tegenvaller. Bij de bestelling van de wijn hadden we ook gevraagd om een glas water. Dat werd toegezegd. Het werd alleen niet geserveerd. Ook niet nadat we het voor een derde keer hadden gevraagd en het ons voor de derde keer werd beloofd. De nachos chips met salsa en guacamole was ook een tegenvaller. Beide sauzen in een piepklein bakje - formaat eierdop. Maar goed, zelfs dat was ons teveel want beide sauzen leken uit een potje te komen en dan nog een potje van de goedkoopste soort. En dat terwijl guacamole de meest makkelijke saus is om zelf te maken. Als je dat niet wilt, zorg dan voor een goede kwaliteit en serveer niet een smakeloze groene smurrie, die in de verste verte niet naar guacamole smaakt. We hadden hier met vrienden afgesproken maar toen zij arriveerden zijn we snel weggegaan. Zo hoefden zij deze teleurstellende ervaring niet ook mee te maken. Het kleine beetje wijn hadden we al op, het water was er nog steeds niet en de nachos met vieze saus hebben we gelaten voor wat het was. Zonde van dat mooie terras!
Leah A.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2015
OMG wat een belachelijk slechte service!! Ik was uit eten met iemand die geen varkensvlees eet. De daghap was schnitzel. Ik vroeg nog "kip of varken?" Kip zei hij. Natuurlijk was het varken. Dus dat ging niet door. Dan maar een hamburger. De hamburger arriveert en ja hoor er zit bacon op. Dit stond niet op de kaart. Wanneer we hier de ober op aanspraken, reageerde hij nauwelijks. Geen excuses. Het gerecht werd niet eens terug genomen. Tis dat mijn tafelgenoot zo'n honger had dat hij de bacon er maar gewoon vanaf haalde. Maar serieus een absurde situatie!!
Verder zat er geen saus bij de spareribs. De bovenkant van de spareribs waren bedolven onder een vetlaag. En als klap op de vuurpijl moesten we meerdere malen aan de bar vragen of we nog iets zouden mogen bestellen.
Ik weet dat het dit geen luxe restaurant is en dat je dus ook niet te veel noten op je zang moet hebben. Dat het eten niet van top kwaliteit is, maakt niet uit, want daar is de prijs ook naar. Maar een beetje een fatsoenlijke bediening en normaal eten is volgens mij niet teveel gevraagd.
Adeline J.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2014
Bij Ter Brugge kom je terecht in een kroeg waar je op een winterse avond gezellig wat kan gaan drinken met vrienden. Ook kan je er prima terecht voor een dagelijks wisselende daghap voor maar €8,-. De Saté is erg lekker! Als je een liefhebber bent van wijn kan je beter naar een restaurant gaan, dit is echt een bierkroeg met verschillende soorten bieren. Kortom voor gezelligheid en een lekker biertje, ga naar Ter Brugge!
Wiebe L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2014
Heerlijke zaak om altijd even eenvoudig een goede maaltijd te nuttigen. Prijs kwaliteit is goed. Bediening is altijd goed. Terras is een heerlijke plek om te zitten. Zeker Nu in Het najaar met de heaters aan. Is het er ook goed vertoeven
Voorproever10 .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2013
Een aardig gelegen druk bezocht Cafe Restaurant bij de Overtoomse sluis met fors terras. Vlotte professionele bediening. Lekkere bitterballen maar wat verloren opgediend op een groot wit bord. Een kaal interieur en een vreselijk versleten vieze deurmat bij de ingang. Goed koud bier maar de ambiance binnen?

Robert W.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2013
Naar Ter Brugge ga je voor het zonovergoten terras. Een stadsterras waar de stad aan je voorbij trekt. Boten, trams, de brug die open en dicht gaat het is hier allemaal te zien.

Ter Brugge is hoofdzakelijk een café met een eenvoudig lunch en dinerkaart. De bediening is niet echt onaardig, maar iets meer elegantie mag wel. De gerechten worden nog net niet op tafel gekwakt.

De lunchgerechten zijn eenvoudig, maar wel lekker. Het broodje zalm was niet verkeerd een ook de gerookte kip van mijn tafelgenoot smaakte goed.

Naar Ter Brugge ga je voor het terras om wat te drinken en als je wilt kun je dus ook wat eten, geen culinaire hoogstandjes, maar dat maakt op dit terras niet uit
JF-Liefhebber .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2013
Ter Brugge heeft een groot terras waar je heel lang van de zon kunt genieten en dus lekker kunt borrelen. De borrelhappen zijn goed en prima. Het is een cafe waar je komt om te borrelen en even een stadshap te eten. De hamburger is goed!
Anouk S.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2012
Dit is echt een prima plek als je opzoek bent naar een leuk casual eetcafé. Dan moet je hier zijn! De prijzen zijn ook geweldig goed. Ik had laatst een daghap voor 8 euro, waar vind je dat nog in Amsterdam?! En het was zeker niet slecht, prima! Voor culinaire hoogstandjes moet je hier niet zijn, maar dat zal je ook niet snel verwachten van een eetcafé. Mijn favoriet op de kaart: de Terburger. Geweldig! Prijs-kwaliteit is top!
Je moet je wel realiseren dat je meer eet in een kroeg dan in een restaurant. Veel mensen naast je staan gezellig een biertje te drinken (vooral op vrijdagavond). Maar ik vind het niet storen als je je erop in stelt.
Kimmievlam .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2012
Ik heb het decor een hoog cijfer gegeven, ik doel hier mee op het terras. Hier zit je namelijk heerlijk. Van binnen is het een kroeg en ziet het er nog al uitgeleefd uit. Een likje verf zou geen kwaat kunnen! Het personeel is altijd erg vriendelijk, soms wat onervaren. Het eten is wisselend, mijn salade is soms goed gevuld en de andere keer wat karig. Dit is jammer.
Lorette H.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2012
Leuk cafe met een groot terras waar je lang zon hebt. Vooral op vrijdag en zaterdag erg druk. Eten is wat je voor de prijs kunt verwachten: prima, maar verwacht niets bijzonders.