Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Emmastraat 2 1211 NG Hilversum Nederland Kaart

Speciale deals

-20% op de Rekening

Available on the booked timeslot.

Over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Bij Fris heb je keuze uit een 5-6-7 of 8-gangenmenu. Een modern restaurant met een klassieke Franse keuken met hier en daar verrassende wereldwijde invloeden. Passie en respect voor het product staan bij dit restaurant voorop en dat proef je. Niet al te veel poespas, maar juist pure smaken. Smaken die passen bij het seizoen. De kaart wisselt dan ook om de acht weken zodat iedere keer weer nieuwe, verrassende gerechten op het menu staan. Of je nu komt voor lunch of diner, je kunt er altijd op rekenen dat het dynamische en enthousiaste team je geheel in de watten legt en zorgt voor een onvergetelijke culinaire belevenis.

Eigenaar en chef-kok Rick May werkte jarenlang bij restaurant De Leuf** in Ubachsberg. Restaurant Fris bestaat inmiddels alweer tien jaar en Rick May heeft sinds 2014 de leiding over de keuken. Sinds september 2016 is hij niet alleen meer chef-kok maar ook eigenaar van dit pareltje in Haarlem.

Meer informatie over restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Dinsdag - zaterdag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

V.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
Gezellig restaurant met goede bediening. Kwaliteit en kwantiteit van het eten was niets op aan te merken!!!
Wij hebben gekozen voor menu 1. Het zag er zeer verzorgd uit en was erg lekker!!!
Soenita B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2018
Heel persoonlijke en vriendelijke bediening. Ook attent richting mijn kinderen. En ivm mijn verjaardag nog een kadootje gehad! Superervaring. Zo'n kok aan de tafel. Voor herhaling vatbaar. En ook fijn de 20% korting van Iens.
M.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2018
Heel servicegericht, vriendelijke medewerkers. En ondanks de goede tip enkele voorgerechten te laten vervallen omdat wij iets apart wilden bijbestellen was de hoeveelheid van de menu's ons toch nog teveel!
petra V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2018
Gewoon lekker van de plaat eten. Bestel niet te veel, wan de porties zijn groot!
Kathleen B.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Heerlijk eten + een geweldige show. Echt een aanrader, zeker leuk met vrienden of familie. En je hoeft niet bang te zijn dat je met honger naar huis gaat!
B.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Heerlijk gegeten, ruim voldoende keus uit menu's, geweldige kok die desgewenst uitleg gaf en gezellig aanwezig was. Aanrader!
M.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2018
Met familie aan de tepanyaki plaat gegeten. Voldoende keuze wat menu's betreft. Lekker eten en de bediening was erg attent!
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 8 mei 2018
Heerlijk gegeten met fijne bediening. Restaurant is heel redelijk qua uitstraling. Ruimte rond toiletten kan verzorgder. Gratis parkeren zoals op de website staat is erg onduidelijk. Blijkt op het terrein van het hotel te zijn wanneer er plek is. Dit konden we uiteraard van te voren niet weten dus betaald geparkeerd.
Lotus O.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2018
Ik heb super erg genoten, heerlijk gegeten en goede bediening!
Wij hadden menu 3 en het was heel lekker, vooral de eendeborst.

Wij zullen hier zeker nog een keer eten.
Een goede aanrader.
Aaron V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
Met mijn vriendin hier wezen eten, hartelijk ontvangst waardoor wij ons gelijk thuis voelden. Eten was fantastisch, verse sushi maar ook de grill gerechten waren top. Wij komen hier heel graag nog een keer !!
Sapa V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2018
Wij aten in de sushi lounge en hebben een van de menu’s genomen. De kwaliteit van de gerechtjes was zeer goed. De samenstelling van het gekozen menu was precies goed. Neem de tijd!
Rutger V.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Zeer goed eten, geweldige bediening, prijs/kwaliteit is super! Echt een aanrader om met vrienden of de familie maar toe te gaan
Luc J.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Met zn vieren heerlijk gegeten goede bediening.
Marieke L.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2018
Wij zaten om half 8 aan tafel en kregen pas om kwart over 9 een kok. daarbij was het fris in het restaurant. wij zaten achterin. vanuit toiletten kwam koude tocht. eten wel prima verder. maar duurde veel te lang.
Lenie M.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2018
Heerlijk gegeten in een gemoedelijke sfeer met prima bediening. Aan de jarige onder ons werd leuk aandacht besteed. Hier komen we zeker terug.
Wendy V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Lekker eten voor een goede prijs. Koks aan de tafel zijn heel vriendelijk en maken echt een show van het bereiden van het eten. Erg leuk! Eten was zoals we gewend zijn weer heerlijk.
jm.blaauw .
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
De kok aan de tafel maakt er voor iedereen een onvergetelijke avond van. De bediening is attent en niet opdringerig. Wij hebben een heerlijke avond gehad, het was voor ons de eerste x en zeker niet de laatste x. Het eten was verrukkelijk.
S.m.van D.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2018
Super gegeten en leuke goochelaar.
Alleen die tocht of koude wind waar niets aan te doen was moet niet kunnen voor die prijs!
personeel heeft super gehandeld door blaaskacheltje neer te zetten! vond dit echt vervelend!!!
Doe er wat aan!
Cherise C.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Ik heb dit bezoekje als slecht ervaren want we hadden een reservering om 8 uur en begonnen pas om 9 uur met eten.
De service was zeer slecht want we moesten steeds roepen naar bediendes omdat onze borden niet opgeruimt werden. Ik heb geen leuke verjaardag gehad.
Ton R.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Fantastisch lekker gegeten in een prettige ambiance tegen een goede prijs.