Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Emmastraat 2 1211 NG Hilversum Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-30% op de Rekening

Over het restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Japanse verfijning

Als je gek bent op de Japanse keuken dan zit je hier helemaal aan het goede adres. Van de mooiste, meest verse ingrediënten worden schitterende gerechten gecreëerd. Verfijnd, prachtig om te zien en heerlijk van smaak.

Meer informatie over restaurant Teppanyaki & sushi lounge Ai Uchi

Ton D.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2017
Christa R.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Super lekker eten,ruime keuze,zeer goede bediening. Ook de mogelijkheid om dingen uit het gekozen menu te veranderen,is mogelijk. Tip: kies ervoor om aan de bakplaat te zitten
Huib V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
We aten hier met een aanbieding: 9 gangen teppanyaki voor EUR 19,99. Omdat we rustig wilden praten kozen we voor een tafel voor twee. Dus misten we de koksshow, maar aan de teppantafels was t inderdaad wat rumoerig. Het interieur is zakelijk maar niet ongezellig, o.a. door gebruik van donkere kleuren en (strak) roodkoper.
Wat opviel was de bediening: zeer attent en vriendelijk gastheer- en gastvrouwschap! Onze gerechten werden meteen na bereiding op de teppantafel naar onze tafel gebracht en arriveerden daar goed heet: hulde! Alle gangen waren vers en verfijnd van smaak. De chardonnay huiswijn (hoewel net niet helemaal droog) smaakte er goed bij!
Aandachtspuntje: de hoogte van de tafels correspondeert niet met de zithoogte van de banken. Daardoor zit je niet echt comfy! Other than that was het een groot genoegen!
NIels A.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Heerlijk gegeten. 3 uur aan tafel gezeten met jonge kinderen maar geen moment verveling. Erg leuk om de kok aan tafel te zien koken. Topshow.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
goed en sfeervol restaurant. Keurige bediening. Vrolijk en opgewekt.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Verrassende omgeving en altijd iets te kijken. Je doet er lekker lang over en hebt dus echt een avondje uit. Voortreffelijk vers en gezond voedsel, kortom een top-avond
Reinoud P.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Niet op zaterdag bezoeken. Veel groepen met bijbehorend lawaai en waarschijnlijk ook daardoor extreem lange wachttijden. Ruim 1 uur voor eerste gerecht is echt wat te ruim.
Kwaliteit eten is goed .
Chris V.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
Erg stil, waardoor minder gezellig. Maar de uiterst vriendelijke en behulpzame bediening en het lekkere eten maakt dit beslist goed.
Janet M.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2017
Super lekker gegeten. Door de kok werd er een werkelijke show van gemaakt.
niels_van_doornmalen .
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Super leuk en lekker restaurant met een goede persoonlijke sfeer. Wij gaan hier vaker heen en het is altijd top! Voordeel is ook dat je het zo duur kunt maken als je zelf wilt. De menu's variëren tussen vis en vlees. Tot snel!
JosephineM B.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Erg lekker gegeten voor een goede prijs maar de bediening was minder goed. Bij binnenkomst moesten wij lang wachten voordat wij naar onze tafel gebracht werden bovendien is de afzuiging niet goed. Bij binnenkomst was het benauwd met een enorme eetlucht. Mijn kleding kon ik meteen in de was doen. Ik schrijf een recensie op iens.
Fijn om te horen dat jullie lekker gegeten hebben. We zijn ons ervan bewust dat de afzuiger niet goed werkt. We hebben een nieuwe besteld.
Hopelijk tot snel, zodat we jullie een perfecte ervaring kunnen bieden.
Met vriendelijke groet, Ai Uchi
Sanne D.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2017
Heerlijke sushi. Dit was op een dinsdag avond en dus heel rustig, maar het ziet er knus en gezellig uit. Hele vriendelijke bediening
Linda L.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Erg leuke ambiance, erg goed eten, de koks maakten er een feestje van aan tafel!
Antoinette D.
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2017
Eten was heerlijk. Gangen volgde elkaar te snel.op. Kreeg het gevoel van een all you can eat concept door de entourage.en de drukke luidruchtige gasten. Wil je sfeervol.en intiem in japanse sferen eten? Dan is dit geen goede keuze. Jammer want eten was goed en bediening vriendelijk.
Roelant D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Het eten was heerlijk; maar voordat we het eerste gerecht kregen moesten we 1.15 uur wachten.... dat is echt veel en veel te lang. Echt jammer, want verder was het prima : lekker eten in een aangename omgeving.
Nora S.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben een fantastische avond gehad, heerlijk gegeten en een amusante kok aan tafel. Top
Susan V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Lekker eten, goede kok, let op : op zaterdagavond is het heel erg druk, na 21.30 u werd een deel van de gasten zeer rumoerig, wij houden niet van het gooien en opvangen van omelet en de googelaar hoefde voor ons niet.
Huibjan M.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Te lang geleden dat ik dit weer is gedaan had, stom! Erg genoten van zowel het eten (wat erg lekker was) en de sfeer. Zeker een paar x per jaar doen,, knapt iedereen van op.
marcel H.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
hier gisteren heerlijk gedineerd. met onze zoon van 4 geweldige teppanyaki!. bij thuiskomst bleek dat we het verjaardagscadeu van mijn vrouw waren vergeten. gelijk gebeld, de eigenaresse gaf gelijk aan dat ze het zou opsturen.! we gaan snel terug!