Speciale deals

-20% op de Rekening

-20% op de Rekening

Over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Bij Fris heb je keuze uit een 5-6-7 of 8-gangenmenu. Een modern restaurant met een klassieke Franse keuken met hier en daar verrassende wereldwijde invloeden. Passie en respect voor het product staan bij dit restaurant voorop en dat proef je. Niet al te veel poespas, maar juist pure smaken. Smaken die passen bij het seizoen. De kaart wisselt dan ook om de acht weken zodat iedere keer weer nieuwe, verrassende gerechten op het menu staan. Of je nu komt voor lunch of diner, je kunt er altijd op rekenen dat het dynamische en enthousiaste team je geheel in de watten legt en zorgt voor een onvergetelijke culinaire belevenis.

Eigenaar en chef-kok Rick May werkte jarenlang bij restaurant De Leuf** in Ubachsberg. Restaurant Fris bestaat inmiddels alweer tien jaar en Rick May heeft sinds 2014 de leiding over de keuken. Sinds september 2016 is hij niet alleen meer chef-kok maar ook eigenaar van dit pareltje in Haarlem.

Meer informatie over restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Dinsdag - zaterdag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Terry D.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Zondagavond wezen eten. Het duurde lang voordat we de menukaart kregen en aan ons werd gevraagd wat we wilde drinken. Wijnkaart is erg amateuristisch, mag wel iets meer werk in gestoken worden. Helaas zijn alleen de huiswijnen per glas te bestellen (staat ook niet op de wijnkaart). Prijzen op de menukaart zijn niet gelijk aan de prijzen op de website, alles is een stuk duurder geworden. Toen we daar iets van zeiden, werd er gezegd dat er oude prijzen op de website staan. Logisch, maar wel slecht dat de prijzen op de website niet actueel zijn. Verder was het eten wel erg lekker en werd er echt een showtje van gemaakt. Overall een prima avond gehad, maar sommige dingen kunnen zeker beter. Prijs/kwaliteit verhouding is een beetje scheef!
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
We waren hier zaterdagavond om 18.45 uur en we betaalden om 22.10 uur. We hebben te lang moeten wachten. De doorstroom tussen de gerechten was niet goed. We hadden een prima kok, maar hij moest aan de overkant nog een tafel doen. Wij zaten aan een tafel van 10 personen en waren met zijn vijven, ook de andere tafelgenoten moesten wachten. Erg jammer, want dit was onze 2e keer, 2 maanden geleden op een vrijdag geweest en dat was gewoon geweldig. Het zitten aan de teppanyaki is een leuke belevenis, maar er moet wel worden gekookt. Ik had menu 4 Vis, erg lekker en mijn dochter het vegetarische menu. Dit menu was lekker, maar eindigde in een grote berg Tofu. Erg jammer en simpel.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Leuke ontvangst. Aan de bar was het vrij druk met jonge mensen, dus kozen wij voor een rustig hoekje.
Was prettig afgeschermd. Alleen tafeltjes erg dicht op elkaar. Bediening was keurig. Heerlijke gerechten, dit gold ook voor de wijn. Geweldig genoten!
Danielle V.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2017
Mijn man en ik hebben een gezellige en smakelijke avond gehad!
Vriendelijke bediening, leuk gebouw en heerlijk eten!
een echte aanrader dus.
Heel erg bedankt.
Niels K.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2017
Goeie bediening waanzinnig lekjer eten top avond
ben V.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Hoe is het mogelijk, dat ze voor een zeer aantrekkelijke prijs zo'n een prachtig gevarieerd menu kunnen serveren, met een fantastiche kwaliteit. Proficiat. Wij komen snel terug.
Blasercap .
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Vriendelijke bediening en heerlijk eten. Met AH-actie volledig menu, voor een goede prijs. Alles naar wens en zeker voor herhaling vatbaar. Ook zonder AH-actie!
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Een hele gezellige avond met lekker eten en drinken en aardig gedienstig personeel. Echt een aanrader met z,n tweeën maar zeker ook met meerdere personen.
joseetje8 .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Erg druk en te weinig personeel.
we werden min of meer aan ons lot overgelaten.
Toen laatste gerecht was uitgedeeld, geen personeel meer gezien voor eventueel nog kopje koffie.
Maar naar huis voor de koffie......
Janna W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Ons gezelschap heeft een heerlijke avond gehad. Lekker eten en een goede ambiance. Het enige wat verbetering behoeft is de omgang van het personeel met de klanten. Ik vind de sfeer te zakelijk. Het personeel is meer geïnteresseerd om het eten op tafel te zetten dan in het opbouwen van een goede verhouding - gastheer en klant-.
Jammer, het zou de sfeer ten goede komen.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De gastheer van gisteravond was geweldig. Heel gezellig, meedenkend en had een hele snelle service. Het eten was ook heerlijk! Perfect mals vlees en lekker gekruid. Hier komen we zeker terug.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mijn ervaring is uitstekend. Hartelijk welkom, uitstekende en vriendelijk bediening en
prima eten. Wat il je nog meer......
Florence D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijke avond doorgebracht. Fijne sfeer, vriendelijke bediening en uistekkend gegeten. Als je een Teppanyaki avond wilt doorbrengen is dit het adres!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Er was een wat luidruchtige verjaardag maar dat kan overal gebeuren. Het eten was
Prima en de bediening uitstekend dus zeker het aanbevelen waard.
Janna W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ons gezelschap was zeer tevreden over de kwaliteit van de gerechten. Het enige wat ons tegenviel was de houding van het bedienend personeel. Het personeel was meer geïnteresseerd in het serveren van de gerechten dan dat het geïnteresseerd was in het wel en wee van de gasten. Jammer!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Jaren geleden hier gegeten en opnieuw kennis gemaakt vanwege deelname AH restaurant actie. We waren verrast door de goede kwaliteit van het voedsel in combinatie met een redelijk prijspeil. De show van een van de koks op de bakplaat was boeiend, kortom een zeer geslaagde avond.
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het was geweldig en voor de herhaling vatbaar. Wij willen hier graag nog eens komen.
Hier boven hebben wij onze bevindingen staan.
Christa R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Super lekker eten,ruime keuze,zeer goede bediening. Ook de mogelijkheid om dingen uit het gekozen menu te veranderen,is mogelijk. Tip: kies ervoor om aan de bakplaat te zitten
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We aten hier met een aanbieding: 9 gangen teppanyaki voor EUR 19,99. Omdat we rustig wilden praten kozen we voor een tafel voor twee. Dus misten we de koksshow, maar aan de teppantafels was t inderdaad wat rumoerig. Het interieur is zakelijk maar niet ongezellig, o.a. door gebruik van donkere kleuren en (strak) roodkoper.
Wat opviel was de bediening: zeer attent en vriendelijk gastheer- en gastvrouwschap! Onze gerechten werden meteen na bereiding op de teppantafel naar onze tafel gebracht en arriveerden daar goed heet: hulde! Alle gangen waren vers en verfijnd van smaak. De chardonnay huiswijn (hoewel net niet helemaal droog) smaakte er goed bij!
Aandachtspuntje: de hoogte van de tafels correspondeert niet met de zithoogte van de banken. Daardoor zit je niet echt comfy! Other than that was het een groot genoegen!
NIels A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten. 3 uur aan tafel gezeten met jonge kinderen maar geen moment verveling. Erg leuk om de kok aan tafel te zien koken. Topshow.