Promoties zijn kortingen van 20%, 30%, 40% of 50% op de gehele rekening, inclusief drankjes. De korting is alleen geldig bij een reservering via IENS, op de betreffende dag en tijd waarop de korting in de online agenda van het restaurant op IENS wordt weergegeven. Promoties via IENS zijn niet geldig in combinatie met andere acties.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Bij Fris heb je keuze uit een 5-6-7 of 8-gangenmenu. Een modern restaurant met een klassieke Franse keuken met hier en daar verrassende wereldwijde invloeden. Passie en respect voor het product staan bij dit restaurant voorop en dat proef je. Niet al te veel poespas, maar juist pure smaken. Smaken die passen bij het seizoen. De kaart wisselt dan ook om de acht weken zodat iedere keer weer nieuwe, verrassende gerechten op het menu staan. Of je nu komt voor lunch of diner, je kunt er altijd op rekenen dat het dynamische en enthousiaste team je geheel in de watten legt en zorgt voor een onvergetelijke culinaire belevenis.

Eigenaar en chef-kok Rick May werkte jarenlang bij restaurant De Leuf** in Ubachsberg. Restaurant Fris bestaat inmiddels alweer tien jaar en Rick May heeft sinds 2014 de leiding over de keuken. Sinds september 2016 is hij niet alleen meer chef-kok maar ook eigenaar van dit pareltje in Haarlem.

Meer informatie over restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Dinsdag - zaterdag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Cherise C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ik heb dit bezoekje als slecht ervaren want we hadden een reservering om 8 uur en begonnen pas om 9 uur met eten.
De service was zeer slecht want we moesten steeds roepen naar bediendes omdat onze borden niet opgeruimt werden. Ik heb geen leuke verjaardag gehad.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Fantastisch lekker gegeten in een prettige ambiance tegen een goede prijs.
jkolpa .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Voor ons de eerste keer, onze vrienden waren al vaker geweest. Heerlijk gegeten! De hele avond allemaal heerlijke gerechtjes. Het was erg druk (zaterdagavond) maar we hadden de tijd. Heel vriendelijk personeel en ondanks de drukte ook nog tijd voor een praatje. Gaan zeker nog een keer terug. Prima prijs/kwaliteitsverhouding!
R. G.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Heerlijk gegeten, fijne sfeer, goede bediening.
niels_van_doornmalen .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Wederom fantastisch gegeten. Chantal en haar team weten heel goed hoe je volkomen zorgeloos kunt genieten van het eten en het koken. Gr Niels
marinka H.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Prima eten, aardige bediening
Arnold D.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Gezellige sfeer, heerlijk gegeten. Kids vonden het ook een belevenis!
Agnieszka V.
  • Datum van je bezoek: 5 jan. 2018
Prima eten. Lekker. Prima introductie voor de Japanse keuken. Ruime restaurant, geschikt ook voor grotere groepen. Prima service.
Robert R.
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2018
We hebben weer heerlijk gegeten!!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2017
Erg goed eten en niet duur. Zeker de moeite waard.
Roel P.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2017
Goede sfeer, leuke kok aan tafel en lekker eten.
Hans L.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Ondanks de kerstdrukte opmerkzame en zeer vriendelijke bediening. Goede kwaliteit.
En dan kregen we ook nog een kerstcadeau. Heel opmerkzaam.
Wij komen zeker weer.
Sander D.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Erg lekker eten en leuk entertainment. Alleen werd niet snel opgemerkt (lees na 1,5 uur) dat ons drinken op was. Daar moesten we dus om vragen.
Eric V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Goed eten. Aandachtige bediening. Bekwaam personeel. Manager die als een coach de tent bestiert. Graag een mooie witte Rhone wijn op de wijnkaart. De Kreeft, Jacobs schelpen en gamba's komen dan nog beter uit de "verf". Restaurant is een aanrader.
vytopil .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
We hadden een heel leuke avond, en vonden de gerechten zeker goed gemaakt en de moeite waard, maar meenden wel dat de laatste twee gerechten (gebakken rijst en gebakken groenten) wat vet waren en ook lang op de plaat lagen te wachten op de afwerking.
Terry D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zondagavond wezen eten. Het duurde lang voordat we de menukaart kregen en aan ons werd gevraagd wat we wilde drinken. Wijnkaart is erg amateuristisch, mag wel iets meer werk in gestoken worden. Helaas zijn alleen de huiswijnen per glas te bestellen (staat ook niet op de wijnkaart). Prijzen op de menukaart zijn niet gelijk aan de prijzen op de website, alles is een stuk duurder geworden. Toen we daar iets van zeiden, werd er gezegd dat er oude prijzen op de website staan. Logisch, maar wel slecht dat de prijzen op de website niet actueel zijn. Verder was het eten wel erg lekker en werd er echt een showtje van gemaakt. Overall een prima avond gehad, maar sommige dingen kunnen zeker beter. Prijs/kwaliteit verhouding is een beetje scheef!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We waren hier zaterdagavond om 18.45 uur en we betaalden om 22.10 uur. We hebben te lang moeten wachten. De doorstroom tussen de gerechten was niet goed. We hadden een prima kok, maar hij moest aan de overkant nog een tafel doen. Wij zaten aan een tafel van 10 personen en waren met zijn vijven, ook de andere tafelgenoten moesten wachten. Erg jammer, want dit was onze 2e keer, 2 maanden geleden op een vrijdag geweest en dat was gewoon geweldig. Het zitten aan de teppanyaki is een leuke belevenis, maar er moet wel worden gekookt. Ik had menu 4 Vis, erg lekker en mijn dochter het vegetarische menu. Dit menu was lekker, maar eindigde in een grote berg Tofu. Erg jammer en simpel.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Leuke ontvangst. Aan de bar was het vrij druk met jonge mensen, dus kozen wij voor een rustig hoekje.
Was prettig afgeschermd. Alleen tafeltjes erg dicht op elkaar. Bediening was keurig. Heerlijke gerechten, dit gold ook voor de wijn. Geweldig genoten!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Mijn man en ik hebben een gezellige en smakelijke avond gehad!
Vriendelijke bediening, leuk gebouw en heerlijk eten!
een echte aanrader dus.
Heel erg bedankt.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goeie bediening waanzinnig lekjer eten top avond