Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Emmastraat 2 1211 NG Hilversum Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Japanse verfijning

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Van de mooiste, meest verse ingrediënten worden schitterende gerechten gecreëerd. Verfijnd, prachtig om te zien en heerlijk van smaak.

Meer informatie over restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

• : Gratis parkeren in de buurt, Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Catering , Lift aanwezig , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
7,2
niels_van_doornmalen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Super leuk en lekker restaurant met een goede persoonlijke sfeer. Wij gaan hier vaker heen en het is altijd top! Voordeel is ook dat je het zo duur kunt maken als je zelf wilt. De menu's variëren tussen vis en vlees. Tot snel!
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Erg lekker gegeten voor een goede prijs maar de bediening was minder goed. Bij binnenkomst moesten wij lang wachten voordat wij naar onze tafel gebracht werden bovendien is de afzuiging niet goed. Bij binnenkomst was het benauwd met een enorme eetlucht. Mijn kleding kon ik meteen in de was doen. Ik schrijf een recensie op iens.
Fijn om te horen dat jullie lekker gegeten hebben. We zijn ons ervan bewust dat de afzuiger niet goed werkt. We hebben een nieuwe besteld.
Hopelijk tot snel, zodat we jullie een perfecte ervaring kunnen bieden.
Met vriendelijke groet, Ai Uchi
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijke sushi. Dit was op een dinsdag avond en dus heel rustig, maar het ziet er knus en gezellig uit. Hele vriendelijke bediening
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Erg leuke ambiance, erg goed eten, de koks maakten er een feestje van aan tafel!
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Eten was heerlijk. Gangen volgde elkaar te snel.op. Kreeg het gevoel van een all you can eat concept door de entourage.en de drukke luidruchtige gasten. Wil je sfeervol.en intiem in japanse sferen eten? Dan is dit geen goede keuze. Jammer want eten was goed en bediening vriendelijk.
Roelant D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was heerlijk; maar voordat we het eerste gerecht kregen moesten we 1.15 uur wachten.... dat is echt veel en veel te lang. Echt jammer, want verder was het prima : lekker eten in een aangename omgeving.
Nora S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben een fantastische avond gehad, heerlijk gegeten en een amusante kok aan tafel. Top
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten, goede kok, let op : op zaterdagavond is het heel erg druk, na 21.30 u werd een deel van de gasten zeer rumoerig, wij houden niet van het gooien en opvangen van omelet en de googelaar hoefde voor ons niet.
Huibjan en M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Te lang geleden dat ik dit weer is gedaan had, stom! Erg genoten van zowel het eten (wat erg lekker was) en de sfeer. Zeker een paar x per jaar doen,, knapt iedereen van op.
marcel H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
hier gisteren heerlijk gedineerd. met onze zoon van 4 geweldige teppanyaki!. bij thuiskomst bleek dat we het verjaardagscadeu van mijn vrouw waren vergeten. gelijk gebeld, de eigenaresse gaf gelijk aan dat ze het zou opsturen.! we gaan snel terug!
Onno L.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2016
Zondag weer gegeten, dit keer met de kinderen. De eerste keer Tepanyaki en ze vonden het geweldig. De koks deden goed hun best om het leuk te maken voor ze, dus dat is top.
10-gangen menu genoten.
1,5 jaar geleden waren we er en toen lag er volgens mij vloerbedekking of zo, nu tegelvloer, stuk netter.
Goede prijs/kwaliteit verhouding en daarom een aanrader.
Puck S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
Het eten is prima. Smakelijke gerechten en het tempo tussen de verschillende gangen is goed. De bediening had iets meer aandacht kunnen hebben voor de gaten. Wellicht lag dat aan de drukte in het restaurant. Het is wel wat rumoerig qua akoestiek.
Yolande G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Ai Uchi heeft een leuk 10-gangen zomermenu samengesteld, waarmee je in drie uur tijd op ongedwongen wijze kennismaakt met het lekkers dat de Japanse keuken te bieden heeft: sushi, miso soep, gamba’s, pangafilet, salade, yakitori, gebakken rijst, gebakken ossenhaas, gebakken groenten en dessert. Tafelgenoot en ik vonden het ook een leuke kennismaking met dit Japanse restaurant in het hart van Hilversum.

We werden vriendelijk ontvangen, de bediening was attent en we kregen voor het merendeel smaakvolle gerechtjes geserveerd. Uitschieters waren voor ons de sushi, de gamba’s en de pangafilet. Wat minder enthousiast waren we over de miso soep (wij vonden ‘m nogal vlak van smaak) en de yakitori (volgens ons Japanse kipsaté, maar hier geserveerd als een hoopje gebakken kipstukjes). Over het geheel genomen echter een mooie voldoende!
mimeijer .
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2016
We hebben heerlijk gegeten! (speciaal aanbevolen menu) Het personeel was erg vriendelijk en allert. We komen graag een keer terug.
Greetje S.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Heerlijk gezeten in een prima ambiance en goed klaargemaakte gerechten van de Teppanyaki grillplaat. We kwamen hier via een Social Deal maar werden zeker niet anders behandeld dan de andere gasten in het restaurant. Het viel ons op dat het tevens een populaire plek is om je verjaardag te vieren. Eigenlijk is dit een soort Japans gourmetten waarbij je telkens kleine gerechtjes krijgt met vlees, vis, groenten of rijst. Vooral de kip en ossenhaas waren verrukkelijk. Wat minder hadden we met de witvis, sushi en misosoep maar dat is een kwestie van smaak. Zowel de kok als de bediening was wel in voor een praatje en een grapje tussendoor. Dat kunnen we wel waarderen. Het menu was meer dan voldoende, en duurde in totaal 3 uur maar we zien dit dan ook als een avondje uit waarbij je niet teveel op de tijd moet letten. Dank Ai Uchi voor de gezellige avond en tot ziens!
Jente H.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2016
Uiterst goede prijs-kwaliteit verhouding. Met 4 personen gegeten, waaronder een grote eter en sushi kenner. Oordeel: sushi's zijn goed (gesorteerd) en komen in mooie porties op tafel. Bediening is vriendelijk en attent. We hebben heerlijk gegeten.
Kim V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2016
Gister gegeten met mijn familie. Heerlijk gegeten, ze maken er echt ern spectaculaire ervaring van. Aanrader. Vriendelijk personeel
RDeckers D.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Heerlijk gegeten bij dit Japans restaurant in het centrum van Hilversum. Smaakvolle gerechten, bereid op de tepanyaki door een top kok, die plezier had in z'n werk en er ook nog een leuke show van maakte. Wij hebben het ervaren als een echte avond uit en tegelijkertijd genieten van de heerlijke gerechten. Het was een redelijk lange zit (2 1/2 uur), maar de pauzes tussen de gerechten gaven ons de gelegenheid om nog even gezellig met elkaar te praten en/of een sigaretje te roken. De bediening was attend en kwamen geregeld even checken of alles nog naar wens was. Wij hebben genoten en komen zeker nog eens terug. Rob en Tineke Deckers
Josine K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten. Het is een goede plek om uitgebreid te dineren met porties die ook genoeg zijn voor de grote eter. De bediening is vriendelijk. Een aanpassing van het menu is geen probleem. Zeker een aanrader dit.
Astrid H.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Relaxed gegeten bij Ai Uchi. Kok deed zijn best en legde een en ander uit. Eten was zeer smakelijk, met name de eendenborst en ossenhaas waren heerlijk mals. Bediening was vriendelijk en attent. Het was wel rustig in het restaurant. We gaan zeker nog een keer terug.