Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Emmastraat 2 1211 NG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Japanse verfijning

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Van de mooiste, meest verse ingrediënten worden schitterende gerechten gecreëerd. Verfijnd, prachtig om te zien en heerlijk van smaak.

Meer informatie over restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Nora S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben een fantastische avond gehad, heerlijk gegeten en een amusante kok aan tafel. Top
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten, goede kok, let op : op zaterdagavond is het heel erg druk, na 21.30 u werd een deel van de gasten zeer rumoerig, wij houden niet van het gooien en opvangen van omelet en de googelaar hoefde voor ons niet.
Huibjan en M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Te lang geleden dat ik dit weer is gedaan had, stom! Erg genoten van zowel het eten (wat erg lekker was) en de sfeer. Zeker een paar x per jaar doen,, knapt iedereen van op.
marcel H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
hier gisteren heerlijk gedineerd. met onze zoon van 4 geweldige teppanyaki!. bij thuiskomst bleek dat we het verjaardagscadeu van mijn vrouw waren vergeten. gelijk gebeld, de eigenaresse gaf gelijk aan dat ze het zou opsturen.! we gaan snel terug!
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Zondag weer gegeten, dit keer met de kinderen. De eerste keer Tepanyaki en ze vonden het geweldig. De koks deden goed hun best om het leuk te maken voor ze, dus dat is top.
10-gangen menu genoten.
1,5 jaar geleden waren we er en toen lag er volgens mij vloerbedekking of zo, nu tegelvloer, stuk netter.
Goede prijs/kwaliteit verhouding en daarom een aanrader.
Puck S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het eten is prima. Smakelijke gerechten en het tempo tussen de verschillende gangen is goed. De bediening had iets meer aandacht kunnen hebben voor de gaten. Wellicht lag dat aan de drukte in het restaurant. Het is wel wat rumoerig qua akoestiek.
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Ai Uchi heeft een leuk 10-gangen zomermenu samengesteld, waarmee je in drie uur tijd op ongedwongen wijze kennismaakt met het lekkers dat de Japanse keuken te bieden heeft: sushi, miso soep, gamba’s, pangafilet, salade, yakitori, gebakken rijst, gebakken ossenhaas, gebakken groenten en dessert. Tafelgenoot en ik vonden het ook een leuke kennismaking met dit Japanse restaurant in het hart van Hilversum.

We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was attent en we kregen voor het merendeel smaakvolle gerechtjes geserveerd. Uitschieters waren voor ons de sushi, de gamba’s en de pangafilet. Wat minder enthousiast waren we over de miso soep (wij vonden ‘m nogal vlak van smaak) en de yakitori (volgens ons Japanse kipsaté, maar hier geserveerd als een hoopje gebakken kipstukjes). Over het geheel genomen echter een mooie voldoende!
mimeijer .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten! (speciaal aanbevolen menu) Het personeel was erg vriendelijk en allert. We komen graag een keer terug.
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gezeten in een prima ambiance en goed klaargemaakte gerechten van de Teppanyaki grillplaat. We kwamen hier via een Social Deal maar werden zeker niet anders behandeld dan de andere gasten in het restaurant. Het viel ons op dat het tevens een populaire plek is om je verjaardag te vieren. Eigenlijk is dit een soort Japans gourmetten waarbij je telkens kleine gerechtjes krijgt met vlees, vis, groenten of rijst. Vooral de kip en ossenhaas waren verrukkelijk. Wat minder hadden we met de witvis, sushi en misosoep maar dat is een kwestie van smaak. Zowel de kok als de bediening was wel in voor een praatje en een grapje tussendoor. Dat kunnen we wel waarderen. Het menu was meer dan voldoende, en duurde in totaal 3 uur maar we zien dit dan ook als een avondje uit waarbij je niet teveel op de tijd moet letten. Dank Ai Uchi voor de gezellige avond en tot ziens!
Jente H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Uiterst goede prijs-kwaliteit verhouding. Met 4 personen gegeten, waaronder een grote eter en sushi kenner. Oordeel: sushi's zijn goed (gesorteerd) en komen in mooie porties op tafel. Bediening is vriendelijk en attent. We hebben heerlijk gegeten.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gister gegeten met mijn familie. Heerlijk gegeten, ze maken er echt ern spectaculaire ervaring van. Aanrader. Vriendelijk personeel
RDeckers D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij dit Japans restaurant in het centrum van Hilversum. Smaakvolle gerechten, bereid op de tepanyaki door een top kok, die plezier had in z'n werk en er ook nog een leuke show van maakte. Wij hebben het ervaren als een echte avond uit en tegelijkertijd genieten van de heerlijke gerechten. Het was een redelijk lange zit (2 1/2 uur), maar de pauzes tussen de gerechten gaven ons de gelegenheid om nog even gezellig met elkaar te praten en/of een sigaretje te roken. De bediening was attend en kwamen geregeld even checken of alles nog naar wens was. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug. Rob en Tineke Deckers
Josine K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Het is een goede plek om uitgebreid te dineren met porties die ook genoeg zijn voor de grote eter. De bediening is vriendelijk. Een aanpassing van het menu is geen probleem. Zeker een aanrader dit.
astridhertogh1 .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Relaxed gegeten bij Ai Uchi. Kok deed zijn best en legde een en ander uit. Eten was zeer smakelijk, met name de eendenborst en ossenhaas waren heerlijk mals. Bediening was vriendelijk en attent. Het was wel rustig in het restaurant. We gaan zeker nog een keer terug.
Huub V.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Service zeer vriendelijk, eten heeft een goede prijs kwaliteit verhouding. Er zijn echt wel betere teppanyaki restaurants te vinden, maar die zijn ook gelijk een stuk duurder. Goede kwaliteit, vriendelijke service en fatsoenlijke porties zonder dat het goedkoop aanvoelt. Wij komen zeker terug.
Fineke V.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Wij hebben vanavond heerlijk gegeten bij restaurant Ai Uchi.
Gastvrije ontvangst en uitstekende en attente bediening. Aardige kok aan de plaat.
Aan het einde van het etentje kregen we een schattig theeserviesje cadeau omdat we onze trouwdag vierden.
Wij komen zeker terug! Een echte aanrader.
Dick en Fineke van Heusden.
jj5 .
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Wij aten menu 5 en 9 (de eerste meer vis en de tweede voornl vlees). De ossenhaas was uitstekend, evenals de kip. De zalm en sushi met zalm waren lekker, rijst was goed gebakken en kok maakte er een mooie show van. De lamskoteletjes hadden iets minder rood gemogen en tonijn sushi zou ik vlg keer ruilen voor zalm. Bediening is vriendelijk en efficiënt en we komen zeker terug. Entourage zeer Japans, maar minder formeel dan andere teppanyaki's die we kennen; daardoor ook goed geschikt met kinderen. Prijs / kwaliteit is goed. Voor 31,50 heb je al een leuk menu (nummer 3).
k.janmaat .
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2016
Het restaurant was volledig gevuld. Ondanks dat werd zonder enige vertraging voor onze groep van 6 personen aan de bakplaat het eten bereid
Marco V.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2016
Met de businessclub gegeten. Werkelijk een fantastische service! En dat is geen loze zin. Je voelt je hier echt te gast. Alle medewerkers spannen zich in om het je naar de zin te maken. We hebben met ongeveer 60 man aan de Teppanyaki tafels gegeten. Heerlijke tarbot, Gamba's en andere verrukkelijke gerechten. één klein kritiek puntje. De sauzen zijn voor mij nét iets te zoet in combinatie met de rijkelijk aanwezige knoflook. Het is natuurlijk een kwestie van smaak, maar toch. Verder niets dan lof en een bezoekje zeker waard!
KoosHugen .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Het was wederom genieten bij Ai Uchi!
De mensen zijn er uitermate vriendelijk het eten is top en de ambiance zeer gezellig,
Echt aan te bevelen en de prijs/kwaliteit verhouding zeer goed!!!

Jammer dat onze reservering via Iens niet is doorgekomen en men dus niet op de hoogte was van onze komst. Dit was vreemd omdat normaal onze boekingen via Iens zonder problemen verlopen!
Goedemorgen,

De reservering stond er goed in alleen de koppeling met iens reservering was er uit zodat hun het via de ipad niet zagen.
Excuus en het is weer gekoppeld.Ik belde namelijk met iens en jullie stonden gewoon in agenda.

Groetjes Chantal Yip