Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Emmastraat 2 1211 NG Hilversum Nederland Kaart

Over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Japanse verfijning

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Van de mooiste, meest verse ingrediënten worden schitterende gerechten gecreëerd. Verfijnd, prachtig om te zien en heerlijk van smaak.

Meer informatie over restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Jouw recensie over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Janna W.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Ons gezelschap heeft een heerlijke avond gehad. Lekker eten en een goede ambiance. Het enige wat verbetering behoeft is de omgang van het personeel met de klanten. Ik vind de sfeer te zakelijk. Het personeel is meer geïnteresseerd om het eten op tafel te zetten dan in het opbouwen van een goede verhouding - gastheer en klant-.
Jammer, het zou de sfeer ten goede komen.
Yvonne J.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2017
De gastheer van gisteravond was geweldig. Heel gezellig, meedenkend en had een hele snelle service. Het eten was ook heerlijk! Perfect mals vlees en lekker gekruid. Hier komen we zeker terug.
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2017
Mijn ervaring is uitstekend. Hartelijk welkom, uitstekende en vriendelijk bediening en
prima eten. Wat il je nog meer......
Florence D.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Heerlijke avond doorgebracht. Fijne sfeer, vriendelijke bediening en uistekkend gegeten. Als je een Teppanyaki avond wilt doorbrengen is dit het adres!
Helen B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Er was een wat luidruchtige verjaardag maar dat kan overal gebeuren. Het eten was
Prima en de bediening uitstekend dus zeker het aanbevelen waard.
Janna W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Ons gezelschap was zeer tevreden over de kwaliteit van de gerechten. Het enige wat ons tegenviel was de houding van het bedienend personeel. Het personeel was meer geïnteresseerd in het serveren van de gerechten dan dat het geïnteresseerd was in het wel en wee van de gasten. Jammer!
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Jaren geleden hier gegeten en opnieuw kennis gemaakt vanwege deelname AH restaurant actie. We waren verrast door de goede kwaliteit van het voedsel in combinatie met een redelijk prijspeil. De show van een van de koks op de bakplaat was boeiend, kortom een zeer geslaagde avond.
Rina K.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2017
Het was geweldig en voor de herhaling vatbaar. Wij willen hier graag nog eens komen.
Hier boven hebben wij onze bevindingen staan.
Christa R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Super lekker eten,ruime keuze,zeer goede bediening. Ook de mogelijkheid om dingen uit het gekozen menu te veranderen,is mogelijk. Tip: kies ervoor om aan de bakplaat te zitten
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We aten hier met een aanbieding: 9 gangen teppanyaki voor EUR 19,99. Omdat we rustig wilden praten kozen we voor een tafel voor twee. Dus misten we de koksshow, maar aan de teppantafels was t inderdaad wat rumoerig. Het interieur is zakelijk maar niet ongezellig, o.a. door gebruik van donkere kleuren en (strak) roodkoper.
Wat opviel was de bediening: zeer attent en vriendelijk gastheer- en gastvrouwschap! Onze gerechten werden meteen na bereiding op de teppantafel naar onze tafel gebracht en arriveerden daar goed heet: hulde! Alle gangen waren vers en verfijnd van smaak. De chardonnay huiswijn (hoewel net niet helemaal droog) smaakte er goed bij!
Aandachtspuntje: de hoogte van de tafels correspondeert niet met de zithoogte van de banken. Daardoor zit je niet echt comfy! Other than that was het een groot genoegen!
NIels A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten. 3 uur aan tafel gezeten met jonge kinderen maar geen moment verveling. Erg leuk om de kok aan tafel te zien koken. Topshow.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
goed en sfeervol restaurant. Keurige bediening. Vrolijk en opgewekt.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Verrassende omgeving en altijd iets te kijken. Je doet er lekker lang over en hebt dus echt een avondje uit. Voortreffelijk vers en gezond voedsel, kortom een top-avond
Reinoud P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Niet op zaterdag bezoeken. Veel groepen met bijbehorend lawaai en waarschijnlijk ook daardoor extreem lange wachttijden. Ruim 1 uur voor eerste gerecht is echt wat te ruim.
Kwaliteit eten is goed .
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Erg stil, waardoor minder gezellig. Maar de uiterst vriendelijke en behulpzame bediening en het lekkere eten maakt dit beslist goed.
Janet M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Super lekker gegeten. Door de kok werd er een werkelijke show van gemaakt.
niels_van_doornmalen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Super leuk en lekker restaurant met een goede persoonlijke sfeer. Wij gaan hier vaker heen en het is altijd top! Voordeel is ook dat je het zo duur kunt maken als je zelf wilt. De menu's variëren tussen vis en vlees. Tot snel!
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Erg lekker gegeten voor een goede prijs maar de bediening was minder goed. Bij binnenkomst moesten wij lang wachten voordat wij naar onze tafel gebracht werden bovendien is de afzuiging niet goed. Bij binnenkomst was het benauwd met een enorme eetlucht. Mijn kleding kon ik meteen in de was doen. Ik schrijf een recensie op iens.
Fijn om te horen dat jullie lekker gegeten hebben. We zijn ons ervan bewust dat de afzuiger niet goed werkt. We hebben een nieuwe besteld.
Hopelijk tot snel, zodat we jullie een perfecte ervaring kunnen bieden.
Met vriendelijke groet, Ai Uchi
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijke sushi. Dit was op een dinsdag avond en dus heel rustig, maar het ziet er knus en gezellig uit. Hele vriendelijke bediening
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Erg leuke ambiance, erg goed eten, de koks maakten er een feestje van aan tafel!