Teparos

6,4
6,6
Cuisi .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Circa 5 weken geleden heeft mijn zoon van 15 jaar eten afgehaald bij Teparos. Hij bestelde 2 TOGO bakjes en 2 sate's. Mijn vrouw wilde namelijk geen complete maaltijd maar alleen sate.

Mijn zoon - een lieverdje - kwam terug met 2 TOGO bakjes en 2 bakjes met loempia's. Hij wist niet dat er geen sate's in zaten. Mijn zoon belde en legde het probleem uit. Teparos kwam 2 sate's brengen (ná aandringen, eerst vond men dat hij ze mocht ophalen). Vervelend als je in etappes moet eten.

Aan de TOGO bakjes werd alvast begonnen, anders werd het eten koud. Mij vrouw had geen sate en moest wachten. Omdat de loempiaatjes toch niet hergebruikt konden worden heeft mijn vrouw een bakje kleine loempiaatjes opgegeten. Even later kwam de bezorger, we zaten nog te eten. Hij bezorgde de sate's. Hij wilde graag de loempiaatjes mee terug nemen, zo niet dan moest mijn zoon extra betalen voor de loempias. We mochten ook de loempiaas houden, zonder sate, en dan zouden we nog een paar euro terugkrijgen. De bezorger wist van niets. Mijn zoon belde naar Teparos, legde het e.e.a. uit. Zijn eten was inmiddels koud.
Mijn (lieve schattige) zoon werd uitgemaakt voor oplichter. De telefoon haak werd erop gegooid. Mij vrouw had geen stae!

Ik belde als vader. Ik kreeg eerst de eigenaar aan de lijn en werd direct doorverbonden met een vrouw, van een dame was geen sprake.

Na veel energie was de reactie dat Teparos spijt had, maar de loempiaas hadden we teruggegeven moeten worden. Die konden ze dan nog verkopen (het was inmiddels 22 uur). Mijn zoon heeft het verschil in geld niet teruggekregen.

Achteraf hadden we de loempiaas niet moeten aanbreken. Wel heel vreemd dat Teparos de "gebruikte Loempiaas" weer doorverkoopt. Maar feit blijft dat Teparos een fout had gemaakt. Een fout die er voor zorgde dat we niet tegelijk, niet lekker gegeten hebben. Mijn vrouw heeft helemaal niet gegeten. Men had dit dubbel en dwars moeten goedmaken. Afgezien daarvan, als er iemand geen oplichter is dan is het mijn zoon.
We hebben een ontzettend naar gevoel overgehouden van Teparos. We gaan er NOOIT meer naartoe.

Karina71 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Ik had beef met oestersaus en groenten. Mijn tafelgenoot had garnalen. Het eten was heerlijk, gelukkig niet pittig, maar daar vroegen we ook om. Het is een snelle, gezonde hap in een cafetaria-achtige omgeving. Er waren veel afhalers. Prijs-kwaliteit is prima.
Mark_en_els .
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2015
De inrichting is herzien waardoor het iets meer restaurant is geworden. Voorheen leek het echt meer gericht op het afhalen van Thaise noodle gerechten. Desalniettemin was en is het de moeite waard om hier iets te halen, eten of te laten bezorgen. Ik heb er in het verleden al eens een lokale beroemde chef gezien die op zijn vrije dag kennelijk ook geen zin had om te koken.
De producten zijn vers en er wordt in een aantal grote woks een variatie van Thaise gerechten gemaakt. Het is de ideale plek om even te stoppen voordat je in het centrum theater of bioscoop aandoet. Ik at er samen met mijn vrouw noodles met gele kerrie saus (mild) en kipfilet. Mijn vrouw at er dezelfde noodles als basis maar dan met garnalen en zoet-zure saus. Simpel en smakelijk. Samen met een consumptie voor € 15,=.
Teparos is wat ons betreft een blijver. Jammer dat ze niet eerder open gaan anders had ik er in de weekenden ook wel eens geluncht.
beste
wij zijn dagelijks geopend van 12:00 tot 23:00

Marijkepeeters .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2015
Je kunt hier prima een hapje eten, had echter meer verwacht. Eten is gewoon, niet bijzonder en had wat mij betreft wel wat pittiger gekund, dat verwacht ik van de Thaise keuken. Personeel is heel beleefd. Prijs-kwaliteit naar mijn mening niet echt in verhouding.
Vanessa S.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2014
Hier even snel een hapje eten voor de film. Genoeg keuze en fijn dat je je maaltijd zelf kan samenstellen (basis is groente en saus, dan vlees/vissoort kiezen en als laatst nog rijst/mie). Wij hadden beide de oestersaus met cashewnoten, kipfilet en noodles. Portie was zeker groot genoeg en gloeiend heet, niet pittig. Er staan een paar tafeltjes, dus ook mogelijkheid het daar op te eten. Niet echt een leuke sfeer, meer een snackbar idee. Maar eten was heerlijk, vers, knapperig en genoeg en dat voor maar €6,50. Ik ga hier zeker weer heen als ik een snelle hap nodig heb.
Fred44 .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2013
Echt authentiek Thais eten, zoals je het ook in Thailand eet. Ik heb al vaker besteld hier. 14-1 had ik de Kau Phad met garnalen. Heerlijke gebakken rijst met grote garnalen en groenten, goede kwaliteit, goede portie. Prima!
Jim L.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2012
Lekker Thais eten, al vond ik het net niet pittig genoeg. De Pad Thai is prima, zeker een aanrader als je 'to go' wat wilt meenemen of afhalen!