Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Emmastraat 2 1211 NG Hilversum Nederland Kaart

Over restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Japanse verfijning

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Van de mooiste, meest verse ingrediënten worden schitterende gerechten gecreëerd. Verfijnd, prachtig om te zien en heerlijk van smaak.

Meer informatie over restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Zondag weer gegeten, dit keer met de kinderen. De eerste keer Tepanyaki en ze vonden het geweldig. De koks deden goed hun best om het leuk te maken voor ze, dus dat is top.
10-gangen menu genoten.
1,5 jaar geleden waren we er en toen lag er volgens mij vloerbedekking of zo, nu tegelvloer, stuk netter.
Goede prijs/kwaliteit verhouding en daarom een aanrader.
Puck S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het eten is prima. Smakelijke gerechten en het tempo tussen de verschillende gangen is goed. De bediening had iets meer aandacht kunnen hebben voor de gaten. Wellicht lag dat aan de drukte in het restaurant. Het is wel wat rumoerig qua akoestiek.
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Ai Uchi heeft een leuk 10-gangen zomermenu samengesteld, waarmee je in drie uur tijd op ongedwongen wijze kennismaakt met het lekkers dat de Japanse keuken te bieden heeft: sushi, miso soep, gamba’s, pangafilet, salade, yakitori, gebakken rijst, gebakken ossenhaas, gebakken groenten en dessert. Tafelgenoot en ik vonden het ook een leuke kennismaking met dit Japanse restaurant in het hart van Hilversum.

We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was attent en we kregen voor het merendeel smaakvolle gerechtjes geserveerd. Uitschieters waren voor ons de sushi, de gamba’s en de pangafilet. Wat minder enthousiast waren we over de miso soep (wij vonden ‘m nogal vlak van smaak) en de yakitori (volgens ons Japanse kipsaté, maar hier geserveerd als een hoopje gebakken kipstukjes). Over het geheel genomen echter een mooie voldoende!
Mimeijer .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten! (speciaal aanbevolen menu) Het personeel was erg vriendelijk en allert. We komen graag een keer terug.
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gezeten in een prima ambiance en goed klaargemaakte gerechten van de Teppanyaki grillplaat. We kwamen hier via een Social Deal maar werden zeker niet anders behandeld dan de andere gasten in het restaurant. Het viel ons op dat het tevens een populaire plek is om je verjaardag te vieren. Eigenlijk is dit een soort Japans gourmetten waarbij je telkens kleine gerechtjes krijgt met vlees, vis, groenten of rijst. Vooral de kip en ossenhaas waren verrukkelijk. Wat minder hadden we met de witvis, sushi en misosoep maar dat is een kwestie van smaak. Zowel de kok als de bediening was wel in voor een praatje en een grapje tussendoor. Dat kunnen we wel waarderen. Het menu was meer dan voldoende, en duurde in totaal 3 uur maar we zien dit dan ook als een avondje uit waarbij je niet teveel op de tijd moet letten. Dank Ai Uchi voor de gezellige avond en tot ziens!
Joy2gether H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Uiterst goede prijs-kwaliteit verhouding. Met 4 personen gegeten, waaronder een grote eter en sushi kenner. Oordeel: sushi's zijn goed (gesorteerd) en komen in mooie porties op tafel. Bediening is vriendelijk en attent. We hebben heerlijk gegeten.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gister gegeten met mijn familie. Heerlijk gegeten, ze maken er echt ern spectaculaire ervaring van. Aanrader. Vriendelijk personeel
RDeckers D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij dit Japans restaurant in het centrum van Hilversum. Smaakvolle gerechten, bereid op de tepanyaki door een top kok, die plezier had in z'n werk en er ook nog een leuke show van maakte. Wij hebben het ervaren als een echte avond uit en tegelijkertijd genieten van de heerlijke gerechten. Het was een redelijk lange zit (2 1/2 uur), maar de pauzes tussen de gerechten gaven ons de gelegenheid om nog even gezellig met elkaar te praten en/of een sigaretje te roken. De bediening was attend en kwamen geregeld even checken of alles nog naar wens was. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug. Rob en Tineke Deckers
Josine K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Het is een goede plek om uitgebreid te dineren met porties die ook genoeg zijn voor de grote eter. De bediening is vriendelijk. Een aanpassing van het menu is geen probleem. Zeker een aanrader dit.
Astridhertogh1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Relaxed gegeten bij Ai Uchi. Kok deed zijn best en legde een en ander uit. Eten was zeer smakelijk, met name de eendenborst en ossenhaas waren heerlijk mals. Bediening was vriendelijk en attent. Het was wel rustig in het restaurant. We gaan zeker nog een keer terug.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Service zeer vriendelijk, eten heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Er zijn echt wel betere teppanyaki restaurants te vinden, maar die zijn ook gelijk een stuk duurder. Goede kwaliteit, vriendelijke service en fatsoenlijke porties zonder dat het goedkoop aanvoelt. Wij komen zeker terug.
Fineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij restaurant Ai Uchi.
Gastvrije ontvangst en uitstekende en attente bediening. Aardige kok aan de plaat.
Aan het einde van het etentje kregen we een schattig theeserviesje cadeau omdat we onze trouwdag vierden.
Wij komen zeker terug! Een echte aanrader.
Dick en Fineke van Heusden.
Jj5 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wij aten menu 5 en 9 (de eerste meer vis en de tweede voornl vlees). De ossenhaas was uitstekend, evenals de kip. De zalm en sushi met zalm waren lekker, rijst was goed gebakken en kok maakte er een mooie show van. De lamskoteletjes hadden iets minder rood gemogen en tonijn sushi zou ik vlg keer ruilen voor zalm. Bediening is vriendelijk en efficiënt en we komen zeker terug. Entourage zeer Japans, maar minder formeel dan andere teppanyaki's die we kennen; daardoor ook goed geschikt met kinderen. Prijs / kwaliteit is goed. Voor 31,50 heb je al een leuk menu (nummer 3).
K.janmaat .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het restaurant was volledig gevuld. Ondanks dat werd zonder enige vertraging voor onze groep van 6 personen aan de bakplaat het eten bereid
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Met de businessclub gegeten. Werkelijk een fantastische service! En dat is geen loze zin. Je voelt je hier echt te gast. Alle medewerkers spannen zich in om het je naar de zin te maken. We hebben met ongeveer 60 man aan de Teppanyaki tafels gegeten. Heerlijke tarbot, Gamba's en andere verrukkelijke gerechten. één klein kritiek puntje. De sauzen zijn voor mij nét iets te zoet in combinatie met de rijkelijk aanwezige knoflook. Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar toch. Verder niets dan lof en een bezoekje zeker waard!
KoosHugen .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het was wederom genieten bij Ai Uchi!
De mensen zijn er uitermate vriendelijk het eten is top en de ambiance zeer gezellig,
Echt aan te bevelen en de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed!!!

Jammer dat onze reservering via Iens niet is doorgekomen en men dus niet op de hoogte was van onze komst. Dit was vreemd omdat normaal onze boekingen via Iens zonder problemen verlopen!
Goedemorgen,

De reservering stond er goed in alleen de koppeling met iens reservering was er uit zodat hun het via de ipad niet zagen.
Excuus en het is weer gekoppeld.Ik belde namelijk met iens en jullie stonden gewoon in agenda.

Groetjes Chantal Yip
KBroek .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Met 4 personen hebben wij afgelopen zaterdagavond bij Ai Uchi gegeten. Alle 4 kozen wij het speciaal aanbevolen menu, zittende aan de teppanyaki tafel. De omgeving is druk met lopende bediening en staande koks aan de teppanyaki tafels. Ondanks dat we lang moesten wachten op de menukaarten en dat de kok zonder opgaaf van reden tussentijds vertrok, hebben we heerlijk gegeten. De sushi en sashimi was smaakvol en de gerechten die aan tafel werden bereidt, witvis, zalm, gebakken rijst en biefstuk, waren zonder meer heerlijk. Het was een avondvullend gebeuren en we komen zeker nog eens terug.
Goedemorgen,
Leuk om te horen dat jullie een fijne avond hebben gehad!
Tot Snel afz Aiuchi Team!
Basia1975 .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Gisteren bij aiuchi gegeten.
Zoals altijd lekker gegeten, vlotte bediening.
Soms moet je iets langer wachten maar is begrijpelijk op zaterdag drukste dag van de week.
Als je niet in de drukte wilt zitten is vrijdag en zondag een betere dag.
Tot snel weer!!
Leuk dat u het naar jullie zin hadden.
Tot snel!
Gr chantal yip
Jelle S.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Voor de derde keer hier met een groep gegeten. Waren de vorige twee keren uitstekend kreeg ik nu het gevoel beland te zijn in een net beginnend commercieel bedrijf.

Er zijn te weinig koks, 3 koks op 9 tafels betekent automatisch lang wachten. We hadden om zeven uur gereserveerd en om kwart over acht kwam de kok. Voor de bar niet nadelig want de drankjes blijven aangeboden worden, de laatste slok is nog niet op of de bediening staat alweer voor je klaar. Even pauze tussen de drankjes is ook best een optie...?

Maar, het lange wachten is niet het ergste, om je heen is vermaak genoeg, vuurspektakels en eieren gooien, maar wat erg is dat de vis en vlees ongekoeld en onbedekt staat te wachten op tafel. De koks rennen zich rot maar voor ons heeft zeker een kwartier tot een half uur rauwe vis en rauw vlees gestaan, onbedekt! Ook werd onze tafel gebruikt als afruimband. Vuile borden van andere tafels werden steeds neergezet naast de plaat en na een paar minuten weer opgehaald.

De koks doen ontzettend hun best om iedereen te vermaken en een praatje te maken, die krijgen van mij dan ook echt een 9. Wat jammer was dat alles zo verschrikkelijk zout is. Commercieel handig vanwege de drankjes, maar je proeft meer zout dan dat je het prachtige vlees proeft... Heel erg jammer! Ik heb ook het gevoel dat het zouter is geworden sinds mijn vorige bezoek (2015).

De locatie is goed te bereiken en alles ziet er prima uit. De kimonos die op de stoelen hangen en die je aan mag trekken is een leuke gimmick, je moet er alleen niet bij nadenken dat de persoon voor je met diezelfde kimono naar het toilet is geweest.

Goedemorgen,
Wij hebben 4 kokswaarvan 1 in de keuken de vis en vlees voorbereid en fileerd voor de koks. En sushi maakt wat vers is en niet de hele dag open en bloot zoals bij grote restaurants en all you can eat.
Daar word het dag van te voren bereid.
1 kok is vertrokken naar china wegens overlijden van zijn vader.
Wij hebben 8 bakplaten niet 9.
Excuus dat u hierdoor langer moest wachten dan u vorige bezoek.
Bij afrekenen heb ik gevraagd of alles naar wens was en mevrouw zei dat van wel en heb ik dit niet gisteravond van jullie gehoord.
Ook de kimono's worden gewassen elke dag.
Doordat materiaal zijde is droogt het gelijk opgevouwen aan de stoel.
Ook de borden waar vis en vlees op ligt komen uit de koelkast zodat vis vlees wel op juiste temperatuur blijft en in de kast word gezet.
Kwa zout we gebruiken de zelfde kikkoman al vanaf 2007.
Als u minder wil dan kunt u het doorgeven aan de kok.
En dat we te vaak drankjes vragen is omdat er ook via deze weg (iens) ons hebben laten weten dat ze te lang op drankjes hebben moeten wachten en wij de bediening nooit drankjes op kwamen nemen.
En dat we commercieel bedrijf zijn dat is elke onderneming.
Niet alleen restaurants.
M.v.g. Chantal yip

Tanger1234 .
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2016
Heb erg lekker gegeten bij Ai uchi zoals altijd.
De sushi is super lekker en vers vooral de uramaki garnaal en spicy tuna zijn geweldig.
Lekkere relaxe zit plaatsen.
Ik zit nooit aan de teppanyaki plaat maar gewoon aan een tafel.
De vis zoals zalm en gamba's zijn ook erg lekker vd plaat.
Alleen de beef rolletjes mogen iets minder knoflook.
Het is er altijd druk en gezellig en bediening is top!

Goedemorgen,

Fijn om te horen dat het heeft gesmaakt alleen de beefrolletjes heb ik aan de koks doorgegeven dat ze minder knoflook er in moeten doen.

Groetjes Chantal Yip