Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Emmastraat 2 1211 NG Hilversum Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 24.95€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Vanille ijs
      Chocolade ijs
      Japans ijs

Over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Bij Fris heb je keuze uit een 5-6-7 of 8-gangenmenu. Een modern restaurant met een klassieke Franse keuken met hier en daar verrassende wereldwijde invloeden. Passie en respect voor het product staan bij dit restaurant voorop en dat proef je. Niet al te veel poespas, maar juist pure smaken. Smaken die passen bij het seizoen. De kaart wisselt dan ook om de acht weken zodat iedere keer weer nieuwe, verrassende gerechten op het menu staan. Of je nu komt voor lunch of diner, je kunt er altijd op rekenen dat het dynamische en enthousiaste team je geheel in de watten legt en zorgt voor een onvergetelijke culinaire belevenis.

Eigenaar en chef-kok Rick May werkte jarenlang bij restaurant De Leuf** in Ubachsberg. Restaurant Fris bestaat inmiddels alweer tien jaar en Rick May heeft sinds 2014 de leiding over de keuken. Sinds september 2016 is hij niet alleen meer chef-kok maar ook eigenaar van dit pareltje in Haarlem.

Meer informatie over restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Dinsdag - zaterdag 18:00 - 22:00

Jouw recensie over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Edwin Paul K.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Wel tamelijk zout.
Diederik G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de super goede restaurantactie van de ah.
Ageeth D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten, in gezellige sfeer.
Louise T.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Heerlijk gegeten, nette en vriendelijke bediening! Ga hier zeker nog een keertje eten!
Gerry D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Prima gegetenEen minpuntje was wel, dat er aan onze tafel gerechten werden klaargemaakt voor andere gasten. Dat maakten het geheel wat rommelig . Aldoor bediening aan onze tafel om de gerechten op te halen. De bediening was zeer vriendelijk.voor het eten komen we zeker terug maar niet met al dat gedoe aan tafel
Inge R.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Gezellig,allerte bediening,goed gegeten
Muziek is niet nodig,
Lucelle V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Groot verschil in koks. De kok bij de bakplaat achter ons maakte er echt een show van, onze kok was erg timide en deed weinig meer dan noodzakelijk. De kinderen zaten daarom ook meer naar de andere tafel te kijken. Wij zaten aan de tafel tegenover de deur, hier kwam steeds veel koude wind uit wat het zitten aan onze tafel minder comfortabel maakte. Eten was goed! Royale porties, ook voor het menu van 24,95! Ontvangst en bediening erg vriendelijk.
Thomas P.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Sfeervolle locatie met uitstekend eten.
FAW R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Service voldoende.Eten goed. Interieur eenvoudig. Muziek niet passend. Hard en niet Japans. Toch lekker gegeten zeker gezien de prijs met AHkaart.
Roy V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Lekker gegeten, alleen de verschillende gangen komen in recordtempo op je bord. als je niet snel genoeg eet heb je meerdere borden voor je neus. Bediening was erg vriendelijk en het eten prima. Wel aan de prijs maar dat wisten we van te voren.
Annelies K.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2018
Ze houden goed rekening met, in mijn geval, glutenvrij en koemelkvrij eten en dessert. Was de 2de maal dat ik hier nu at, vooral vanwege de AH-actie. Zeker van plan nog eens terug te komen.
Monique L.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Echt heerlijk gegeten met de AH spaaractie. Prettige toegankelijke kok aan de teppanyaki tafel. Heerlijke verse gerechten. Gezellig, lekkere wijn, leuk met andere mensen. Prettige bediening. Echt een avondje uit.
Brigitte P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten. Goede porties en kwalitatief uitstekend vlees en vis.
Daniëlle M.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Heerlijk gegeten en een hele leuke kok aan tafel. Wij gaan hier zeker vaker eten!
V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
We hebben veel ervaring met sushi restaurants. We hebben heel lekker gegeten. De crispy chicken en teriyakkiroll waren toppers. Vlotte en heel vriendelijke bediening. Alles vers en goed bereid.
Aart V.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Prima restaurant heerlijk gegeten
K D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2018
Muziek mag echt wat zachter en wat meer passend bij type restaurant !
Laura V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Super lekker gegeten!!
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2018
Met AH actie hier gegeten met 2 kinderen. Prima menu, zeer ruime porties en de kinderen gekeken hun ogen uit met de showcooking achter de teppan yaki plaat.
Heerlijk gegeten en na een 2,5 uur eten gevuld weer huiswaarts. Voor herhaling vatbaar!
Enige minpuntje vonden wij dat het behoorlijk luidruchtig was in het restaurant, zat ook afgeladen vol, maar even rustig praten was er niet bij :)
Arnoud S.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2018
Gegeten met AH aktie. Idee is dat je kan eten wat je wilt en dat slechts het 25 euro menu verrekend wordt. Met een 50 euro menu dat wij hadden is het dan natuurlijk geen 50% maar 25% korting geworden. Eten was goed, hoeveelheden zijn meer dan OK. Aan de bakplaat gezeten met z’n 6-en. Bediening was wisselend. De kok deed het leuk maar waarom die show met ei door de zaak schieten altijd moet is ons een raadsel. Kleren vies, vloer vies. Het is toch geen kinderpartijtje? Goed vlees, goede vis. Smaak was elke gang echt anders. Bij goedkopere Teppanyaki heb je dat wel eens anders. Of we zonder korting zouden teruggaan is nog een vraag.